Side 18 af 155 FørsteFørste ... 8151617181920212868118 ... SidsteSidste
Viser resultater 256 til 270 af 2318

Emner: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

  1. #256
    Tilmeldingsdato
    Mar 2005
    Indlæg
    493

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Er du ikke flink at lade være med at blive fornærmet...?
    ..

    Fornærmet ?.. mig ?.... nej da.. det er da misforstået.. der skal skam meget mere til.. men når man seriøst gider kommentere hvorvidt man dømmer indlægget "inde" eller "ude" i trit med een´s egen humorkodeks... så kan jeg da ikke lade være med at svare.

    Men fornærmet ?.... nixen !
    "De ska´ha´baaaaaankkk.... 100-0..!
    Bold-lam plastikfan med briller,på NedreC...elsker Café Latte...gerne i et rigtigt stort glas...tak!
    Fnug's Avatar

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #257
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    813

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    http://www.bold.dk/nyt/?vis=78623

    Mark Howard drømmer om en karriere i Premier League:

    "Et af mine store mål er at komme tilbage til England og spille. Det vil jeg gerne indrømme. Det vil være opfyldelsen af min drøm at spille i Premier League. Og det er klart, at vende tilbage til Manchester United ville være stort, fordi jeg kender klubben," siger Howard til B.T.

    I mine øjne virker det en kende urealistisk at drømme om Manchester United såvel som Premier League overhovedet. På den anden side er det jo de færreste, der kan prale af den ærefulde og internationalt anerkendte titel årets spiller i Brøndby - og så i jubelåret 2007. Skulle han endda formå at slå den levende legende, Per Nielsen, eller den svenske stjernespiller, Max von Schleebrugge, af holdet, så lugter der da for alvor af en United-millionkontrakt i sommerens vindue...

  4. #258
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,421

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Anders Bjerregaard citeres på sso:

    ClausM (15:05): Falke..Og han har også sagt at truppen var lige så god som fcks

  5. #259
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    394

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Heller ikke i BIF's jobannoncer bliver der sparet på superlativerne:

    Vi har Danmarks bedste fodboldstadion, Skandinaviens bedste og mest moderne lounge-faciliteter,
    landets bedste eksponeringsplatform, de bedste fans og Danmarks måske bedste netværk.

    For at fastholde ovenstående og sikre den fortsatte vækst i Brøndby IF, har vi brug for dit talent.

  6. De følgende 11 brugere er enige:

  7. #260
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,318

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    j-bif analyserer på blokken det nye rygte med Forsell til FCK

    han er ikke en af de bedste spillere i ligaen (hvis han da kommer)...
    slet ikke.. bare se på hans scorings kvotient...! pluds det er han en MEGET skadesplaget spiller...!
    brøndby var faktisk tæt på ham for et år siden...
    men droppede det til sidst..
    Da der bliver spurgt til om denne påstand kan underbygges med link kommer Vargarth til undsætning

    Fordi vi har duncan ! Han er sku 100 gange bedre end den finske abe.
    Det er rigtigt Vargarth, hvem bekymrer sig om saglig argumentation anyway??+
    I think people need to be educated to the fact that marijuana is not a drug. Marijuana is an herb and a flower. God put it here. If He put it here and He wants it to grow, what gives the government the right to say that God is wrong?
    Willie Nelson
    Nygzen's Avatar

  8. De følgende 5 brugere er enige:

  9. #261
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    208

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    På en dag hvor diverse sinker kræver sportschefen fyret, og hvor ignore listen bliver voldsomt udvidet, er det altid en glæde at høre hvor meget styr på reglerne BabyDoc og hans tro mikrofonholder NJL har:

    Der har været spekuleret på et salg af hans landsmand Martin Ericsson til IFK Göteborg, og det kan stadig blive en realitet, da transfervinduet for import til Sverige og Norge er åbent helt frem til 1. april.

    - Problemet ved det, er at vi ikke selv har mulighed for at sikre en erstatning, hvis vi får et godt tilbud, siger sportschef Anders Bjerregaard, der finder det utilfredsstillende, at man ikke har ens regler i Norden.
    Sammenholdt med hvad DBUs jurist Laura Petersen sagde til Bold.dk 04.01 2008, http://www.bold.dk/nyt/?vis=78081 :
    Sidste år hentede Viking blandt andre Razak Pimpong i FC København og Hannes Sigurdsson i Brøndby langt inde i marts fordi den norske og svenske liga havde udvidet deres transfervinduer, men det var også i strid med FIFAs regler og kommer ikke til at gentage sig, siger Laura Petersen.

    - De gjorde det sidste år, men de har ikke lov til det, og har også ændret deres registreringsperiode netop af den grund, siger hun til bold.dk.


    Hvem sagde inkompetence?

  10. De følgende 6 brugere er enige:

  11. #262
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    296

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Analyse af AB s handler (SydSiden Online)
    skrevet af dabone, , 01.02.2008, 09:29

    Vi har bruge for at mærkere os som en stor holde - hvornår kommer der 2- 3 kvalitits handler det gøre vi kan lægge afstand fra FCM, AAB. OB ?

    Har sikkert glemt en eller to
    Købe

    Pedro - uheldig
    Howard - ok købe
    Sigudsson - ingen kommentar
    Rektor - Ingen kommentar
    S. Andersen - meget dyrt (øgså i lønnen) vil hellere af beholde Anker
    Kantonga - ok spillere men hvorfor blev han købt
    Bishoff - Fejlkøb
    P. Madsen - en dårligt efterår
    Toby - Ok købe
    Holmen - har ikke vist sin værdi (men ok købe)
    Gissa - for dyrt
    Max - har aldrig se ham menhpber på de bedste

    Salg - ike mange indtægter her
    Lantz - nødsalg
    Ankergren - lbedre og billigere som S. Andersen
    Sigudsson - ingen kommentar
    Rektor - Ingen kommentar
    Elanga - nødsalg
    Mads J. - fra overskuds lager


    Det er egentligt ikke så meget indholdet, det er mere at det er ret sjovt at læse. Og lad nu være med at blive Anne-Grethe Bjarne Riis fornærmet...

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #263
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    394

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Plz, jeg kan slet ike det sjove, jeg synes det er en fint indlæg med nogle ok købe. Jeg hpber øgså BIF kan mærkere sig som stor holde i denne sæson, selvom de har haft en dårligt efterår...

    Mvh Anne-Grethe Bjarne Riis

  14. De følgende 9 brugere er enige:

  15. #264
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,589

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Emne: Databasefejl...
    Forfatter: Klinting
    Dato: 01-02-08, kl. 00:35:16
    Når SSO lukkes (som det til tider sker, når rigtig mange nye vil registrere sig for at komme med oneliners), sker det ved at lukke for nye registreringer... og evt. bestemme, at man skal være logget ind, for at kunne læse.

    Det er ikke normal praksis, at lægge selve hjemmesiden ned... specielt ikke, når man har den anden mulighed.

    Alt tyder derfor på en databasefejl.
    Godt så.... det er sikkert første og sidste gang, det sker...
    Alcohol gives you the ambition to do anything, while simultaneously taking away your ability to do so.
    Pabres's Avatar

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #265
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    296

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    "Morten Andersen (NFL) Brøndby IF -FAN (SydSiden Online)
    skrevet af brt34, , 05.02.2008, 14:40

    Umiddelbart kan han jo ikke hjælpe på banen. Men det er da klart at ved at han melder ud at han er brøndbyfan, så giver det klubben et løft mht. pr-værdi. Kunne være fedt at få ham tilknyttet klubben. Han kunne stå for sponsor pleje mv. og i halvlegen kunne han demonstrere sin sparketeknik!!!!
    Kom nu PB og AB...slå til og hent Morten Andersen hjem"
    --
    Det er jo helt i tråd med Ejvind Sandals visionære idéer om sydesalt fra Læsø, dobbelt sidet biograflærred og gedekød.
    Hvis jeg var Flemse ville jeg ryste i bukserne....de disker jo op med det ene mere geniale nytænkende underholdningstilbud efter det andet. Surt at man ikke bor i 2605...

    "Morten Andersen (NFL) Brøndby IF -FAN (SydSiden Online)
    skrevet af brt34, , 06.02.2008, 11:48

    Jeg syntes at det er cool at kendisser siger at deres hjerte er gult og blåt!! Ligesom Lotte Heise og ham politikeren.....og nu Morten Andersen."

    --
    EDIT: Geniet brt34 har ovenstående tilføjelse til begejstringstråden omkring Morten Andersens udtalelser om at han er BIF fan. Gul stue er i selvsving over dette sensationelle faktum. Så nu er de oppe på 2 navngivne kändisser, 1 unavngiven (ham politikeren... ) + Hans Otto Bisgaard. WAUW, det er jo helt vildt. Jeg ville ønske vi kunne præsentere samme perlerække af markante og kendte danskere, på lægterne i Parken... jeg er misundelig:-( Så gør dog noget Flemse!!!
    Sidst redigeret af Aabechs overmund : 06.02.08 kl. 14:17


  18. #266
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    740

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Brt34 skriver på sso i tråden om Alanzinho / Bechmann

    "Yep. Jeg er enig. Syntes sgu' også at fcks køb har været en smule panik agtige. specielt junior!! De 3 spillere de har købt er kun kommet til klubben for pengene og har slet ikke hjertet med! Hvis man skal spille hos os, så skal man have hjertet med og føle for klubben!!!!"

    Der er dog flere der gerne vil have eks. på hvilke spillere der har valgt BIF med hjertet og derfor kommer Brt34 med denne liste:

    "Her er listen!!!
    02 Trond Andersen, 04 Per Nielsen 05 Mark Howard 06 Samuel Holmén 07 Kasper Lorentzen 08 Kim Daugaard 09 Martin Retov 10 Martin Ericsson 13 Peter Madsen 16 Stephan Andersen 17 Morten D. Rasmussen 18 Max von Schlebrügge 19 Peguero Jean Philippe 20 Stefan Gislason 21 Thomas Rasmussen 22 Morten Rasmussen 23 Martin Spelmann 24 Mikkel Bischoff 25 Tobias Mikkelsen 26 Mike Jensen 28 Chris Katongo 30 Michael Tørnes 31 David Williams 32 Anders Randrup 33 Jacob Berthelsen 40 Morten Cramer
    41 Nicolaj Agger."

    Eneste spiller fra førsteholdet jeg ikke kan se er T.Rytter, men spillere som Duncan der jo har udtalt at AGF er hans klub, Katongo så som gerne vil væk fra BIF er altså spillere med den unikke Brøndby-ånd :)

    Folk undrer sig over hvordan en spiller som Max von Schlebrugge kan have brøndbyånd men det har Brt34 også et svar på

    "Max har udtalt at han straks var interesseret da han hørte fra bif. Desuden har han efterfølgende sagt at der ikke var alternativer....underforstået at han ikke ønskede at skifte for bare at skifte!!
    Helt ærligt, mener du ikke at Per Nielsen har følelser for klubben? Manden kunne ha' valgt en fed kontrakt i eksempelvis tyskland eller lign. men vil meget hellere blive i hjerteklubben og bor i et rækkehus i Brøndby!!!

    Gang på gang hører vi jo også Per B, Køhlert, AB osv. nævne den helt specielle brøndbyånd som ikke findes andre steder. Vi er en rigtig klub og tar ansvar for vores omgivelser ved forskellige projekter!!"

    Okay Per B, Køhlert, AB mf. nævner den helt specielle brøndbyånd som ikke findes andre steder. Jamen så må der jo være noget om snakken.
    Zanka-Mania


  19. #267
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    76

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6


    ›Eneste spiller fra førsteholdet jeg ikke kan se er T.Rytter, men
    ›spillere som Duncan der jo har udtalt at AGF er hans klub,


    Og som en lille krølle på halen mener jeg at Duncan, inden FCK-AGF kampen i 2003, hvor FCK kunne sikre sig mesterskabet med en sejr, udtalte at han håbede mesterskabet kom til København på trods af at det kunne havne i Brøndby hvis bare AGF tog point fra FCK og Brøndby vandt!

    Men ssssh!


  20. #268
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    296

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Hehehe han er godt nok skizofren ham der brt34. Efter at have læst Fck-Emils indlæg, søgte jeg på oraklet fra Brøndby, brt 34. Resultatet er lårklaskende morsomt, han burde næsten have sin egen tråd.

    1. indlæg 1 februar:

    "Mangel på realisme (SydSiden Online)
    skrevet af brt34, , 01.02.2008, 13:40

    Hejza

    Jeg er fuldstændig enig med dig!!
    Jeg må sige at jeg sidder her på en vindblæst fredag d.1 februar og er HELT VILDT RYSTET over at der ikke er handlet bedre ind!!! Max er den eneste spiller....
    Samtidig er jeg rystet over den måde de forbandede fuckere har handlet ind på...specielt i transfervindues 11 time. Jeg nægtede sgu' at tro på at det var sandt, da der (efter deres køb af junior) stod på TTV at de har skrevet kontrakt med Ulrik Laursen!!!! La' lige den stå et øjeblik:-)
    De formår simpelthen at snuppe OB's anfører og bedste spiller. Jeg må sige at det er sgu' klasse og det PINER MIG!!!!
    puha...det var lige lidt galde..."

    Og 2. indlæg blot tre dage senere:

    "Vi skal ikke af med ham!!! (SydSiden Online)
    skrevet af brt34, , 04.02.2008, 14:16

    Jeg syntes at AB har gjort det fint, specielt i dette transfervindue. Han har købt en klassespiller som også er landsholdspiller i Sverige nemlig Max!! Desuden virker det som om at han var tæt på at hente Alanzinho! Jeg er sikker på at han er den rette mand til at bygge holdet op igen.

    Godt gået AB. Jeg glæder mig helt til næste transfer vindue, når du har fået endnu flere penge af ham fra KasiGroup:-)"


    Konsekvens, ja tak dér

    Men prøv at tage en søgning på hans indlæg på Gul-stue, og få jer en kæmpe griner. Han er dummere end våd bølgepap.

  21. De følgende 5 brugere er enige:

  22. #269
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    270

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    "Godt gået AB. Jeg glæder mig helt til næste transfer vindue, når du har fået endnu flere penge af ham fra KasiGroup:-)"



    Ovenstående viser bare hvor hykleriske og dobbeltmoralske mange biffer er, i giver mig kvalme.

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

  24. #270
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    48

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    "Der må ikke forhandles med spillere der har mere end 6 måneder tilbage af deres kontrakt, medmindre den eller de der besidder kontraktrettighederne giver tilladelse dertil. Brøndby IF har i dette tilfælde efter alt at dømme ikke kunne forhandle med de pågældende spillere før på sidste dagen – og så er det jo slet ikke sikkert at der rent faktisk er forhandlet med dem, uanset hvad medierne måtte skrive og hvem de måtte citere.

    Denne debat er hermed lukket. Det er den fordi for mange debattører kritiserer klubben på et forkert grundlag, og det lægger vi naturligvis ikke forum til."

    - endnu et udsøgt eksempel på, at man skal varsom med kritik af klebben på sso. Bak nu op for helvede - eller luk!

    Rinaldi

  25. Den følgende bruger er enig i dette:
    MCN

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. BIF - sagde eller skrev de virkelig det? #5
    By -smølle in forum Diverse
    Svar: 297
    Sidste Meddelelse: 21.08.07, 16:06
  2. Svar: 359
    Sidste Meddelelse: 15.04.07, 17:44
  3. Svar: 300
    Sidste Meddelelse: 03.11.06, 10:01

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •