Side 2 af 155 FørsteFørste 123451252102 ... SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 2318

Emner: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    885

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Fodbold er og bliver bare flosklernes holdeplads - ingen floskel er for brugt eller for ynkelig til at blive sagt, skrevet eller genbrugt i en fodboldkommentar...:-) og brøndby brillierer i disse uger i den disciplin

    Som fx gode gamle Thomas Rasmussen der tager truppen i forsvar og hiver en gammel kending frem for at løse problemet - Han lyder dog ikke helt som om han selv tror på, at han har fundet de vise sten i denne sag:-)



    Der er ingen her, der skal smides ud, sagde Thomas Rasmussen. Vi må bare klø på og blive ved på træningsbanerne og til kamp. Vi skal blive ved med at kæmpe. På et eller andet tidspunkt lykkes det vel, sagde Thomas Rasmussen som svar på, hvad der skal til for at få klubben på vinderkurs.

    http://www.bt.dk/article/20070826/sport01/70826018/

  2. #17
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    885

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Mere Tom K i 'Tanten' - han ligner en mand på kraftig retræte. Han erkender, at de er en bundklub og nu er det ikke længere et spørgsmål om, at det er truppens kvalitet, der skal give point på kontoen, men til gengæld den vilje, der blev udvist i dagens kamp - mon ikke der skal bare lidt mere til end enkelte glimt af en god gammel Brøndby-dyd i et 2-4 nederlag mod horsens til at vende den såkaldte skude..:-)


    - På nuværende tidspunkt betyder det ikke så meget, om vi ligger næstsidst eller tredjesidst. Men vi må erkende, at vi nu er et bundhold, og at vi skal til at have nogle point på kontoen. Det kan vi også få, hvis vi fortsætter med at vise den vilje, som vi gjorde i dag. Men det er klart, at vi ikke kan blive ved med at lukke fire mål ind hver gang, sagde Tom Køhlert.
    http://www.berlingske.dk/sport/artikel:aid=933354

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #18
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    ›Mere Tom K i 'Tanten' - han ligner en mand på kraftig retræte.

    Well, det er også at kigge på hans kursvending i ugen der gik.

    Dr. Per, sidste søndag:
    Der skal ikke ske noget med Tom. Hvad end Tom gør, så bakker jeg ham fuldt op.
    Tom, sidste søndag:
    Det er naturligvis frustrerende, at det skal gå sådan frem og tilbage, men jeg giver ikke op af den grund. Vi må klø på med arbejdet, og sammen få rettet skuden op.
    Dr. Per, mandag:
    Ja, det er jo klart, at man er nødt til at overveje alt muligt og sige, at det, det gælder om, er at få stoppet den her krise. Og der må man sige, at alt er i spil. Det skal det jo være
    Tom, onsdag:
    Jeg vil aldrig være typen, der ville klæbe til taburetten. Hvis jeg gik, ville der ingen dramatik være i det, som der måske ville være det med hollændere… eller englændere.
    Det ville ærlig talt ikke været noget der fik én til at falde ned af stolen, hvis Tom er ude i morgen. Det mest interessante bliver hvad de denne gang vil pakke fyringen ind i af røverhistorier.

    mvh,
    -smølle

    der dog håber, Tom bliver længe endnu - det siger sig selv. Han er den rette mand til at fortsætte det arbejde Brøndby har sat i gang, og gøre det færdig!


  5. De følgende 9 brugere er enige:

  6. #19
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    252

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Man kan tilsyneladende ikke skifte signatur på SSO, eller også nyder manden at være til grin:

    "/Joabif

    07-08 Fuck hvor jeg glæder mig.

    Peguero, Duncan, Katongo og Magic ruller ethvert forsvar."

  7. #20
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    885

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    ›der dog håber, Tom bliver længe endnu - det siger sig selv. Han
    ›er den rette mand til at fortsætte det arbejde Brøndby har sat i
    ›gang, og gøre det færdig!


    Ja de skylder helt klart selve inkarnationen af Brøndby-ånden og de brøndby'ske dyder at forblive på posten og gøre sit arbejde færdigt...fantastisk at kleb-ånden, dyderne, det brøndby'ske er ved at blive deres egen undergang og gøre dem til grin i hele landet..:-)

  8. #21
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    67

    Re: Store hånetråd!

    Så leverer SSO flere sange til de sæbe-sky´s sangskat. Citerer og anbefaler en sæbe til lejligheden.

    Som det er på mode i disse melankolske tider, har jeg osse - da der virkelig ikke er en skid på tv - lavet en sørgesang til vor stakkels klub. Jeg har tænkt mig at synge den stille for mig selv paa søndag efter OB har plantet det næste sæt knopper i vore blå-gule hoveder...

    Let It BIF

    Mel.: Let it Be

    Når jeg roder lidt i videokassen,
    finder jeg et gammelt bånd

    Det er brandgoe' Broendby,
    dengang klubben havde ånd

    Jeg læner mig tilbage
    og ser Vilfort med hans skæve skæg

    Frankfurt slaar vi fem nul
    alle andre de faar æg

    Jeg kigger i en time
    før jeg slukker med et lille suk

    Bare tiden ku' skrues tilbage
    bare heldet ikk' var brugt


    B, I, F, B, I, F, B, I, F, B, I, F
    Kommer du tilbage
    bli'r vi nogensinde bedst?


    Imorgen er det søndag
    og så skal jeg til det engang til

    Se på elleve trætte mænd
    der ikk' ved hvad der på spil

    Det min barndom, det min stolthed
    det er Brøndby, det er her vi fra

    Engang var vi de største
    Spillerne var altid klar

    Jeg trasker hjem i vinden
    vi har vundet - men kun et point

    Drømmer om de gamle dage
    mens jeg ligger i min seng

    B, I, F, B, I, F, B, I, F, B, I, F
    Kommer du tilbage
    bli'r vi nogensinde bedst?



  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #22
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    438

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Citat Oprindeligt indsendt af SSO
    Er det et korrekt billede af træningen? (SydSiden Online)

    skrevet af schultz92, , 28.08.2007, 01:03

    i glemmer at når vi har vundet de næste tre kampe så er vi på 14 point og tilbage i guld striden .. bare vent og se drenge.. og piger vi napper the double i år.. jeg ved det.. kan mærke det.. det sker... stol på mig...

    de har kun gjort det for at odds på
    mesterskab og pokal stiger højt.... stol trygt på det.. de gør det kun for og narre fjenden og når de andrer hold så mindst forventer det så SNAP så vinder vi rup og stup..
    Brøndby the double 2007 2008

  11. De følgende 3 brugere er enige:

  12. #23
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    72

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Mere end Meha

    "Carsten V Jensen, har jo ikke nogen kvaliteter som Anders Bjerregård ikke har. Ikke lige udmiddelbart i hvert fald, men det er nok lidt nemmere når man ved præcis, hvilke spillere klubben går efter.
    Jeg prøver på ingen måde at forsvare AB, men prøver bare at få en lille smule perspektiv på."

    fra : Husker I Meulensteens afskedssalut, på SSO'en

  13. #24
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    202

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Fy for den lede, kvalmen er kollosal:

    Jeg anede ikke jeg elskede klubben så meget (SydSiden Online)

    skrevet af oltmanio E-mail, , 28.08.2007, 21:32

    Jeg anede ikke jeg elskede klubben så meget.

    Det er først nu jeg virkeligt ved hvor meget kærlighed jeg har til denne klub. Det ved jeg nu efter den smertet jeg har oplevet under vores krise, der gør ondt, selv om jeg ved vi kommer igen.

    Alle har lavet fejl, mens alt så rosenrødt ud, bestyrelse, Laudrup, vores Hollandske ven, Køhlert og ikke mindst os som fans. Det som er sket kan ikke laves om nu !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Som fans har vi været arrogante, smarte, negative mod alle i klubben og mod alle andre klubber. Noget der høre til i PSE ikke hos os. Tilråb som røvhul mod udeholdets målmand, for at komme med et eksempel: Det gør ham ikke dårligere, tvært imod bedre.
    Så i stedet for at bruge vores energien negativt, så brug den positivt på vores egne spillere. Det er et sted, som virkeligt har brug for positivt energi lige nu.

    Det vi har brug for nu er kærlighed, venskab og tro. Det skal komme fra os, og ned til spillerne.

    Vi kan gøre en forskel.
    Vi skal gøre en forskel.
    Vi vil gøre en forskel.
    Vi må gøre en forskel.

    Kom nu venner, brug det positive i har i jer. Så er den her krise slut før i tror det.
    */me går ud og brækker sig*


  14. #25
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,037

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    I disse på vestegnen så triste tider, har B4 i perioder stadig haft overskud til at holde et rimeligt fornuftigt humoristisk niveau.....men der er så også storkrise på det område nu:

    Emne: Aftenmøde på Bruchmanns kontor:
    Forfatter: DTM
    Dato: 29-08-07, kl. 16:08:57
    Bryggeren kommer farende ind på kontoret. Han har lige været i logen i Kloarken og har set FCK tabe 0-4 til Benfica.

    Gennem sprittågen hører man: RYD FORSCHIDEN. Vi skal schvine BIF til. Vi må have noget smuds vi kan køre.........
    Praktikant Asmus i hjørnet svarer spædt. Jamen - Det vi har, har allerede været i trykken mindst 3 gange.
    Bryg: Jamen for Schatan da. Havde BIF ikke spillet på udebane i aften?
    Asmus: Jo. De vandt 5-0.
    Bryg: Sschittt ! Nå - men så må vi schkrive at det var pisseufortjent !
    Asmus: Jamen. Vi havde jo ingen ude for at se kampen. Og den blev ikke vist i TV.....
    (kort pause)
    Bryg: Nå - sikke noget pis! Schå må vi nøjesh med at schkrive hvor uheldige FCK var i aften. De blev schnydt for et scholeklart schtraffespark, og dommeren overså klart at Benficas førschte mål blev schcoret med hånden.
    Asmus: Nå. Var den lige så tyk som den Horsens lavede i weekenden
    Bryg: Scchhhhhh! Det taler vi ikke om. Men jo - det var den! Det er en SSCCCHKANDALE!!
    Asmus: Nå. Den så jeg ellers ikke på TV. Jeg havde ellers skrevet referatet. Skal jeg flette det ind? Og må jeg så heller ikke kritisere det selvmål Gravgaard scorede bag den kronisk sagesløse J.Christiansen?
    Bryg: Nej for fanden da. Schå bliver jeg jo bare ikke inviteret til Uefa-kampene...
    Asmus (suk): Jamen så skriver jeg det om. Hvad skal jeg så skrive om BIF.
    Bryg: Bare schkriv at den førscht var færdigschpillet efter redaktionens afschlutning.
    Asmus: Hvad skal jeg så bruge de 3 sider på, som der var reserveret til at trykke billeder af sure BIF fans på?
    Bryg: Kør et portræt af Don Ø. Var der ikke noget om at han brækkede et ben engang?
    Asmus: Den har vi kørt....
    Bryg: Pis! Nå men så kør den om hvor ofte han besøger sin mormor. HUSK billedet hvor han har blomster med!
    Temptation; I like Women, Wine and Song – and all the special pleasures of doing something wrong….Yeah; you’ll never make a saint of me!!

  15. #26
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,318

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Brøndbys nyindkøb Samuel Holmen til brondby.com

    - Jeg synes Brøndby er det rigtige valg. Jeg har hørt meget godt om klubben og synes det ser virkelig godt ud det hele. De seneste år er det blevet meget mere professionelt i Elfsborg, men her er alt bare endnu større og mere professionelt. Det er virkelig imponerende her. Flotte forhold og et rigtig flot stadion. Det er en stor klub og der er store ambitioner.
    Oh no, Møllen tog fejl!!!11
    I think people need to be educated to the fact that marijuana is not a drug. Marijuana is an herb and a flower. God put it here. If He put it here and He wants it to grow, what gives the government the right to say that God is wrong?
    Willie Nelson
    Nygzen's Avatar

  16. #27
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    1,144

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    ›Brøndbys nyindkøb Samuel Holmen til brondby.com



    ›Oh no, Møllen tog fejl!!!11

    De seneste år er det blevet meget mere professionelt i Elfsborg, men her er alt bare endnu større og mere professionelt.
    SAY WHAT ?.....

  17. De følgende 3 brugere er enige:

  18. #28
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,589

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Emne: Sv:fck tæt på ikke at blive seedet
    Forfatter: jesper
    Dato: 30-08-07, kl. 22:19:11

    Ja for dansk fodbold vil jeg da håbe at de går videre og vi kunne jo gå hen og få gavn af de point inden længe.
    Derfor også surt fck igen ikke magtede at få koefficent-point mod benfica magter brik at skulle høre John tude i min 10 mdr...

    Men man kan vel sige Gorica stadig sidder i baghovedet på dem nu ;

    Men mon ikke John får fixet den lille detalje med Derr Kaiser og får udelukket et eller andet hold der ikke som John vil sutte hvad som helst...

    Bitterhed pakket ind i " godt for dansk fodbold "
    Alcohol gives you the ambition to do anything, while simultaneously taking away your ability to do so.
    Pabres's Avatar

  19. #29
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,589

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Emne: Sv:Racistiske sange fra Brøndby fans til Brøndby spillere??
    Forfatter: StoreRas
    Dato: 30-08-07, kl. 22:23:05
    Fantastisk Nutella-sang!!!

    Hørte intet af den kaliber, men undrede mig over balladen. Skulle eftersigende være startet af nogle folk som uden for hegnet kastede sten ind på vores afsnit.... Så det dog ikke.
    DET VAR CYKELLYGTER!!!
    Alcohol gives you the ambition to do anything, while simultaneously taking away your ability to do so.
    Pabres's Avatar

  20. De følgende 8 brugere er enige:

  21. #30
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Man har en ønskeseddel indtil man skriver en ny og så har man altid haft den nye.

    5. juli.
    Citat Oprindeligt indsendt af Anders Bjerregaard
    Jeg er utrolig glad for at det er lykkes os at hente de to spillere som stod øverst på vores ønskeseddel til pladserne på den defensive midtbane og på højrekanten.
    31. august.
    Citat Oprindeligt indsendt af Tom Køhlert
    Indkøbet af Samuél er et led i den plan, vi har haft. Han var den første, vi pegede på i vinter.
    [Simpsons]Skal vi tro at det er *snark* en slags magisk ønskeseddel?[/Simpsons]

  22. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. BIF - sagde eller skrev de virkelig det? #5
    By -smølle in forum Diverse
    Svar: 297
    Sidste Meddelelse: 21.08.07, 16:06
  2. Svar: 359
    Sidste Meddelelse: 15.04.07, 17:44
  3. Svar: 300
    Sidste Meddelelse: 03.11.06, 10:01

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •