Side 20 af 155 FørsteFørste ... 10171819202122233070120 ... SidsteSidste
Viser resultater 286 til 300 af 2318

Emner: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

  1. #286
    Deichmaniac er offline Venstre forben på Baglæns
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    166

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    ››I en tid hvor resten af landet holder op med at ryge, går BS
    ››deres egne egne veje.
    ››Jeg synes dette indslag på SOS mangler en slagsang med hjerte,
    ››smerte, stolthed og høj Prince-føring

    ›Øhh . Ville da ønske at fanklubben havde noget lignende.
    ›(undres over hvor det sjove/skæve/underlige/underfundige, er i at
    ›en flok rygere gerne vil ha en bus de kan ryge i )

    ›Mvh
    ›Nik

    Jeg vidste ikke FCKFC havde et lignende tilbud, men for undertegnet er der ikke noget mere prollet end 40 fodboldfans med smøger, p3 og klubtrøjer i en turistbus på vej gennem landskabet. Det er fortid, og næste ligeså lækkert som Osbourne på en våd vinteraften hvor alle rygere samles med vådt overtøj i kælderhøjde.

    V.h
    Deichmaniac (ryger)

  2. #287
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    495

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Og hvad er der så i vejen med folk, der hører P3? Er jeg en prolle, når jeg kun gider høre en kanal, der ikke er reklamefinanseret?

    En undrende bagger (Der røg sin sidste smøg 1/1-2000 (det var nemlig ikke et nytårsforsæt))

  3. De følgende 3 brugere er enige:

  4. #288
    Tilmeldingsdato
    Apr 2006
    Indlæg
    352

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    I min verden er det absolut mest prollet at høre radio stationer som the voice, 100FM og alle de andre metervare musikstationer der kun har 30 intetsigende plader som så bliver spillet on and on and on and on... ved godt de er reklameafhængige, men jesus hvor er det forfærdeligt at høre på.
    Man behøver ikke tage stilling til musikken for det er så fuldstændig ligegyldigt


  5. #289
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    415

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Mht. indlæg #285, #286, #287, #288 og #289 i denne tråd, der tænker jeg: "Sagde/skrev de virkelig det?"

    plz stram op når i poster "sjove" indlæg fra diverse brønder-foraer, og plz ikke diskuter rygelov/radiostationer i denne tråd! Det er efterhånden pinligt hvad folk finder "morsomt" / hvad denne tråd har udviklet sig til!
    Sidst redigeret af JZC#20 : 03.03.08 kl. 11:30
    Vi sender et postkort fra Europa
    JZC#20's Avatar


  6. #290
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    3,147

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Brøndbys årsregnskabsmeddelelse 2006
    De sportslige resultater i 2006 har i høj grad været præget af skadessituationen i klubben. Holdet har i flere omgange har været plaget af langtidsskader for op til 5-6 af holdets nøglespilleres vedkommende. Derudover har der været såvel længere som kortere skadepauser for flere af de øvrige stamspillere i A-truppen.
    Efter en god start på forårssæsonen og en tæt kamp om det danske mesterskab løb holdet desværre ind i et par uheldige nederlag
    I SAS Ligaen kom holdet godt fra start efter sommerpausen uden nederlag i de første ni kampe, men skadesituationen gjorde, at holdet mistede kontinuiteten og løb ind i nederlag i kampe, som burde have været vundet.Holdets nuværende placering anses på trods af omstændighederne med mange skadede spillere for at være utilfredsstillende.
    Brøndbys årsregnskabsmeddelelse 2007
    De sportslige resultater har i 2007 været præget af skadessituationen i klubben samt at holdet har været under genopbygning. Holdet har været plaget af langtidsskader for op til 6-8 af holdets nøglespillere.
    Efter en god start på forårssæsonen i SAS Ligaen blev den manglende kontinuitet på holdet udslagsgivende og holdet løb ind i en del pointtab på udebane
    Efter sommerpausen kom holdet skidt fra start i SAS Ligaen, hvor det var tydeligt at holdet endnu ikke var sammenspillet. Samtidig var holdet fortsat plaget af en høj skadesfrekvens især i forsvaret, hvorfor den nødvendige kontinuitet var svær at opnå. Holdets nuværende placering anses på trods omstændighederne som værende utilfredsstillende.
    Årsregnskabsmeddelelsen for 2008 skriver vist sig selv.
    What a coach does is attempt to increase the index of probability when it comes to winning a match. As a coach all you can [do] is deny fortune as much of its role as you possibly can ~ Juanma Lillo
    Mads740's Avatar


  7. #291
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    598

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Mere sjov fra deres regnskaber
    2006
    Bestyrelsens forventninger til regnskabsåret 2007 er, at Brøndbyernes IF Fodbold A/S opnå et resultat før transferaktiviteter,
    finansielle poster og skat på 28-30 mio. kr., mens forventningerne til årets resultat før skat er et
    overskud i størrelsesordenen 2-5 mio. kr.
    2007
    Bestyrelsens forventninger til regnskabsåret 2008 er, at Brøndbyernes IF Fodbold A/S opnår et resultat før transferaktiviteter,
    finansielle poster og skat på 25 til 33 mio. kr.; mens forventningerne til årets resultat før skat er et
    resultat i størrelsesordenen -6 til + 2 mio. kr.
    Altså det de prøver at skrive er vel at de forventer endnu et underskud på 24 mio?

  8. #292
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    48

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    I tråden på sso om Erik Rasmussens afgang fra FCM kommer dette guldkorn:

    "Jeg tror, at Erik R's udtaleler om, at hans hjerte bløder, er en skjult udtalelse om, at hans BIF-hjerte bløder (pænt pakket ind selvfølgelig). Det sammenholdt med PB udtalelser om, at TK måske allerede stopper til sommer, og TK udtalelser om, at han godt kan se sig selv stoppe før hans kontrakt udløber,og han gerne vil tilbage til talenterne, gør at jeg sagtens kan hæve mine forventninger til ca. 70% sandsynlighed for, at Erik kommer til BIF til sommer"

    -måske den skulle være postet i yeah right tråden istedet?????

    mvh Rinaldi

  9. De følgende 7 brugere er enige:

  10. #293
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,037

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Ovenpå den lidt blandede modtagelse version 1.0 af Hymnen, har teamet bag brugt vinteren i et studie for at give den lidt mere appeal.

    Det kunne jo være sjovt at høre Blackmanns vurdering af, om version 2.0 var arbejdet værd: http://www.youtube.com/watch?v=n6FFb20JXjA
    Temptation; I like Women, Wine and Song – and all the special pleasures of doing something wrong….Yeah; you’ll never make a saint of me!!

  11. #294
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    5,020

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Så er der nyt fra Brøndby Support, der netop har afholdt... ellere rettere forsøgt, at afholde deres generalforsamling.

    Her er det officielle (foreløbige) referat fra Brøndby Support:

    Generalforsamling 2008

    Grundet aktivitet blandt friillige til kampen i morgen og det fremskredne tidspunkt, blev det besluttet at supendere generalforsamlingen.

    Der vil blive indkaldt til en ekstraordinær generalforsamling med indkaldelse jvf. vedtægterne til behandling af de resterende punkter.

    Indenfor kort tid vil der også blive lagt et referat op på hjemmesiden af den første del, men kort kan det oplyses at forslaget til nye vedtægter blev godkendt lige som beretning og regnskab. 08.03.2008
    Og her er så AHO's uofficielle referat:

    Generalforsamling endte i kaos

    Thorbjørn Maigaard - 8. marts 2008

    SYDENDEN: Brøndby Supports generalforsamling i dag endte med gråd, oppisket stemning og suspendering

    Generalforsamlingen skulle have varet to timer men endte med at vare 5, inden den blev suspenderet uden en ny bestyrelse var blevet valgt. Der vil nu blive indkaldt til en ekstraordinær generalforsmaling. Det oplyser AHO's kilder, der desværre ikke selv har kunnet sætte sig til tastaturet, da de først nu er kommet i gang med at lave tifo.

    Forud for suspenderingen var gået en mildest talt kaotisk generalforsamling, der afslørede en dyb splittelse mellem den siddende bestyrelse og BSK, anført af det tidligere bestyrelsesmedlem Kenneth. Alene bestyrelsens beretning tog flere timer at komme igennem, da BSK igen og igen stillede kritiske spørgsmål.

    Særligt forslaget om at udlicitere merchandiceafdelingen til Brøndby IF A/S fik bølgerne til at gå højt. Kritikerne beskyldte bestyrelsen for ikke at have offentliggjort et modforslag og det var denne diskussion, der i følge AHOs kilder var ved at udvikle sig til regulært håndgemæng, grædende bestyrelsesmedlemmer og en efterfølgende suspendering af generalforsmalingen.

    Inden da var regnskabet med gigantunderskuddet og vedtægtsændringerne blevet vedtaget. Bestyrelsen havde dog selv fjernet forslaget om navneskifte fra Brøndby Support til brøndbysupport.

    Endelig blev det vedtaget at der ikke fremover må sælges alkohol til generalforsdamlingen. I følge AHOs kilder en meget fornuftig beslutning.
    Jeg kan næsten ikke vente på, at det officielle referat foreligger i fuldstændig udgave.

    NB: "BSK" skulle være BS København.
    Sidst redigeret af Don J. : 08.03.08 kl. 19:19


  12. #295
    Tilmeldingsdato
    May 2004
    Indlæg
    68

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Her er lidt mere om hvad der skulle ha' foregået på "Danmarks bedste fanklubs" generalforsamling. Det er munter læsning skal jeg love for.!!

    Snippet fra et indlæg af "Søvand" på sso (i et svar til "Guccikitten")
    -------------------------------------------------------------------------------

    Og jeg vil gerne vide om du (Guccikitten) vil benægte at der fra BSK-bordet bl.a. blev råbt:

    I er blevet kneppet i røven

    Få kællingerne ud

    samt at Kenneth rejste sig op skreg efter andre tilhørere der gør et stort stykke frivilligt arbejde: I har svigtet os drenge, jeg stoler aldrig på jer mere" fordi de tillod sig at være uenige med ham.

    Vil du benægte at man højlydt kritiserede bestyrelsen for ikke at fyre en sygemeldt medarbejder, og at man ikke tog forklaringer som arbejdsmarkedslovgivningen for gode varer og udtrykte at man skulle skide på denne, og at personfølsomme oplysninger om pågældende medarbejder blev forlangt diskuteret foran 100 mennesker? (Jeg kan fortælle dig at jeg til dagligt arbejder i Human Resources, så dette kan vi godt tage en diskussion om).

    Vil du benægte at generalforsamlingen blev afbrudt fordi folk råbte SKÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL?

    Vil du benægte at de samme spørgsmål blev stillet op mod 20 gange, fordi man var for fuld til at forstå svarene eller bare ikke respekterede, at det var et senere punkt på dagsordenen?

    Vil du benægte at man beskyldte de frivillige for korruption?

    http://www.BIF-support.dk/sso/forum_...er=last_answer
    Sidst redigeret af Galapogos : 13.03.08 kl. 13:33
    En Kristen Gentleman


  13. #296
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,560

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Jeg kunne da ikke lade være med at trække på smilebåndet da jeg læste denne, på SSO, om vores brok over lortespil og faldende antal tilskuere osv. :-)
    » Kan Parkens Plastikfans klare samme modgang som os???

    Klare det kan de vel godt, men tror ikke at de kan klare det med samme stil og elegance som vi har gjort.
    Jeg skal i hvert fald indrømme at jeg har nydt både nedturen, samt "stilen og elegancen" den seneste tid. Der findes vel næppe noget mere stilfuldt end fulde grimme :-) blå/gule fans, der smider sten gennem spillerbussen, og som tvinger egne spillere til politibeskyttelse efter udekampene :-)

    Fortsæt bare stilen drenge...

    ougar
    Sidst redigeret af ougar : 24.03.08 kl. 09:46
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar


  14. #297
    Tilmeldingsdato
    Sep 2006
    Indlæg
    1,578

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    ›Jeg kunne da ikke lade være med at trække på smilebåndet da jeg
    ›læste denne, på SSO, om vores brok over lortespil og faldende
    ›antal tilskuere osv. :-)

    ›Jeg skal i hvert fald indrømme at jeg har nydt både nedturen,
    ›samt "stilen og elegancen" den seneste tid. Der findes
    ›vel næppe noget mere stilfuldt end fulde grimme :-) blå/gule
    ›fans, der smider sten gennem spillerbussen, og som tvinger egne
    ›spillere til politibeskyttelse efter udekampene :-)

    ›Fortsæt bare stilen drenge...

    ›ougar

    Helt enig og ej at forglemme fyrvækeri-aktionen samt kravet om 2 X Bjerregaards afgang + bulerne i ikonet Per Nielsens bil.
    Jo det er i sandhed et signal om stil elegance.
    Jeg tør godt hævde at vi får svært ved at leve op til de stilfulde meritter.

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #298
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,589

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Som i de go'e gamle dage... (SydSiden Online)
    skrevet af KrezstianS, , 28.03.2008, 09:47

    Som et eventyr skrevet af HC Andersen...

    Jeg har ikk miset mange kampe siden 2004 hvor jeg begyndte at følge Brøndby meget på stadion. Og jeg ser det her hold som et rent eventyr.

    Da nedturen begyndte med at sælge vores gulddrenge, Elmander, Kahlenberg, Agger og ikke mindst Skoubo, burde alle have vidst, at nu skulle Brøndby til at genopbygge. Men når samtidig FCK buldrede derud af, steg forventninger til et babyhold, og "Bestyrelsfejl" blev lavet for tit. Fck blev udråbt til at sikre mesterskabet de næste ti år og Don Øl, var ikk sen til at tage den på sig(LA LA LA)
    Brøndby's krise forsætter og med EB med en mand der ikke har haft en god dag før han ikke sviner folk til, Allan Pedersen, i spidsen - blir rejsen længere. Allan P siger : "FCK gør - det burde Brøndby..." Brøndby er nødt til.." Hvis ikk Br..." etc.... og presset stiger i Brøndby...

    Jeg forstår ikke Allan Pedersen - Hvad har han imod en klub med sjæl helt ind i hjertet?

    Brøndby forsætter kampen mod krisen, og alt kritik og gal fra presse og fans og alle der "lige pludselig" er blevet professor i fodbold og markedsføring hagler ned over Bjergaard og junior. Hvorfor? Fordi de gør det anderledes..Det sjældent man ser patrioter i Danmark....

    Tom køhlert har nu efter et år slået en streg i sandet. "Jeg har de spillere jeg skal bruge" og transfervinduet er lukket. Inden jul havde Brøndby kæmpet de sidste kampe rigtig godt og tidligere storheds spil var der glimt af. Og hvad Carsten Werge sagde(Råbte) den aften i Parken da Mark Howard scorede til 1-0 for Brøndby. "Er det målet ud af krisen"? Sådan noget gir følelse i en Brøndby-fan... og MAN BEGYNDER AT TRO..

    Situationen nu:

    Opbakningen og Stemningen er kolosal på Stadion. Bestyrelsen viser at de ikke lægger sig ned, men angriber og opjustere. Brøndby har igen det spil som man kan kalde 60-40 i besiddelse. Chancer på stribe og spillere som kæmper deres hvis "Der hvor solen aldrig skinner" til de simpelthen blir bedt om at gå fra banen.

    Allan Pedersen sagde at der skulle hentes spillere.?? Hvorfor?

    Når man har Danmarks/Nordens bedste talentfabrik - og har den tålmodighed som de har på vestegnen, så er der flere talenter der ikke går tabt. De får chancen. Og hvis de ikke slår til, har de alligevel gjort det så godt så man blir solgt til en anden Superliga klub. Og blir en profil(Ribers, Zimling, Thygesen, Flinta etc...) Allan Pedersen. Fik du jobbet i arv???????

    Hvad der angår hvad der er "Brøndby's sjæl"....

    en lille metafor:

    Det er den lille dreng der sidder på DNE og ser sit hold i modgang, men kigger på faxe og ser en hel masse kæmpe med slagssange og klap. efter et stykke tid vil den lille dreng rejse og og skrige hans lunger ud og klappe sine hænder røde. Han er ligepludselig med i det og det får faren op af stolen også... Ingen behøver at kæmpe alene... Beviset på at kærlighed ikke kan købes for penge og at patrioter findes...


    Så til alle aviser og LPS...

    I gjorde jer klogere end i var. Og Brøndby gjorde det de mente var rigtig. Egentlig burde Allan Pedersen komme med et stort "undskyld, jeg tog fejl" til hr Bjerregaard. Men jeg tvivlerpå det sker. Mens Don ø har snaldret lidt i pressen om at det er imponerende det der sker i Brøndby.

    Men det vigtigste er at folk bakker op. Og det gør vi..

    Derfor er jeg der på søndag.. i medgang og modgang.

    "Som i de goe gamle dage:-)"

    Smukt, for fanden hvor er det smukt!!!
    Alcohol gives you the ambition to do anything, while simultaneously taking away your ability to do so.
    Pabres's Avatar


  17. #299
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    837

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Selv Goebbels skulle strenge sig an for at slå den her gang joking:)

  18. De følgende 4 brugere er enige:

  19. #300
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    415

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Citat:
    I tider som disse, hvor plastik er mode, er det vigtigt at vi har sociale foreninger som Brøndby til at huske os på centrale værdier. som vilje, ære, og sjæl.


    sangen i sig selv er lige til denne tråd, men kommentar nr. 2 er sååååå smuk.

    fundet her: http://www.youtube.com/watch?v=n6FFb20JXjA
    Vi sender et postkort fra Europa
    JZC#20's Avatar

  20. De følgende 3 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 5 users browsing this thread. (0 members and 5 guests)

Lignende emner

  1. BIF - sagde eller skrev de virkelig det? #5
    By -smølle in forum Diverse
    Svar: 297
    Sidste Meddelelse: 21.08.07, 16:06
  2. Svar: 359
    Sidste Meddelelse: 15.04.07, 17:44
  3. Svar: 300
    Sidste Meddelelse: 03.11.06, 10:01

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •