Side 28 af 155 FørsteFørste ... 18252627282930313878128 ... SidsteSidste
Viser resultater 406 til 420 af 2318

Emner: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

  1. #406
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    2,413

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Kasi-Jesper til BT:

    - Jeg er en lederskikkelse. Jeg er karismatisk. Jeg er veltalende, og jeg kan vise vejen, beskriver han sig over for avisen.
    O rly?

  2. De følgende 9 brugere er enige:

  3. #407
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    513

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Efter pausen blev FCK sparket i gang af Zdenek Pospech, da tjekken igen viste sin fantastiske sparketeknik. Fra udkanten af feltet, næsten midt for mål, svingede han venstrebenet. Hvis ikke overlæggeren dirrer endnu, så står den stille, men mon ikke der er røget lidt maling.

    Ekstra Bladet når de er skarpest :)

    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle1072019.ece

  4. #408
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    836

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Hvor BIFsk!

  5. De følgende 9 brugere er enige:

  6. #409
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    202

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    En skarpsindig analyse af den økonomiske situation i PS&E af oltmanio:

    Håber det er i orden med en tråd, om den skrantende økonomi i Fck. Da mange fans er meget økonomi interesserer her på SSO. Jeg mener at, Fck er på vej ned i et hul dybere, end selv de værste Interbank dage for Brøndby.
    På Sidelinien har der i flere år har kørt en tråd om Brøndbys plus vores sponsorers? økonomi.

    Kan Fck gå fallit.Ja de kan
    Man kan jo kun være enig, når argumenterne er så overbevisende.


  7. #410
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    208

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Alt afhænger jo som bekendt af øjnene der ser, men nogle gange blive man overrasket over hvor forskelligt verden kan opfattes, illustreret her ved 2xTom fra B4.

    >Men
    >hvorfor fylder FCK så meget hos mange BIF-fans? Jeg forstår ikke at
    >man ophøjer dem til mere end netop konkurrenter.


    >Brizz

    Fordi de er en omgang unge plastikfans, der ikke kan huske tiden med AGF

    Spøg til side (lidt i det mindste) - men FCK fylder sandsynligvis meget fordi de i SÅ mange tilfælde er det stikmodsatte af det som masser af BIF fans mener BIF står for - det omvendte gør sig jo så gældende inde på Østerbro, bare tilsat et solidt mindreværdskompleks.

    Det er den klassiske med by vs land - upåagtet at de fleste inde i bunkeren er skide bønder fra Jylland ect.
    Wow, den så jeg ikke komme, specielt når man i samme tråd finder udsagn som:
    For fck som koncept er fandeme noget 80'agtigt i sin udformning, og det er egentlig ret bemærkelsesværdigt, at de endnu ikke er gået samme vej som gulerodsbukser, guldflippere, tyske konceptbands og alt det andet grimme fra den tid.Men igen, hvis ingen taler om det, så arbejder tiden jo for dem.
    Eller måske skulle man bare kaste et blik på deres hovedsponsor og hans ageren.....

  8. De følgende 6 brugere er enige:

  9. #411
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    884

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    2xtom er altid leverigsdygtig i genialiteter som denne i en debat om de biffere der kaster lightere og mønter på banen:

    "Ganske enkelt - alle visiteres EFTER kampen - har du ingen småpenge, har du smøger, men ingen lighter, så er det den lige vej i hools-registeret."

    jeg håber virkelig at manden er ironisk.
    Europapokal

  10. De følgende 3 brugere er enige:

  11. #412
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    149

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Jeg tillader mig at citere Bertram fra OB Online, og lader ham i øvrigt tale for sig selv...

    "Jeg mener en spiller som Sionke skal købes hvis han kan købes i FCK til under 10 mill - det ville være fantastisk ell. en. kvalitets spiller fra udlandet der er samme type. KB må på job."

  12. #413
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    1,296

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Selvforståelsen og den svulstige retorik, når absurde højder på SSO:

    Nu er der vel ikke noget galt i at vi er visse fans der forventer at BIF skyder brystet frem og påtager sig et samfundsansvar.

    Faktisk står der i klubbens vision/mission at klubben skal være socialt ansvarlig, hvilket implicit betyder at klubben påtager sig et ansvar i samfundet.

    Lidt på samme måde som JyllandsPosten gjorde omkring pressefrihed og talefrihed i forbindelse med Muhammed tegningerne.

    Jeg er af den helt klare overbevisning at BIF nu skal påatage sig sit samfundsansvar og KLART sige at registrering, øget kontrol og overvågning IKKE er en samfundsmodel klubben støtter. Heller ikke på stadion.

    Det kan simpelthen ikke være rigtigt at fodboldtilskuere skal tages som gidsler og tvinges i en overvågnings og registrerings klub, fordi der er en flok steroidepumpede lav intelligente tumper på stoffer der skal ødelægge det for os andre.

    INGEN AWAY KLUB - Lev op til samfundsansvaret... vis vejen til et demokratisk samfund, uden mistænkeliggørelse, overvågning, registrering, og hvor man ikke lader sig styre af det onde. Bekæmp bøller ved at fokusere indsatsen imod bøllerne, og lad os andre nyde fodbold i fred - SE DET ER AT TAGE SOCIALT SAMFUNDS ANSVAR!

    Og DET er en fodboldklub jeg støtter...

    Derimod kan det ikke falde mig ind at stå på et stadion hos en klub der lader sig dominere og tage deres fans som gidlser på grund af en flok tåber.

    En Away-klub vil være en KÆMPE skandale, der vil være alt-dominerende i klubben i en hel sæson. Debatten og ramaskriget vil være ENORMT. Kun et mesterskab og en CL deltagelse vil kunne få det til at forstumme.

    BIF som en klub der værner om demokratiske værdier og det retssamfund vi har opbygget i DK - JA TAK! Ellers er vi ikke værdige til at bære UNICEF logoet.
    Æh... he he?

    Feck, hvor er det vildt skrevet..
    Sidst redigeret af Fuego : 21.10.08 kl. 09:02
    Kasi-karma
    Fuego's Avatar


  13. #414
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    1,899

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    ›Selvforståelsen og den svulstige retorik, når absurde højder på SSO:
    ݮh... he he?

    ›Feck, hvor er det vildt skrevet..
    ALtså jo det er svulstigt, men kan faktisk godt have sympati for det grundlæggende i ideen om at vi alle har et ansvar for at opføre os ordentligt.

    Mattsson #1988
    "Naaaj, der er ikke tale om gummiben, det har der ikke været på noget tidspunkt og det bliver der ikke igen"
    Mattsson#1988's Avatar

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #415
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    750

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    ALtså jo det er svulstigt, men kan faktisk godt have sympati for det grundlæggende i ideen om at vi alle har et ansvar for at opføre os ordentligt
    Say what? Har du læst det?

    Dette er stoltheden over alle stoltheder;
    BIF som en klub der værner om demokratiske værdier og det retssamfund vi har opbygget i DK - JA TAK! Ellers er vi ikke værdige til at bære UNICEF logoet.
    Fremtiden kommer af sig selv, det gør fremskridtet ikke!!

  16. #416
    Tilmeldingsdato
    Apr 2007
    Indlæg
    631

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Jeg elsker den del hvor han er klar til at saelge BIFs demokratiske vaardi-grundlag for ussel mammon i form af et dansk mesterskab og en Champions League deltagelse.

    Fy for helvede, biffere har jo ingen stolthed. Historieloese bastarder.
    Tænk sig, at man kunne have været skuffet over, at F.C. København ikke havde været i 1/8-finalen i Champions League...

  17. #417
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,482

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Grundet sammenbrud i forhandlingerne om tvrettighederne var det kun muligt at følge Valencia-FCK via ulovlige streaming på nettet. Dette undslap naturligvis ikke intelligensiaen på blok4, hvilket bl.a. medførte følgende forslag:

    jeg har aldrig prøvet den side før og har ikke helt styr på hvordan alt det der streaming fungere. Men kan vi på nogen måde overbelaste den server. jeg mener, hvis nu vi er nok BIF fans der har kampen kørende på vores computer, kan vi så give FCK'erne noge frustrationer? Eller vil det i virkeligheden være en fordel og give dem bedre billeder?
    Man kan jo altid bare slukke skærmen og lyden og så lade computeren stå og køre.
    Hvis man har computeren stående - med slukket skærm og lyden skruet ned - alene for at sinke fuckernes kamp, må man vist være indbegrebet af en partizanerfan fra helvede i nord.
    Sidst redigeret af Dingo : 07.11.08 kl. 13:29


  18. #418
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,037

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Emne: Sv:A-Landsholdet. Er Morten blevet gak?
    Forfatter: hans
    Dato: 11-11-08, kl. 16:26:22
    men noget andet, så burde Kim christiensen måske få chancen og kevin struer.. på målet

    men når morten olsen er i lommen på don ø.. så bliver det sgu svært..

    men tror faktisk at det er planlagt. jesper christiansen for chancen sammen med de andre fcker. så bliver de pifte og råbt af.

    det betyder så at parken vinder Landsholdet de næste 10 år-.

    smart af don øf og han venner Jim stjerne og Lars barend. ( kan ikke stave til hans klamme efternavn ) de 2 burde faktisk også snart fyres de bestemmer alt ..
    Man kan blive så sur, når man sidder alene tilbage på fritteren mens alle de andre børn er blevet hentet.
    Så er det godt at man kan få luft på B4.
    Temptation; I like Women, Wine and Song – and all the special pleasures of doing something wrong….Yeah; you’ll never make a saint of me!!

  19. De følgende 4 brugere er enige:

  20. #419
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    494

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Det er i øvrigt en guld-tråd :)

    Og når der så er optræk til argumenter, så dør tråden på det sted :D

  21. #420
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    391

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Vi skal da lige ha' ihvertfald een reaktion med, ovenpå lodtrækningen til Pokalsemifinalen. Der er sikkert rigeligt at vælge imellem, men den hér morede mig lidt ekstra:

    Mills 14.11.2008, 12:23
    @ the-vi Nordvest-FCKPost svar

    Man behøver ikke sige så meget. Det hele siger jo sig selv....
    Pinligt, især den måde det foregik på. Kun repræsentanter fra netop de to klubber til stedet, og så taber man lige den kugle, der bliver trukket op lige efter Nordvest, hvorefter man pudsigt nok trækker FCK frem.
    Det er simpelthen for korrupt, det lort. Hader DBU
    "If I were one of their fans, I wouldn't pay a shekel to see them. The truth is I wouldn't go for free because they're a disgusting team"
    Idan Tal fra Beitar Jerusalem, om FCK

  22. De følgende 4 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. BIF - sagde eller skrev de virkelig det? #5
    By -smølle in forum Diverse
    Svar: 297
    Sidste Meddelelse: 21.08.07, 16:06
  2. Svar: 359
    Sidste Meddelelse: 15.04.07, 17:44
  3. Svar: 300
    Sidste Meddelelse: 03.11.06, 10:01

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •