Side 3 af 155 FørsteFørste 1234561353103 ... SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 2318

Emner: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    May 2006
    Indlæg
    594

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    - Jeg opgiver at få den store Tv-karriere, jeg ellers har gang i. Mig og min kone har haft Brøndby i blodet, siden vi kom derude for første gang i 1987.
    Peter Schmeichel til bold.dk

    Ægte klebånd ruster aldrig, the great dane husker sine rødder...

    Og ja Peter du har virkelig gang i en stor tv-karriere! Et elendigt quiz-show og lidt smalltalk med Elkjær og Laudrup... Nårh ja, det må være din optræden i den engelske version af Vild med Dans du snakker om!
    Latteren forstummer minut for minut,
    lyset er gået kemien er brudt,
    færdsel på græsset er strengt forbudt,
    for vi nærmer os endnu en vinter.
    Lundberg_aus_Lolland's Avatar

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #32
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    438

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Peter Schmeichel til bold.dk

    ›Ægte klebånd ruster aldrig, the great dane husker sine rødder...

    ›Og ja Peter du har virkelig gang i en stor tv-karriere! Et
    ›elendigt quiz-show og lidt smalltalk med Elkjær og Laudrup...
    ›Nårh ja, det må være din optræden i den engelske version af Vild
    ›med Dans du snakker om!

    Du glemmer helt at Schmeichels mor også har 1 b-aktie i BIF !!1

  4. #33
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,694

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Iver virkede en kende presset i SFO-skakten efter dagens BIF-lol

    Codan er skredet som topsponsor, men bare rolig
    Iver (18:57): og faktisk tror jeg det er lettere at sælge hovedsponsoratet end at sælge de mindre. Der er MANGE firmaer der gerne vil være hovedsponsor
    Iver (18:57): der er MASSER af firmaer der tjener kassen og som vil sponsorere
    En eller anden kritiker (næppe Pede K.) formastede sig til at nævne noget med Bella Centret og Per B.'s rolle
    Iver (19:01): Bella faldt så ikke i vasken pga. Per B men nærmere pga Røsler
    hvilket da som sådan er rigtig nok, men man kan så diskutere om BIF var nøjedes med at ryge i vasken, såfremt Doktorens servietbud var gået igennem.

    Nå, men der skulle jo også jamres lidt over Schmeichels investorgruppe, som truede med at sønderpukle klubfølelsen og drive klubben professionelt
    Iver (19:02): og hvis vi nu får nye spillere pga. Peter S pengene, hvad så når Peter vil have lidt igen for pengene? Så skal vi sælge ud igen
    Og nu hvor tastaturet alligevel var glohedt og desperationen kolossal, kunne polkadot-sønderjyden jo lige så godt kimse ad FCK som kun var kommet i CL 1 gang ud af 7 (mener jeg, han skrev!)
    Iver (19:03): og kun fordi de var svine heldige i Amsterdam
    En mindre tykhovedet biffer nævnte så i al fredsommelighed, at det vist så var det modsatte af onsdagens udfald, men det mente Iver bestemt ikke, og i hver fald ikke i kampen i Portugal. Det sidste fik jeg ikke logget, da jeg lå på gulvet og rullede rundt med mavekramper.

    Ja ja, hvem der bare var en flue på væggen i Casa Iver.
    Sidst redigeret af Spejder fra Mars : 31.08.07 kl. 21:46
    Mvh.
    Morten


    Álvaro er verdens flinkeste mand
    bekræftet af Lønstrup d. 27/1-2004
    Spejder fra Mars's Avatar


  5. #34
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    1,484

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Ja, så er det jo - ikke overraskende - blevet Marcus Lantz' tur til at svine Brøndby til. Straks efter sin afsked i klubben leverer han i dagens B.T. en hel stribe af angreb på Brøndby IF - og i særdeleshed på Per Bjerregaard. I en artikel om "løgne, mistillid og kaos i Brøndby" fortæller han blandt meget andet om dengang, han måtte se en harmløs flænge i foden ende med blodforgiftning:

    Bjerregaard hele tiden har sagt, at han ikke fejlbehandlede. En løgn, som også er et tegn på, hvordan han er, og hvordan hele klubben er. Man fornægter hele tiden sager og lyver over for folk og medier.
    Heldigvis kan forstandige mennesker jo godt gennemskue en ægte løgner som Lantz. Det er flere allerede i gang med på SSO og på B4. Men nu har det jo heller aldrig været nogen hemmelighed, at Per Bjerregaard altid har været spillernes ven. For eksempel kunne man i august 2002 læse en artikel på B4, der på kontroversiel vis gik kildekritisk og dybdeborende til værks i spørgsmålet om, hvordan Per Bjerregaard håndterede den daværende uro omkring spillerfyringer umiddelbart efter Michael Laudrups ansættelse.
    Heldigvis for Per Bjerregaard nåede B4-folkene frem til den sande version:


    Brøndby IF og i særdeleshed Per Bjerregaard har altid været spillerens bedste ven. Det ved alle i klubben, men faktisk er det også noget man taler om i andre superliga-klubber. Selv spillere på holdet inde i København er klar over Per Bjerregaards format. Det har vi ingen grund til at sætte spørgsmålstegn ved.
    Måske Marcus Lantz skulle have læst lidt på lektien, inden han gav sig i kast med sine ondsindede løgne...
    -


    "Vi er stolte som ind i helvede."
    (Don Ø, 23. august 2006.)



    ♪ Die Meister, Die Besten, Les Grandes Equipes, The Champions♪


  6. #35
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    48

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Udover den sædvanlige kvalmende retorik og stolthed og ære begreber der findes i dette indlæg er det da interessant, at Don Ø ifl denne skribent på SSO angiveligt skulle ryste i bukserne over Schmeichels indkøbsplaner på vestegnen - mon dog?:

    "Jeg mødte Don Ø i Monaco i fredags, og jeg talte med ham og Lynge (AAB). Lynge mente at det var det rigtige at takke ja til Schmeichel, det ville kunne betyde at BIF kunne bllive Danmarks Flagskib igen. Dette bekrymrede Don Ø tydeligt. Han stod nærmest og trådte sig over tæerne da jeg fortalte om tilbudet og de mulige planer i BIF. Han blev helt fjern i blikket og bed sig i læben. Det kan jo betyde en del - stammede han. Han fik uhæmmet press og rømmede sig flere gange. Det var et syn for guderne og mit BIF-hjerte bankede næsten ud igennem brystet på mig. Han var meget afdæmpet resten af aftnen :-)
    Nu er der er endelig en mulighed for at vi kan få det vi har skreget på i snart 2 år. Bak op i dag & i fremtiden, og vis din sympati for PS og projektet. Hvis dette lykkedes vil Danmarks Stolthed snart være tilbage - hvis ikke det sker bliver det til bronche hvert 3. år.
    Kom så Per B & PS frelse os sammen."

  7. De følgende 5 brugere er enige:

  8. #36
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    ›Måske Marcus Lantz skulle have læst lidt på lektien, inden han
    ›gav sig i kast med sine ondsindede løgne...

    Ja, Alle Spilleres Ven har bestemt ikke fået den fortjente status i Marcus Lantz' evaluering af Brøndbytiden.

    Nogle flere ramsaltede ord fra BT-artiklen om Lantz' visionære direktør, kompetente læge og bedste ven:
    Jeg må sige, at jeg er meget glad for at være sluppet ud.
    Jeg kritiserede ledelsen. Jeg sagde, at det arbejde, de havde lavet, ikke var godt nok, for de havde ikke kunnet erstatte de gode spillere. Og det kom som et chok for dem. Man er jo ikke vant til intern kritik i Brøndby; at en spiller kan gå ind og stille krav og kritisere er meget sjældent, så det var et kæmpe chok.
    Laudrup havde styr på det, han havde fokus, han vidste, hvad han ville have, og hvordan målene skulle nås. Og det var vel derfor ledelsen ikke ville have ham længere: Fordi Laudrup havde sin egne ideer og kørte sin egen linje. Men det kan Bjerregaard ikke tåle, og han ville derfor en anden vej.
    Jeg hørte Per Bjerregaard på tv sige, at der var kliker og dårlig stemning i truppen. Men som så mange andre gange lyver han. Der har ikke været dårlig stemning mellem spillerne. Men Bjerregaard og ledelsen ved, at de har gjort et dårligt job, så for at beskytte sig selv skubber de skylden og presset over på spillerne ved at sige, at der er en dårlig stemning. Det er simpelthen usmageligt fra Bjerregaard side. Og det er et udtryk for den stemning af mistro, som ledelsen skaber.
    Ja, det var en fejlbehandling fra Per Bjerregaards side. Det var så absolut hans skyld, at jeg ikke kunne spille. Problemet er, at Bjerregaard hele tiden har sagt, at han ikke fejlbehandlede. En løgn, som også er et tegn på, hvordan han er, og hvordan hele klubben er. Man fornægter hele tiden sager og lyver over for folk og medier. Ingen er fejlfri, men hvis man begår en fejl, skal man være mand nok til at kunne erkende sine fejl.
    Al respekt for Anders Bjerregaard, for han har det svært. Sportschefen skal altså være et led mellem truppen og ledelsen. Men fremfører vi fra spillertruppen noget, som vi ikke er tilfredse med, skal vi gå til sportschefen og meddele det til ham, og så skal han gå videre med til ledelsen.
    Men tror du, at Anders vil gå til sin far med kritik? Det gør han jo ikke, og det gør, at han har en meget svær situation. At have sin far som chef kan jo ikke fungere i en storklub.
    Per Bjerregaard forsøger at styre det hele i klubben. Man kan jo se konsekvensen af hans ledelse nu. Da Laudrup og Faxe forlod klubben skulle alt tilbage til »Det Gamle Brøndby«. Det, man hele tiden hører derude, er, at vi skal tilbage til »Det Gamle Brøndby«, som det var for 20 år siden. Men sagen er, at fodbold udvikles på alle niveauer. Man kan ikke bare sige, at vi skal tilbage til det gamle, at vi tager en gammel træner ind igen; det fungerer ikke sådan, man skal se fremad.
    Det, som er skræmmende, er løgnene fra ledelsen. Vi spiller 1-1 mod Viborg, og træneren siger, at det var vores bedste udekamp. Så sidder jeg og tænker: Nej, stop lige, det er altså Brøndby, vi snakker om. Vi er supertilfredse med 1-1 mod Viborg, et bundhold, som havde 1-10 i målscore.
    Så møder vi AGF hjemme, hvor vi taber, men så siger træneren, at indstillingen var god. Derefter møder vi Horsens, hvor vi taber 4-2, og så siger træneren, at spillerne gjorde det godt.
    Det er skræmmende, at man som træner ikke går ud og siger sandheden. Jeg undrer mig bare: Lyver man for sig selv i Brøndby? Eller er man bare tilfreds med kun at tabe 4-2 til Horsens? Er man på vej derhen, hvor man er tilfreds med et point i Viborg? Hvad er det for noget?
    Aaaaaahhh... *tænder en smøg*

    mvh,
    -smølle


  9. #37
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    802

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Køhlert er da heller ikke sen til at modsvare Lantz. I dagens BT er han som altid i strålende humør, selvom køen til håndvasken er lang:

    - Han skal bare holde sin kæft ham Lantz. Han er glad for at være i Helsingborg, og vi er glad for at han spiller i Helsingborg - og så er den ikke længere. De røverhistorier, Lantz kommer med, er langt ude i skoven. Det er da sårende at læse, og jeg kan ikke genkende de historier.
    Ja, gid alle ligesom Perper forstod, at klubånd er at tie og samtykke.


    Mvh.
    CF39 Thomas
    Sidst redigeret af CF39 Thomas : 03.09.07 kl. 10:55


  10. #38
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,223

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Vi må lige have denne her med:




    I mine øjne er problemet vel egentlig, at de netop lever i det 20. århundrede :o)
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.


  11. #39
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    802

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Et indlæg som også må foreviges til eftertiden, og som har givet anledning til go' moro i skakten i dag, er dette, i disse tider, efterhånden sjældne anfald af ekstremklebånd som Ghostly har postet på blokken.

    Det viser, at der stadig er nogle der formår at holde den gamle fane højt, men som med Albaniens stalinisme i 90'erne, virker det pludselig sært altmodisch. Gem dette statement, så vi i nær fremtid kan overlevere det til Fodboldmuseets forhistoriske samling af dokumentar om klubidentitet :-)


    Mvh.
    CF39 Thomas
    Sidst redigeret af CF39 Thomas : 03.09.07 kl. 21:45

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #40
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    559

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Hvis du vil gemme noget for eftertiden batter et link til blok4 ikke meget.
    Her er teksten i hele sin svulstige længde:
    Emne: Sv:tilbud afvist
    Forfatter: Ghostly
    Dato: 03-09-07, kl. 14:00:02


    >Skal vi ejes af Brøndbyernes IF, klubben, eller Aldo Petersen? Det er
    >vel det spørgsmålet i DENNE sag handler om, og jeg er slet ikke i
    >tvivl.

    >Resten er en lang debat, men man kunne ikke sige ja til den
    >investorkreds, på de betingelser der er lagt frem i pressen.


    Enig.

    Mange har travlt med at det er en forældet økonomisk struktur, som er i BIF, og at det er sidste chance osv.

    Især har de fleste sportsjournalister kørt derudaf i det spor.

    Det pudsige - og det der burde mane til eftertanke - er, at de økonmiske, finasielle "eksperter", som jeg har hørt eller læst, alle mener at det er en DÅRLIG ide at sælge BIF for 250 mil.

    Dels fordi det er for uoplyst og dels - måske navnlig - fordi klubben er meget mere værd.

    Flere forskellige økonomer påpeger også, at BIF ikke er i en økonomisk situation, der gør dette salg nødvendigt.

    Selv tror jeg - sådan lidt forenklet - at BIF og dansk fodbold har gavn, har brug for et Brøndby, med en sjæl og profil som fodboldKLUBBEN.

    Blev vi overtaget af Aldo og Co. ville vi blot fremstå som et fckplagiat. Og hvem ønsker at identificere sig med det.

    Og dansk fodbol har brug for rivaliseringen mellem "Den smarte forretning" og "Den ægte klub".

    Det er blandt andet denne modsætning som har delt DK i 2, og gjort det til en landsdækkende begivenhed med de indbyrdes opgør.

    Det vil aldrig kunne nås med et opgør mellem fck og fckplagiatet.

    BIF er PT ikke "hele landets hold" pga. resultaterne. Men bevarer alligevel til en vis grad denne opbakning pga. image/profil som KLUBBEN med de ÆGTE værdier.
    kaare anerkender niks som sideliniens nørdedeste kortnørd :-)
    pib anerkender niks som sideliniens nørdedeste kortnørd :-)
    Awesome anerkender niks som sideliniens nørdedeste kortnørd :-)
    DB Niks's Avatar

  14. De følgende 5 brugere er enige:

  15. #41
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    750

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Køhlert er ude med riven efter de danske spillere i et åbent interview med BT

    Der er et eller andet ved de der svenskere og nordmænd og den måde, de forsvarer målet på, siger Køhlert til B.T.
    Og fortsætter smukt:

    Hvis du siger til en dansker og en svensker, at de skal løbe 100 meter, så løber svenskeren og så spørger danskeren: ”Hvorfor skal jeg det?” Og så løber han i øvrigt kun de 80
    Mon dette i virkeligheden er udslag af, at danske spillere ikke vil til Brøndbyernes IF A/S?
    Fremtiden kommer af sig selv, det gør fremskridtet ikke!!

  16. #42
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,379

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Aaaah ja, ganske som forventet fik Holmén gåsehud da han løb på banen, til sin første hjemmekamp for Brøndby IF.

    - Selve stadion er jo i sig selv imponerende, men jeg må indrømme, at jeg fik gåsehud da jeg hørte modtagelsen fra vores fans, det var ubeskriveligt. Det er en helt unik støtte, de yder til holdet gennem hele kampen, udtaler
    Holmén til klubbens hjemmeside.
    Selvfølgelig.

    Så må vi jo bare håbe at dette gåsehud kan overskygge den følelse han får i Aalborg, når disse billeder forhåbenlig rammer ham:


    Nordens bedste fans.

  17. De følgende 5 brugere er enige:

  18. #43
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,223

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    ›Aaaah ja, ganske som forventet fik Holmén gåsehud da han løb på
    ›banen, til sin første hjemmekamp for Brøndby IF.

    Samtidig var kampen imod OB jo en tilskuermæssig succes, hvilket man da heller ikke undgik at bemærke på Klebbens Pravda:

    Da Brøndby IF og OB søndag aften spillede 1-1 i SAS Ligaens 8. runde, skete det nok engang foran et stort publikum på Brøndby Stadion. Kampen blev overværet af 14.353 tilskuere, og det var femte opgør på stribe de to klubber imellem med mindst et femcifret antal fans på lægterne.
    Bemærk vendingen "mindst et femcifret antal fans på lægterne". ;o)
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

  19. De følgende 11 brugere er enige:

  20. #44
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    252

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    duplikat, slet bare

  21. #45
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    1,554

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Køhlert omkring de kommende forstærkninger (som BESTEMT ikke skal være danske) Hele artiklen her:


    - Der er et eller andet ved de der svenskere og nordmænd og den måde, de forsvarer målet på, siger Køhlert til B.T.

    - Hvis du siger til en dansker og en svensker, at de skal løbe 100 meter, så løber svenskeren og så spørger danskeren: 'Hvorfor skal jeg det?' Og så løber han i øvrigt kun de 80.
    Jeg ønsker Perper og Rytter hjerteligt tillykke med deres træner, som vist er yders tilfreds med indsatsen.
    Tu sei tutto quello che..
    Strom's Avatar

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. BIF - sagde eller skrev de virkelig det? #5
    By -smølle in forum Diverse
    Svar: 297
    Sidste Meddelelse: 21.08.07, 16:06
  2. Svar: 359
    Sidste Meddelelse: 15.04.07, 17:44
  3. Svar: 300
    Sidste Meddelelse: 03.11.06, 10:01

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •