Side 32 af 155 FørsteFørste ... 22293031323334354282132 ... SidsteSidste
Viser resultater 466 til 480 af 2318

Emner: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

  1. #466
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    48

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    ....og "Chester" fortsætter med at vrøvle i dette opfølgende indlæg på sso:

    "Jeg skal være den første til at beklage, at jeg har brugt forkerte fakta.
    jeg har selv søgt på nettet, og må konstatere jeg husker forkert når jeg skiver, at Flemming Østergaard har været i Gefiion's bestyrelse.

    Men du citere hele mit indlæg blot for at konstatere denne fejl.

    Men som MF #1661, så kunne det være, at der var en god ven indover, for Jimmy Sjerne Hansen fra DBU undrede sig over, at Parken ikke var sat "officelt" til salg, for så havde DBU nok køb stadionet, da det er der man spillede landsholdets kampe.
    DBU blev faktisk tilbudt Parken for kr. 360 mill. men Flemming Østergård skulle kun betale kr. 180 mill. som er officelle tal fra pressen.

    Jeg har ikke påstået at FCK har brugt/bruger ulovlige midler.
    Det er fulgt lovligt at have nogle penge og invistere dem og bruge dem i fodboldklubben.

    Jeg anfægter bare:
    Brøndby IF er en fusionsklub mellem Brøndby Øster og Brøndby Vester og måske en tredie lokalklub. De har arbejde sig op fra DK-serien og som bekendt ligger vi nu i SAS-ligaen.

    Stadione har været nada - Hvis faxetrebunen skulle have opstået tilbage i 70'erne, så ville det være lutre langsynet fan, for så langt var der til målet.
    Men igen her har man lån, invisteret og skaffet penge gennem sponsore og hjælp fra fan, og fået bygget sit egen stadion.
    Flemming Østergaard og dermed mener jeg FCK og PSE, har bare købt parken.
    Nu prøver de at bygge den om - jeg tænker ikke på kontortårnene men ende trebunen, og hvor er det så havnet, man har gamblet på at renterne ikke ændre sig og nu har parken kun 3 trebuner.

    Det danske landshold har spillet EM kamp i Portugal i 2004 hvor der var et ligende stadion - forskellen var bare, at det lå op af et bjerg.
    Parken her derimod fået en beton-endevæg med påmalet figurere!!!

    Og hvis vi så skal tale om kæle/øge navne, så er Flemming Østergaard jo også usympatisk.

    Don Ø:
    Hvornår har du sidst set en mafiaboss (som nok er det der hentydes til) som plapre løs i alle medierne.
    Ikke nok med det, så sviner han specielt modstandere til.
    Det er mangel på respekt over for modstandere. At fansene gør det, det er jo kultur.
    Men jeg har aldre hørt Per Bjerregaard tale nedsættende om FCK/PSE.
    Jeg har set interviews hvor han er blevet spurgt om FCK/PSE men kunne kun sig "har ingen kommentar", eller "vi gør det på en anden måde."
    Det er som om Flemming Østergaard prøver at indtage en rolle som karismatisk forretningsmand, men det fejler fælt.
    Simon Spies kunne det.
    Thorsen - ham med PFA underskrifterne - har det.
    Og så har vi gode "gamle" Klaus Riskær Pedersen, som nok også har en snert af det.
    Men Flemming Østergaard har det ikke, han er for arrogant, og så prøver han at jokke på sine fjender.

    Og hvis du læser mit indlæg igen, så mener jeg, at man kan fornemme at jeg prøver at fremkomme med mine oplevelser af Flemming Østergaard, FCK og PSE, hvor jeg har brugt fakte (med en enkelt svipser).

    Om FCK/PSE går konkurs? Det tror jeg ikke lige med det samme.
    Verden har ændre sig fra den gang Brøndby IF havde problemer bl.a. pga. Inter Bank.
    Fra min stol ligger det i, at dengang havde Brøndby IF ikke samme værdier (bygninger, underliggende firmaer, aps'er) hvorfor det var nemmere at går konkurs.
    Derimod har PSE flere virksomheder og bygninger som er på den anden side af vægtskålen end lånene, og istedet for at gå konkurs ville man hypotisk set, nok blive bedt om at sælge ud først - f.eks. Parken.

    Nyeste tiltag FCK-skolen:
    Jeg ved de har fået grønt lys fra DBU.
    Jeg ved også det ikke er ulovligt.
    Jeg er bare glad for det ikke er Brøndby IF som vil flytte den grænse, med betalet fodboldhelte i 12-års alderen.
    Nogle grænser lader man ander om at flytte.

    Så jeg kan kort konkludere jeg respektere mine modstandere, men Flemming Østergaard og FCK med deres kolde farver i logoet og PSE tiltaler mig intet - Jeg er stolt over jeg prøver at indentificere mig med en klub som prøver at være social ansvarsfuld for sit lokalområde."

    - mvh Rinaldi

  2. De følgende 8 brugere er enige:

  3. #467
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,225

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    ›Nu denne tråd står lidt stille, så er der måske plads til at
    ›grave lidt i klassikerne. Tænk at dette kun er små to år siden:

    ›[IMG]http://sidelinien.dk/forums/attachment.php?attachmentid=24 0
    ›4&stc=1&d=1178923987[/IMG]

    samme
    ›liste
    nu, hvis man leder længe nok.

    ›mvh,
    ›-smølle

    I øvrigt sjovt at se, at der ikke er en eneste hold i top 100 på den nuværende liste, der har scoret færre points i et år (i løbet af de seneste 5 år) end de 0.3000, vi lavede i Gorica-sæsonen. Det bliver nu rart nok at komme af med dem næste gang.

    Havde vi i 04/05 og 05/06 scoret lige så mange points, som vi har gjort de seneste tre år (gennemsnitligt), ville vi have ligget nummer 45 på listen lige over Celtic. Havde Brøndby holdt gennemsnittet fra de seneste tre år, var de endt på en plads side om side med Baník Ostrava.

    Men det er jo kun spekulationer. ;o)
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #468
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    385

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Sakset fra Blok4

    Svaeret at sige om det er en 1april fis fra "Brondbyfan" eller om han bare er en klovn!
    -------------------------------------------------------------------------------------------
    Emne: Hvordan kan det lade sig gøre?
    Forfatter: Brøndbyfan
    Dato: 31-03-09, kl. 23:16:57
    http://www.youtube.com/watch?v=CoGdE...eature=related

    Hvordan kan Peter S. få Zazas handsker ind i studiet?

    Er det ikke falsk?

  6. #469
    Tilmeldingsdato
    Jan 2003
    Indlæg
    126

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    I forbindelse med generalforsamlingen i BIF A/S har man bl.a. fremlagt de sportslige mål for 2009-2013.

    http://www.brondby.com/upload/biffil...8xka_50595.pdf

    Det synes umiddelbart en lille knivspids aggressivt/naivt/overmodigt/tåbeligt at sætte sig mål om kvalifikation til europæisk gruppespil HVERT år. Hermann Haraldson har tidligere meldt ud om dette mål, hvilket jeg mere har tillagt såret selvforståelse efter seks danske deltagelser i gruppespil over de sidste tre sæsoner uden at det danske Europaflagskib har været involveret.

    Efter nogle magre sæsoner lever BIFs seedningskoefficient ikke helt op til de glorværdige traditioner og for at forbedre den skal man nå frem til hovedturneringerne (som jo så også er målet). For at kvalificere sig til den nye Euro-league skal BIF gennem to eller tre kvalifikationsrunder, de to sidste med deltagelse af hold fra de store ligaer. Pt. ligner det seedning bortset fra sidste kval-runde, men kaster de næste par sæsoner ikke seedningspoint af sig ligger det til at de skal gennem to kval-runder som useedede.

    Skulle BIF blive mestre er vejen lidt mere farbar - pt tre kval-runder og kun den sidste som useedet, men modstandere som fx Basel og Olympiakos kan være slemme nok, oven i muligheden for ubehagelig lodtrækning i runden før.

    Nå, det korte af det lange: Skulle BIF få opfyldt deres sportslige mål for de næste fem sæsoner lover jeg til gengæld afsynge BIF-hymnen http://www.youtube.com/watch?v=t3F8aHtRdwI af fuld hals til hver hjemmekamp i Parken i sæsonen 2014-2015.

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #470
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    2,413

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Nu har den gode HåberPåHenke fået et gæste-blog-indlæg på Tipsbladet.dk. Selvom han bliver omtalt som Alle Hader Os debattør i indlægget, kender de fleste herinde ham nok som debattør på blok4.dk:

    Vi står overfor en af de mest interessante Superliga afslutninger i meget lang tid, alligevel er der ikke rigtig nogen, der har fortjent at vinde. Brøndby har ofret det offensive og sprudlende spil ved at fokusere på tungt forsvarsspil i hele banens længde. Fck har skuffet alt for mange gange, og har på trods af en imponerende spillertrup problemer med alt for mange hold. Der mangler i dén grad en styrmand, og de store armbevægelser fra Parkens side virker tåbelige med det nuværende bundniveau.
    Så er man ligesom dækket ind. Hvis FCK vinder mesterskabet er det ufortjent og hvis BIF vinder: Nå, ja! Så fandt man sgu nok tilbage til det sprudlende og i øvrigt fejende flotte kombinationsbold som BIF jo er så berømmet for ude i Europa.

    At FCK har skuffet med en pointhøst på 49 point i 22 kampe (2,23 point i snit hvilket omregnet til 33 runder giver 74 point) kan man jo have sin egen holdning til, men at sige i samme blog, at:

    lortet lå lige til højreskøjten!
    ...er jo en kende morsomt, taget i betragtning af at de fleste uden for BIF kredse* mener at Vestegnens helte har spillet temmelig meget over evne - eller i hvert fald har fået flere point end deres spil har berettiget til - i efteråret.

    Sidst redigeret af Elver : 05.04.09 kl. 18:11
    Hejsa
    Elver's Avatar

  9. De følgende 3 brugere er enige:

  10. #471
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,037

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    - Underholdning er jo en bærende værdi i vores grundlag, og lige siden starten har det været vores varemærke. Når vi kigger på vores spillere, har de et underholdnings-gen. Det har været bevidst, at vi har hentet kreative spillere, og selv vores forsvarere er underholdende og spiller frem ad banen.
    Hermann Haraldsson til BT i et interview hvor reklamemanden klogeligt undlod Selvtillid uden at være selvfed flosklen.
    Temptation; I like Women, Wine and Song – and all the special pleasures of doing something wrong….Yeah; you’ll never make a saint of me!!

  11. De følgende 6 brugere er enige:

  12. #472
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    440

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    - Underholdning er jo en bærende værdi i vores grundlag, og lige siden starten har det været vores varemærke. Når vi kigger på vores spillere, har de et underholdnings-gen.*1 Det har været bevidst, at vi har hentet kreative spillere, og selv vores forsvarere er underholdende*2 og spiller frem ad banen.
    Han har da så ret den mand!

    *1 Jada. Duncan og Peter Madsen fx. De er generelt nogle klovner hos Brøndbyernes IF.
    *2 Morten Rasmussen har været enormt underholdende at se på i forsvaret...

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #473
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    740

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Fandt lige denne tråd på sso
    http://www.bif-support.dk/sso/mix_entry.php?id=326306

    Her er det første indlæg:
    Fixerrum på Faxe, tak! (SydSiden Online)
    skrevet af Martin..., , 06.04.2009, 18:52

    Ja, måske provokerende overskrift men fuck hvor er det da nederen med alle dem der er begyndt at bruge toilettet til deres snifferier! Toilettet på mellemdækket til højre (hvis man kigger på banen) har til alle forårets kampe været fyldt med aggressive personer, der enten holder vagt foran dørene eller springer over i køen for at komme ind og sniffe!?

    Synes fandme det er nedtur! Overvejer sgu næsten at skrive til Emil B.!

    Er blevet truet med tæv, da jeg brokkede mig over folks kø-kultur...

    Idioter! (hvis der ellers er nogle af jer herinde?)

    Martin


    Nu hvor vi betaler deres metadon, så kunne vi vel også smide et fixerrum med :)
    Zanka-Mania

  15. De følgende 10 brugere er enige:

  16. #474
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    252

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Brøndby ævl når det er bedst ! :)

    Nu så jeg godt nok kun den underholdende 3-3 pokalkamp med et halvt øje, men jeg har stadigvæk svært ved at give Kent ret..




  17. #475
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    3,147

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Brøndby Support melder officielt ud:

    Det er meget vigtigt at forstå hvad ballade dækker over i denne sammenhæng. Ballade kan være et tændt romerlys, aggressiv fremfærd mod kontrollører og medfans, hærværk og meget mere der af nogle få anses som værende acceptabel opførsel på tribunerne. Det er det selvfølgelig ikke, det har det aldrig været og det vil det aldrig blive.
    Og på BS' hjemmeside
    Sidst redigeret af Mads740 : 17.04.09 kl. 21:02
    What a coach does is attempt to increase the index of probability when it comes to winning a match. As a coach all you can [do] is deny fortune as much of its role as you possibly can ~ Juanma Lillo
    Mads740's Avatar

  18. De følgende 11 brugere er enige:

  19. #476
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,421

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Så blev SSU lige ophøjet til Guds bedste børn

    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  20. #477
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    1,039

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Iver om episoden med århus politi:

    Jeg ved ikke hvor meget lovhjemmel politiet skal bruge, når man i dette tilfælde tager ofrenes historie med i betragtning.
    Så baseret på generalisering står det politiet frit for at tilsidesætte borgeres rettigheder så længe de ikke kan lide dem og de, især ved førnævnte generalisering, er blevet mistænkt for kriminalitet de ikke nødvendigvis er blevet dømt for. Jamen eh... jo ja jo.

    Forståes, fint nok at de mistænker dem, men resten finder jeg grotesk at prøve at retfærdiggøre. Det skulle så nødig holde dem fra at prøve.


    Mr. Scott skulle også lige have sit besyv med:

    Umiddelbart kan det virke drastisk, men man kan så også spørge sig selv, hvad der kom først - hønen eller ægget. Politiet handler vel ikke sådan hér, hvis de ikke er blevet kloge af skade. Og ja, jeg ved godt det muligvis bryder grundloven, menneskerettigheder bla. bla. Jeg er med politiet i den sag, hvis det kan forhindre pyroshow på uskyldige i Århus.
    Ingen tid til at høre folketinget ad. Vi skal bare have stoppet de f*ckersvin. Om det også gælder for de blågule flagfægtere (og alle der ligner dem eller rejser med dem) gad jeg nu godt vide.
    Sidst redigeret af GatoConBotas : 22.04.09 kl. 12:31
    Mvh. Morten
    GatoConBotas's Avatar

  21. De følgende 5 brugere er enige:

  22. #478
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    351

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Karlo har en fantastisk kommentar ang det at Grønkjær's gule kort er blevet slettet:

    "...selvfølgelig skulle han ikke have haft det, men han har filmet sig til så mange andre frispark hvor modstanderen så har fået gultkort hvor det ikke var fortjent."

    Så fordi Karlo mener han tidligere har filmet, så skal en tydelig fejl IKKE rettes - det må kaldes Brøndby-logik... Chokerende nok er der en del der er enige med ham!

  23. De følgende 4 brugere er enige:

  24. #479
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,225

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Selvom jeg har mistænkt nedenstående kommentar til denne artikel for ikke at være helt "ægte", så må den hellere komme med her:
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

  25. De følgende 4 brugere er enige:

  26. #480
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    2,413

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    slotski

    27.04.2009,
    08:28

    Meget enig. Det jeg så imod Horsens var absolut ikke imponerende. Jeg syntes f.eks. ikke at Kvist, midterforsvaret samt Vralte er noget at frygte. Og inden man kommer i bukserne af 22mio og Satan, så er deres antal af mål da absolut ikke imponerende.

    En af de store forskelle der er os kontra FC er i mine øjne at Kent er for ringe med sine udskiftninger. Det har indtil videre sikret FC 1. pladsen.
    Havde Kent bare været lige så god til sine udskiftninger, som han er til at sætte spillerne op til sprudlende fodbold, havde HDBIF ligget nummer 1!!1
    Hejsa
    Elver's Avatar

  27. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. BIF - sagde eller skrev de virkelig det? #5
    By -smølle in forum Diverse
    Svar: 297
    Sidste Meddelelse: 21.08.07, 16:06
  2. Svar: 359
    Sidste Meddelelse: 15.04.07, 17:44
  3. Svar: 300
    Sidste Meddelelse: 03.11.06, 10:01

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •