Side 35 af 155 FørsteFørste ... 25323334353637384585135 ... SidsteSidste
Viser resultater 511 til 525 af 2318

Emner: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

  1. #511
    Tilmeldingsdato
    Mar 2005
    Indlæg
    493

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Emne: Sv:fck bifForfatter: ChampenDato: 17-05-09, kl. 19:31:42så meget dårligere er vi ikke, der har bare været for mange personlige fejl idag

    neeejjj....pjat....vel er I da ej !.....
    "De ska´ha´baaaaaankkk.... 100-0..!
    Bold-lam plastikfan med briller,på NedreC...elsker Café Latte...gerne i et rigtigt stort glas...tak!
    Fnug's Avatar

  2. #512
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,873

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Hvor mon?
    Emne: Moderator for faen )-:
    Forfatter: blå gul kone
    Dato: 17-05-09, kl. 21:45:42
    Hvorfor slette det saglige og ikke hånlige indlæg fra fck`eren ??
    Der blir spyet ild og fundet syndebukke til højre og venstre herinde idag fra vores egne fans og så ku det måske have været en lille eye opener at få et nøgternt og sagligt klap på skulderen fra en af "fjenderne" men sådan skulle det åbenbart ikke være
    På Blokken sæføli!
    Det var ikke ovenstående der var det gode.
    Det var svaret fra moderatoren...

    Emne: Sv:Moderator for faen )-:
    Forfatter: B4
    Dato: 17-05-09, kl. 21:51:23
    Det er for tidligt for Frederiksberg/Gentofte fans at være velmenende.
    Det må de skride et andet sted hen med...

    Vi gider slet ikke nogle "flinke" 'plastiques' i aften...

    Måske en anden dag.


    B4
    Fan-fucking-tastisk måde at drive et forum på.
    Jeg elsker det.
    Tiramisultras - måske med ske?
    Måske bananer, måske fasaner?
    Men det smager bedst med pizzarest! (...og kulørte lamper)
    Jobbeelg's Avatar

  3. De følgende 9 brugere er enige:

  4. #513
    Tilmeldingsdato
    Mar 2005
    Indlæg
    493

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Så bliver man vist ikke mere indebrændt ?....

    Køhlert vender ryggen til Parken
    18-05-09: 08:57 | af: Ritzau
    Han har aldrig haft lyst til at tale med pressen, men i mandagens udgave af Politiken giver den tidligere Brøndby-træner Tom Køhlert igen lyd fra sig. Og Køhlert, som i efteråret med succes afleverede Brøndby på en førsteplads i SAS Ligaen, inden han sagde farvel og tak, har noget på hjertet.
    Køhlert var ikke i Parken i går, da Brøndby tabte topopgøret til FC København med 0-4, og det var der en god grund til.
    "Jeg har i mange år sagt, at jeg kun ville sætte mine ben derinde, når jeg var tvunget til det, altså som træner. Det siger jeg, fordi det i mine øjne er helt forkert og håbløst, at en klub kan eje det stadion, hvor landsholdet spiller og pokalfinalen afvikles og tjene mange penge på det. Det er sådan set ikke FCK, jeg bebrejder noget, men jeg hører til dem, der mener, at Dansk Boldspil-Union skulle have købt Parken eller bygget et andet stadion. Så ville det jo heller ikke være sådan, at FCK spiller på hjemmebane i pokalfinalen, som det igen er tilfældet på torsdag mod AaB," siger Køhlert til avisen.
    Han mener også, at der er for mange udlændinge og for få unge spillere i de SAS Liga-klubberne.
    "Det gælder også os selv i Brøndby. Men det var nødvendigt at hente spillere og ledertyper med vinderinstinkt som Samuel Holmén, Max von Schlebrügge og Stefan Gislason til klubben for at få vendt tingene og nu er vi, hvor vi skal være - oppe i toppen," forklarer Køhlert, der for nylig er begyndt som scout i Brøndby.


    din stakkel !...
    "De ska´ha´baaaaaankkk.... 100-0..!
    Bold-lam plastikfan med briller,på NedreC...elsker Café Latte...gerne i et rigtigt stort glas...tak!
    Fnug's Avatar

  5. De følgende 11 brugere er enige:

  6. #514
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,364

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    En meget meget bitter Brøndby fan.

    I vinder 4-0 over ærkerivalen og napper mesterskabet på hjemmebane.. det siger vist lidt om hvad man kan forvente af stemning fra begge sider. Hvis I mener I vandt stemningsmæssigt, så husk baggrunden..

    Giver derudover ikke så meget for jeres sektion, behaves I synger og hopper rundt, men ser ikke rigtigt nogen hardcore mentalitet. Hvis sektionen var fyldt med tilsvarede antal Herfølgefans, havde stemningen været den samme. Nederen c er ikke værd at bruge meget tid på..

    Brøndbys fans viser, at vi kan gøre stort set som det passer os. Fjerner det net som skal holde os inde og vælter et par hegn. Havde vi haft grund til det, kunne vi fjerne hele lortet. Kampen udsat 15 min pga uroligheder på vores afsnit, tjaa så har vi også prøvet det og endnu en gang forarvet familien Danmark. Alle hader os!

    Efter 3-0, skrider en stor del, folk ville spares for mere ydmygelse og mente sikkert de kunne gøre bedre gavn udenfor... Blandt de alm fans sættes der ild til sæderne og der bokses med kontrollen. Lys kastes på banen og div ting halger ned over fck fans. Som forventet når man giver os det afsnit.

    Lige nu hader jeg Jer mere end nogensinde. Mest fordi alm fck fans ikke nyder sejren, så meget som vi ville gøre. For alm fck fans er dagen idag, bare en dag som alle andre. I kan drille jeres Brøndby kollegaer lidt, men ellers er forandret. Det betyder reelt intet for Jer!! Når vi vinder et derby betyder det flere måneders glæde, når I vinder et derby betyder det glæde indtil I når hjem i seng. Som sagt.. hader Jer mere end nogensinde!
    Som mit svar var til ham, så gør den slags indlæg min dag så meget bedre.

    Tusind tak.
    URBAN CREW - Fælles København
    Ace20's Avatar


  7. #515
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    2,413

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Nu ved jeg hvorfor, jeg er det pureste plastique:

    Én af de ting jeg er allermest stolt af som Brøndby-fan er netop at udtrykket på tribunen ikke lader sig præge af stillingen på storskærmen, men af den konstante blå-gule varme i hjertet.

    Mit hjerte banker kun for BIF!
    Smukt, smukt og naturligvis fra SSO!
    Hejsa
    Elver's Avatar

  8. De følgende 6 brugere er enige:

  9. #516
    Tilmeldingsdato
    Mar 2005
    Indlæg
    107

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Jux1964 på sso...16/5...

    Max og Remco er er lig med suppens absolut bedste midterforsvar med klart internationalt snit. KØB Remco NU.
    jeps køb for fanden....:-)

  10. De følgende 6 brugere er enige:

  11. #517
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    1,144

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Denne bør nok gemmes til eftertiden:

    Citat Oprindeligt indsendt af TheMoose
    » Hold nu k***! Hvordan kan det være Kents skyld at 4 personlige fejl koster
    » 4 mål?? Du må meget gerne uddybe! Vi spillede ringe, men skraldet var
    » uendeligt lidt bedre, kun fordi vi havde en kollektiv off day, ikke mindst
    » defensivt, som fik deres middelmådige spil til at se godt ud. De viste
    » INGEN mesterklasse, men effektivitet, hvilket vi også selv har levet godt
    » af hidtil denne sæson, så sådan er gamet jo bare.
    Citat Oprindeligt indsendt af brt34
    Deres middelmådige spil og bla bla. Hvilken kamp har du set Kaptajn?? De kører rundt med os i 88 min i sådan en grad at jeg ikke kan mindes det sket før!! Du er fuldstændig på månen, hvis du ikke kan se den KÆMPE klasseforskel der er på de 2 hold. Både kollektivt og individuelt!!!
    Bør nok lige indskyde, at hvis der er nogen på SFO'en som mangler realitetssans, i alle henseender, så er det TheMoose (-:

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #518
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,701

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Henrik Holdeforseelse er en meget bitter mand :
    Skammeligt DBU

    Jeg finder anledning til på det skarpeste, som uddannet fodbolddommer, at tage meget kraftig afstand fra DBUs DM-disciplinærudvalgs afgørelse, eller rettere non-afgørelse i episoden fra søndagens kamp mellem FC København og Brøndby IF.

    Lad mig allerførst slå fast, at ja, jeg har sympati for Brøndby IF.

    Og lad mig dernæst slå fast, at jeg er helt enig i, at Stefan Gislason skal have karantæne for sin ugerning mod Atiba Hutchinson.

    Men det er til gengæld fuldstændig uacceptabelt og uforståeligt, at man lader Atiba Hutchinson slippe upåtalt fra, hvad der i bedste fald er en ren og skær hævnakt og i værste fald er et rent vristspark imod Stefan Gislason. En handling som aldeles uden undtagelse SKAL udløse et direkte rødt kort, hvis dommeren ser episoden, UANSET under hvilke omstændigheder det sker, dvs. også uanset om det er ”naturligt” at hævne sig, jf. din egen udtalelse til diverse internetmedier.

    Hvad er i øvrigt lige forskellen på Atiba Hutchinsons handling og så den handling, som Allan Gaarde fuldstændig korrekt fik karantæne for? Svaret er: Der er ingen – men lighed for loven er åbenbart ikke noget princip, som DBU hylder.

    Jeg er totalt og aldeles uforstående overfor, at DBUs DM-disciplinærudvalg indirekte hermed har blåstemplet rene hævnakter – og jeg glæder mig ikke til, at jeg som breddedommer skal forsøge at forklare de spillere, der fremover ikke kan forstå at de udvises for en hævnakt, hvorfor de ikke må, når nu DBU og Onside har slået fast, at det måtte Atiba Hutchinson fra FCK gerne. Tak for hjælpen, DBU!

    Med hensyn til fremtidige episoder ville det være gavnligt, om DBU snart gad at udforme klare og præcise regler for, hvornår disciplinærudvalget kan gå ind i en sag, så befolkningen ikke får det indtryk, at det åbenbart er en del af TV-aftalen, at Onsides kampproducer skal afgøre, hvilke episoder der skal tages op.

    For eksempel kunne man starte med at komme med en entydig definition på, hvornår dommeren anses for at have set og skønnet en situation, og hvornår han ikke har. Thi der har ikke været to sager endnu, hvor bare dette begreb i forhold til offentligheden har været entydigt defineret.

    Men det giver selvfølgelig også DBU langt større råderum til at (mis)bruge reglerne, at definitionen ikke er tydelig.

    Jeg henviser herved til episoderne med Brian Steen Nielsen fra AGF, som engang af udvalget fik to spilledages karantæne, selvom dommeren havde dømt frispark men ikke givet personlig straf

    Ctr.

    Episoderne bare fra i år med Peter Graulund, hvor dommeren havde set episoden og skønnet, at der ikke var noget i den, og så alligevel flere timer efter kampens afslutning får lov til at omgøre sit skøn således at Peter Graulund kan få sin (velfortjente) karantæne for albuestødet mod Kevin Stuhr-Ellegaard
    Jeg mener faktisk at udvalget skal kunne skride ind og uddele strafpoint uanset om dommeren har dømt frispark eller ikke i en given situation, netop fordi – som formålet er med reglerne – at muliggøre, at man kan straffe disciplinært selvom dommeren ikke har set en handling. Men så skal man tage ALLE episoder op, og ikke fordi de tilfældigvis bliver fremdraget i et eller andet TV-program, hvor værten (Carsten Werge) ved mindre om fodboldreglerne end den tomme sodavandsdåse, som jeg har stående på mit skrivebord lige pt – og sætter en ære i at vide netop så lidt om disse regler.

    Men udvalget skal også fortolke hændelserne fuldstændig stringent i overensstemmelse med Fodboldlovens bestemmelser – i disse bestemmelser står der intet om, at hævnakter er tilladt (Hutchinson), at det er tilladt at stange en albue i hovedet på sin modstander (Grønkjær i søndags eller i onsdags mod Peter Nymann).

    Derfor mener jeg også det ville være gavnligt, at disciplinærudvalgets medlemmer automatisk modtog TV-optagelser FRA SAMTLIGE kampe i divisionerne her hjemme og gennemså disse, og PÅ EGET INITIATIV tog de sager op, som virker relevante at tage op.

    Alternativt kunne man bruge DBUs såkaldte fairplay repræsentant på stadion til at notere de episoder ned under kampen, som han observerer, indhente dommerens kommentar til episoden (herunder få afklaret, om dommeren eller liniedommerne har set og vurderet episoderne og hvad de har vurderet), modtage en DVD med kampen fra produceren – ligesom jeg f.eks. ved at kampens dommer altid får udleveret – og derpå aflevere alt dette til DBU hurtigst muligt.

    Det ville sikre lighed for loven og at alle strafbare episoder bliver straffet – men det er måske slet ikke hensigten med disse regler?

    Med venlig hilsen

    Henrik Adamsen
    White Angel - SR's Cookie Monster
    "Med slutningen af Per Nielsens karriere er Brøndby blevet en mere sympatisk klub. Og det er ikke en rar følelse."
    White Angel's Avatar

  14. #519
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    5,020

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Well, Henrik Adamsen kan have meget ret i sine anskuelser og meninger, men han skyder også sig selv i foden, når han så tit og ofte som fodbolddommer optræder på Blok4 (og andre BIF-sites?) som glødende Brøndby-fan.

    Han risikerer at underminere sin egen troværdighed som fodbolddommer, ved at skilte så kraftigt med sit klubtilhørsforhold, og han bør derfor, hvis han ellers virker aktivt som fodbolddommer, aldrig komme i nærheden af at dømme en kamp, hvor Brøndby IFs interesser direkte eller indirekte står på spil - og det uanset hvilke(n) række(r), han dømmer i.
    Sidst redigeret af Don J. : 20.05.09 kl. 18:10

  15. #520
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    415

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Det skal siges at de andre blå/gule på på blok4, indtil videre, har gennemskuet at manden er en nul-bon af rang, men Kennie er en mand af BLÅ GUL ÆRE!!!!1

    under overskriften: ÆREN I GUL OG BLÅ

    Citat:
    Skal det ikke længere være en ære at trække Brøndby trøjen over hovede?

    holmen, Gislasson, Dehli, Jan K, Max, Jon, Alex., Remco, Nilsson, Magic, er hentet inden for 1-3 år.. Alle sammen har højere løninger end i Parken (- Grøntkjær)?

    Er det den vej vi vil gå?

    Eller har vi været tvunget?

    Så længe medium spillere som ikke har noget stjerne cv får alt for høje løninger, vil en ny spiller aldrig gå med til at få væssentligt, og så kører karusellen..

    Men vi skal i hvertfald stoppe med at kalde svinene fra østerbro et købehold så:(

    Ps: Blive nød til at nævne dette: Jeg kan ikke, lige meget hvor meget jeg tænker over det, forstå at Jan K skal have 400.000 kr. om måneden før bonus, fordi han har spillet i esbjerg og 2 år i en tysk bundklub UDEN SUCCES. HVORFOR??????????? Og sådan kan jeg blive ved!


    http://www.blok4.dk/debat/read.php?t=0&p=0&id=211234
    Vi sender et postkort fra Europa
    JZC#20's Avatar

  16. #521
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    ›Well, Henrik Adamsen kan have meget ret i sine anskuelser og
    ›meninger...

    Hvis der var en modstander, der stillede sig helt bevidst oven på min læg, så ville jeg fanme også puffe ham væk. Og det er, hvad jeg vil kalde Hutch's handling. At kalde det et spark er i mine øjne voldsomt overdramatiseret.
    Og en hævnakt er det da slet ikke, når han forsøger at fjerne Gislasson.

    Så tud videre kære Brøndby skarn. DBU har formentlig vurderet det på samme måde som jeg, siden Hutch ikke har fået nogen straf.

  17. De følgende 9 brugere er enige:

  18. #522
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    5,020

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    ››Well, Henrik Adamsen kan have meget ret i sine anskuelser og
    ››meninger...

    ›Hvis der var en modstander, der stillede sig helt bevidst oven på
    ›min læg, så ville jeg fanme også puffe ham væk. Og det er, hvad
    ›jeg vil kalde Hutch's handling. At kalde det et spark er i mine
    ›øjne voldsomt overdramatiseret.
    ›Og en hævnakt er det da slet ikke, når han forsøger at fjerne Gislasson.

    - mnjooo... det er jeg enig med dig i, men nu gør Adamsen så i tråden på Blok4 også opmærksom på, at Hutch skulle have haft rødt, uanset om der er tale om en hævnakt eller ej. Det ved jeg så ikke, om han har ret i, men jeg formoder, at han kender fodboldreglerne til punkt og prikke. Og han kender dem i hvert fald bedre, end jeg gør (det må da man da håbe, eftersom han er dommer).

    ›Så tud videre kære Brøndby skarn. DBU har formentlig vurderet det
    ›på samme måde som jeg, siden Hutch ikke har fået nogen straf.

    - det har de så også, jf.:

    Han bliver trådt på, og som en naturlig reaktion, så følger han benet. Det er en naturlig reaktion, når noget generer en. Han gør det ikke voldsomt, men han flytter benet i den retning, som er naturlig. Det vurderer vi under ingen omstændigheder som forsætligt, siger medlem af Disciplinærudvalget, Henrik Ravnild, til Onside.dk.
    Om Adamsen så kender fodboldreglerne bedre end Henrik Ravnild, aner jeg heller ikke en skid om. Men under alle omstændigheder undergraver Adamsen igen og igen sit rygte som dommer med sine hyppige optrædender på Blokken, hvis han da ellers stadig er aktiv som dommer.
    Sidst redigeret af Don J. : 20.05.09 kl. 20:29

  19. De følgende 3 brugere er enige:

  20. #523
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    2,413

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    ›Men under alle omstændigheder
    ›undergraver Adamsen igen og igen sit rygte som dommer med sine
    ›hyppige optrædender på Blokken, hvis han da ellers stadig er
    ›aktiv som dommer.

    ...samt ikke mindst at han synes, at det er meget magtpålæggende, at præcisere at Hutch burde få rødt, i den situation hvor en biffer nu har fået karantæne, men at han var tavs som graven da disciplinærudvalget valgte ikke at stange karantæner ud til Holmén og Farnerud for noget der var langt grovere end Atibas forseelse!

    Men, anyways - lad ikke dette blive en diskussionstråd!
    Hejsa
    Elver's Avatar

  21. De følgende 4 brugere er enige:

  22. #524
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    5,020

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Fra SSO-tråden "Hvad kan du egentlig Kent Nielsen?????" kommer denne lille perle:

    Hvad kan du egentlig Kent Nielsen????? (SydSiden Online)
    skrevet af Vysotsky, Østerbro, , 24.05.2009, 19:31

    problemet er at vi ikke har set nogen visioner i det latterlige mulvarpespil vi har præsteret i foråret.

    vi har et hold af overbetalte eksudlandsproffer o.l der losser bolde fremad i banen fulstændig uden idéer.

    Samtidig har vi et cirkus med sleske Hermann og højtråbende KASI udenfor banen der råber efter flere overbetalte svenskere..

    HVOR ER MIT BRØNDBY BLEVET AF?

  23. De følgende 3 brugere er enige:

  24. #525
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    1,144

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Mere I kan måske være A fra Vestfronten (-:

    Citat Oprindeligt indsendt af Dalai
    Kent Nielsen skal ingen steder. Han har en enorm værdi på linje med David Beckham. Han er et stilikon og lige hvad Brøndby har brug for. Med ham i klubben har vi adgang til det store asiatiske marked. Jeg har altid set ham som en trendsetter, hvilket hans virksomhed også vidner om!

    KentNielsen.com

  25. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. BIF - sagde eller skrev de virkelig det? #5
    By -smølle in forum Diverse
    Svar: 297
    Sidste Meddelelse: 21.08.07, 16:06
  2. Svar: 359
    Sidste Meddelelse: 15.04.07, 17:44
  3. Svar: 300
    Sidste Meddelelse: 03.11.06, 10:01

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •