Side 36 af 155 FørsteFørste ... 26333435363738394686136 ... SidsteSidste
Viser resultater 526 til 540 af 2318

Emner: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

  1. #526
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    1,144

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Så kommer der lige en mere grebet direkte ud af den Blå/Gule SFO.

    Denne gang er det Jesper Bay der slynger om sig med BøF sandheder i forb. med at Brøndby vil ha' BÅDE Pokalfinale og Landskampe til Vestfronten:

    Citat Oprindeligt indsendt af Jesper Bay
    Brøndby er da placeret 10 gange bedre end parken i forhold til jyske fans. Det er da meget bedre oog nemmere at tage bus/bil til Brøndby, end til parken. Der er også utrolig ringe parkeringsforhold i parken.
    SRSLY? - Jeg ville ikke vide hvilken afkørsel jeg skulle ta' for at ramme Brøndby Stadion...

  2. De følgende 6 brugere er enige:

  3. #527
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    2,413

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Endnu en selvmodsigelse fra BIF. I slutningen af marts sagde Hermann Haraldsson på klubbens generalforsamling:

    - Sportsligt skal Brøndby IF altid slutte i top 3 i ligaen. Der skal vindes et mesterskab eller pokal mindst hvert andet år.
    I dag kan man så læse på BIF.com at:

    Sølv er aldrig ambitionen i Brøndby IF
    Hejsa
    Elver's Avatar

  4. De følgende 4 brugere er enige:

  5. #528
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    76

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    sagde Hermann Haraldsson på klubbens
    ›generalforsamling
    :



    BIF.com at:

    Synes helt ærligt ikke at der er tale om en selvmodsigelse!
    Han siger at klubben skal slutte i Top 3 og senere siger han så at sølv ikke er ambitionen, det er der da ikke noget galt med?
    I klubber som BIF og FCK kan sølv vel aldrig været ambitionen!?
    I mine øjne siger han bare "Vi går efter guldet som det maksimale men en top 3 placering er godkendt"!

  6. De følgende 7 brugere er enige:

  7. #529
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    2,413

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Ehhe

    Hvad skal vi med Ilsø, når vi kan få Christian "Chippen" Wilhelmsson?

    Min kærestes onkel arbejder for et firma der hedder Maguire, og herigennem kender han Chippens agent, Mino et eller andet, som han har spist middag med flere gange.

    Han kunne fortælle, at den svenske stjerne er ked af livet i Saudi Arabien, hvor han spiller for Al Hilal Riad, og gerne vil vende næsen hjemad mod Skandinavien igen. Både fordi, han gerne vil have lidt ud af sine karriere rent sportsligt, men også fordi han er bange for at miste sin plads på landsholdet, så længe han spiller i så ringe en liga.

    Hvis mine oplysninger er korrekte, så har Brøndby allerede nu afgivet et bud på Chippen på omkring 20 millioner kr., og har i sinde at gøre ham til Superligaens bedst betalte spiller.
    Han skulle være udset til at erstatte Holmén som en større fransk klub skulle være meget tæt på at købe.

    Kryds fingre - og glæd jer! :)
    Hejsa
    Elver's Avatar

  8. #530
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    2,413

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    ››Ehhe

    ›Hvorfor er det sjovt? Det minder om så mange indlæg hér på siden...

    Armen altså: "Min morfors vens nabo kender Chippens agents kærestes lillebror og derigennem har jeg hørt at biffan har aflagt et bud på 20 mil for en mand der er gået på fodboldmæssig aftægt som 28-årig".

    Det er da lidt sjovt - sure mand!
    Sidst redigeret af Elver : 31.05.09 kl. 06:31
    Hejsa
    Elver's Avatar

  9. De følgende 3 brugere er enige:

  10. #531
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    76

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    ›››Ehhe
    ››
    ››Hvorfor er det sjovt? Det minder om så mange indlæg hér på siden...

    ›Armen altså: "Min morfors vens nabo kender Chippens agents
    ›kærestes lillebror og derigennem har jeg hørt at biffan har
    ›aflagt et bud på 20 mil for en mand der er gået på fodboldmæssig
    ›aftægt som 28-årig".

    ›Det er da lidt sjovt - sure mand!

    Jeg tror det Pipetown mener er, at det er lidt substans-løst! For all we know så kan det jo måske være rigtigt?? Og man har da gennem tidens løb set mange lignende indlæg fra FCK-fans :)
    Altså fx når de siger "Brøndby stadion har en herre god beliggenhed, Parken der ligger på Østerbro er lort jo" - det er en påstand der er til at tage og føle på og som man så kan ryste på hovedet og grine lidt af! Hvor et udsagn som det at Chippen måske kommer til BIF da ikke er noget hvor man ryster på hovedet og tænker "Ham der er bare langt ude og skide", upåagtet af at hans kilde er hans morfars, vens nabo........
    Sidst redigeret af Deppe : 09.06.09 kl. 11:15

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #532
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    301

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Quote Hjalte park: 'Køhlert tilbage'
    16' Max har fået rigtigt godt fat i Ailton der ikke rigtigt lykkes med noget

  13. Den følgende bruger er enig i dette:
    MCN

  14. #533
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,421

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Ser at klebbonden var helt væk - Hicks fortæller Dingo i skakten om sin tur hjem fra parken efter guldkampen:

    "Jeg morede mig i øvrigt kosteligt over den brøndby hool der var taget til PARKEN i dag for at lave ballade og selv havde fået en på lampen. Hans historie gjorde turen hjem i toget meget kortere"

    "Han var meget skuffet over at SSU havde svigtet ham igen :-)"

    "Ah well, 17 år og en helvedes karl."

    "Det er en svær tid at navigere igennem hvis ens tid deles ligeligt mellem filipenser, SSU og en gokkesok :-(((( "

    http://jp.dk/indland/krimi/article1710308.ece - der var hans venner, jo;)
    Sidst redigeret af Elisabeth : 01.06.09 kl. 08:56

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #534
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    82

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Ja (SydSiden Online)

    skrevet af sunsport, , 02.06.2009, 15:48

    lad os tænke det utænkelig, Kent Nielsen vinder guld og pokal næste sæson, men med samme "koncept" (eller mangel på samme) som i denne sæson - jamen så mener jeg stadig at han skal ad helveds til , hvis vi skal udvikle os som klub og virksomhed, jamen så dur det ikke med Kent Nielsen som klubbens absolutte frontfigur. For fanden mand , der er jo ikke en modernet virksomhed som er førende (eller vil være det) inden for sit niche område, der ved sine fulde fem går ud og ansætter en mand som er så HÅBLØS i alle de facetter som kendetegner en modernet leder, han er old fashion, han er flakkende, han har ikke nosser nok til at holde ved sine holdninger, han har UFATTELIG dårlige kommunikative evner, han virker direkte uintelligent når han er på skærmen , han udviser total manglede forståelse for det at være i øverst i en organisiation på topplan.


    vil vove den påstand at uanset hvor meget vi vinder med KN og hans stil ved roret, så når vi ikke de , af ledelsen satte mål, om blandt andet at have 23.000 tilskurer i gennemsnit - og jeg vil vædde med at vi mister sponsorer, om ikke andet, ihvertfald ikke ser tilgang, ved at have KN ansat.
    der er ingen virksomheder der vil symboliseres med den mand, og dne brandværdi det giver at spille dødkedeligt fodbold - og så er det lige meget hvor meget vi vinder rundt omkring på de danske stadions.
    og dette er ikke gætterier, det er fakta, jeg skulle trods alt mene at jeg ved en hel del om brandværdi.
    Udover den umiddelbare underholdningsværdi ved at læse om Kents manglende færdigheder, så synes jeg at specielt den sidste bemærkning er god. Sådan en kæmpetosse! FCK har da spillet noget af det mest jammerlige fodbold i det meste af et årti, og vi har da hevet den ene rekordstore sponsorkontrakt hjem efter den anden. Sunsport, du bliver ikke ansat på mit reklamebureau! :)
    ...Og så ved vi iøvrigt godt allesammen, at hele SSO ville danse om den hellige Guldkent, hvis han hev et mesterskab hjem..
    Med venlige hilsner

    Domar

  17. De følgende 7 brugere er enige:

  18. #535
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,225

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Efter første halveg af landskampen mellem Sverige og Danmark, hvor William Kvist som højre back har været en af de bedste danskere, fandt en enkelt biffer det passende at komme med denne kommentar:

    Mr. Neutral (2009-06-06 20:43): så det fandeme ud med Kvist, den højre side er sgu åben som en 12 spors motorvej !
    Han savner nok Daniel Wass.
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.


  19. #536
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,398

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    ›Han savner nok Daniel Wass.

    Eller glæder sig til Mikael Nilsson afløser ham.

    mvh,
    -smølle


  20. #537
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    48

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Sakset fra sso:

    "Helt enig! Det er trist at mange opfører sig så forkælet. Vi må lige huske at det er et privilegium at støtte Brøndby IF. Det er de færreste fans på denne Jord, der er fan af et hold der har den anseelse som Brøndby har og som hvert år spiller med om pokaler og fra tid til anden spiller store og flotte kampe i Europa. De fleste fodboldfans støtter hold som er den bløde mellemvare eller sågar bundklub i en given liga.
    Selvfølgelig skal vi have forventninger i en klub som Brøndby, som så flot er blevet Danmarks fedeste, men hvem er vi at tro at vi har krav på pokaler og flot spil. Det er noget vi alle skal kæmpe for, fans, spillere, ledere, frivillige etc."


    mvh Rinaldi - som bøjer sig i støvet over for denne hyldest!


  21. #538
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    394

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    $$jeh$$ sammenligner BIF med de nykronede CL-mestre:

    Begge klubber har en særlig mentalitet og spillestil, der kendetegner eller definerer et typisk BIF eller Barcahold.

  22. De følgende 12 brugere er enige:

  23. #539
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    1,626

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    BIF er på vej med en away-ordning! Registrering og kontrol passer dog ikke ind i klebbens retorik, så derfor er FÆLLESSKABET, som ordningen hedder, blevet pimpet godt og grundigt op!

    - Vi har længe gået med tanker om, at åbne for en endnu tættere dialog med klubbens mange tilhængere. Alle med hjertet og værdierne på rette sted er jo en del af fællesskabet, og nu giver det altså en masse muligheder for tilhængere og klub, forklarer Brøndby IF's marketingschef, Jordi Roig, om Fællesskabet, der er meget mere end en fordelsklub. Det bliver stedet, hvor du selv vælger, hvor tæt du vil være på livet i og omkring Brøndby IF.
    Først var jeg i tvivl om, hvorvidt det var et away-kort eller bare endnu et intet over klebben tiltag", men så læste jeg følgende:

    På kort sigt er vi ved at undersøge muligheden for at lade Fællesskabet håndtere salget af alle billetter til vores udebaneafsnit, mens billetter til begrænsede udebaneafsnit vil være forbeholdt medlemmer af enten betalingsklubben eller sæsonkortindehavere, der samtidig er medlemmer af Fællesskabet, slutter Jordi Roig af.
    Et away-kort sovset ind i klebsnak er nu stadig et away-kort!
    " Vi ser det som et relativt afslappet tiltag. Hvis du ikke engang vil det, som vi har bedt dem om at gøre, så er det vores konklusion, at så er du der nok af de forkerte årsager" - Citat: Dan Hammer


  24. #540
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,398

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Tillad mig i øvrigt at kopiere fire ord fra teksten ovenfor:
    ... mere end en fordelsklub.
    Af mange forsøg på at køre sig i stilling som noget nær en dansk udgave af F.C. Barcelona er dette vist det hidtil mest akavede og desperate...

    mvh,
    -smølle


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. BIF - sagde eller skrev de virkelig det? #5
    By -smølle in forum Diverse
    Svar: 297
    Sidste Meddelelse: 21.08.07, 16:06
  2. Svar: 359
    Sidste Meddelelse: 15.04.07, 17:44
  3. Svar: 300
    Sidste Meddelelse: 03.11.06, 10:01

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •