Side 38 af 155 FørsteFørste ... 28353637383940414888138 ... SidsteSidste
Viser resultater 556 til 570 af 2318

Emner: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

  1. #556
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    1,626

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Alle ved, at bifs spillere altid er 100% egen avl!!!111 Men når man nu ikke altid har talenterne, så må man jo finde på alternativer, og hvad er bedre end en ægte klebfan?

    Nyindkøbte Jan F fortæller til onside.dk, hvorfor han er det rigtige valg for klebben:

    Jeg har selv stået på Faxe Tribunen som ung knægt, så jeg ved, hvad Brøndbys fans står for. Jeg elsker at spille på Brøndby Stadion, og det har jeg altid gjort. Nu bliver det så mine egne fans, og det bliver fantastisk, siger Frederiksen til klubbens hjemmeside.
    Ikke noget uambitiøst snak om mesterskaber, personlig udvikling eller drømme om endnu et udenlandseventyr! Næ nej du, Jan F skal spille foran Faxe-tribunen..!
    " Vi ser det som et relativt afslappet tiltag. Hvis du ikke engang vil det, som vi har bedt dem om at gøre, så er det vores konklusion, at så er du der nok af de forkerte årsager" - Citat: Dan Hammer

  2. De følgende 12 brugere er enige:

  3. #557
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    202

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Den Kongelige Hofleverandør af ævl og kævl, SSO, bringer her et nyt indlæg som en service, så vi kan klaske os på lårene eller krumme tæer:
    Af The Pride of Denmark

    » hvorfor hade en klub, der ved hvordan man driver en forretning og en
    » fodbold klub med succe. Og hvordan man køber kvalitet spiller til klubben,
    » Det kan måske brøndby lærer noget af.

    Flemses måde at drive forretning på kan altid diskuteres om er succesfuld eller ej.
    Ja det så ikke godt ud for fcks økonomi inden han kom til, men som den ser ud nu er jeg egenligt ganske tilfreds med vores egen lille butik.

    Iøvrigt er mit had til fck overhovedet ikke baseret på måden at drive forretning.
    jaa okay det er en af grundende, men langtfra den stærste imo. Det nu mere hele fcks grundlag jeg hader, typerne derinde, mentaliteten derinde.
    De dannede fck for at SLÅ vores Brøndby IF af tronen af dansk fodbold.
    Det fair nok at starte op med ønske om at blive de bedste, men deres gulerod var ikke at blive de bedste, men at slå Brøndby IF af tronen.
    (du må gerne spørge til links som dokumentation, men dem er jeg desværre ikke i besiddelse af)
    Det er opstarte noget for at "ødeligge" noget andet" bryder jeg mig bestemt ikke om. Så kan jeg langt bedre tolorere FCM "vi vil vinde sasligaen inden 20xx".
    At jeg så intet har til overs for fcms talent-gøgleri er så en anden ting :)

    Folk bliver ved med at sige vi kan lærer noget af fcks måde at drive forretning på. Men hvad er det lige helt præcist vi skal lærer af dem?
    At opskrive ejendomsværdier?
    Købe byggetilladelser i Italien?
    Bygge sommerhuse i Jylland?
    Betale flere hundrede millioner om året i renter? (vi HAR vidst betalt rigeligt med rente på stadion allerede)
    Folk vil have at vi har forretninger ved siden af fodbolden, således at vi ikke er afhængige af resultater. Men lige præcis det har vi jo altid forsøgt.
    Allerede i starten af 90erne forsøgte de sig med Interbank, mere eller mindre før fck overhovedet blev dannet.
    Så lad nu være med at sige det kun er fck der forsøger at lave forretninger uden for fodbolden.
    Forskellen består vel egenligt bare i at vi er en fodboldklub der har forretninger, og fck er en forretning der har et fodboldhold.
    Desuden kan du læse og lærer lidt mere om Brøndbys forsøg på at tjene penge uden for fodbolden HER

    Ønsker på ingen mulig måde fck noget godt, jeg ser dem hellere gå konkurs og vi kæmper om guld med et hvilket som helst andet hold. Den eneste ulempe ved dette er at vi ikke kommer til at tæve dem 5-0 igen, men det går nok alligevel.

    Kim - Der altid har og altid vil HADE fck
    - komplet med nonsens og stavefejl - TAK SSO!


  4. #558
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    2,413

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    hellinnorth på Blok4:

    Jan K og Alexander Farnerud i tjener mere om mdr end vi andre gør på et år... Og så levere i sådan noget umotiveret lort igen og igen... Jarlow du startede godt....du er ikke god længere... Holmén...hvis Rennes vil købe dig så burde de mental undersøges... Kent Nielsen...hvis du ikke kan motivere holdet og ikke er den rette mand, så gå...ingen over klubben... Hvor er viljen til sejr, hvor er fighten??? Det er så pisse frustrende det lort...og nu står kællingen og brokker sig over jeg bruger computteren...FUCK hende...Og FUCK jer...FUCK hele verden FUCK af jeg skal på arbejde fra 7-til 22 de næste to dage...
    Hejsa
    Elver's Avatar

  5. De følgende 8 brugere er enige:

  6. #559
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    143

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6



    Ingen over klubben ffs!!!1

  7. De følgende 10 brugere er enige:

  8. #560
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    2,413

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    SSO-skakten:

    martinello (13:52): legia eller olimpi

    Benji K (13:52): legia warzarwa

    EgoC (13:52): Legia Warszawa sgu da

    Evil Empire (13:52): Legia Warsawa?

    Wartus (13:52): hvor er de fra?

    Ham fra Kolding (13:52): Hvor ligger det ?

    HMP (13:52): Er det ikke i Polen?
    Hejsa
    Elver's Avatar


  9. #561
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,225

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Bernardinho har løsningen på alle Brøndbys problemer:

    Han er ikke den eneste, der gerne så Brøndby i den opstilling. ;o)
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.


  10. #562
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    2,413

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    I forbindelse med fyringen af Hermann i BIF bliver der diskuteret ivrigt om, at Bjerregaard var indebrændt over Hermanss succes. Til dette har en debattør denne skarpsindige analyse af baggrunden for fyringen:

    bernardinho

    det passer ikke en skid , noget at det der.

    hvorfor skulle per b fyre ham , lige efter sæson starten.. HH har gjordet noget som han ikke skulle , fx lække oplysningere eller så noget..
    Hejsa
    Elver's Avatar

  11. #563
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    822

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Hvilken enestående metafor, Per B:

    Der har ikke været tale om, at Hermann Haraldsson har gjort noget forkert. Men det er en vurdering af, at samarbejdet ikke fungerede, og så har vi som ansvarlig bestyrelse måttet handle, som vi gjorde. Det er ligesom et ægteskab. Man kan sagtens være to glimrende mennesker, der er sammen, men man bliver nødt til at gå fra hinanden, selvom man gerne vil være sammen for børnenes skyld.
    EC1V Finsbury

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #564
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    1,039

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Per Bjerregaard om fyringen af, nu tidligere direktør i BIF, Herman Haraldsson
    Der har ikke været tale om, at Hermann Haraldsson har gjort noget forkert. Men det er en vurdering af, at samarbejdet ikke fungerede, og så har vi som ansvarlig bestyrelse måttet handle, som vi gjorde. Det er ligesom et ægteskab. Man kan sagtens være to glimrende mennesker, der er sammen, men man bliver nødt til at gå fra hinanden, selvom man gerne vil være sammen for børnenes skyld, siger Per Bjerregaard
    Jeg tror ikke han kunne formulere det meget mere nedladende hvis han stod og forklarede et 10-årigt barn hvorfor mor, far og onkel jesper er sure på hinanden.

    For alt det skal der jo alligevel nok være nogen der køber den:
    Af Incognito
    Klubben har altid været synonym med PB, på godt og ondt. Men en ting er sikkert, PB stikker ikke halen mellem benene hvis det går skidt.

    Det kan godt være at du og jeg er komplet uenige om hvordan klubben skal drives, men for mig er det ikke ligegyldigt hvilke værdier der gælder. Jeg foretrækker principper fremfor succes, men allerhelst principper med succes.
    Hvorom alting er så er der i al fald popcorn for alle pengene i disse dage :)
    Mvh. Morten
    GatoConBotas's Avatar

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #565
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    2,413

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Så er Kasi-Jesper klar med endnu flere penge og endnu flere virkelighedsfjerne ambitioner:

    Det er et interessant perspektiv for Brøndby, vi har fremlagt for dem. Noget som reelt set kunne ændre meget for Brøndby i fremtiden. Der er tale om en enestående model, som vil gøre Brøndby til en enestående magtfaktor i dansk fodbold, fastslår Jesper Nielsen
    Hejsa
    Elver's Avatar

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #566
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Måske ikke så meget en "sagde de virkelig det" som en "Hmm..."

    Kent Nielsen før aftenens returopgør mod Flora Tallin, hvor storsponsor Jesper Nielsen har kaldt det en katastrofe hvis de skulle ryge ud:

    Der er masser af pres på, og vi har alt at tabe. Men katastrofer er ikke noget, der har med fodbold at gøre. Det, der skete med Jonathan Richter forleden dag, sætter alt i perspektiv. Dét er en forfærdelig katastrofe.
    Og det kan manden da have ret i. Men... lyder det bekendt?

    Rene Meulensteen, spurgt om Brøndby var i krise tilbage i oktober 2006:

    Vi er ikke i krise. Og ved du hvorfor? Fordi en krise er tab af menneskeliv – det har ikke noget med en tabt fodboldkamp at gøre.
    Hmm...

  18. De følgende 11 brugere er enige:

  19. #567
    isen er offline Roland Roland Mak Mak Mak
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    1,477

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Blot en bekræftelse på, at enhver BIF-fan ser sit hold som HELE DANMARKS TALENT- OG IKKE MINDST GUDEHOLD.


    Fra SSO om kameler, der skal sluges:

    ... og med talenterne N. Agger, Jens Stryger Larsen, Patrick Mortensen, Daniel Stenderup, og Randrup (som back), ser det godt ud for Brøndby's (og Danmark's) fremtid.
    Yes. Hele Danmarks fremtid tegner lys.


    Edit:
    På Elisabeths foranledning bringes hele posten:


    Er overordnet enig i de betragtninger Quite kommer med, sad det meste af kampen og følte vi var faldet lidt tilbage på de gamle dyder, nemlig kombinationer langs jorden, vilje, og med spillere der gider at løbe for hinanden.

    Problemet med det nuværende Brøndbyhold er åbenlyst, at vi mangler en målscorer! Duncan virker til at være rigtig trimmet, og det jeg har set fra ham under træning, virker han som en mand, som kommer til at lukke kæften på mange kritikere i år.

    Mike Jensen spiller rigtig solidt igen idag, og det varmer brøndbyhjertet, at se en brøndbydreng der formår at tilkæmpe sig en startplads, og endda er blandt de bedste gang på gang. Han skal nok blive en stor gevinst for os i år, og med talenterne N. Agger, Jens Stryger Larsen, Patrick Mortensen, Daniel Stenderup, og Randrup (som back), ser det godt ud Brøndby's (og Danmark's) fremtid.

    Krohn Dehli virker også som en mand der er villig til, at påtage sig en større rolle, og udover nogle dumme fejlaflevering, syntes jeg at han spiller en fornuftig kamp.
    Nilsson spiller uovertruffent på den backplads, og man må forvente at han har sat sig solidt på den plads.
    Farnerud træffer mange dumme valg, men måske er jeg naiv, men jeg tror stadig på han går en stor sæson i møde. Randrup føler sig tydeligvis ikke hjemme på midtbanen, og man burde i bagspejlets lys måske have byttet om på ham og JJ.

    Kunne vi krydre den nye "langs jorden" spillestil, med en Bernburg eller Hesselink (ved godt at jeg drømmer), og Femi eller Zimling til den tyndbesatte midtbane, så tror jeg på en top 3, og med lidt lodtrækningsheld en plads i Europa League's gruppespil.
    Sidst redigeret af isen : 27.07.09 kl. 10:06

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #568
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,421

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Du kan ikke linke til SSO fra SL - kan du ikke bare C/P hele indlægget?

  22. #569
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,139

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Endnu et eksempel på den terror, biffans over hele kloden bliver udsat for af! Det er ikke for sarte sjæle, men jeg er glad for at sådan en historie kommer frem i lyset..

    Emne: En søndag hos fiskerne (lidt langt)
    Forfatter: Mogens
    Dato: 27-07-09, kl. 10:09:18
    Jeg håber alle fans kom godt hjem. Der var da mindst 2 politibetjente til hver fans. Utroligt at se den opstilling udenfor stadion. Vi sad på C-tribunen og var derfor ude før Brøndbyfans og kunne se hele hæren. Men nu til Esbjergs kontrullørkorps. Morfar og mormor havde taget deres to børnebørn med til fodbold, to piger på 13 og 14 år. De havde glædet sig meget og havde en Baggertrøje og en Sandtrøje på, begge arvet efter deres brødre i USA. Da kampen var kommet godt igang kom to kontrollører hen til os (vi sad på 2. række tæt på banen) og bad pigerne dække deres trøjer til eller at tage dem af. Det nægtede jeg på det bestemteste og de gik deres vej. I anden halvleg kom endnu en kontrollør og bad pigerne tage trøjerne af eller dække dem til. Endnu engang nægtede jeg at efterkomme deres anmodning. Og han gik igen, for senere at komme tilbage og undskylde, da han ikke viste, at vi havde fået tilladelse!!!
    En lidt mærkelig opførsel. Vi var kommet ind gennem billetkontrollen uden at nogen påtalte pigernes påklædning og der var intet sted angivet, at de ikke måtte have de famøse trøjer på. Den ene kontrollør ved vist ikke hvad den anden gør. Men ellers et lidt trist resultat af kampen. Håber spillerne kommer op på hesten igen på torsdag.

    http://www.blok4.dk/debat/read.php?t=0&p=0&id=220710
    Krølben

    Et forsigtigt bud (uden at være sikker i øvrigt) kan være, at der hentydes til vi ikke ved, om vi har to liv og derfor ikke kan spå om vi kan give vores to liv til Brøndby IF.
    Krølben's Avatar

  23. De følgende 3 brugere er enige:

  24. #570
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    511

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Emil Bakkendorff, mesteren i dårlige undskyldninger:

    - Jeg er ked af, hvis folk oplever, at der ingen visitation er, men det passer heller ikke. De folk, der har skrevet til jer, er nok nogen af dem, der aldrig ville finde på at smugle noget med ind, og derfor heller ikke er nødvendige at visitere.
    - Men det betyder jo ikke, at de ikke bliver overvåget. Vores videoovervågning er meget rettet mod ydersiden af facaden, hvor vi observerer folk på lang afstand. Og hvis vi føler, de ikke har rent mel i posen, stopper vi dem.
    - Hvis man kommer mellem 0 og 45 minutter før kampen, kan man godt opleve, at man får lov at gå rimelig frit ind. Men hvis vi skulle foretage en grundig visitation af alle, skulle vi åbne stadion allerede kl. 10 om morgenen. Det har jeg sådan set ikke noget imod, men det kolliderer med danskernes kultur og det demokrati, vi lever i.


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. BIF - sagde eller skrev de virkelig det? #5
    By -smølle in forum Diverse
    Svar: 297
    Sidste Meddelelse: 21.08.07, 16:06
  2. Svar: 359
    Sidste Meddelelse: 15.04.07, 17:44
  3. Svar: 300
    Sidste Meddelelse: 03.11.06, 10:01

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •