Side 4 af 155 FørsteFørste 12345671454104 ... SidsteSidste
Viser resultater 46 til 60 af 2318

Emner: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

  1. #46
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    750

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Den skal måske ikke postes her, men Lantz er dybt utilfreds med tingenes tilstand, og som en af de få ex-kleb spillere, vil han på nuværende tidspunkt ikke anvefale Brøndby til nogle.

    Samtidig mener han ikke Køhlert har format til at være førsteholdstræner, en holdning jeg i øvrigt gerne vil så tvivl omkring, jeg syntes han har gjort det fremragende.....

    Men læs mere fra Lantz her
    Fremtiden kommer af sig selv, det gør fremskridtet ikke!!

  2. #47
    Tilmeldingsdato
    May 2003
    Indlæg
    15

    BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Fra Brøndbys seneste halvårsrapport:

    "Efter investeringen i nye spillere op til den nye sæson er det selskabets forventning, at Brøndby IF igen vil være med til at præge toppen af dansk fodbold og være med i kampen om det danske mesterskab, selvom holdet med de mange nye spillere vil være i en indkøringsfase i de første måneder."

    Det hedder ikke krise, det hedder indkøringsfase. Surt for os, at vi skal møde dem, lige når deres indkøringsfase er overstået.
    KOB - Copenhagen Lads

    .. måske ikke. Men man bør skamme sig, hvis man kører rundt med et så grimt klistermærke i bagruden.

  3. #48
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    391

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Og som respons på Lantz' nylige kritik af klubben vestpå, vil vreden på SSO ingen ende tage.
    Den kære Iver udgyder sin harme ved ligefrem at komme med en trussel mod Lantz (og andre tidligere spillere i klubben for den sags skyld).

    05.09.2007, 10:56
    Hold kæft Lantz
    Hvis ikke Lantz snart holder sin kæft, så kunne det være at Brøndby IF fortalte den anden side af historien. Det samme gælder for andre spillere, hvor klubben normalt plejer at holde tingene internt. Men hvis klubben angribes må man jo på et tidspunkt svare tilbage.
    Lantz blev jo ikke ligefrem nogen legende i klubben.
    Iver
    Jeg er forhåbentligt ikke den eneste der håber at dette ufattelige lol-scenarie vil blive realiseret. Forestil jer lige hvilke guldkorn et sådant tiltag som "den anden side af historien" vil kaste fra sig! Tak Iver, for dine geniale skriverier.
    "If I were one of their fans, I wouldn't pay a shekel to see them. The truth is I wouldn't go for free because they're a disgusting team"
    Idan Tal fra Beitar Jerusalem, om FCK


  4. #49
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Der er et citat i det i øvrigt langt fra sensationssøgende eller hævnlystne interview (2. del) med Lantz, der bør hives frem, sagt lige efter at han har affejet al snakken om "Brøndby-dyderne" som et forsøg på at leve i fortiden:
    Det føles hårdt at nævne København her, men når man snakker med folk som spiller derinde, og hører hvordan de arbejder og hvor fremadrettede de er, så kan man forstå hvorfor de er nået så langt som de har på så kort tid, med at spille Champions League. Så undrer man sig over om det kan være rigtigt at tale om at gå tilbage til det gamle.
    Som sagt så mange gange før: gid de affejer alt dette som rent vås og sure rønnebær, som de gjorde med Laudrup (via Tutumlu) og Meulensteen. Gid de aldrig, aldrig nogensinde vågner op og lugter den frisklavede kaffe.

    mvh,
    -smølle


  5. #50
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    5,020

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6


    Det er ikke kun med- og modspillere, Per Nielsen dirigerer med.
    Han er også god til får.

  6. De følgende 4 brugere er enige:

  7. #51
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    558

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6


    Det er ikke kun med- og modspillere, Per Nielsen dirigerer med.
    Han er også god til får.

    Sjovt at de vælger at dele spillerne op i to hold, de gamle og de unge, når problemet i spillertruppen er at de gamle og unge ikke kan sammen..

  8. De følgende 4 brugere er enige:

  9. #52
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    802

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Ja, der har været gang i de alternative aktiviteter i BIF A/S, hvor Per Nielsen udover skruebrækker nu også kan hæfte betegnelser som lerdueskytte og fårehyrde på sig:

    - Vi samlede truppen i går, og kørte lidt ud på landet. Vi spiste frokost sammen hele truppen, hvorefter vi opdelte nogle hold, gammel mod ung, og så var der ellers gang i aktiviteterne. Vi var ude og køre terrængående 4-hjulsmotorcykler, der blev skudt lerduer, og så var vi ude og drive får. Det var en oplevelse af de større, fortæller anfører Per Nielsen til brondby.com
    Og man forstår den kære Per. Ét er at leve i Brøndby til daglig, noget andet ikke at turde gå i Kvickly. Så får man behov for at komme væk fra sin verden af grå beton og og blå-gule slagsbrødre med romerlys og bannere, og selv små oplevelser kan føles store. F.eks. ovenstående som familieterapeuten derude må have planlagt sammen med SSO Brøndby.


    Mvh.
    CF39 Thomas
    Sidst redigeret af CF39 Thomas : 07.09.07 kl. 20:15

  10. #53
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,589

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Brev fra Thomas Kahlenbergs mor og far. (SydSiden Online)
    skrevet af Sydjyden , Grindsted, , 10.09.2007, 16:14
    (redigeret af Sydjyden, 10.09.2007, 16:24)

    Denne hilsen står i MC, og er sendt af Thomas Kahlenbergs forældre.

    Kære Brøndby Support.

    Min kone og jeg vil gerne benytte lejligheden til at sige Brøndby Support og alle tilskuere og klubben i øvrigt mange tak for en rigtig god oplevelse i går aftes.
    Det var fantastisk at overvære, hvordan I hyldede vores søn Thomas (Kalle).
    Det varmede helt ind til det inderste, at I ikke har glemt ham, selv om han har en anden trøje på i dag.

    Det er sådanne oplevelser, der er med til, at BIF er en klub man har lyst til at komme tilbage til, den dag udlandet ikke trækker længere. Og jeg ved, at I stadig har en stor plads i Thomas. Det samme gælder hans familie !!

    Venlig sommerhilsen
    og held og lykke med den nye sæson

    Christian og Rita Kahlenberg


    Ja dette var ordene, og de gør mig blød om hjertet og får tårer frem i mine øjne. Og Thomas, vi er mange der savner dig.
    Jeg er målløs!
    Alcohol gives you the ambition to do anything, while simultaneously taking away your ability to do so.
    Pabres's Avatar

  11. De følgende 11 brugere er enige:

  12. #54
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    1,039

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Jeg er målløs!

    Arh ok... Hvis forældre ikke må være blødsødne og stolte over deres børn,
    hvem må så?
    Mvh. Morten
    GatoConBotas's Avatar

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #55
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,589

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Arh ok... Hvis forældre ikke må være blødsødne og stolte over deres børn,
    hvem må så?
    Det må de gerne, det er faktisk deres pligt, men at det skal pakkes ind i brøndbyfloskler og storhed..... det er bare!..ja.
    Alcohol gives you the ambition to do anything, while simultaneously taking away your ability to do so.
    Pabres's Avatar

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #56
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    391

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Ja dette var ordene, og de gør mig blød om hjertet og får tårer frem i mine øjne.
    Klassisk SSO-retorik. Simpelthen fremragende!
    "If I were one of their fans, I wouldn't pay a shekel to see them. The truth is I wouldn't go for free because they're a disgusting team"
    Idan Tal fra Beitar Jerusalem, om FCK

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #57
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    5,020

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Skal vi her i timerne efter AaB har basket BIF med en 3-0-dukkert, og hvor Peter Magic Madsen fik understreget, at han stadig er en humørspiller ud over det sædvanlige lige kigge lidt tilbage på nogle af de positive udmeldinger, der er udgået fra indbegrebet af Brøndby-ånden, Tom Køhlert, cheftræner på Vestegnen:

    Transfervinduet er lukket nu. Nu ved vi, hvad vi har at arbejde med. Og jeg kan kun rose dem for, at der virkelig er engagement i øjeblikket. Det er nærmest en helt anden trup. Jeg tror ikke længere på at 0-5-nederlaget til FC Midtjylland vil gentage sig, siger Køhlert til gratisavisen 24timer og fortsætter.

    Det her er en ny æra. Det er det længste, vi er nået i min periode. Det kan godt være, at vi ikke kan vinde de næste kampe mod AaB og FC København, men der skal være nøjagtig samme timing som i kampen mod OB. Vi skal have organisation.
    - ak ja.... en ny æra med masser af "organisation" - det længste, man er nået siden den (indtil videre) stadigt siddende cheftræner tiltrådte. Det er sq flot!

    Skal vi lige nuppe et klassisk indlæg fra SSO, forfattet af "lnp" og bragt inden dagens kamp:

    Det sker i aften... (SydSiden Online)

    skrevet af lnp, , 16.09.2007, 15:56
    at udebaneforbandelsen i superligaen bliver brudt, og ja, jeg risikerer at være til grin om fem timer og nej, jeg sidder ikke og glor ind i en kugle eller holder en spåkone i hånden, men jeg tror, det bliver begyndelsen til brøndbys opstigen i aften, og det tror jeg af følgende grunde:

    - der lader til endelig at være ro og god stemning i truppen.
    - henrik jensen har åbenlyst bidraget positivt til trænerstaben og stemningen.
    - vi har fået en stjernespiller i holmén.
    - aab er for tiden langt fra topniveau.
    - de 14 dages pause - uden massiv pressedækning - lader til at have været godt for holdet.
    - vi lider under skader (igen), men det er faktisk kun toby, som er en væsentlig mangel i startopstillingen.
    - sa er ved at finde sit længe ventede storspil frem.
    - vi har stadig problemer i forsvarskæden, især højre back, og muligvis på en enkelt plads i midterforsvaret, men leverer berthelsen en brandkamp igen, skal det nok gå.
    - lorentzen er begyndt at vise, hvorfor han med rette er blevet kaldt et af de største talenter, brøndby if har haft.
    - vi så konturerne af det gode gamle brøndbyspil mod ob.
    - opbakningen fra supporterne er intakt (næsten bedre).
    - det må jo vende på et eller andet tidspunkt, for guldet skal hjem til brøndby igen.

    dermed ikke være sagt, at klubbens problemer er løst. dele af ledelsen må stadig gerne tage fire års orlov på honolulu, og vi mangler endnu 2-3 klassespillere, men genrejsningen begynder i aften.
    - ja, det skal jeg love for, at den gjorde. I det mindste gik Duncan ikke i gulvet med et brag.
    Sidst redigeret af Don J. : 16.09.07 kl. 20:51

  19. De følgende 4 brugere er enige:

  20. #58
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    208

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Emne: Jeg glæder mig til i morgen...
    Forfatter: Iver
    Dato: 16-09-07, kl. 00:39:04
    ...som nu er blevet til idag.

    Først skal Brøndby II jo til Frederiksberg og møde bundholdet kb. Her glæder jeg mig til at se det stærke ungdomshold, og i særdeleshed Lukasz Cieslewicz, der er i forrygende form.

    Men i morgen aften er det jo det sker. Vi vinder den første udesejr i 1½ år, og det kommer endda til at ske i Nordjyllands hovedstad, også kendt som mindreværdskompleksernes hjemstavn, Aalborg. Det er sjovt, for egentlig er Aalborg jo kæmpefavoritter, men alle udtalelser fra den kant er defensive, og man aner frygten for et Brøndbyhold, der mod Odense spillede sæsonens hidtil bedste kamp. Aalborg kan bare ikke lide at skulle bære favoritværdigheden, for de har det bedst uden pres, og når de (på hjemmebane) kan stå langt tilbage og spille på kontra. Det vil de sikkert også praktisere i morgen, for det er bare deres natur. Kontraspil, mange mand bag bolden, og så håbe på at hurtige Nomvethe og Rade Prica kan klare ærterne.

    Dommeren kommer sikkert igen til at spille en hovedrolle. Sådan har det været i flere kampe mod de nordjyske bonderøve, og hvis ikke han tager sig sammen vil vi nok se nogen af Aalborgs psykopater i forsvaret slagte os en gang eller to, lige som vi så det sidst med Kildentoft.

    Hvad bygger jeg min optimisme på? Den bygger jeg på, at vi har forstærket os i transfervinduet, og samtidig sluppet af med et par perspektivløse spillere som Lantz og Sennels. Vi har fået Gislason igang, og Holmén fik en udmærket debut. Offensivt rører Peter Madsen på sig, Katongo kommer hjem med et hattrick i bagagen, og Dunken er altid god for et mål på udebane. Desuden har jeg jo min nye brune udebanetrøje (ubesejret siden jeg fik den), og jeg har lavet et CD-mix til vores minibustur. Sidst jeg lavede sådan et, var i... århus 2006...

    Nok sagt, vi vinder det lort.

    Forza Brøndby

    Iver
    Tja, en eneste ting fik han da ret i; Peter Madsen rørte skam på sig og især på Morten R.....

  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #59
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    208

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Hov der var sgu endnu en af dem...

    Emne: Sv:Jeg glæder mig også ... (men Iver kom først)
    Forfatter: Brizz
    Dato: 16-09-07, kl. 01:05:27
    For jeg tror, at det er i dag, at BIF henter 3 point i Jylland.

    Optismen bygger jeg på seneste hjemmekamp. Ved godt, at holdet tidligere har leveret gode kampe hjemme, for så at falde helt igennem i efterfølgende udekamp.

    Men seneste hjemmekamp (mod et OB-hold, som i følge mange jo forlængst har distanceret os) var på mange måder anderledes, end dem vi har set de seneste par år - ja, måske endnu længere tilbage.

    Den vilje der tidligere har kendetegnet holdet - og hele klubben - var der "pludselig" igen. Der blev kæmpet om hver eneste bold og løbet de nødvendige ekstra meter for hinanden.

    Spillet flød måske ikke ligefrem, men (sejrs)viljen skal være der, før man overhovedet kan begynde, at overveje det polerede fodbold ... og det var den i høj grad mod OB.

    Som så mange andre, har jeg været meget uenig i mange af Køhlerts dispositioner og sat spørgsmålstegn ved endnu flere. Men da han blev ansat, var det for genoprette "Brøndby-ånden" og (derved) holdet. Det er selvfølgelig alt for tidligt, at komme med roser, men OB-kampen viste, at man er på rette vej i den henseende - ved godt, at mange ser rødt, når man skriver den slags

    Det skal selvfølgelig følges op - ja, vel i samtlige kampe fra nu, før at det tæller. Men det er jeg ikke et øjeblik i tvivl om vil ske.

    For jeg mener ikke, at det var en "tilfældighed", at indstillingen var som den var mod OB.

    Ét er selvfølgelig, at man har arbejdet målrettet på netop mentalområdet, hvilket vel ses mest tydeligt ved, at visse spillere - der har været beskrevet som "problembørn" nu har taget skeen i den anden hånd.

    Noget andet er indkøbene! Med Holmén og Gislasson har vi nu en midtbane, der fungerer ... for første gang i laaaaang tid. En lidt for hurtig konklusion - de har trods alt kun spillet en halvleg sammen? Ikke i mine øjne.

    Gislasson har allerede vist hvad hans opgave på holdet er. Mange har været kritiske og der er forhåbentlig også mere i ham, end vi har set indtil videre. Men folks forventninger om, at han alene skulle løfte holdet, er skudt langt over målet - man er ganske enkelt ikke bedre end holdet omkring sig.

    Man har i Holmén fundet den perfekte makker til ham - den aggresive og løbestærke spiller, der både er hjemme og forsvare ... og tager de lange (dybe) løb helt ind i modstanderens felt.
    Så passer Gislasson defensiven i mens, så vi ikke bliver løbet over ende, som vi har set så mange tidligere, når hele vores midtbane blev fanget FORAN bolden.

    At de begge er vindere/krigere, der VIL vinde, er jeg heller ikke et øjeblik i tvivl om ... det er uden tvivl OGSÅ pga. dét, at de er blevet købt! Det samme gælder i øvrigt Madsen, selv om han endnu ikke har været helt deroppe, hvor han gerne skulle være.

    Og resten af holdet er også begyndt, at finde vildskaben frem - deri ligger min tiltro til holdet i morgen ... og fremover.

    Vildskaben er tilbage!

    Tør jeg skrive det? Vi er på rette vej!


    Brizz
    Vildskaben var der i højeste grad, bare ærgerligt PM valgte at kanalisere den mod en medspiller i stedet for at score...

  23. #60
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,929

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Jeg hiver lige et indlæg fra volume 4 frem:

    http://sidelinien.dk/forums/showpost...&postcount=221

    sandheden.com holdes der dog stadig fast i, at Katongo er 178 cm høj - ligesom de nok stadig ville have holdt fast i, at Rector kom fra Ajax Cape Town, hvis han stadig var at finde i truppen derude. Anywho, nyt spændende billedmateriale fra BT antyder dog, at der er noget galt med det metriske målesystem, hvis man sammenligner med Morten Duncan på 185 cm:



    Bare lidt ekstra kleblol her på endnu en fin fin BIF-dag!

  24. De følgende 8 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. BIF - sagde eller skrev de virkelig det? #5
    By -smølle in forum Diverse
    Svar: 297
    Sidste Meddelelse: 21.08.07, 16:06
  2. Svar: 359
    Sidste Meddelelse: 15.04.07, 17:44
  3. Svar: 300
    Sidste Meddelelse: 03.11.06, 10:01

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •