Side 40 af 155 FørsteFørste ... 30373839404142435090140 ... SidsteSidste
Viser resultater 586 til 600 af 2318

Emner: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

  1. #586
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    1,625

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Gad vide om den statistik stadig holder? Tilbage i 2002 var der bif, FCK og så de andre lokale hold som til tider poppede op, fik succes og faldt ned igen.

    Sidenhen har ÅB´s CL-succes gjort dem til HD hold og både os selv, FCM, OB, Randers og FCN spillet internationale kampe, som nok på den ene eller anden har øget begejstringen for ens lokale hold samt respekt og anerkendelse for de andre klubbers bedrifter. Det har bif selvfølgelig også, men hvorfor dog holde med et sjællands hold fra vestegnen, når det kører bedre og bedre for ens egen klub?

    Nå, over til noget helt andet!

    Denne analyse af bifs niveau sammenlignet med de resterende klubber i superligaen, fik mig til at smile:

    At vi har vundet guld 2 gange på 10 år siger jo ingenting. Det er et stykke statistik der skjuler mere end den viser.

    Jeg tror ikke på vi er blevet så meget dårligere, som andre siger. Jeg tror mere på at vi har været oppe i gear længe, mens andre først er igang med at komme det nu. som der så smukt blev sagt, så er det lettere at accelerere fra 0-100 end 100-110....
    Nej mester, du har ret. 2 mesterskaber på næsten 10 år, siger INTET om en klebs niveau og bedrifter
    :-)
    " Vi ser det som et relativt afslappet tiltag. Hvis du ikke engang vil det, som vi har bedt dem om at gøre, så er det vores konklusion, at så er du der nok af de forkerte årsager" - Citat: Dan Hammer

  2. De følgende 6 brugere er enige:

  3. #587
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,421

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    http://www.sporten.dk/fodbold/sas-li...iere-barcelona

    " Sidste år scorede Barcelona over 100 mål i 34 kampe, hvilket er fantastisk imponerende. Det er virkelig underholdende, og så har Brøndby og Barcelona jo et fælles værdigrundlag. Vi er begge en forening, og pudsigt nok har vi begge Unicef på trøjerne, siger han."

  4. De følgende 8 brugere er enige:

  5. #588
    Tilmeldingsdato
    Jul 2004
    Indlæg
    724

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    http://www.sporten.dk/fodbold/
    ›sas-ligaen-2009-2010/brondby-vil-kopiere-barcelona


    ›" Sidste år scorede Barcelona over 100 mål i 34 kampe,
    ›hvilket er fantastisk imponerende. Det er virkelig underholdende,
    ›og så har Brøndby og Barcelona jo et fælles værdigrundlag. Vi er
    ›begge en forening, og pudsigt nok har vi begge Unicef på
    ›trøjerne, siger han."


    Formentlig fra samme interview siger bossen: Milan og Celtic vil fylde Brøndby Station

    Ærgerlig der ikke er nogen der forinden har fortalt ham, at AC Milan er seedet i pot1 i CL gruppespillene.
    I de blindes rige er den enøjede konge.

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #589
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    349

    Berlingske tidende 23.08.09

    I artiklen om Frank Buch-Andersen:
    'Bedre til at jonglere med tal end bolde'

    I andet afsnit:
    Eller den dag i 2005 Per Bjerregaard ringede og tilbød ham en bestyrelsesplads i Brøndby
    sammenholdt med ca. 26. afsnit:
    Tror man virkelig at, at anerkendte ledere som Kurt Larsen og Niels Roth og andre ville sidde i bestyrelsen, hvis det var sådan. Kritikken af Per er forfejlet, og pressen har været uberettiget hård ved Per. Det er urimeligt at man tror han gør nogen ting uden at have de andre i bestyrelsen med.
    Første citat er naturligvis journalistens fremlægning, men må antages at basere sig på interviewet.

    Hvis begge dele kommer fra Frank Buch-Andersen må en af delene nødvendigvis være løgn. Det er kun generalforsamlingen der kan vælge folk til bestyrelsen. Muligvis har Frank Buch i starten af interviewet følt at det lød tjekket at Per ringede til ham, men det klinger temmelig skidt med forsvaret af bestyrelsesformanden senere i artiklen. Mon ikke både Kurt Larsen og Niels Roth godt ved, at de ikke vælger bestyrelsesmedlemmer.

    mvh
    ottesen

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #590
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,037

    Re: Berlingske tidende 23.08.09

    Ser du ikke lidt spøgelser der?

    Hele bestyrelsen skal vel ikke være samlet i den anden ende af røret i sådan en situation. Det lyder da fair nok at formanden ringer på bestyrelsens vegne.
    Temptation; I like Women, Wine and Song – and all the special pleasures of doing something wrong….Yeah; you’ll never make a saint of me!!

  10. #591
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,421

    Re: Berlingske tidende 23.08.09

    Artiklen om den nye Bif-direktør ligger på nettet nu:

    http://www.sporten.dk/fodbold/sas-li...ektor-taler-ud

  11. #592
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Berlingske tidende 23.08.09

    ›Hele bestyrelsen skal vel ikke være samlet i den anden ende af
    ›røret i sådan en situation. Det lyder da fair nok at formanden
    ›ringer på bestyrelsens vegne.

    (Og nu er det jo reelt ikke udelukket, at dr. Per allerede havde vendt det med bestyrelsen og handlede med formelt mandat).

    Ikke at Frank formentlig har været andet end en håndplukket figur, og ikke at dr. Per ikke styrer bestyrelsen, men stadig...

    mvh,
    -smølle

  12. #593
    MZ er offline What airdefence doing?
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,130

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    http://www.bold.dk/nyt/Per-B-Anders-...tte-til-jobbet

    " Tre år senere fortryder Per Bjerregaard ikke, at han gav jobbet til sin egen søn. - Nej, fordi nu ved jeg også, hvordan han arbejder og hvor godt han arbejder og hvad vurdering, han har af fodbold, og at tiden vil vise, at det var det rigtige, siger Per Bjerregaard til TV2 Sporten..."

    Først nu? Så var det vist noget af et sats i sin tid.... :P

  13. #594
    Tilmeldingsdato
    Aug 2008
    Indlæg
    59

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Jeg kunne forestille mig at de efterhånden kunne skrive lange bøger om virksomhedskommunikation i BIF - om det så var en fagbog eller en af de der bøger med dårlige jokes fra Anders And bladene må være op til den enkelte at vurdere.

    Anyways, så siger den flinke nye direktør Frank Buch-Andersen at der for fremtiden skal være en rygrad af unge og ægte BIF-spillere (med blåt blod, gul hud og sæsonkort til Faxe forståes) på 1.holdet.

    Det er sådan set ikke så meget det der er det sjove idet der jo ikke er noget nyt under solen her - han er vel nr. 16 i træk der siger det rundt regnet, men tilsyneladende får de stadig ikke alt koordineret derude, for den gode Vilfort siger: - Det er ikke mit ansvar, om de etablerer sig på A-holdet. Selvfølgelig er jeg en del af det hele, men det er ikke mig, der køber ind eller sætter A-holdet, siger Vilfort til B.T.

    - Jeg ved ikke, hvad direktøren helt har snakket om, men så kan du fortælle ham, at fra årgang 1988 og 1989 er der 11 spillere, der er sendt op



    Det kan selvfølgelig være at det bare er tidligt på morgenen og at mit kejserlol måske er lidt overstadigt, men jeg synes at udviklingen derude er rigtig, rigtig spændende og jeg ser frem til mere - og jeg vil elske dem for at sætte flere "talenter" på førsteholdet. Har i hvert fald moret mig kosteligt over deres forsvar længe :)

    Edit: nu også med link - http://www.bold.dk/nyt/Broendby-dire...ent-aendringer

  14. #595
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    312

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    "Dansk fodbold har brug for Brøndby-succes. Der er brug for, at blodet strømmer vildt omkring Brøndby, for det betyder, at blodet strømmer vildt i dansk fodbold. Det skubber positivt til nationalsportens image, til engagementet, til virkelysten, udviklingen og i sidste ende økonomien i dansk fodbold,

    Men skal Brøndby generobre sin næsten medfødte position i toppen af det danske sportsmarked,"


    http://www.sporten.dk/blog/flemming-...ed-bjerregaard

    Kære Flemming Fjeldgaard

    Dansk fodbold har aldrig klaret sig så godt i internationalt sammenhæng, som efter at det gik ned af bakke for klebben, så dit indlæg holder ikke rigtig vand.

    Så tør øjne og vågn op.

    Venlig hilsen
    Michael
    Da Howard samtidig glider på højre fod og udfører et par stilsikre dansetrin fra Svanens Død, før han falder til jorden som ramt af en bazooka.

    I Berlingske efter RL finalen.
    FCKarl's Avatar


  15. #596
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,728

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Pabres smed det her i skakten.


  16. De følgende 9 brugere er enige:

  17. #597
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    351

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Jonson-PL mener på sydsiden at han har fundet det rette svar på hvad der virkelig skete i situationen med Mike Jensen og Jesper!!11

    "Jeg mundaflæser det som om at han kalder efter en båre, da det virker til at Jesper er skadet"

  18. De følgende 12 brugere er enige:

  19. #598
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Dagens annonce i Tipsbladet er morsom i al sin åbenlyse positionering:

    ARVEFJENDEOPGØR PÅ BRØNDBY STADION

    lyder overskriften, og resten af reklamen er en liste over Brøndbys superligakampe mod AGF. Man skulle næsten tro, Blokken havde infiltreret Brøndbys kommunikationsafdeling ;-)

    I øvrigt mindes der om, at der er et nyt Fodbold i Brøndby på vej. Indtil det er hos os, er her sommernummeret, som byder på
    • småforelsket interview med Max von Schlebrügge ("Venlig. Smilende. Max." Ahhh... ung kærlighed)
    • BIF-tatoveringer med Mike og de andre
    • interview med Københavns kulturborgmester Pia Allerslev (som sjovt nok er en herboende, tilflyttet jyde som holder med Brøndby - jeg troede de alle var i Parken)
    • samt giver forrygende 35 hits, hvis man søger på det nye nøgleord "fællesskab".
    God fornøjelse.

    mvh,
    -smølle

  20. De følgende 5 brugere er enige:

  21. #599
    MCN er offline 1/11-06 - jeg var der!
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    832

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Nu er det nok ikke alle, der har mental styrke til at nærlæse hele bladet:-)

    Men jeg elsker side 8! Billederne er jo fremragende og elsker følgende passage:

    "29 mål og 6 clean sheets over 18
    kampe rakte i SAS Ligaens forårssæson
    2009 til en bronzemedalje til
    Brøndby IF. Placeringen som nummer
    3 i tabellen var en forbedring
    på fem pladser sammenlignet med
    året før"


    hehehehe

  22. #600
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,421

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Dette skal nok vække JUBEL hos HDBF

    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    • Fil Type: jpg SA.jpg (189.4 KB, 1948 læst)

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)

Lignende emner

  1. BIF - sagde eller skrev de virkelig det? #5
    By -smølle in forum Diverse
    Svar: 297
    Sidste Meddelelse: 21.08.07, 16:06
  2. Svar: 359
    Sidste Meddelelse: 15.04.07, 17:44
  3. Svar: 300
    Sidste Meddelelse: 03.11.06, 10:01

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •