Side 44 af 155 FørsteFørste ... 34414243444546475494144 ... SidsteSidste
Viser resultater 646 til 660 af 2318

Emner: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

  1. #646
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    3,147

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Sidst redigeret af Mads740 : 15.02.10 kl. 15:56
    What a coach does is attempt to increase the index of probability when it comes to winning a match. As a coach all you can [do] is deny fortune as much of its role as you possibly can ~ Juanma Lillo
    Mads740's Avatar

  2. Den følgende bruger er enig i dette:
    MCN

  3. #647
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,139

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Chester

    15.02.2010, 15:17

    @ B granit Flemses imperium er ved at falde helt fra hinanden (50% BIF)Post svar
    » Kan da godt se det er sjov læsning ,men skulle vi ikke lige klare interne
    » problemer først istedet for altid at skele til fck´s(pse) gøren og laden

    Helt ærlig.

    Det kan godt være at Brødby IF har interne problemer, og har svært til at når deres egne mål i ligaen.
    Men Brøndby IF er en klub som ligger nr. 5.

    Vi taler om en klub, som i den grand har "købt" sig til mesterskaber og deltagelse i europæiske turneringer - set sort og hvidt.

    Vi taler om DK største klub som pt. er ved at gå konkurs.
    Den livgivende ilt gives af en NORSK storbank.

    Det er vanvittig at det ikke pryder sportssektionerne i de danske aviser.
    Krølben

    Et forsigtigt bud (uden at være sikker i øvrigt) kan være, at der hentydes til vi ikke ved, om vi har to liv og derfor ikke kan spå om vi kan give vores to liv til Brøndby IF.
    Krølben's Avatar

  4. #648
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    415

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    ...gjorde han virkelig det, altså poserede på Arto med sit nye overskæg?

    Vi sender et postkort fra Europa
    JZC#20's Avatar

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #649
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    1,315

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    I en tråd der starter med at handle om Rachlin familiens forhold til FCK ender det pludselig men den her omgang idioti
    blok4_nogetmednoget.PNG

  7. De følgende 3 brugere er enige:

  8. #650
    Snavs Slettet

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Iver som svar på en joke debattråd om englændere, der vil købe aktier i Brøndby.

    Hold kæft det må være kronede dage for sælgere af PC-tastaturer.
    http://www.blok4.dk/debat/read.php?t...1515&id=251516

    sagde han, og klaskede sig på lårene af grin.

  9. #651
    Tilmeldingsdato
    Dec 2009
    Indlæg
    229

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    2xTom boltrer sig lystigt på Blokken med analyser om, hvor meget gælden overstiger aktivernes værdi i PSE A/S. Hvordan han kommer frem til de tal, kan være underholdende nok i sig selv...og kan i absolut værste fald måske ikke afvises, selv om det dog nok er ønsketænkning.

    Men måske er han alligevel lige en kende uheldig i et af indlæggene med, hvor stor vægt vi andre skal lægge i hans ekspertise:


    Nu er jeg ikke uddannet på CBB, men det lyder ret meget som et skoleeksempel på en konkurs
    Mig bekendt bliver de fleste på CBB uddannet i at besvare opkald og spørgsmål fra deres mobilkunder.


    http://www.blok4.dk/debat/read.php?t...1743&id=251746

  10. De følgende 15 brugere er enige:

  11. #652
    Tilmeldingsdato
    Feb 2006
    Indlæg
    29

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Per B: Ingen magtkamp i Brøndby

    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle1309420.ece

    Vi lader ordene tale for sig selv. Naturligvis er der tale om en helt i gennem planlagt organisationsændring, der desværre havde den uheldige konsekvens for den administrerende direktør at hans job blev forandret i en grad, der gjorde at han ikke længere var den rette til at bestride det.

    Priceless!
    Sidst redigeret af Vinsten : 08.03.10 kl. 13:00

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #653
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,398

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Et af vindstødene i den lolstorm der igen blæser vestfra - fra dagens pressemøde:
    Hvad er forskellen på at have en sportschef og en sportsdirektør?
    "En direktør er ansat af bestyrelsen, en chef er ansat af direktionen."

    Så det er jer (bestyrelsen), der kan fyre ham?
    "Det er ikke planen."

    Men det er rutinen?
    Per Bjerregaard: "En-to mange."
    Jeg tænker mit.

    mvh,
    -smølle

  14. De følgende 7 brugere er enige:

  15. #654
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    394

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6



  16. #655
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,139

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Nyeste indlæg på MedlemsSSO: Hytten og udebaneture 07.03.2010, 09:45

    --------------------------------------------------------------------------------
    Hamza_BIF

    08.03.2010, 13:56
    Kære Per... Læs venligst dette! (SydSiden Online)Post svar
    Hej drenge. Ja, jeg ved sgu næsten ikke hvor jeg skal starte...

    Sad i går og så Fodbold uden filter og ham den lille mand holdt sgu en tale der rørte mig. Men han havde ret. Før i tiden var der lige den ekstra stolthed da man bar' en Brøndby IF-trøje. Hvor er det Brøndby? Per.. DU har skabt Brøndby og DU skal genskabe Brøndby! gå ind og bank ånd ind i den her klub!

    Der er simpelthen ikke - eller næsten ikke - "Brøndbyspillere" i truppen! det er helt grotesk. Hvor er Brøndby henne? Jeg lå heeele natten søvnløs og spekulerede på hvor i al verden den klub vi alle elsker så højt er blevet af? indtil klokken 6 da vi fik et opkald om bombeeksplosion nær mit hus i Pakistan lå jeg i 7 timer og forestillede mig hvad jeg ville gøre hvis jeg havde indflydelse på hvad der sker på direktionsgangene og lokalerne derinde.

    Jeg savner VORES allesammens Brøndby IF så meget at jeg efter skole i vinterpausen ofte tog turen hele vejen fra Østerbro (en time ifl. Rejseplanen.dk) i minus 5-10 grader kun for at se en halv times træning. Sidde og kigge på Brøndby Stadion. Lukke øjnene og afspille alle de gamle historiske øjeblikke der har været her. Gå en tur på træningsbanerne for at... ja bare for at være det sted jeg føler mig hjemme (jeg har tårer i øjnene lige nu).

    Jeg er blevet kaldet ynkelig og blevet mobbet og tævet af ældre da jeg var lill på min skole fordi alle derovre er FCK fans. Jeg blev mobbet i dag selvom jeg havde min families potentielle død i Pakistan i tankerne da vi endnu ikke har fået kontakt til dem. Men det rør mig ikke. De skal forstå at der er en grund til at jeg... eller vent mig hjerte synger "BRØNDBY TIL JEG DØR!" Jeg er ikke ligesom alle de idiotiske fck'ere der er medgangsfans.

    Hvor er miraklernes hold? før i tiden troede man stadig på at få vendt det da man var bagud 2 eller 3-0. Nu tror man næsten ikke længere på det selv når den står 0-1. Vi har brug for de drenge der har skabt mirakler! Laudrup, "Faxe", Wiggo, Henrik Jensen, Lars Olsen.. personer som dem der er ægte Brøndbymænd OG kan finde ud af at lede et hold på den måde vi vil have det ude på Vestegnen.

    Men havd ved jeg... jeg er jo bare en 14 årig pakistansk dreng(dog meget modden af min alder). Men som sagt: Supra Societatem Nemo. Vi er i Brøndby IF alle ligeværdige og det var blandt andet det der gjorde mig forelsket i klubben d. 5. Maj 2005. Per.. jeg er lige nu ligeglad med at vi ligger nummer 5 eller om vi ligger nummer 8 eller 1. Jeg vil bare have ånden tilbage også må vi tage den derfra. Det er det jeg savner medt. Stoltheden ved at være iklædt Brøndbytrøjen og synge på FAXE-Tribunen. Jeg bliver konstant spurgt i skolen: "Hvordan fanden kan du holde med det lortehold" og svaret er altid "Jamen det "lortehold" har ånd og er bygget op fra starten og ikke et hold der har haft det nemt siden starten!" Men det svar kan man snart ikke tage seriøst længere.

    Jeg er ligeglad med mobningen på hele Østerbro! Jeg og vi alle vil have Brøndby IF tilbage! og ikke et hold uden ånd, fightervilje og sammenhold som de gamle dage! Jeg kan ikke koncentrere mig i skolen fordi jeg tænker på mit livs kærlighed og det jeg altid vil elske: Brøndbyernes Idrætsforening!

    Til sidst: De er stolte over Flemming Østergaards arbejde i fck hvor han har været i 12-13 år. Jamen kære fck fans. Har i glemt Doktoren? Han har været her i 4 gange så lang tid som jeres ynkelige formand og har haft et job der er 10 gange sværere fordi alt her er bygget fra bunden! Og Per Bjerregaard er en af de største i dansk fodbolds historie hvis ikke den største. I Salute you, Per. Og jeg ved du kan få Brøndby på rette kurs igen - Du er den eneste der kan!

    http://www.bif-support.dk/sso/board_entry.php?id=369777

    he he
    Krølben

    Et forsigtigt bud (uden at være sikker i øvrigt) kan være, at der hentydes til vi ikke ved, om vi har to liv og derfor ikke kan spå om vi kan give vores to liv til Brøndby IF.
    Krølben's Avatar


  17. #656
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    48

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    I en tråd om dalende medlemstal i Brøndby Support kaster thansen dette guldkorn:

    "thansen

    10.03.2010, 08:33

    @ BS5076 Medlemstallet i BS falderPost svar
    Min holdning er, at den negativitet, ondskab og paranoia som florerer blandt debattørerne, er den bedste reklame imod at tagne et medlemsskab.

    Første skridt kunne være at lukke SSO ned for negative kommentarer om klub og spillere i 3 måneder.

    Men har MOD mod til det???"


    .....jep, lukke ned for kritiske røster, det skal nok få BIF på ret kurs igen!

    mvh Rinaldi

  18. De følgende 6 brugere er enige:

  19. #657
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    415

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    are you shitting me???? LOL

    Vi sender et postkort fra Europa
    JZC#20's Avatar


  20. #658
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    197

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Mike "Messi" Jensen i dagens EB.





    Nej, Mike - selvfølgelig gjorde du ikke noget forkert.

    Vi klipper hastigt til fodboldlovens §12:




    Om det også er en overtrædelse af straffelovens §266b vil jeg ikke gå ind i. (Måske det er en sag for Zenia Stampe?)

    Jeg nøjes med at sukke og tænke: "Sagde han virkelig det?"

    Hilsen
    JohnSparking
    Don't you know that crew-cuts and trainers are out again?

  21. De følgende 5 brugere er enige:

  22. #659
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    5,315

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Som optakt til dagens derby har Ekstra Bladet lokket Flemse og Per B til et dobbeltinterview. En del af dette, øhm, veritable scoop kan læses her.

    Den samlede formandsbraintrust i de to klubber bruger blandt andet tiden på at ihukomme Hjaltes berømte scoring i juni 2003. Et mål som alle vist kan fremkalde for deres indre blik - og dog:

    PB: - Den der Hjalte-scoring glemmer jeg jo aldrig. Ankergren har bolden ved målspark, der er 40 sekunder tilbage. Det bør være forbi. Og så får FCK fat i bolden. Tobiasen kommer fisende op af højrekanten og sparker den ind. Den bliver pareret første gang, og så får han den igen.

    FØ: - Den bliver pareret sågar to gange. Jeg kan se det for mig.

    PB: - Det kan jeg også. Det var simpelt hen så forfærdeligt. Det var i fjerde overtidsminut. Ku' dommeren for helvede ikke have fløjet af et minut før.
    Man må bøje sig i støvet for d'herrers fotografiske hukommelse. Jeg vedlægger et link, hvoraf det fremgår tydeligt at bolden pareres en-to-mange gange. I det fjerde overtidsminut.


    http://uk.youtube.com/v/zoyerv-vp84

    /Simon
    Hader stadig bøf som var det 1998
    /Simon's Avatar


  23. #660
    Tilmeldingsdato
    Mar 2005
    Indlæg
    493

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    [QUOTE][/Emne: Meget skuffende...Forfatter: IverDato: 14-03-10, kl. 21:42:46QUOTE]
    Jeg havde den tvivlsomme fornøjelse at overvære kampen fra B tribunen, da jeg i dagens anledning legede handicaphjælper (i hver fald indtil vi var inde på stadion).

    Da vi kom ind var der endnu ikke kommet så mange blå/gule fans - men jeg overhalede også folkene fra Brøndby-marchen på Østerbrogade, så de har nok stået i kø på det tidspunkt. Men ind kom de da, og med dem kom larmen også.

    Før kickoff lagde jeg mest mærket til, at fck's stemningstribune kun kunne de samme 3 sange. Og melodierne kendte jeg udmærket fra sange der er etableret på Faxe-tribunen. Regnede med at de havde noget i ærmet til kampen, men nej, de var temmelig svage. Naturligvis kunne jeg høre dem da jeg var i den ende, men der var slet ikke samme tryk på som fra Brøndbys ende. Egentlig rart at få det bekræftet nu hvor jeg stod tæt på fjendeland. Specielt i 2. halvleg hvor sangen "super Vestegnen" kørte bragede lyden godt igennem. Det var flot.

    Tifo-mæssigt havde vi vel en rolig dag på kontoret - men teksterne på de lange bannere var verdensklasse, og jeg er sikker på at plastik-fans'ne er temmelig misfornøjede med på denne måde at være sat til skue som et firma ledet af en sidegadevekselerer der kun kunne præstere i økonomiske medgangstider. kb -> fck -> pse -> RED BULL - kæmpe griner.

    Selv efter målet til 1-0 kom der ikke engang bedre stemning. Det eneste de udmærkede sig ved var at sidde stille og brokke sig hver gang Brøndby tacklede en fck'er. Tudefans ad libitum.

    Nuvel, de ligger nummer 1 i ligaen, og vi sutter. Vi er ikke i en fed situation, men trods vores ledelseskaos er vi miles away. De (ps&e) kommer ALDRIG op på noget der ligner vores niveau. De kan låne penge og købe mesterskaber, men de er INTET andet end en ligegyldig parantes i dansk fodbold.


    Godt Iver....det er ægte vestegn....selv det at snige sig ind som handicaphjælper...
    Dejligt !
    "De ska´ha´baaaaaankkk.... 100-0..!
    Bold-lam plastikfan med briller,på NedreC...elsker Café Latte...gerne i et rigtigt stort glas...tak!
    Fnug's Avatar

  24. De følgende 8 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. BIF - sagde eller skrev de virkelig det? #5
    By -smølle in forum Diverse
    Svar: 297
    Sidste Meddelelse: 21.08.07, 16:06
  2. Svar: 359
    Sidste Meddelelse: 15.04.07, 17:44
  3. Svar: 300
    Sidste Meddelelse: 03.11.06, 10:01

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •