Side 45 af 155 FørsteFørste ... 35424344454647485595145 ... SidsteSidste
Viser resultater 661 til 675 af 2318

Emner: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

  1. #661
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,589

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    SSO gringo laver lige en lille ny Brøndby sandhed..

    Det eneste positive ved dette nederlag er Kent er et skridt nærmere en
    » fyreseddel

    Hvor henne ? fra sit reklame job i Dalmose Daglig brugs ?

    Brøndby fyrer aldrig nogen .. hvis vi ville fyre Kent var det sket, 46 kampe, 25 sejre, 21 nederlag og 10 uafgjorte taler sit tydelig sprog...
    Det er Morten Olsen,Rene Meulensteen,Herman Haraldsson,Anders Bjerregaard og Frank Buch-Andersen sikkert enig i..
    Alcohol gives you the ambition to do anything, while simultaneously taking away your ability to do so.
    Pabres's Avatar

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #662
    Tilmeldingsdato
    Jan 2003
    Indlæg
    84

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Derbynederlag, men... (SydSiden Online)
    skrevet af WHD12, , 14.03.2010, 21:15

    » Eller hvad?

    Synes vi gjorde det så ganske glimrende alle mand, de fik et lortemål, og det held der sædvanligvis følger dem med tur i den, vi var indtil det /%¤%& mål ganske godt med og havde det nu været os (ja hvis og hvis) der scorede på den frisparks situation 5 minuter før ja så tror jeg cifrene var end omvendt.

    I store dele af både første og anden halvleg spillede vi dem ud af banen i lækre afleveringer og smækre førstegangs afleveringer, og vel førte det ikke det store med sig, men det gav bestemt løfter om en snarlig storhed igen.

    Og den storhed tror jeg bestemt kommer, vore drenge gjorde bestemt en god figur af sig og solgte sig dyrt efter min mening.
    Blev vi spillet ud af banen af lækre afleveringer og smækre førstegangs afleveringer?? Nok er jeg selv farvet i min vurdering, men det der så jeg simpelthen ikke.
    FC København - Fordi alt andet er for nemt.

  4. De følgende 8 brugere er enige:

  5. #663
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,421

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Under overskriften: Brøndbydirektør bagtalt i bestyrelsen har Tanten kopi af en mail, som Ejvind Sandal har sendt til bestyrelsen med kopi til PB ifm sin udtræden af bestyrelsen for et år siden. I den mail - der er billede af den - kan man bla læse (dele af den er ikke læsbare):

    Per i går meddelte mig (...) at jeg var blevet vejet og fundet for let - i hvert fald var budskabet at jeg skulle træde ud af bestyrelsen

    Jeg håber i øvrigt, at I i fremtiden skånes for ondskabsfuldheder om Ole Palmå, spcielt når han ikke har mulighed for at forklare sig
    ....min sympati er fortsat med Per...jeg håber, han får sin velfortjente gode periode som formand de kommende år. Hans evne til at skelne mellem venner og fjender er ikke altid driftssikker, så på godt på ham.
    I artiklen kan bla læses:


    Igennem de seks år Palmå har været ansat i Bif, er han nemlig blevet udsat for bagtaleleser og modarbejdelser fra både bestyrelsen som helhed og af PB i særdeleshed. Det har BT og Berl. T. tideligere beskrevet med hjælp fra kilder, der ikke ønsker at stå frem, men nu ligger beviserne for, at den nye direktør før er blevet behandlet uden respekt, sort på hvidt.

    Sætningen om Palmå er kort, men efterlader ingen tvivl om, hvordan han er blevet behandlet og mindst omtalt i bestyrelsen" - (læs første citat)

    - af denne sætning kan det være svært at gennemskue præcis, hvem der over for bestyrelsen er kommet med ondskabsfuldhederne bag ryggen på Palmå, men at gætte på PB vil næppe være forkert.
    En kilde har sagt følgende til BT/Berl.T:

    FBA og Palmå er jo blevet bagtalt af PB flere gange. Det er Pers måde at så tvivl om deres kompetencer på
    Og Tanten fortsætter:

    Uanset om man lader tvivlen, om hvem Sandal anfører som afsender af ondskabsfuldhederne, komme PB til gode, er det nu sikkert at Palmå kommer til at referere til bestyrelse, der gennem årene har lagt ører til ondskabsfuldheder om selvsamme direktør. Udnævnelsen af Palmå virker i lyset af ondskabsfuldhederne om han ikke mindre mærkværdig, når man sammenstiller dem med PBs fine ord om Palmå i fredagens pressemeddelelse.....
    http://www.sporten.dk/fodbold/ny-dir...lads-i-brondby

    Palmå siger, at han ikke kender noget til ovenstående - og hvad han ellers har at sige, kan ses på sporten.dk - det kan dog koges ned til:

    Mit motto er hver dag at stå op og gøre det, der er bedst og mest rigtigt for firmaet
    - manden er jo totalt "jernevasket"!

    http://www.sporten.dk/fodbold/sas-li...e-mere-ballade
    Sidst redigeret af Elisabeth : 20.03.10 kl. 10:28
    "Hvis Brøndby holder op med at lyve om FCK, så skal vi nok lade være med at fortælle sandheden om Brøndby!"
    Elisabeth's Avatar

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #664
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    415

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Dagens ord er: P A T O S

    Florian Rex holder Brøndby-fanen højt på SSO'en!

    Citat:
    kan mærke den dybe krise helt ind i hjertet - det gør ondt, det smerter og man er rystet i sin grundvold. Det hele ser sort ud, er der mon håb forude og findes der en løsning. Det spørger jeg mig selv tit om... Men jeg er og forbliver BRØNDBY-FAN - til jeg dør!!!


    En medfan kalder ham naiv og svaret er, selvfølgelig, fyldt med P A T O S

    Citat:
    Ja undskyld mit modsvar men helt ærlig......alle os med blå/gule hjerter, de bløder sgu da også. Men den der gang sød suppe med at skrive "jeg er stolt af at være brøndby fan, ingen over klubben, jeg bakker 100% op" osv osv holder ikke en meter pt. Klubben er på agrundens rand og folk reagere forskelligt. Vi elsker alle Brøndby If men vil heller ikke se på at klubben bare lader stå til og lader per og kent ødelægge klubben totalt. Vi er til grin i hele danmark og der er sgu kort og godt ikke noget at være stolt at pt. Så ja troskab....selvfølgelig....hvo rfor har vi ellers en lortedag igen alle sammen, det er sgu da fordi klubben betyder meget for os alle sammen.


    og så kommer P A T O S til fuld anvendelse....

    Citat:
    Jeg er bestemt ikke naiv, og jeg er sgu heller ikke tilfreds med hverken ledelse, træner eller spillerne. INGEN tvivl om at der skal helt andre boller på suppen før vi igen kan kæmpe med om mesterskabet igen, og jeg tror endnu mere på at der skal ske drastiske ting.

    MEN uanset hvordan det går så er jeg sgu stadigvæk loyal, tro imod min klub og har været det i over 20 år. Det er kun plastik-fans ikke vedkender sig et troskab til klubben, selvom alt er lort og helvede.

    Mange af mine venner er fans af andre klubber, nogle har endda skiftet klub flere gange i livet, men jeg bærer stolt min byrde og vedkender mig min totale støtte til Brøndby i medgang og modgang. Og vi så rykker ned i serie 3 så er jeg ÆGTE Brøndby-fan, og jeg tager det sgu som en mand.

    Som jeg tit siger: MAN SKAL VÆRE EN ÆGTE MAND FOR AT VÆRE BRØNDBY-FAN!!!


    RIGHT ON!!!!!!!1
    Vi sender et postkort fra Europa
    JZC#20's Avatar


  8. #665
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    For lige at perspektivere situationen i Brøndby, så er dette hvad Kasi-Jesper Nielsen sagde i 2007 da han netop havde underskrevet den aftale han nu er sluppet ud af igen:
    - Inden 2013 forventer jeg to-tre danske mesterskaber, internationalt fodbold hvert år og en-to gange deltagelse i Champions League. Brøndby bør være mellem de 50 bedste fodboldklubber i Europa i 2013. Jeg forventer desuden et fyldt stadion til alle Brøndby-kampe senest i 2010 og en fanskare, der vokser i hele landet med eksplosiv vækst. Vi er en klub fyldt med følelser og traditioner og ikke en intetsigende forretning, der principielt er til salg, siger KasiGroup-direktøren til fansiden 90.min.
    Eh... hvordan synes I selv det går med alt det der?

    mvh,
    -smølle


  9. #666
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,483

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    ›Eh... hvordan synes I selv det går med alt det der?

    Well, hvis du spørger Kasi-Jesper om det så kan du formodentlig forvente et førsteklasses tantrum:

    - Jeg var rasende, jeg slog i bordet ovre i logen og råbte »er det det her jeg bruger mine millioner på«. Jeg var og er skuffet, siger Jesper "Kasi" Nielsen.
    - fra http://www.sporten.dk/fodbold/sas-li...-meget-skuffet

    Det er slet ikke en scene man sagtens kan visualisere og da i hvert fald ikke een som ufrivilligt fremkalder et smil hos enhver der har set en 3-årig der ikke må få et stykke legetøj det har set sig varm på i BR. Slet ikke.

  10. De følgende 3 brugere er enige:

  11. #667
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    2,412

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    I dagens Berlingske kommer Ole Palmo med en ægte udtalelese som bare er så smuk at jeg må poste den her:

    Vi har en unik vare at sælge. Ikke kun fordi, vi er dem, der eksponeres mest, men fordi vi er den ægte vare
    *Kniber en tåre*

    Den ægte vare™ hehehe
    Hejsa
    Elver's Avatar


  12. #668
    Tilmeldingsdato
    Mar 2008
    Indlæg
    392

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    På blokken diskuteres hvorvidt den ypperlige præstation i Haderslev skal udmynte sig i helvede i nord/patizan fans/nordens mest ægte opbakning mod Silkeborg på torsdag, eller om man stadig gerne må være forbeholden overfor doktoren og lejesvendene.

    I den forbindelse byder Torben/Casual ind med følgende estimat af antallet af klebbens tro følgesvende:

    Fordi du ønsker at støtte holdet betingelsesløst, er det ikke sikkert andre ønsker dette. Det må man respektere, uanset om man blev fan i 1964 eller i går.

    Vi er vel små 300.000-400.000 BIF tilhængere, der har hver vores vision om BIF.

    Ja I er jo. Mindst!
    Række 23 - Du skal ikke komme her og blive væk.
    Jinx's Avatar

  13. De følgende 6 brugere er enige:

  14. #669
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,037

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Det ville være synd at udelade noget af denne hyldest til DOKTOREN, så i fuld længde:

    Jeg hylder doktoren (Lang) (SydSiden Online)
    skrevet af Doktorenergud, , 29.03.2010, 16:35

    Må lige starte indlægget med at fastslå, at jeg er kæmpe Brøndby fan. Dette er ikke undergravende virksomhed.

    Er hamrende træt af al den kritik der omhandler Danmarks mest magtfulde og dygtige fodboldleder gennem tiderne. Jeg syntes det er blevet en pressehetz uden sidestykke mod en mand der om nogen har gjort Brøndby til Danmarks største klub! Ja, ja konkursboet har et større stadion og spiller bedre fodbold pt. men der er ingen over eller ved siden af Brøndby. En klub med ægte engagement, følelser, stolthed, Danmarks bedste stadion og Danmarks bedste og mest engagerede fans.

    Og hvem har skabt klubben – DOKTOREN.

    En mand der har banket denne klub og by op fra et røvsygt provinshul med en pløjemark som stadion, til Vestegnens stolthed. Hvor kommer du fra? Skive, Randers. Hell fucking no, Brøndby.

    Første klub til at indføre fuldtidsprofessionel fodbold i DK, klubben der kom i UEFA-cup semifinalen, klubben der leverede hele EM-92 holdet, 80’erne og 90’ernes klub BRØNDBY!

    En mand der aldrig selv har brandet sig – en mand der aldrig har forlangt noget tilbage fra klubben. En mand der ikke har haft et 2 cifret millionbeløb i årsløn bevilget af sig selv, en mand der aldrig har fået foræret et splinternyt betonsilo af et lortestadion, men selv måtte opbygge Danmarks flotteste og mest stemningsfyldte stadion fra bunden.

    En mand der søgte at gøre Brøndby økonomisk uafhængig med købet af Interbank, hvilket var meget tæt på at lykkedes, men måtte genopbygge klubben fra bunden igen – og gjorde det!!! Hvad gjorde Don Ø, han skred fra konkursboet som inden for få år sikkert hedder KB igen. EN MILLIARDGÆLD, og det var dengang Don Ø stadig forventede overskud. Bjerregaard har været udsat for uhørt hård kritik fra pressen de sidste 5 år. Don Ø fik en smule kritik i nogle måneder og måtte trække sig da han mente det var for meget – Er det sådan en chef vi skal ha på Vestegnen? NEJ FOR HELVEDE, VI HAR DOKTOREN! (Don Ø fik i øvrigt latterlig lidt kritik fra pressens side, men når man har plantet Holmstrøm i et lorteprogram som fodbold uden filter, så tør de nosseløse perneldeltagere jo aldrig stille et kritisk spørgsmål!).

    Men man går ikke ustraffet fra pressen når man har nosser nok til at skille sig af med Laudrup. En træner der ikke mente Brøndby var stor nok til ham, som selv ville agere sportschef, ville ansættes på en kontrakt der kunne brydes med dags varsel. En mand som fik holdet til at spille flot, men som bestemt ikke er noget taktisk geni. Det var i øvrigt under Laudrup at jydekomplekset og nederlag efter europakampe startede, og det var Laudrup der mente, at kontraktforhandlingerne skulle køres gennem pressen (men så var Real Madrid jo også klar over, at de måtte handle hurtigt hvis de ville have Laudrup gratis). Laudrup kostede os det forpulede mesterskab som retmæssigt burde tilhøre os!

    Laudrup ville forandre hele Brøndby på en korttidskontrakt der kunne brydes med dags varsel, ovenpå en lortesæson! Doktoren vidste det ville koste i pressen og alligevel gjorde han det rigtige, for BRØNDBY!

    Men pressen vil have hævn, og når de vil det skal man ikke ansætte sin søn som sportsdirektør. Meulensteen var en fucking kapacitet at få til Danmark, men en trup i krise og med spillere Laudrup hentede, som tydeligvis ingen interesse havde i at spille for andre (Lantz, Rytter, Elanga, Perper mv.) var det en umulig opgave når manden i forvejen havde undervurderet dansk fodbold. Korrekt at fyre ham.

    Bjerregaard hentede Køhlert som måtte kæmpe, men med hjælp fra Henrik Jensen fik han lortet på ret køl. Bjerregaard hentede Kasi til klubben. Det kan godt være Kasi-Jesper har en stor kæft, men hans millioner har reddet Brøndby gennem finanskrisen. Og Bjerregaard fik også Kasi-Jesper ud igen uden at lide økonomisk tab! Pisse godt gået, når nu manden viste sig som en medieluder der skulle kæfte op før store vigtige kampe. Hvem fanden er det lige der har skadet klubben!

    Hvem afværgede det fjendtlige overtagelsesforsøg fra Schmeichel og Co.? Det gjorde fucking Bjerregaard! Kan I på nogen måde forestille jer en krise der havde været i dag hvis klubben havde været styret af en flok konkursramte finansmænd og Schmeichel. Ville I mene Schmeichel kunne rejse klubben efter en ny krise. Nej, men det kan Bjerregaard.

    Schmeichel er sikkert flink, Hermann er sikkert en sympatisk og dygtig mand, Flemming (jeg går når jeg får kritik) Østergaard er sikkert dygtig til at forhandle sin egen hyre, jeg ved godt hvem der er min mand – DOKTOREN!

    Ansættelsen af Kent var på papiret helt efter bogen men med den trup vi har, skal vi fandme ikke spille pisse defensivt og konstant ændre hold og spillestil efter vores modstandere, det er fandme dem der skal ændre deres efter os, vi er BRØNDBY! Kent måtte ud, men jeg mener ikke Bjerregaard kan klandres for ansættelsen. Nogle gange fungere træner og trup bare ikke sammen og konsekvensen er blevet taget – Frelseren er ankommet!!!

    Anders burde være afskediget for længe siden, men ikke pga. hans arbejde. Han kunne bare ikke fungere med hele pressen på nakken og hvem fanden kan det!? – DOKTOREN.

    Det er måske det forkerte signal at sende, at man selv sidder på bænken som læge, men han render trods alt ikke rundt blandt spillerne, smider tøjet og flasher mave som en lallende idiot hver gang Brøndby vinder en kamp. Jeg kan leve med det

    Og hvem kunne i øvrigt vide, at Frank Buch fik storhedsvanvid og ville sætte bestyrelsesformanden for porten. I alle professionelle virksomheder var sådan en spade røget på røv og albuer. Jeg savner ham ikke, gør I?

    Det ville fandme glæde mit hjerte, hvis der på torsdag blev vist en opbakning til hele klubben som aldrig set før. Hyldestsange til spillere, trænere og DOKTOREN (Den mand fortjener fandme respekt!). Lad os vise den skide presse, at de ikke kan påvirke os til at give dem mere stof til deres hetz mod Brøndby.
    Temptation; I like Women, Wine and Song – and all the special pleasures of doing something wrong….Yeah; you’ll never make a saint of me!!

  15. De følgende 5 brugere er enige:

  16. #670
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    434

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    ›Det ville være synd at udelade noget af denne hyldest til
    ›DOKTOREN, så i fuld længde:

    Muldvarp!!! Eller som første svar til posten: "Er det dig, Per?"

  17. Den følgende bruger er enig i dette:
    MCN

  18. #671
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Vestegnen, og hele Danmarks, nye spielmacher Paul Jatta, har allerede lært hvordan man begår sig i pressen, når man spiller derude.

    - Fodbold handler om fans. Uden fans ville det ikke fungere. De giver mig god moral, og de giver mig selvtillid. Hvis klubbens fans elsker en, så skal man nok klare sig godt, siger Jatta til 90min.dk.

    - Jeg elsker Brøndbys fans. Jeg elsker dem. Jeg elsker dem virkelig, haha. De er der for mig, og jeg er der for dem., siger Jatta, der SAS Liga-debuterede i forårets første kamp hjemme mod SønderjyskE og efterfølgende var med ude mod FCK.
    Det er virkelig smukt det der, Paul. Endda i så tidlig en alder. Du er i sandhed en af dem nu.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #672
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    469

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    ›Vestegnen, og hele Danmarks, nye spielmacher Paul Jatta, har
    ›allerede lært hvordan man begår sig i pressen, når man spiller
    ›derude.



    ›Det er virkelig smukt det der, Paul. Endda i så tidlig en alder.
    ›Du er i sandhed en af dem nu.


    Kan nu ikke se hvad der er galt i at en spiller værdsætter opbakningen fra tribunen?


  21. #673
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    ›Kan nu ikke se hvad der er galt i at en spiller værdsætter
    ›opbakningen fra tribunen?
    Det er der naturligvis heller ikke noget galt med. Dog behøver man jo ikke at bruge patos i en sådan grad. Jeg mindes ikke, at nogen af vores spillere har svunget sig op til sådanne ord.

    Desuden har Jatta jo lovprist sine nye bedste venner før. Som for eksempel her.

    - Jeg synes det var fantastisk med debuten og det er enormt vigtigt for min karriere. Fansene var fantastiske og Brøndby har de bedste fans – ingen tvivl om det.

    - Jeg elsker den måde de hyldede mig på. Jeg har aldrig oplevet noget lignende. Det gjorde virkelig indtryk på mig.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  22. De følgende 3 brugere er enige:

  23. #674
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    62

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    "Krohn-Dehli: Mere hjerte i Brøndby end Ajax"

    Sådan skal det lyde!

    http://onside.dk/nyheder/sas-ligaen/...ondby-end-ajax

  24. De følgende 2 brugere er enige:

  25. #675
    Tilmeldingsdato
    Nov 2009
    Indlæg
    62

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Emne: Who cares?
    Forfatter: 2xTom
    Dato: 04-04-10, kl. 13:07:12

    Prins Henriks drenge skal nok vinde


    http://www.blok4.dk/debat/read.php?t...1896&id=261899

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. BIF - sagde eller skrev de virkelig det? #5
    By -smølle in forum Diverse
    Svar: 297
    Sidste Meddelelse: 21.08.07, 16:06
  2. Svar: 359
    Sidste Meddelelse: 15.04.07, 17:44
  3. Svar: 300
    Sidste Meddelelse: 03.11.06, 10:01

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •