Side 46 af 155 FørsteFørste ... 36434445464748495696146 ... SidsteSidste
Viser resultater 676 til 690 af 2318

Emner: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

  1. #676
    MZ er offline What airdefence doing?
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,130

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    http://allehaderos.dk/?artid=1047 (nakket uden skrupler fra skakten tidligere i dag)

    Og da jeg spurgte en kollega, der har den slags tilbøjeligheder, om paranoiaen virkelig er så vild at man skal have sløret øjnene selvom man er ninjaklædt, svarede han: "Det er jo helt klart sådan en mannequindukke på billedet" :D
    Sidst redigeret af MZ : 07.04.10 kl. 18:48

  2. #677
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    2,413

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Skamløst sakset fra et andet forum (nedenstående er forfatterens egne tolkninger af hvad der kom frem under generalforsamlingen):

    Bestyrelsesformandens og den administrerende direktørs beretning:

    - 2009, et år plaget af lige ved og næsten (PB)
    - Skader og uheld skyld i glippet mesterskab (PB)
    - Exit fra pokalturneringen var dommerens skyld (PB)
    - En tysk tå var skyld i exit fra Europa League (PB)
    - Over en årrække skal transferindtægter og -udgifter balancere, hvilket de gør de seneste 4 år (OP)
    - Brøndby er nytænkende, ambitiøs og har en kompetent bestyrelse (OP)
    - Sponsorindtægter i en svær tid stigende (OP)
    - Det er ikke at stikke blår i øjnene, at vi næste sæson skal spille med om guldet på trods af, at vi ikke har en sportsdirektør og en træner på plads, samt truppen er uændret (OP)
    - Succes er afhængig af spillernes mentale tilstand, truppen er stærk og kan vinde mesterskabet (PB, OP)
    - Strategien (det eneste indlæg i dag om strategi) er at nedbringe gælden på stadionbyggeriet og dette går fremragende. Det skal være grundlaget for sportslig succes (PB)
    - Det vigtigste er, at vi alle holder sammen, så skal vi nok vinde igen (PB)
    - Bestyrelsens arbejde kontrolleres af aktionærerne. Trods den nuværende sammensætning af magtforholdet i Brøndby er det ikke det samme som, at bestyrelsen tjekker sig selv (PB)

    Eventuelt:
    - Ingen arbejdende bestyrelsesformand i flere år (PB)
    - 60% af nye ledere i en virksomhed påvirkes af presset (som forklaring på de mange udskiftninger i administrerende direktører, trænere o.l. de senere år) (PB)
    - Der skal ikke placeres ansvar (PB)
    - Vi kan takke Fonden for at Peter Schmeichel & Co. ikke fik lov til at lave en fjendtlig overtagelse. Det beviser, at den nuværende aktieopsplitning fungerer efter hensigten (PB)
    - Den selv samme bestyrelse som har stået i spidsen for 5 års turbulens er den, der skal redde os. Det er et håndværk at lede en fodboldklub (og altså ikke bare et spørgsmål om lederskab?) Endvidere har vi i den tid vundet bronze og en pokalfinale, så det er journalistisk retorik, at kalde årene turbulente (PB)
    - Der er ingen grund for bestyrelsen, at melde ud hvilke bekymringer og fejl de har begået. Den slags klares internt (PB)
    På trods af den noget kritiske formidling af det der er blevet sagt på generalforsamlingen, så må jeg stadig sige:

    Af hjertet tak, Per, for at du er blevet på skuden. Må du blive ved med at bilde dig selv og dine omgivelser ind, at alt er fint, og at de sidste fem års nedtur udelukkende skyldes uheld og marginaler!
    Sidst redigeret af Elver : 09.04.10 kl. 08:11
    Hejsa
    Elver's Avatar

  3. De følgende 11 brugere er enige:

  4. #678
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,037

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    ›Af hjertet tak, Per, for at du er blevet på skuden. Må du blive
    ›ved med at bilde dig selv og dine omgivelser ind, at alt er fint,
    ›og at de sidste fem års nedtur udelukkende skyldes uheld og
    ›marginaler!

    - Jeg synes faktisk, det forløb positivt, når man tænker på, hvad den nuværende situation kunne give af kritiske spørgsmål, siger bestyrelsesformand Per Bjerregaard til B.T., og tilføjer:

    - Jeg havde regnet med flere kritiske spørgsmål, og det var primært nogle få fans, der rejste dem.
    Sagt på en anden måde: Det kan godt være vi fejler konstant, men så længe ingen stiller spørgsmål ved det er vi meget tilfredse.
    Temptation; I like Women, Wine and Song – and all the special pleasures of doing something wrong….Yeah; you’ll never make a saint of me!!

  5. De følgende 6 brugere er enige:

  6. #679
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    2,679

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Michael Krohn-Dehli i weekendens Tipsblad s. 7 om at Christian Erichsen spiller for Ajax's førsthold:
    "det viser at kvaliteten i Ajax er en del mindre end da jeg startede dernede ... jeg havde en tid med mange skader og en træner som ikke troede på mig."

    Image er en skræddersyet spændetrøje
    Ståle Raus #39
    footracle @ Twitter
    Bingohanz's Avatar


  7. #680
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,225

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Endnu en biffer med en dommer i maven som reaktion på Jan Kristiansens klokkeklare offsidemål, hvor han kommer løbende bagud fra OBs mållinie for at heade bolden i kassen:

    Thomcat (19:51): jeg er ikke sikker på indlægget til målet er fremad - men tror det er på tværs også kan man ikke være offside altså
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

  8. De følgende 16 brugere er enige:

  9. #681
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Remco van der Schaaf:
    - Arrh, vi spiller fodbold. Det er "a mans game", og ting sker.
    Ja, "it's a man's game" forklarer jo hvorfor du anvender dig af nivefinten, som enhver unge i skolegården kender enten fra piger der slås med urene midler, eller piger der er småforelskede i eller horny på drenge og ikke rigtig ved hvordan de skal udtrykke det. Remcos bevæggrunde må han hellere selv forklare...

    mvh,
    -smølle

  10. De følgende 12 brugere er enige:

  11. #682
    Tilmeldingsdato
    Feb 2009
    Indlæg
    763

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Brøndby IF og politiet: Ninja-hoods forbudt

    Alle Hader Os forklarer her, hvordan politiet har erklæret "ninja-hoods" som værende ulovlig påklædning, grundet deres maskerende egenskaber.

    Dette undrer åbenbart:
    Hvorvidt politiet kan diktere hvilken påklædning man må, og ikke må, bære på privat ejendom som Brøndby Stadion er, er et spørgsmål der for en del står i det uvisse. Ligeledes er der sat spørgsmålstegn ved hvad politiet og Brøndby IF ønsker at opnå ved dette forbud da personer der ønsker at være maskeret kan gøre dette på mange andre måder. Det faktum at en ninja-hood mere er en anderledes form for hættetrøje der udstråler noget helt specielt og unikt og for langt de fleste ikke er en beklædningsgenstand der skal bruges til maskering er der ikke vist forståelse for.
    Nederste fed-markerede burde vel egentlig også være i YR-tråden.

  12. #683
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,589

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    http://www.blok4.dk/debat/read.php?t...3962&id=263965
    claus på B4.
    Lige præcis!! Surt at de bliver mestre i år, men jeg tror også at de ved at det nok er sidste gang i mange år

    De har fået meget gæld og kommer til at miste deres spillere. Vi bliver kun stærkere og stærkere og jeg tror at vi sætter os øverst på tronen i lang tid!!!

    Allerede nu med super Henrik Jensen som chef har vi flyttes os og vores spil markant. Mener faktisk at der er en verden til forskel fra tidligere og der kan "de kommende mestre" slet ikke være med!!!!
    jeg sidder virkelig og prøver at finde IAén, men jeg tror faktisk han mener det :O//
    Alcohol gives you the ambition to do anything, while simultaneously taking away your ability to do so.
    Pabres's Avatar

  13. De følgende 11 brugere er enige:

  14. #684
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,139

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    De bitreste indlæg ang. FCK kommer ofte efter de for-andre-ikke-så-overraskende nederlag til hele Danmarks Stolthed. På Vestegnen har man stædigt fatholdt illusionen om Brøndby IF som storklub, og bitterheden får lige en tand ekstra når Per på generalforsamlingen lovede at det nok skulle gå, og at det kun var uheld at mesterskabet og CL-sejren ikke kom til BIF.

    Citat:
    Fck spiller godt og vinder, selv når de kun spiller halvgodt vinder de. Hmm det er sagt efter IMPONERENDE 3-2 på hjemmebane over EFB der har tabt (ca) 4 ud af de sidste 5 kampe og før det var det et 0-1 nederlag til RFC og hvor længe siden er det lige siden FCN slog dem 1-0 i parken ? De er rimelige heldige at deres tætteste konkurrent ikke kan få point eller score !


    http://www.blok4.dk/debat/read.php?t=0&p=0&id=264142

    Æhh åwkæj.. Og havde de andre bundhold taget sig lidt sammen, var det BIF der roterede lige over nedryknings-ilden..
    Sidst redigeret af Krølben : 16.04.10 kl. 05:30
    Krølben

    Et forsigtigt bud (uden at være sikker i øvrigt) kan være, at der hentydes til vi ikke ved, om vi har to liv og derfor ikke kan spå om vi kan give vores to liv til Brøndby IF.
    Krølben's Avatar

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #685
    Tilmeldingsdato
    Dec 2009
    Indlæg
    229

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    ›jeg sidder virkelig og prøver at finde IAén, men jeg tror
    ›faktisk han mener det :O//
    Det er ret sjovt, som den samme debattør tilsyneladende kigger på verden gennem nogle lidt andre briller her til morgen!

    http://www.blok4.dk/debat/read.php?t...4142&id=264162

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #686
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,318

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    I en tråd om Real Madrid vs. Barce kontra BIF vs. FCK brillerer Jens YM med denne perle:

    Jeg forstår på ingen måde hvordan Real Madrid kan sammenlignes med brillerne?

    Nu er der sikkert en der siger at vi ikke er på højde med Barcelona, NEJ - det er vi ikke men vi er en fodboldklub.
    hehe + tihi
    I think people need to be educated to the fact that marijuana is not a drug. Marijuana is an herb and a flower. God put it here. If He put it here and He wants it to grow, what gives the government the right to say that God is wrong?
    Willie Nelson
    Nygzen's Avatar

  19. De følgende 4 brugere er enige:

  20. #687
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    1,625

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    I samme tråd kører debatten om BIF´s talentarbejde vs. FCK evige køb af færdige spillere videre:

    ... Jatta blev købt til Brøndby som et talent, en spiller der endnu ikke var/er færdigudviklet og derfor anser jeg ham for at være et talent fra egne rækker. Både Vingaard og N'doye blev købt som færdigudviklet spillere. Det kan godt være de har forbedret sig lidt hist og her, men de manglede slet ikke så meget da de kom til FCK som Jatta gjode da han kom til BIF
    Hele tråden er en god omgang lol og bif-sanheder om "Nordens Barca" :-)
    " Vi ser det som et relativt afslappet tiltag. Hvis du ikke engang vil det, som vi har bedt dem om at gøre, så er det vores konklusion, at så er du der nok af de forkerte årsager" - Citat: Dan Hammer

  21. De følgende 8 brugere er enige:

  22. #688
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,037

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Gode gamle Henrik-Biffan har oprettet en tråd på B4, hvor han er smadder sjov på Jesper Christiansens bekostning:

    Jesper Gay skulle efter sigende have udtalt i et program i Nordea's personaleradiostation, at han følte sig som en lille 5-årig dreng, da han skulle afløse Johan Wil(d)and i lørdagens kamp efter sidstnævntes udvisning...

    Min holdning er, at den selverkendelse har han fandeme været længe om at opnå.

    Citatet kan læses på FC Nordea's hjemmeside, men af etiske grunde undlader jeg at komme med et link.
    Keep you daytime job, selvom du måtte have ambitioner om at søge berømmelse og anerkendelse ad komikkens vej.
    Temptation; I like Women, Wine and Song – and all the special pleasures of doing something wrong….Yeah; you’ll never make a saint of me!!

  23. De følgende 5 brugere er enige:

  24. #689
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    616

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Per B kritisere de sidste års indkøbsstrategi.

    så fik vi fat i René Meulensteen som træner, og han var en fin fyr. Men han købte spillere som Hannes Sigurdsson og Giovane Rector og flere andre, hvor man kan sige, at det var sindssygt dårlige køb, siger Per Bjerregaard til Ritzau.
    Så fik vi Tom Køhlert, der er meget sort/hvid, og han ville have nogle spillere som eksempelvis Stefan Gislason, der gjorde det fint, men ikke er en rigtig Brøndby-spiller.
    Herman Haraldsson (fyret direktør red.) købte også nogle spillere, fordi han var bange for, at vi skulle rykke ud af ligaen.
    På intet tidspunkt nævnes den ansatte sportschef i perioden. Men det er vel også nemmere at give alle andre ansvaret.

  25. De følgende 19 brugere er enige:

  26. #690
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    1,899

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    De er igang med det helt store udrensning derude... faktisk en meget god indikator på at Henrik Jensen får lov at fortsætte.
    Tavlen skal åbenbart viskes ren.

    Først ovenstående nyhed som bortforklarer deres trup.. og nu kommer så part 2 som bortforklarer alt der er gået skævt ude vestpå!

    Det er Laudrups skyld... ja helt tilbage til Morten Olsen..

    http://tipsbladet.dk/nyhed/sas-liga/...del-i-nedturen

    - Ja, det fastholder jeg. For mig at se er det starten på den nedtur, vi har nu. Isoleret set er Michael Laudrup en fremragende træner, superdygtig osv., men den måde, han gjorde det på, var ikke en del af den kultur, som er herude, siger Bjarne Jensen til Tipsbladet.
    Og BIFs UEFA succes med Morten Olsen får dette skudsmål af den nye assistent:
    - Han fik bare et hold, der fungerede. Da han skulle til at bygge noget op selv, så gik det helt rabundus, fordi han lavede om på alt for meget.
    Jeg tror godt at vi kan tænde op for olien... der skal poppes i de kommende år skal der...

    Mattsson #1988
    "Naaaj, der er ikke tale om gummiben, det har der ikke været på noget tidspunkt og det bliver der ikke igen"
    Mattsson#1988's Avatar

  27. De følgende 10 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. BIF - sagde eller skrev de virkelig det? #5
    By -smølle in forum Diverse
    Svar: 297
    Sidste Meddelelse: 21.08.07, 16:06
  2. Svar: 359
    Sidste Meddelelse: 15.04.07, 17:44
  3. Svar: 300
    Sidste Meddelelse: 03.11.06, 10:01

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •