Side 47 af 155 FørsteFørste ... 37444546474849505797147 ... SidsteSidste
Viser resultater 691 til 705 af 2318

Emner: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

  1. #691
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,318

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    ›I en tråd om Real Madrid vs. Barce kontra BIF vs. FCK brillerer
    ›Jens YM med denne perle:

    Jeg forstår på ingen måde hvordan Real Madrid kan sammenlignes med brillerne?

    Nu er der sikkert en der siger at vi ikke er på højde med Barcelona, NEJ - det er vi ikke men vi er en fodboldklub.

    ›hehe + tihi

    Endnu en fra Jens YM, denne gang et svar til en debattør, som føler sig forulempet over at Carsten W. allerede ti minutter før slutfløjt giver Wiland kredit for et clean sheet:-)

    Blandt pøbel, medier og lignende betragtes brillerne som en fodboldklub, der hører til i toppen af dansk fodbold - ligesom publikum til deres forestillinger betragtes som fans.

    Med det in mente er det vel ok at sammenligne?

    Nu er TV3 plus vel så mainstream at der ikke skal tages hensyn til hvad der er rigtigt og forkert.
    indebrændt.dk
    I think people need to be educated to the fact that marijuana is not a drug. Marijuana is an herb and a flower. God put it here. If He put it here and He wants it to grow, what gives the government the right to say that God is wrong?
    Willie Nelson
    Nygzen's Avatar

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #692
    Tilmeldingsdato
    Mar 2005
    Indlæg
    493

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Emne: Sv:KampenForfatter: morDato: 02-05-10, kl. 18:27:15
    Det virker, som en del dommere er fasineret af, at dømme FCK kampe. Så meget, at de ikke altid ser hvad der sker. .
    eller er det bare noget jeg bilder mig ind, når jeg ser FCK?

    Nej....alle hader jer !.....( suk)...

    Emne: Carsten Werge udtalelse!Forfatter: LNDato: 02-05-10, kl. 19:43:56Hva sker der når Carsten færge udtaler efter 82 minutter at Wiland idag holder buret rent! Fuck en nar! selvom han så måske får ret hvilket jeg ikke ved i skrivende stund!
    Totallllt nar !...
    "De ska´ha´baaaaaankkk.... 100-0..!
    Bold-lam plastikfan med briller,på NedreC...elsker Café Latte...gerne i et rigtigt stort glas...tak!
    Fnug's Avatar

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #693
    Tilmeldingsdato
    Nov 2008
    Indlæg
    325

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Under denne søde stemningsvideo i går kom denne kommentar for 40 minutter siden..

    http://www.youtube.com/watch?v=P8QrX...eature=related

    fussen3250: 6 i tabellen 1 på tribunen i norden vis ikke i hele Eroupa

    Det sagt efter en dag hvor BIF's fans var utrolig skidt og hvor Københavns fans overdøvede dem langt hen ad vejen. Europas bedste fans? Aaaarrrh! Nordens bedste? Hmmmm tjaaarh... Kan ham der skrev indlægget stave? Njaaaarhh...
    ...

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #694
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    3,147

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    What a coach does is attempt to increase the index of probability when it comes to winning a match. As a coach all you can [do] is deny fortune as much of its role as you possibly can ~ Juanma Lillo
    Mads740's Avatar


  8. #695
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    1,296

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Stemningen på Faxe-tribunen under kampen mod FCK bliver lige vendt på SSO.

    Først det fornuftige indspark fra MortenBK:

    Jeg synes nu hverken, at den tamme opbakning eller romerlys-tosserne ved 2.
    » halvlegs start var det mest beskæmmende i går. Det var derimod den store
    » tilslutning, der var for at synge "Vi hopper kun for sjov" og "Hop nu ned".
    » Det er ubegribeligt, at man - uanset sindstilstand og alkoholindtag - kan
    » synke så dybt og slå plat på et tragisk dødsfald.
    Og så det blæste, løgnagtige og helt igennem "jeg-er-menneskeligt-affald" svar fra "BlueFret":

    Hej hater,

    "Hopper kun for sjov" er en sang der er blevet sunget i lang tid på både øvre og nedre Faxe, også før ulykken i Parken i 2005, så hvad med at lære din historie før du begynder at kalde fans der sandsynligvis giver en milliard mere af deres engagement i klubben end du gør for "tosser".

    Den 'slemme' version af sangen hvor "vi tror på tyngdeloven" - senere "vi kender tyngdeloven" - er inkluderet, blev sunget første gang på udebane mod Silkeborg i 2005 under et minuts stilhed - iøvrigt istemt af et bestyrelsesmedlem i Brøndby Support, og gentaget i braget mod FCK nogle uger senere.

    Begge udgaver - gammel og slem - blev sunget i går. Jeg er sådan set ligeglad, jeg kan huske da der blev sunget om Kim Vilforts datter og det tilgiver jeg aldrig FCK.
    Uden at kommentere yderlige på ovenstående lort, så vil jeg blot konstatere, at jeg vil forsøge at huske og sende den kære "BlueFret" en rigtig varm tanke i morgen aften ca. kl. 22 og takke ham for at få champagnen til at smage den lille tand bedre..
    Kasi-karma
    Fuego's Avatar


  9. #696
    MZ er offline What airdefence doing?
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,130

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Og nu kommer hele vestegnens Bernburg med guldkorn: http://www.bold.dk/nyt/Bernburg-En-a...or-omstaendigt

    " Vi har fundet tilbage til de gamle Brøndby-dyder, hvor man står sammen og kæmper igennem fra start til slut."

    Well hvis det at "kæmpe fra start til slut" resulterer i så slatten opdækning som mike praktiserede ved Zanka's mål vil jeg gerne se mere af den slags...

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #697
    Tilmeldingsdato
    Dec 2009
    Indlæg
    229

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Det er ca. 25 år siden Gorbatjov lancerede Glasnost (Åbenhed) begrebet i Sovjetunionen.

    Som det kan læses i dagens artikel i Tipsbladet, lever Per Bjerregaard dog tydeligvis fortsat i Sovjet anno 1956:

    - Vi har nedsat en arbejdsgruppe, som mødes en gang om ugen. I den gruppe er vi nødt til at arbejde, som om vi var sportsdirektører. Og det går glimrende. Jeg er selv med i den, og ellers er vi mellem fem og syv mand, der mødes. Jeg vil ikke afsløre navnene på de andre, for så spinner medierne bare historier på det. Men jeg kan sige, at det ikke er de samme som i det gamle fodboldudvalg, fortæller Per Bjerregaard.
    Pressen vil naturligvis forholde sig helt passivt i forhold til at finde ud af, hvem den gruppe består - den har Bjerregaard da regnet ud.


    Hele artiklen kan læses her:

    Bjerregaard i spidsen for Brøndbys transferudvalg

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #698
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,139

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    pop-pop-pop-pop-pop-pop-pop-pop-pop-pop-pop-pop-pop-pop-
    pop-pop-pop-pop-pop-pop-pop-pop-pop-pop-pop-pop-pop-pop-
    pop-pop-pop-pop-pop-pop-pop-pop-pop-pop-pop-pop-pop-pop-
    pop-pop-pop-pop-pop-pop-pop-pop-pop-pop-pop-pop-pop-pop-
    pop-pop-pop-pop-pop-pop-pop-pop-pop-pop-pop-pop-pop-pop-
    pop-pop-pop-pop-pop-pop-pop-pop-pop-pop-pop-pop-pop-pop-
    pop-pop-pop-pop-pop-pop-pop-pop-pop-pop-pop-pop-pop-pop-
    pop-pop-pop-pop-pop-pop-pop-pop-pop-pop-pop-pop-pop-pop-
    pop-pop-pop-pop-pop-pop-pop-pop-pop-pop-pop-pop-pop-pop-
    pop-pop-pop-pop-pop-pop-pop-pop-pop-pop-pop-pop-poppelop..

    Tak, Per!!
    Krølben

    Et forsigtigt bud (uden at være sikker i øvrigt) kan være, at der hentydes til vi ikke ved, om vi har to liv og derfor ikke kan spå om vi kan give vores to liv til Brøndby IF.
    Krølben's Avatar

  14. #699
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    298

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    En myte bliver jo ikke mere rigtig af at blive gentaget nok gange:
    Begge udgaver - gammel og slem - blev sunget i går. Jeg er sådan set ligeglad, jeg kan huske da der blev sunget om Kim Vilforts datter og det tilgiver jeg aldrig FCK.
    (egen fremhævning).

    Så vidt jeg erindrer, at så var det vist de ægte tilhængere fra det ægte København, nemlig FREM-supportere, der markerede sig med denne lidet flatterende vokale gestus til biffans Vilfort til en Superligakamp lige efter EM i sæsonen 1992-93.

    Men det er måske lige hårdt nok ikke at ville tilgive FCK for noget som et andet holds tilhængere har begået.

    Jeg er fx stadigvæk sur på Holstebros Casuals .......................... for et eller andet jeg mener de en gang sang i en kamp mod Skive, der handlede om en FCK-spiller!
    Vedhæftet fil 4903

    Jeg er enig i at N'Doye er god, men det forhindrer ham ikke i at være et arrogant møgsvin

    - sjampen, 27.10.2011, 23:53

    Spar på mindreværdskomplekserne kære medfan, klasse fornægter sig ej og hold kæft hvor er han god :(
    - Guldager80, 27.10.2011, 22:51

    http://a.bimg.dk/node-images/90/3/60...dby-trning.jpg
    Dét er humor's Avatar

  15. De følgende 5 brugere er enige:

  16. #700
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,037

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    - Kort før transfervinduet lukkede opdagede man, at Farnerud ikke var den angriber, man havde troet. Danskerne Nicolaj Sonne og Mikael Jakobsson anbefalede Osuman Jallow. Per Bjerregaard scoutede ham i Tyskland, hvorefter han blev købt, lyder det i avisen.
    Man forstår jo godt at KASI-Jesper søgte direkte indflydelse, når han så sine mange penge blive brugt på at gøre en spiller til en af superligaens højest betalte, uden at have sat sig ind i hvad hans kompetencer var.
    Temptation; I like Women, Wine and Song – and all the special pleasures of doing something wrong….Yeah; you’ll never make a saint of me!!

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #701
    Tilmeldingsdato
    Jun 2006
    Indlæg
    82

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6


  19. De følgende 7 brugere er enige:

  20. #702
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,139

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Vestegnens fineste på Sporten.dk vedr. landsholdsudtagelsen og Zanka:

    Man, 10/05-2010 - 22:56 — Johnny Koch Hanson
    1 FUCK hans navn han er intet værd alligevel.

    2 FORZA BIF JO VI GØR!!! VI FÅR OSÅ METAL PÅ SØNDAG

    3 zanka kan rende mig med hans store øre. han er fcker og pisseprovo! så du hvad han gjorde mod os! sådan en dum satan

    4 jeg er stolt BIFer til jeg DØR!!! jeg bløder gult og blåt! zanka betaler ikke penge i skat så nogen som ham svindler og bedrager det danske samfund. og jeg er ikke kontanthjælpmodtager, jeg arbejdede i læsofjors indtil jeg fik en arbejdsskade!

    5 hvem fanden tror du du er??? du elsker sikkert bare fck og zanka og ndoye og dio williams og har intet liv som resultat deraf. jeg er højere på ranglisten end dig det er helt sikkert!!



    BIF!!!!!!!



    BIF DANSKE MESTRE 2011!!!


    *max phlot nok*
    Krølben

    Et forsigtigt bud (uden at være sikker i øvrigt) kan være, at der hentydes til vi ikke ved, om vi har to liv og derfor ikke kan spå om vi kan give vores to liv til Brøndby IF.
    Krølben's Avatar

  21. De følgende 9 brugere er enige:

  22. #703
    ZFDK er offline - vil hellere ha' en Star
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,102

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Politiken har også fået øjnene op for, at stakkels Brøndby kan "miste" Europa, hvis "verdens bedste fans" ikke kan opføre sig pænt. Om skæbnekampen i Randers, siger fanklebbens formand:
    »Vi håber, at folk opfører sig ordentligt og pænt. Vores oplæg er at skabe fest og stemning og sætte et visuelt præg med flag og farver. Det er vores budskab, og så kan vi kun henstille til, at der ikke bliver medbragt og affyret romerlys, men det er kun kontrollørerne, der kan forhindre det«, anfører Claus Helgesen.
    Mmm ja... MÅ. tage. pyro. med.
    .oO(sinke)

  23. De følgende 4 brugere er enige:

  24. #704
    Tilmeldingsdato
    Dec 2009
    Indlæg
    229

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Såfremt den danske fodboldverden skulle have glemt det, så benytter Per Bjerregård lige lejligheden i dette interview med Jyllandsposten til at forklare den særlige Brøndbyånd, som jo tilsyneladende er noget unikt, der ikke findes i nogen anden klub i hele verden:

    »Jeg har selv spekuleret over, hvad det egentlig er, de kan, og bestyrelsen har spurgt mig. De har det, man kalder Brøndbyånden. Selvtillid uden at være arrogante. Man har forpligtigelsen til at arbejde hårdt og spille offensivt, men man skal også være ydmyg over for, at de andre er gode,« fortæller Per Bjerregaard.
    Brøndby tøver med sportsdirektør,

  25. De følgende 2 brugere er enige:

  26. #705
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    2,413

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Ikke fordi udtalelsen er helt wtf?+-agtig, men den vidner nu alligevel om, at ydmygheden der skal til for at bringe BIF tilbage som permanent tophold, endnu ikke har indfundet sig:

    Man skal passe på med at love noget, men jeg er sikker på, at vi bliver et tophold i den nye sæson, siger Bjerregaard
    Hejsa
    Elver's Avatar

  27. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. BIF - sagde eller skrev de virkelig det? #5
    By -smølle in forum Diverse
    Svar: 297
    Sidste Meddelelse: 21.08.07, 16:06
  2. Svar: 359
    Sidste Meddelelse: 15.04.07, 17:44
  3. Svar: 300
    Sidste Meddelelse: 03.11.06, 10:01

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •