Side 49 af 155 FørsteFørste ... 39464748495051525999149 ... SidsteSidste
Viser resultater 721 til 735 af 2318

Emner: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

  1. #721
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    1,406

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Det er trods alt big fucking deal, når der er et sikkerhedsreglement der skal overholdes.

    Man kan så tale om hvorvidt det reglement er som det skal være, men så længe det er der, skal det overholdes.

    Det kan godt være at det virker uskyldigt for nogle, at nogle tosser først stiller sig på en bande-ting, og ellers gå amok når de får besked om at de ikke kan te sig som de lyster, men hvis nogle af de fjolser falder, kan det ende med at gå ud over AAB - så helt fint at der blev sat en stopper for det.

    Selvom mange åbenbart ønsker det, så KAN man ikke lave sine egne regler. Og kan man ikke leve med de regler der er (stå/sid hvor du skal, undlad romerlys og kast ikke med ting og sager) - så skal man holde sig væk. Længere er den trods alt ikke.

  2. De følgende 10 brugere er enige:

  3. #722
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    732

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    SSO brugeren WHD12 omkring styrkeforholdet mellem OB og Brøndby:

    Navn for navn er der ingen tvivl om at vi har en langt stærkere trup
    Derefter:

    Men der er såmænd mange eksempler på at storklubber med stjerneparader af stjerner slutter langt lavere end mere ordinære hold.
    Yeah Right! Med en stjerneparade af stjerner som fx Randrup, Wass, ProlleMike, Glasbenet Bischoff, Gislason - ja jeg kunne blive ved - er det virkelig KUN rent uheld, at Storklubben BIFs ikke har været i nærheden af et mesterskab i 5 år.

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #723
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    1,625

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    På blok4 går snakken om Claudemir kontra Atiba. Her er hvad brugeren Sodan har fået ud af Atibas ophold i Danmark:

    Hutchinsons havde heller ikke et imponerende spark og vel heller ikke den store dribler.
    Så måske har de fået, hvad de ville have, en holdspiller der gør hvad træneren siger.
    Ifølge Nipserstat nåede Atiba at score 31 mål, hvoraf 21 af dem var med højre og 6 med venstre fod. Imponerede statistik for en mand som åbenbart var boldmongol :-)
    " Vi ser det som et relativt afslappet tiltag. Hvis du ikke engang vil det, som vi har bedt dem om at gøre, så er det vores konklusion, at så er du der nok af de forkerte årsager" - Citat: Dan Hammer

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #724
    Tilmeldingsdato
    May 2002
    Indlæg
    645

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Telias privatsalgsdirektør Michael Bech udtaler omkring deres ekstra tossede afbetalingsordning på den nye iPhone 4:

    Jeg vil gerne have, at også folk på Vestegnen får mulighed for at købe telefonen.
    http://ekstrabladet.dk/kup/elektroni...cle1383207.ece

    Edit: Telias presseafdeling vurderede nok at det ikke var så smart, så det blev rettet til noget lidt mindre lol:

    Jeg vil gerne have, at så mange som muligt får mulighed for at købe telefonen. Også den enlige mor med to børn på Vestegnen.
    Hvis det er lidt småt med penge i den lille familie, så er det nok ikke det smarteste at bruge 7500 på en mobiltelefon...

    Kilde: http://ekstrabladet.dk/kup/elektroni...#ixzz0v3bMkRWs


    Martin A

  8. De følgende 13 brugere er enige:

  9. #725
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    740

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Endnu en fra blok 4 http://www.blok4.dk/debat/read.php?t...0922&id=280929


    "Som vanligt er der næsten kun negative indlæg herinde, trods en sejr på udebane? - med al respsekt, så forstår jeg det ganske enkelt ikke, og det hold vi mødte igår var altså ikke et dårligt hold (Podgorica) - jeg vil mene at de er et niveau over BATE, som fck "kun" fik 0-0 imod."
    Zanka-Mania


  10. #726
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,421

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Ydmygheden selv:

    http://www.sporten.dk/superligaen/mi...har-jeg-succes

    Derfor har jeg succes
    Jeg er blevet langt mere ydmyg
    Henrik Jensen, mener også, at sønnikes succes skyldes en beskeden attitude
    "Hvis Brøndby holder op med at lyve om FCK, så skal vi nok lade være med at fortælle sandheden om Brøndby!"
    Elisabeth's Avatar

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #727
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,037

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Hvis du syntes du savner et godt gammeldags klebindlæg, så er der her et med Bif-sandheder og selvforherligelse i overflod.

    Tak til The moose for et godt grin.

    Emne: Købeklub kontra..... BIF?
    Forfatter: The Moose
    Dato: 05-08-10, kl. 12:32:54
    PS&E har alle dage været ligeglade med deres egne spillere, hvilket også er svært andet når man ikke engang har en defineret klub og dermed ingen deciderede ungdomshold! Så nævner folk en spiller som Kvist som en af deres egne. Jeg vil ALDRIG mene de kan have nogle spillere fra egne rækker, men fra KB måske ja, IKKE det sammen uanset om KBs 1. hold idag hedder PS&E 2.

    Når man omvendt læser herinde efter sæsonens første kampe, er der vist ingen tvivl om at os der har holdt med BIF altid, netop ligger en ære i at en del af truppen og startopstillingen stammer fra vores egne rækker, om ikke andet til dels (da mange jo trods alt stammer fra andre klubber oprindeligt). Wass, Mike, Randrup, Stryger Larsen og til dels MKD glæder jeg mig da ekstra over når de spiller godt. De skal ikke have en fordel for at komme på holdet, men står det mellem en klubdreng og en udlænding vil jeg da LANGT hellere se klubdrengen få chancen. BIF har altid været kendt for at give sine egne chancen før der hentes udefra og det er den store forskel på os og PS&E og mange andre klubber.

    Folk der her i tråden siger at de er komplet ligeglade med om hele holdet består af udlændinge, bare vi kunne få resultater som PS&E, har jeg dælme ikke meget respekt for. Der er ingen der idag er så naive at tro at vi kun kan bruge lokale drenge, men så vidt muligt skal de have chancen, og vi viser jo igen nu at vi kan forme spillere med et suverænt potentiale! Og det er da vidunderligt at vi er igang med at bygge et nyt BIF op, og at 4-5 spillere heraf er BIF drenge..!

    Jeg mener ergo stadig at BIF holder fast i disse værdier, selvom de for et par år tilbage var tilsidesat en smule da vi var i dyb krise og havde fået en shitload penge til at hente spillere for. Men vi er på vej tilbage, med masser af nye gode spillere på vej op igennem rækkerne, og en direktør som har gentaget vores mål om at have en vis procentdel af truppen bestående af egne drenge. Dét gør mig stolt!! Og ja jeg vil da også gerne vinde mesterskaber, og i europæiske gruppespil, men ved Gud ikke for enhver pris..! Jeg misunder ALDRIG PS&E, jeg vil aldrig forstå hvordan man kan lege fan af en sådan virksomhed, men sådan er vi (heldigvis?) så forskellige...
    Temptation; I like Women, Wine and Song – and all the special pleasures of doing something wrong….Yeah; you’ll never make a saint of me!!


  13. #728
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    2,309

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    ›Hvis du syntes du savner et godt gammeldags klebindlæg, så er der
    ›her et med Bif-sandheder og selvforherligelse i overflod.

    ›Tak til The moose for et godt grin.

    Den tråd er jo en ren guldgrube af skæve betragtninger!

    Den evige diskussion om FCK i rollen som købeklub uden sjæl bliver mødt af dette faktuelle indlæg:

    BIF har altså købt 20 og FCK har købt 21 - før dette transfervindue havde begge klubber hentet 19 udlændinge på fem år...
    som så hurtigt bliver efterfulgt af denne smøre:

    Det er totalt misvisende hvis man ikke tager højde for de udlændinge FCK henter er meget bedre køb end dem Brøndby henter. Tæller man bare navne så ser det lige ud, men sandheden er at FCK har hentet gode spillere, der dermed skubber de danske spillere ud af holdet, og Brøndby har hentet dårlige spillere og dermed givet de danske spillere større ansvar.
    Brøndby køber naturligvis kun dårlige udlændinge for x antal millioner kroner med det mål at højne deres egen talentudvikling.



    Hvis man har lyst til at følge tråden kan man klikke på ovenstående billede, som fint opsummerer hvordan man har det allerede efter at have læst et par indlæg.
    Sidst redigeret af Outpatient : 05.08.10 kl. 23:06


  14. #729
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,546

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Brøndby køber naturligvis kun dårlige udlændinge for x antal millioner kroner med det mål at højne deres egen talentudvikling.
    Det er en super tråd. Som det blev skrevet:
    Der er jo altså forskel på at købe udlændinge, og på at bruge dem...
    Ja ok. Det er simpelt hen forskellen på plastik købeklub og ægte hjerte...

    Eller folk, der jo også hævder at mange BIF-fans jo også netop er imod købe-mentaliteten. Man kan jo se at Brøndby har købt mange spillere de sidste år, og BIF fans har ikke været glade de sidste år. Der er tydelig sammenhæng, og de er nu blevet tilfredse fordi Idiot Mike og Jens Stryger har spillet nogle gode kampe.

    OK, ja. Det er selve det at BIF køber spillere, der har gjort jer utilfredse. Det er ikke placeringer i nedre halvdel af suppen, og nederlag på nederlag både hjemme og nogle korte gange i Europa. Hvis BIF havde vundet 3 gange the double, så havde i stadig brokket jer højlydt over for mange udlændinge...

    ougar
    Sidst redigeret af ougar : 06.08.10 kl. 10:51
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  15. De følgende 3 brugere er enige:

  16. #730
    Tilmeldingsdato
    Apr 2007
    Indlæg
    631

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Mike Jensen vurderer Brøndbys chancer for at gå videre til gruppespillet i Europa League:

    - Jeg tror, det stærkeste hold, vi kunne trække, var Napoli. Derefter kommer Lille og Sporting. Så det er fint nok. Men jeg ved ikke, hvor stærke vi er i forhold til dem. Vores chancer er nok 40/60 eller måske endda 50/50, siger Jensen til BT.
    Ja, Mikemike. I har ca. 40-50 procent chance for at slå Sporting Lissabon...
    Tænk sig, at man kunne have været skuffet over, at F.C. København ikke havde været i 1/8-finalen i Champions League...

  17. De følgende 4 brugere er enige:

  18. #731
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,016

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Mike Jensen omkring en foto-session, hvor han skulle bære FCK jakkesæt:

    Det ville jeg ikke gå med til. Det var selvfølgelig for sjov, men skal jeg være helt ærlig, så er det sådan noget, vi siger i min familie, at det vil vi ikke, siger Jensen til TV2
    Hvordan har han det så ikke med, at søsteren nøjes med FCK tøj, men faktisk er i kanen med en FCK spiller? :)

  19. De følgende 11 brugere er enige:

  20. #732
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,139

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Når vestegnens stolthed lige har fucked up mod bundproppen Esbjerg,
    er der ingen nedre grænse for Jens YMs retfærdige harme!!

    Emne: Ham knægten der er maskot
    Forfatter: Jens YM
    Dato: 15-08-10, kl. 20:57:59
    Hej,

    Er jeg den eneste som synes drengen der er inde i maskotten (ved ikke lige hvad den hedder) stinker?

    Jeg synes han udstråler en Lyngby, Gentofte knægt - en forkælet, selvglad, irriterende møgunge.

    Hvis han er fra Vestegnen, så må der da være mange drenge der i løbet af en skoledag synes han har fortjent lidt på munden!

    Dette er helt seriøst ment, jeg synes ikke han udstråler Brøndby (som for mig er noget med hårdt arbejde, ærlighed osv).

    Jeg er klar over han meget vel kan være en jer andres søn, men det ændrer nu ikke det indtryk jeg får.

    mvh
    Jens

    PS. Natruligvis var Brøndus bedre, men det handler for så vidt ikke om maskotten, men den dreng der er inde i.
    ...plz

    EDIT: Tråden kan nydes her http://www.blok4.dk/debat/read.php?t=0&p=0&id=285858
    Sidst redigeret af Krølben : 15.08.10 kl. 20:49
    Krølben

    Et forsigtigt bud (uden at være sikker i øvrigt) kan være, at der hentydes til vi ikke ved, om vi har to liv og derfor ikke kan spå om vi kan give vores to liv til Brøndby IF.
    Krølben's Avatar

  21. De følgende 11 brugere er enige:

  22. #733
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    181

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    ›Når vestegnens stolthed lige har fucked up mod bundproppen Esbjerg,
    ›er der ingen nedre grænse for Jens YMs retfærdige harme!!



    ›...plz

    http://www.blok4.dk/debat/read.php?t...an nydes her 8


    ha ha skulle lige til poste den også. Der foregår noget rigtigt dejligt/sygt oppe i Jens YM hovede.
    http://img264.imageshack.us/img264/5066/ebbewj7.png

    ’Hvis man lader som om, at der ikke er et problem, så forsvinder det nok.’

  23. #734
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,589

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Når det er sagt, så gør det mig også trist. Vi er Brøndby IF. Folk udefra som NCH, JP-journalisten, ex-Lyngby træner Hans Bruuh etc. er vores fjender. De vil os det ikke godt, og de skal bare dø. Men nu står de og fortæller Hr og Fru Danmark hvad vores problem er, og jeg kan som ærke-Brøndby IF fan ikke sige dem imod. OG DET PISSER MIG HELT VILDT AF. Havde aldrig troet at det skulle komme så vidt. Ironisk at vi nu skal høre sandheden om BIF fra fck'ere, mens vi har kunnet fortælle dem at deres økonomi var et hus bygget på sand.
    Iver giver den gas på B4...
    Alcohol gives you the ambition to do anything, while simultaneously taking away your ability to do so.
    Pabres's Avatar

  24. De følgende 3 brugere er enige:

  25. #735
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,223

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    En meget naturlig reaktion egentlig, men alligevel er det jo meget fedt at se, at der er interesse for vores kampe også udenfor kredsen af FC Københavns kernefans.

    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

  26. De følgende 6 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 5 users browsing this thread. (0 members and 5 guests)

Lignende emner

  1. BIF - sagde eller skrev de virkelig det? #5
    By -smølle in forum Diverse
    Svar: 297
    Sidste Meddelelse: 21.08.07, 16:06
  2. Svar: 359
    Sidste Meddelelse: 15.04.07, 17:44
  3. Svar: 300
    Sidste Meddelelse: 03.11.06, 10:01

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •