Side 51 af 155 FørsteFørste ... 414849505152535461101151 ... SidsteSidste
Viser resultater 751 til 765 af 2318

Emner: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

  1. #751
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,139

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Fra selvsamme tråd popper altid herlige JensYM op med en lårklaskende
    sjov defination af en FCK-fan. Men det stopper ikke der!
    Som den sande elegantier formår han i samme indlæg at skubbe sig selv
    frem i frontlinien som sand bifdyd-forgangsmand. Tak Jens, du skuffer aldrig!

    Kode:
    Emne: 	Sv:FC dit og dat (0% BIF)
    Forfatter: 	Jens YM
    Dato: 	23-08-10, kl. 14:48:19
    Du skal bare være tilpas grim og lille - måske en smule smådum også hjælper.
    
    Men vigtigst af alt, du skal ikke have sjæl, du skal ikke have følelser eller holdninger.
    
    Hvordan man rent praktisk bliver det ved jeg ikke, men umiddelbart passer det på dem jeg har set.
    
    Har I iøvrigt set dem på vejene, med deres stickere i bagruden - når man så kigger ind (naturligvis for at lange en brosten gennem ruden) sidder der altid sådan en grim, lille fyr
    Naturligvis, Jens!!
    Krølben

    Et forsigtigt bud (uden at være sikker i øvrigt) kan være, at der hentydes til vi ikke ved, om vi har to liv og derfor ikke kan spå om vi kan give vores to liv til Brøndby IF.
    Krølben's Avatar

  2. De følgende 15 brugere er enige:

  3. #752
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,139

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Here we go again.. Blok 4 holder niveau i disse dage..

    Citat:

    Emne: Sv:Brøndby - OB FUF
    Forfatter: -B-
    Dato: 23-08-10, kl. 22:48:58
    I lang tid har begrebet "Alle Hader Os" været påhæftet os (af os selv) og jeg har længe syntes det var at skabe sig lige slovlig rigeligt, men efterhånden må jeg sige, at begrebet har sin eksistensberettigelse.

    OB er ved at udvikle sig til et vaskeægte plastichold af været skuffe. Et købehold, bestående af alt andet end egen avl og af spillere, der bliver indoktrineret til decideret at hade sin modstandere - og i særdeleshed Brøndby IF - da det er nærmeste rival til udfordrerpladsen mod det hvide skrald. Og kampen i søndags viste det med al tydelighed - Odense var kommet til Brøndby for at gøre ALT (uden hæmninger) hvad de kunne for at dukke os, og da det ikke lykkedes, skal der spilles på SAMTLIGE strenge på tudeviolinen over, hvor meget dommertække og held, vi overhovedet kan trække..

    Jeg brækker mig over det - i særdeleshed fordi at OB i løbet af de 95 minutter kampen varede, formåede at trække ialt 8-10 minutter ud i ren tuderi og tidsudtrækning. OB, som er blandt de hold i Danmark med flest karantænedage (OG DET BRUGES GUDHJÆLPEMIG SÅ TIL DERES FORDEL I ET INDSLAG OM AT DE IKKE KAN FÅ DE HØJESTE RANGEREDE DOMMERE TIL AT DØMME DERES KAMPE!?!?!?)
    OB og deres... (indsæt politisk korrekt definition om personer som ikke nødvendigvis er født og opvokset i Danmark og hedder Brian) som brugte ALLE 95 minutter på at brokke sig til dommeren over SAMTLIGE kendelser mod dem og deres plastikhold. Værst var det, da banens næstmindste spiller (Mike Jensen) skubbede Peter Utake i ryggen, og denne faldt til jorden som var han blevet skudt i knæet..

    Jeg brækker mig over OB og jeg brækker mig over de mindrebemidlede sofafans, der på landets diverse adminløse diskussionsfora får lov til at fortsætte deres ensidige hetz mod én af landets eneste, ægte fodboldklubber, fordi man med skyklapperne trukket godt for, får lov at tømme sit ensidige, barnlige lort ud, uden at der sidder nogle med neutrale briller og holder et nogenlunde niveau.


    hehe..
    Krølben

    Et forsigtigt bud (uden at være sikker i øvrigt) kan være, at der hentydes til vi ikke ved, om vi har to liv og derfor ikke kan spå om vi kan give vores to liv til Brøndby IF.
    Krølben's Avatar


  4. #753
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    516

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Også mig vil!

    Emne: Sv:Et eller andet sted.
    Forfatter: Festegnen
    Dato: 25-08-10, kl. 23:27:42
    Et eller andet sted er det jo et nederlag for fodbolden i den forstand, at det åbenbart godt kan betale sig at investere i spillere for lånte penge. Det jo et hamrende godt bevis dette. Synes dog bare det fjerner uhyggelig meget charme fra fodbolden.. Men thumbs up nu skal vi sgu selv i gruppespillet

    God kamp til alle i morgen
    Klubber med underskud er lort!
    Walle
    Copenhagen Lads

    Tolerance og Empati...
    Walle's Avatar

  5. De følgende 9 brugere er enige:

  6. #754
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,223

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Heldigvis er der lang historik på affaldsskakten... ;o)

    Det har vist sig, at gårsdagens kamp fortrinsvis var et resultat af svineheld, dommertække, snyd og korruption.


    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

  7. De følgende 7 brugere er enige:

  8. #755
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    2,412

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    I en tråd om FCK's CL pulje på SSO, konstateres det, at uanset hvad FCK gør, har de ikke, og kommer heller aldrig til for alvor at være en del af CL:

    Man har ikke rigtig været i CL, før man har været i gruppe med ManUre, Barcelona og Bayern på samme tid...
    Hejsa
    Elver's Avatar

  9. De følgende 11 brugere er enige:

  10. #756
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,318

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    ›Heldigvis er der lang historik på affaldsskakten... ;o)

    Hvor er gul stue bare et rammende udtryk :o)
    I think people need to be educated to the fact that marijuana is not a drug. Marijuana is an herb and a flower. God put it here. If He put it here and He wants it to grow, what gives the government the right to say that God is wrong?
    Willie Nelson
    Nygzen's Avatar

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #757
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    469

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6


  13. De følgende 4 brugere er enige:

  14. #758
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    296

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Efter det forsmædelige nederlag til Sporting Lissabon, 26. august 2010:
    LORTEPARFORHOLD! (SydSiden Online)
    skrevet af thorrium, , 26.08.2010, 21:38:

    elsker dig brøndby, og på trods af mine 18år har jeg didikeret de sidste og de resterende til dig.

    Du er min gud og jeg græder blod over dit nederlag igen.
    undskyld er bare depri lige nu.

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #759
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,589

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    - Det første er et frispark ind i boksen, de får et hovedstød på og den sejler over i det lange hjørne. Det er andet det er et langskud, som brækker lidt foran mig,men en målmand af min kaliber skal selvfølgelig tage den der , lød det fra Andersen efter kampen til TV3 Puls.
    Ja, ligesom sidste uge mod Odense!
    Alcohol gives you the ambition to do anything, while simultaneously taking away your ability to do so.
    Pabres's Avatar

  17. De følgende 5 brugere er enige:

  18. #760
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    174

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Taget fra denne tråd: Hold hovedet højt

    skrevet af Kau, , 26.08.2010, 22:39

    Vi fans levere en fantastisk stemning idag. Ikke mindre end guddommeligt !!
    Vi gjorde alt hvad vi kunne idag, vi gav alt hvad vi havde idag...

    Vi skal næsten alle sammen på arbejde imorgen og hører på dumme kommentare, fra folk der enten holder med et andet hold eller ikke aner en skid om fodbold !!!
    Hold jeres hoved i sky ! Vi er altid bedst på tribunen! Altid ! Det er det eneste positive der er sket idag !
    Det jeg prøver at sige er følgende: Fuck alle andre ! vær stolt over den stemning vi leverede, det var ikke mindre end enestående !! Vi er stadig Brøndby, hvem er de ?

    Hilsen en trist, men stolt fan !
    Synes altid det er morsomt hvordan biffan kan få så store ord ind i alting, tænker lige netop her på: Guddommeligt, Fantastisk, Vi er altid bedst osv.

    EDIT: Lige en til fra samme tråd:

    skrevet af Kau, , 26.08.2010, 22:46

    En del af tifo var jo netop "stoltheden er kolossal", hvilket gjorde det til en fantastisk tifo..
    "Copenhagen have one of the best homefans in europe, and there hooligans was crazy when we were in copenhagen. When they got a throw in, the fans got mental, when they won a tackle it sound like a goal was scored, great team great fans."
    - En imponeret fan fra Grækenland.
    Fissan's Avatar

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #761
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    845

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Ritzau, fredag den 27. august 2010 08:09:

    Fodboldklubben Brøndby har netop udsendt en pressemeddelelse, hvoraf det fremgår, at klubben har appelleret afgørelsen i kampene mod Sporting fra Lissabon til UEFA.

    Af pressemeddelelsen, som er udsendt af direktør Ole Palmå og bestyrelsesformand Per Bjerregaard, hedder det bl.a.:
    ”Af UEFA’s reglement for videre deltagelse i playoff kampene til Europe League fremgår bl.a. at mål på udebane tæller dobbelt. Da vi således vinder 2-0 i Lissabon torsdag den 19. august 2010, går vi – i klubben – selvfølgelig ud fra, at vores forspring forud for returkampen er på 4 mål.
    Såvel ledere, trænerstaben, som spillere, går derfor ind til kampen i – næsten – sikker forvisning om videre deltagelse. Stor er derfor vores forundring, da de 4 måls forspring IKKE viser sig at være tilfældet, som det ellers fremgår soleklart af reglementet.
    Det ligger derfor in natura, at vi var gået helt anderledes ind til kampen, hvis vi havde været opmærksom på, at vores forspring kun var på 2 mål.
    Vi har derfor i dag klaget til UEFA og forlanger som minimum kampen spillet på ny
    For at være helt sikker i vores sag har vi allieret os med klubbens tidligere sportchef, Anders Bjerregaard, som helt og aldeles deler vores opfattelse.”

    Ole Palmå og Per Bjerregaard siger til Ritzau, at man forventer en afgørelse forud for dagens lodtrækning.
    Pommie
    Successus breves - fides aeterna
    Pommie's Avatar

  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #762
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Henrik Jensen udtalte til P3 radiosporten, at de begik nogle små fejl, og så taber man på dette niveau.

    Små fejl.... right...

  23. #763
    Tilmeldingsdato
    May 2006
    Indlæg
    594

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    BIFS svar på Thorsen og Trads ruller sig ud efter nederlaget mod Lissabon.



    Det er vanvittigt bittert, personligt ud over alle grænser og ikke mindst utroligt underholdende!
    Latteren forstummer minut for minut,
    lyset er gået kemien er brudt,
    færdsel på græsset er strengt forbudt,
    for vi nærmer os endnu en vinter.
    Lundberg_aus_Lolland's Avatar


  24. #764
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    651

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Et fint eksempel på jinx i stor skala findes hér:

    http://brondby.com/upload/biffile0_x...7j1s_63938.jpg
    "Den mand har så vanvittig høj klasse..." Carsten Werge om Alvaro i Guldkampen 2004

  25. De følgende 2 brugere er enige:

  26. #765
    Tilmeldingsdato
    Feb 2009
    Indlæg
    763

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    BEMÆRK: VIDEON SKAL(!) AFSPILLES!


    http://uk.youtube.com/v/hBY4pKP4oBo



    :´-(


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. BIF - sagde eller skrev de virkelig det? #5
    By -smølle in forum Diverse
    Svar: 297
    Sidste Meddelelse: 21.08.07, 16:06
  2. Svar: 359
    Sidste Meddelelse: 15.04.07, 17:44
  3. Svar: 300
    Sidste Meddelelse: 03.11.06, 10:01

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •