Side 54 af 155 FørsteFørste ... 4445152535455565764104154 ... SidsteSidste
Viser resultater 796 til 810 af 2318

Emner: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

  1. #796
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    2,174

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    ››Hehehe....
    ››
    ››http://allehaderos.dk/?artid=1124

    ›Så er der hvist en fysiker med en revolutionerende teori:


    ›I den forbindelse kan det bekendtgøres at det også har vist sig
    ›at kulde avler varme, grise avler jyder og at brøndby fans avler
    ›... nå ja den har hvist lige været der.


    Hvis vi nu skal gå ned i petitesse-afdelingen - og det skal vi jo - så ville det give mere mening at smide ovenstående indlæg i et "sagde eller skrev VI virkelig det". "Hvist"? To gange, endda.

    At mene at ovenstående "tryk avler modtryk" skal i denne tråd, giver omtrent ligeså god mening som at håne Newtons oprindelige postulat, enhver aktion har en reaktion; actio et reactio.
    Sidst redigeret af NewerNN : 16.09.10 kl. 23:42
    Mvh.,

    NewerNN.
    ----
    "FCK er vor tids svar på Yoyo'en, Buffalo-sko, Pokemon-kort eller Burberry halstørklæder."

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #797
    Tilmeldingsdato
    Oct 2009
    Indlæg
    131

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Efter at have læst diverse "parken smadra ik sig selv vel?++???"-indlæg på blokken + SSO om forbudet mod BIFs tifo på søndag, må jeg med overraskelse konstatere, Sterup har forfattet et indlæg om at kigge indad og opføre sig ordentligt. Jeg tillader mig at bringe indlægget i sin fulde længde, da det måske ender i skraldespanden på Blok 4 inden længe :o)

    Indlægget er måske lidt atypisk i forhold til de andre citater i denne tråd, men den "WTF?"-effekt indlægget her havde på mig, må alligevel sikre det en plads her.

    Citat Oprindeligt indsendt af "Sterup"
    eg forstår ikke helt torsdagens udmelding på AHO om at tifoen er blevet forbudt af FCK, når man på FanNews kan læse at man fortsat er i dialog om en tilladelse. Måske man lige skulle have afventet et endeligt afslag, før man strøg i blækhuset?

    Og hvor ville det også være befriende om vi evnede at skue indad for én gangs skyld. De senere år har været en lang række af idiotisk opførsel og jeg kan derfor sagtens forstå de sikkerhedschefer der sætter hælene i når vi kommer på besøg.

    For nogle år siden blev der blæst en megafed tifo af i Parken, med flag og romerlys, men kunne folk holde romerlysene på tribunen? Nej! Nogle skulle absolut kaste rundt med romerlysene.

    For et par år siden gæstede vi Horsens og det endte i en skandale af de større. Og hvad skete der med de af Brøndby Tifo medbragte heldragter i gul og blå? Nogle valgte at samle dem sammen og antænde bål på tribunen.

    Da vi til en enkelt FCK-kamp stod på langsiden, blev det ophængte net revet ned, der fandt en del hærværk sted og der blev kastet sæder fra Øvre ned blandt tilskuerne på Nedre.

    Senest har vi været i Lyngby og igen var der bunker af pyroteknik på tribunen og hvor havnede det? På græsset og løbebanen nok engang. Men ikke alt nåede så langt. En del ramte det lave tag på tribunen og faldt ned i hovedet på andre tilskuere.

    Og så er der selvfølgelig de problemer der er blevet så almindelige, at de aldrig bliver nævnt længere. Vi kan ikke gå til en fodboldkamp uden en og anden form for hærværk. Stickers mig her, tags mig der og ødelagte sæder alle vegne. Senest måtte en udskiftningsbænk i Lyngby naturligvis lige have tæsk efter kampen og en bil måtte væltes.

    Og det efter en Sporting-kamp på hjemmebane, hvor en god del sæder midt på tribunen blev molestreret i pausen af kampen.

    Så ærligt talt, når tribunen qua denne opførsel fremstår som havende en samlet IQ på -5 - verdenshistoriens første negative score - så kan jeg godt forstå hvis de forskellige sikkerhedschefer er ved at være ualmindeligt trætte af os og vores evne til ikke at skue indad.

    Og nu står vi altså med endnu en tifo, som vi sagtens kan argumentere for skulle have været godkendt, men på den anden side har vi spillet os alle trumferne af hånden qua vores egen opførsel. Vi burde måske begynde at se indad og vinde nogle af de trumfer tilbage. Jeg er dog en anelse skeptisk og anser det for mere sandsynligt at vi snart står i en situation hvor DBU helt tager kortene fra os og siger at vi slet ikke må spille med mere.


  4. #798
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    922

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    ›Efter at have læst diverse "parken smadra ik sig selv
    ›vel?++???"-indlæg på blokken + SSO om forbudet mod BIFs tifo
    ›på søndag, må jeg med overraskelse konstatere, Sterup har
    ›forfattet et indlæg om at kigge indad og opføre sig ordentligt.
    ›Jeg tillader mig at bringe indlægget i sin fulde længde, da det
    ›måske ender i skraldespanden på Blok 4 inden længe :o)

    ›Indlægget er måske lidt atypisk i forhold til de andre citater i
    ›denne tråd, men den "WTF?"-effekt indlægget her havde
    ›på mig, må alligevel sikre det en plads her.

    Tænk at Sterup har så meget selverkendelse. Hvem skulle have troet det?
    Linker lige til tråden du nævner, for hold kæft hvor er det sjovt!!! Det hjalp i hvert fald på min kedelige fredag.

    http://www.bif-support.dk/sso/forum_...er=last_answer

    Mit personlige favorit citat fra tråden:

    "Tifo forbud i parken igen igen. (SydSiden Online)
    skrevet af -_-, , 16.09.2010, 20:25

    fuck de cafebøsser op på søndag drenge!!! tåler ikke et nederlag igen

    de gør virklig alt for at pisse på os fans.....

    Parken smadre ik sig selv!!"
    "Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that."
    - Bill Shankly

  5. #799
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    244

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    ›››Hehehe....
    ›››
    ›››http://allehaderos.dk/?artid=1124
    ››
    ››Så er der hvist en fysiker med en revolutionerende teori:
    ››
    ››
    ››I den forbindelse kan det bekendtgøres at det også har vist sig
    ››at kulde avler varme, grise avler jyder og at brøndby fans avler
    ››... nå ja den har hvist lige været der.


    ›Hvis vi nu skal gå ned i petitesse-afdelingen - og det skal vi jo
    ›- så ville det give mere mening at smide ovenstående indlæg i et
    ›"sagde eller skrev VI virkelig det". "Hvist"?
    ›To gange, endda.

    ›At mene at ovenstående "tryk avler modtryk" skal i
    ›denne tråd, giver omtrent ligeså god mening som at håne Newtons
    ›oprindelige postulat, enhver aktion har en reaktion; actio et
    ›reactio
    .

    Jeg var i min ignorance ikke bekendt med den almene brug af dette udtryk. Det hører så tydeligvis ikke hjemme i denne tråd, men er ikke des jo mindre stadig forkert. Hvis man vil sige at en aktion har en lige så stor modsatrettet reaktion så bør man sige det. Er der noget tryk ikke avler er det vel modtryk. Den phrase har ingen mening.

    Jeg vil fremover være mere pernittengryn med min stavning selvom jeg fortsat ikke mestrer disse smartphones.

  6. #800
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    391

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    En debat om FuCK'ere på Blokken tager en uventet drejning:
    B4 skal tage det som en cointreau at de frekventerer dette site - det kan kun være fordi B4 er den (næst)vildeste fodboldsite ...
    Jamen så lad gå da - skåååål!

    "If I were one of their fans, I wouldn't pay a shekel to see them. The truth is I wouldn't go for free because they're a disgusting team"
    Idan Tal fra Beitar Jerusalem, om FCK


  7. #801
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,551

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Jeg var i min ignorance ikke bekendt med den almene brug af dette udtryk. Det hører så tydeligvis ikke hjemme i denne tråd, men er ikke des jo mindre stadig forkert. Hvis man vil sige at en aktion har en lige så stor modsatrettet reaktion så bør man sige det. Er der noget tryk ikke avler er det vel modtryk. Den phrase har ingen mening.
    ? Det giver vel fint mening. Hvis du trykker på en væg, så trykker den - med mindre det er en dårlig væg - tilbage igen. Det giver vel fint mening. Og i denne sammenhæng giver det også fint mening.

    Der argumentet slår HELT fejl, det er at idioterne (*) ikke forstår, at det netop er DEM der har startet trykket. DE har opført sig så tåbeligt, så andre nu er tvunget til at reagere. Jeg kan kun applaudere Sterups indlæg. Der skal på ingen måde gøres grin med det, som om han pludselig har fået selvindsigt, eller andre tåbelige kommentaret til et super fornuftigt indlæg. Vi er jo selv i samme situation, også selvom vores ballade - i øjeblikket - ikke er i samme størrelse som den Brøndby kæmper med.

    * Det skal forstås bredt. Det er alle idioter på fodboldstadions rundt omkring, ikke kun dem i gult og blåt.

    ougar
    Sidst redigeret af ougar : 17.09.10 kl. 09:17
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #802
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    244

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    ›? Det giver vel fint mening. Hvis du trykker på en væg, så
    ›trykker den - med mindre det er en dårlig væg - tilbage igen. Det
    ›giver vel fint mening. Og i denne sammenhæng giver det også fint
    ›mening.

    Jeg er bange for at vi er uenige om tryk som fysisk størrelse. Hvis du trykker på en væg er der kun det tryk som du udsætter væggen for. Tryk er ikke en aktion, men en tilstand.

    Jeg respekterer klart de fleste debatører herinde langt mere end dem på b4 således vil jeg resignere i erkendelse af at tryk som fysisk fænomen ikke er velforstået i den brede befolkning, men det gør ikke udtrykket sandt.

    Jeg undskylder min misforståede belærenhed. Er nok miljøskadet af studietiden.

  10. #803
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    1,406

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    ›Efter at have læst diverse "parken smadra ik sig selv
    ›vel?++???"-indlæg på blokken + SSO om forbudet mod BIFs tifo
    ›på søndag, må jeg med overraskelse konstatere, Sterup har
    ›forfattet et indlæg om at kigge indad og opføre sig ordentligt.
    ›Jeg tillader mig at bringe indlægget i sin fulde længde, da det
    ›måske ender i skraldespanden på Blok 4 inden længe :o)

    ›Indlægget er måske lidt atypisk i forhold til de andre citater i
    ›denne tråd, men den "WTF?"-effekt indlægget her havde
    ›på mig, må alligevel sikre det en plads her.

    Dette svar giver mening..
    Emne: Sv: Vores egen skyld
    Forfatter: Random
    Dato: 17-09-10, kl. 09:01:51
    Undskyld, jeg er lidt forvirret. Til derby i 2007 var romerlys og flag mega fedt, hvis bare det ikke var blevet kastet, men nu er det tilgængel det værste i verden?
    Du nævner en lang række af episoder med fans, men jeg kan ikke lade være med at tænke "hvad fanden har det med sagen at gøre"?
    Det kan umuligt være Brøndby Tifos ansvar at lege tribunepoliti, og vil aldrig blive det. Det er dog til grin når man oplever restriktioner, uden nogen form for holdbar argumentation, og endda når flere af argumenterne direkte kan slås tilbage. I følge aho så siger de at man kan sætte ild til stoffet, men stoffet er brandhæmmet. Man kunne i princippet også sætte ild til at alle flagene, men dem må vi gerne have med.

    Jeg kender ikke situationen omkring den mulige fortsatte snak med fck, men jeg tror nu folkene bag udmeldingerne HAR tænkt på dette. Hvorfor skal vi pludselig blande os, og komme med meninger om forhold vi absolut intet kender til? Acceptér at man ikke kender omstændighederne, og hav en smule tiltro til at folkene bag ved hvad de laver.

    Man er pludselig blevet ramt af helt nye former for forbud, så kan det da ikke komme bag på nogle at man måske bliver taget lidt på sengen. Ikke godt nok nej, men sådan er virkeligheden.
    Enig, det har IKKE noget med sagen at gøre, at man sætter ild til sæder, kaster med sæder, bænke og jeg skal komme efter dig.

    Og HELT enig, der er INGEN holdbar argumentation... Jesus...

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #804
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,551

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Jeg er bange for at vi er uenige om tryk som fysisk størrelse. Hvis du trykker på en væg er der kun det tryk som du udsætter væggen for. Tryk er ikke en aktion, men en tilstand.

    Jeg respekterer klart de fleste debatører herinde langt mere end dem på b4 således vil jeg resignere i erkendelse af at tryk som fysisk fænomen ikke er velforstået i den brede befolkning, men det gør ikke udtrykket sandt.

    Jeg undskylder min misforståede belærenhed. Er nok miljøskadet af studietiden.
    Jeg forstår skam fint tryk som fysisk fænomen, og jeg har også en fin Ph.D. grad i fysik :-) Og der kan sikkert kneppes mange fluer til døde her, men jeg har meget svært ved at forstå, hvordan du kan opfatte et udtryk som "tryk avler modtryk" som et latterligt udsagn. I denne kontekst er det jo bare et statement om at hvis du forsøger at tvinge folk i en retning, så vil de mase igen. Der kan Newtons 3. lov jo fint bruges som metafor: "Et legeme der påvirker et andet legeme med en kraft, vil blive påvirket med en lige stor modsat rettet kraft". Og da tryk ganske enkelt er kraft pr. arealenhed, så har jeg svært ved at se hvordan udtrykket kan virke "intellektuelt provokerende" :-)

    Og i øvrigt er der da i høj grad et tryk fra væggen på min hånd. Jeg kan mærke kraften, og jeg kan fint dividere med arealet af min hånd og bestemme trykket. Men jeg ved ikke om vi bare taler totalt forbi hinanden.

    ougar
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  13. De følgende 5 brugere er enige:

  14. #805
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    244

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    K›Jeg forstår skam fint tryk som fysisk fænomen, og jeg har også en
    ›fin Ph.D. grad i fysik :-) Og der kan sikkert kneppes mange fluer
    ›til døde her, men jeg har meget svært ved at forstå, hvordan du
    ›kan opfatte et udtryk som "tryk avler modtryk" som et
    ›latterligt udsagn. I denne kontekst er det jo bare et statement
    ›om at hvis du forsøger at tvinge folk i en retning, så vil de
    ›mase igen. Der kan Newtons 3. lov jo fint bruges som metafor:
    ›"Et legeme der påvirker et andet legeme med en kraft, vil
    ›blive påvirket med en lige stor modsat rettet kraft". Og da
    ›tryk ganske enkelt er kraft pr. arealenhed, så har jeg svært ved
    ›at se hvordan udtrykket kan virke "intellektuelt
    ›provokerende" :-)

    ›Og i øvrigt er der da i høj grad et tryk fra væggen på min hånd.
    ›Jeg kan mærke kraften, og jeg kan fint dividere med arealet af
    ›min hånd og bestemme trykket. Men jeg ved ikke om vi bare taler
    ›totalt forbi hinanden.

    ›ougar

    Nu har jeg ydmygt kommenteret på den malplacerede nedladenhed til at begynde med. Så den lader jeg ligge.

    Tror vi snakker forbi hinanden. Eller også forstår jeg ikke modtrykket som udtryk hø hø. Der er vel kun et tryk når du læner dig op af en væg. Nemlig det som du påvirker væggen med. Det tryk kan du måle på din hånd eller på væggen, at krafterne er lige store mellem dig og væg er fordi kraft er en vektor hvor tryk er en størrelse så vidt jeg har forstået.

  15. #806
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    177

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Kan denne diskussion ikke blive flyttet over i spin-off tråden? *anmoder venligst*

  16. De følgende 11 brugere er enige:

  17. #807
    Tilmeldingsdato
    Mar 2005
    Indlæg
    493

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Emne: Sv:.. og der var solgt 32.000 til deres CL-kamp - OPFORDRING!Forfatter: IverDato: 16-09-10, kl. 15:43:20Ja, uden medløberne kommer vi ikke op på 25.000 og parken kommer ikke over 30.000.

    Vores medløbere er naturligvis faldet fra i stor stil siden 2006, hvilket jeg personligt har det ok med, hvis ikke det lige er fordi de smider penge i klubben og fordi det jo er et tegn på, at vi ikke er gode.

    Men der er vist en mand eller to der må kaldes Gårdmand Bjørn, nu vi taler tilskuertal.
    Motorola is back - hvem havde set den komme?
    Altså Iver... må man eller må man ikke have "medløberfans" ?....
    "De ska´ha´baaaaaankkk.... 100-0..!
    Bold-lam plastikfan med briller,på NedreC...elsker Café Latte...gerne i et rigtigt stort glas...tak!
    Fnug's Avatar

  18. #808
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,589

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Vores venner i Brøndby har lavet denne lille fine side http://www.dreaming.dk/bif/fckbank.html hvor man kan se at på ET felt slår de os...
    Alcohol gives you the ambition to do anything, while simultaneously taking away your ability to do so.
    Pabres's Avatar

  19. De følgende 6 brugere er enige:

  20. #809
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    394

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Slasher har ondt på vegne af dansk fodbold:

    Vi er stadigvæk danmarks stolthed, og jeg misunder ikke de hvide bøsser derinde! ALLE kan købe sig til succes, det er så hamrende uansvarligt det de har gang i derinde. Mod Rubin havde de 3!, 3! danskere i start 11´eren. Det er seriøst at latterliggøre dansk fodbold, fy for helvede! Mod Sporting dernede havde vi på et tidspunkt 10 danskere på banen på samme tid, det var sku smukt, og hamrende ansvarligt!
    Sidst redigeret af Ludo : 18.09.10 kl. 10:22

  21. De følgende 7 brugere er enige:

  22. #810
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    62

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Kasper på blokken vrøvler:

    "Syntes det er sjovt som de medieludere derinde skal kantakte pressen hver gang der er det mindste..
    Så vidt jeg ved er det ikke blevet blæst op nogle steder i medierne at FCK fans har været inde på Brøndby Stadion og skrive FCK et par steder med spraymaling på vores nye grafitti på Faxe..

    Men ok, vi kan vel ikke alle være lige medie liderlige..
    Kunne det måske ikke også tænkes at det er nogle hjernelamme FCK fans der selv står bag det for netop at ramme os og give os et endnu dårlige ry?? bare fordi det står med gult og blåt er det jo ikke ens betydende med at det er Brøndby fans"


    Det omhandler selvfølgelig situationen med glasskår på træningsbanerne.

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)

Lignende emner

  1. BIF - sagde eller skrev de virkelig det? #5
    By -smølle in forum Diverse
    Svar: 297
    Sidste Meddelelse: 21.08.07, 16:06
  2. Svar: 359
    Sidste Meddelelse: 15.04.07, 17:44
  3. Svar: 300
    Sidste Meddelelse: 03.11.06, 10:01

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •