Side 56 af 155 FørsteFørste ... 6465354555657585966106 ... SidsteSidste
Viser resultater 826 til 840 af 2318

Emner: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

  1. #826
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Her reflekterer Henrik Jensen lidt over kampen i Parken, og kigger frem mod nye udfordringer. I den forbindelse kommer en lille perle.

    - Efter at FCK-kampen er evalueret, kigger vi frem mod kampen på onsdag i Varde. Den er vigtig for os, da vi gerne vil nå så langt i pokalturneringen som muligt. Der bliver ikke tale om, at vi sender en række talenter på banen og giver alle de etablerede spillere pause. Vi tager kampen alvorligt.
    Man skulle næsten tro, at træner og spillere ikke helt ser tingene på samme måde.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #827
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    440

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    - Jeg frygter, at det her forplanter sig til Superligaen, når vi kan falde så dybt spillemæssigt, som vi så i dag. Spillerne bør kigge sig selv i spejlet og spørge, om de er så gode, som de selv tror, sagde Brøndby-træneren efter blamagen i Ekstra Bladet Cup
    Kilde:
    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...#ixzz10HrjaFiK

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #828
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    2,413

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Henrik Jensen analyserer kampen mod Varde på Brondby.com:

    Hvis vi leverer det niveau spillemæssigt en anden gang, får vi flere problemer. Det er helt sikkert.
    Hejsa
    Elver's Avatar

  6. De følgende 6 brugere er enige:

  7. #829
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    1,144

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Jeg er overrasket, men positivt overrasket, over Palmås udtalelse. Hold kæft hvor rammer han hovedet på sømmet med sine udtalelser om fcks away-kort. Det har INGEN effekt haft. fck fyrer stadig pyro af, der er stadig problemer med vagter, politi osv. præcis som vi har det. fck.dks propoganda-maskine kører ellers derudaf med hvor mange karantæner er er uddelt, selv fcks uofficielle miljø overhovedet ikke kender til den virkelig der bliver stillet op.
    fcks away-kort har spillet fuldstændig fallit, så hvorfor skulle det hjælpe i Brøndby?
    HA.. Don Øs Propaganda maskine tromler videre - Selv vores uofficielle er blevet tørret godt+grundigt..

    *suk*

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #830
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,379

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    (langt)

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #831
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    59

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Bjarne Jensen (tidligere BIF-mand) har udtalt, at ikke en eneste spiller fra Brøndby kunne komme i startopstillingen hos os.

    Og det har selvfølgelig affødt en sjov debat på blokken med mange guldkorn :)

    JustDoIt leverer dog en lille sprogblomst til sidst i debatten, da han gerne vil pointere hvorfor man skal lytte til Bjarne

    Det er en fodbold-kuriøsitet som udtaler sig. Han ved langt mere end alle os fans.

    .....JustDoIT vil vist gerne købe et nyt ord :)

  12. De følgende 3 brugere er enige:

  13. #832
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,139

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    http://www.bif-support.dk/sso/board_entry.php?id=395180

    Citat:
    Dannyboyking

    25.09.2010, 12:33

    Synes godt om (0)
    Synes ikke om (1)

    PSE skylder mig penge (SydSiden Online)
    Post svar

    Hej,

    Jeg synes der er noget der er overset i debattten med hensyn til urolighederne i Parken.

    Jeg gav 240 kr. for en billet. Over det dobbetle hvad det koster at komme ind på Brøndby stadion

    Den store forskel er at jeg på Brøndby stadion med Brøndby som arrangør kan se kampen i fred og ro.

    Dette var desværre ikke muligt i parken med pse som arrangør. Det til trods for en billet pris på det dobbelte af normalen. Men åbentbart havde man kun til hensigt at stikke de overskydene penge ned til lomme ulden, i stedet for at fokuserer på at kunderne fik den vare som de havde betalt for.

    Synes de skulle skamme sig pse, og punge op med penge til os mindst 3200 uskyldige fan der ikke kunne få noget ud af den sidste halve time af kampen, i hvert fald noget kompensation.

    En helt anden ting er at de fleste af ballademagerne måske ikke havde nogen tilknytning til bif, hvordan skal vi forhindre dem i at komme ind, det må da være pse ansvar.

    Men det er medierne jo ligeglad med. Og en helt anden ting er at hvis vi får point straf, kan dbu være sikre på at mange kunne fristes til at tage til kamp når bif spiller for at ødelægge det for bif.

    Men konklusionen er at jeg blev snydt, og selvfølgelig er det dem der lavede ballade der først og fremmest har anvaret, men hvis man skal pege på arrangøren, så er det de sne hvide og uskyldige pse de tog over pris for kampen. Men ikke formåede at sikre kunden sin vare


    wtf + hehe
    Krølben

    Et forsigtigt bud (uden at være sikker i øvrigt) kan være, at der hentydes til vi ikke ved, om vi har to liv og derfor ikke kan spå om vi kan give vores to liv til Brøndby IF.
    Krølben's Avatar

  14. De følgende 9 brugere er enige:

  15. #833
    Tilmeldingsdato
    Sep 2006
    Indlæg
    204

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Sakset fra B4...

    http://www.blok4.dk/debat/read.php?t...7775&id=297780

    "Supra societatem nemo er smukt og vi har alle været lidt stolte af det, men det er en løgn der har udviklet sig til noget der minder om en livsløgn."

    Alt hvad biffan har stået for, fællesskabet er det bare en løgn...

  16. #834
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,010

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Efter sådan en skøn efterårsdagssøndag, er der naturligvis ballade på blokken. Brugeren "JustDoIt" proklamerer først følgende i en af de utallige tråde, der handler om deres kamp mod SIF:

    Emne: Sv:Nøj....
    Forfatter: JustDoIt
    Dato: 26-09-10, kl. 17:33:37
    Har lige overhældt min BIF trøje med tændvæske og strøget en tændstik
    Derefter kommer en lidt længere tråd om, hvor ringe bifferne er, og så er "JustDoIt" igen ude med riven:

    Emne: Sv:Hele Danmark griner!
    Forfatter: JustDoIt
    Dato: 26-09-10, kl. 17:51:17
    Jeg har meldt mig ud. Trøjen er brændt! Vil ikke længere forbindes med sådan et taberhold. Slut prut. Klubben gir mig ik noget, og jeg gider sgu ikke gi noget tilbage så. Er blevet udsat for pinligheder i 3 år nu. Jeg er professionel i mit virke og giver den altid 100% og forventer det samme af 'min klub'. Det gir de ik. Så farvel!!!
    Det slipper man naturligvis ikke ustraffet for, og svarene kommer da også hurtigt:
    Emne: Sv:Hele Danmark griner!
    Forfatter: Mads
    Dato: 26-09-10, kl. 17:52:19


    >Jeg har meldt mig ud. Trøjen er brændt! Vil ikke længere forbindes med
    >sådan et taberhold. Slut prut. Klubben gir mig ik noget, og jeg gider
    >sgu ikke gi noget tilbage så. Er blevet udsat for pinligheder i 3 år
    >nu. Jeg er professionel i mit virke og giver den altid 100% og
    >forventer det samme af 'min klub'. Det gir de ik. Så farvel!!!


    Har du aldrig sunget "Brøndby til jeg dør" ?
    Emne: Sv:Hele Danmark griner!
    Forfatter: LPE
    Dato: 26-09-10, kl. 17:52:26


    >Jeg har meldt mig ud. Trøjen er brændt! Vil ikke længere forbindes med
    >sådan et taberhold. Slut prut. Klubben gir mig ik noget, og jeg gider
    >sgu ikke gi noget tilbage så. Er blevet udsat for pinligheder i 3 år
    >nu. Jeg er professionel i mit virke og giver den altid 100% og
    >forventer det samme af 'min klub'. Det gir de ik. Så farvel!!!

    P-L-A-S-I-K-F-A-N
    Så kommer "Turbo Bent" på banen med dette ironiske indlæg:

    Emne: Sv:Hele Danmark griner!
    Forfatter: Turbo Bent
    Dato: 26-09-10, kl. 17:52:11
    Slap dog af!!

    Alle kan have en mellemsæson.
    Vi er de bedste, og FC er et købehold - tabellen lyver denne gang.

    I kan være A.

    Mvh Turbo (Jeg er sgu snart ligeglad) Bent
    hvilket får "JustDoIt" til at fare til tasterne igen:

    Emne: Sv:Hele Danmark griner!
    Forfatter: JustDoIt
    Dato: 26-09-10, kl. 17:56:53
    Du ved jo godt at det er løgn. Ren selvfornægtelse!
    Mange vil forsvinde efter denne sorte september.

    Detr bliver mit sidste skriv her efter 9 år i trøjen. Bunden er nået. Intet af det Brøndby præsterer eller står for (økonomisk, sportsligt, ledelsesmæssigt) vil jeg forbindes med længere. Taberklub. Et godt råd: smut inden i står og ser 1. div-bold
    Hehehe....

    Se mere på http://www.blok4.dk/debat/read.php?t=0&p=0&id=298012

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #835
    Tilmeldingsdato
    Mar 2005
    Indlæg
    493

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Efter kampen mod SIF der som bekendt blev tabt med 0-2...kommer Thomas Rasmussen igen i søgelyset omkring roserne til sine egne fans.......

    - Vi har et fantastisk publikum, hvor Brøndby for mange er en livsstil. De engagerer sig i både holdet og selve klubben og bruger mange penge og meget tid herude. Så jeg forstår godt, at folk er frustrerede og ærgerlige.
    - Vi skal ud og vinde i fællesskab på søndag. Vi har altid brug for vores fans, og det giver et markant skub, når de bakker op. Men vi ved godt, at det er os på banen, der skal levere den rette indstilling, det gode spil og resultaterne for at fortjene den opbakning, afslutter Rasmussen.
    Et fantastisk publikum ?.....i min bare r.. !

    http://brondby.com/article.asp?aid=64256&id=145
    "De ska´ha´baaaaaankkk.... 100-0..!
    Bold-lam plastikfan med briller,på NedreC...elsker Café Latte...gerne i et rigtigt stort glas...tak!
    Fnug's Avatar

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #836
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    809

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Jeg tror du har overset indlæg nr.834!
    Men okay - Dannyboyking's logik er læseværdig.

  21. #837
    Tilmeldingsdato
    Mar 2005
    Indlæg
    493

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Logikken er kollosal !....

    Har slettet naturligvis !
    Sidst redigeret af Fnug : 27.09.10 kl. 08:24
    "De ska´ha´baaaaaankkk.... 100-0..!
    Bold-lam plastikfan med briller,på NedreC...elsker Café Latte...gerne i et rigtigt stort glas...tak!
    Fnug's Avatar

  22. De følgende 2 brugere er enige:

  23. #838
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    400

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    En tråd om hvad René Meulensteen kunne have udrettet hvis klebben ikke havde "fyret" ham

    "RM kunne ha' skaffet os masser af United talent og kunne have ryddet ud i det der senere kostede os... ja, kostede os... ved ikke engang hvad jeg skal sige, mit tastatur er oversvømmet med tårer :o/"
    Stavefejl??

    Go suck a rail road spine!!!

  24. De følgende 2 brugere er enige:

  25. #839
    MCN er offline 1/11-06 - jeg var der!
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    832

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle1419134.ece

    Tja, den bør vel få en plads her - mest af alt fordi det må være fantastisk at have en træner, der ikke sætter standarden højere - og som ikke ser ting i et større tidsmæssigt perspektiv (og her tænker jeg ikke kun på de seneste seks kampe).

    MCN

  26. Den følgende bruger er enig i dette:

  27. #840
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    129

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Vor allesammens Mike udtaler:

    "Vi må nok erkende, at FCK er et lille skridt foran i øjeblikket. Ikke langt, men et skridt. Det må vi bare gå efter at indhente, siger Mike Jensen til sporten.dk."


    http://www.sporten.dk/superligaen/br...ligere-end-fck

  28. De følgende 8 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. BIF - sagde eller skrev de virkelig det? #5
    By -smølle in forum Diverse
    Svar: 297
    Sidste Meddelelse: 21.08.07, 16:06
  2. Svar: 359
    Sidste Meddelelse: 15.04.07, 17:44
  3. Svar: 300
    Sidste Meddelelse: 03.11.06, 10:01

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •