Side 57 af 155 FørsteFørste ... 7475455565758596067107 ... SidsteSidste
Viser resultater 841 til 855 af 2318

Emner: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

  1. #841
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    689

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Jeg tror de snart burde vågne op af deres hashrus og se hvordan verden ser ud. Det er i hvert fald ikke meget de fatter derude :P

  2. #842
    Tilmeldingsdato
    May 2006
    Indlæg
    594

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Nu kan du få lidt Brøndby lol med dig på farten, her er den nemlig: Pinligt-ringetonen.

    Ringetonen.
    SMS-tonen.
    Latteren forstummer minut for minut,
    lyset er gået kemien er brudt,
    færdsel på græsset er strengt forbudt,
    for vi nærmer os endnu en vinter.
    Lundberg_aus_Lolland's Avatar

  3. #843
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,037

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Fuldstændig enig i ovenstående!!

    I tillæg synes jeg det skal bemærkes, at alle de tidligere brøndby-drenge med hjertet det rette sted, ikke har skulle smides for porten af klubben, men har haft respekt nok overfor sig selv og ikke mindst klubben til at sige tak for denne gang.

    Når man ikke kan bidrage længere til holdet, men blot render rundt og spiller reserveholdsbold og trækker en løn, som matcher de bedst lønnet i suppen, så synes jeg sgu det på tide, at lægge støvlerne på hylden... Det skylder han sgu klubben!
    Utroligt at man seriøst kan mene at spillere der har opgivet uddannelse og civil karriere for fodbolden, skal droppe deres kontrakt og gode løn for den ædle sags tjeneste.
    Temptation; I like Women, Wine and Song – and all the special pleasures of doing something wrong….Yeah; you’ll never make a saint of me!!

  4. De følgende 6 brugere er enige:

  5. #844
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,139

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Der er godt gang i omdelingen af fribilletter på Vestegnen, da Nordens Bedste Fans åbenbart
    ikke rigtig kan leve op til det dersens medgang/modgang-halløj vi ellers har lagt øre til
    i umindelige tider..

    Der er dog, heldigvis for dyderne, sande og falske måder at forvalte disse billetter på..

    Emne: Sv:Fribilletter igennem Kernen (part II)
    Forfatter: NHH
    Dato: 29-09-10, kl. 21:48:42
    Jeg har så netop nu fået set min mail (efter at have set en rigtig CL kamp), og kan konstatere at jeg også har fået bevilget 2 (ekstra) fribilletter til søndagens kamp - sikkert på samme grundlag som du har.

    Så ja, det kan da godt være at de forsøger at fylde lidt ekstra op på lægterne i næste runde - men hellere at de gør det ved at tilbyde det på denne måde (og den jeg tidligere har omtalt) end som andre gør at smide dem umotiveret i folks postkasser som det sker f.eks. på Østerbro!


    Tak Blok 4!
    Krølben

    Et forsigtigt bud (uden at være sikker i øvrigt) kan være, at der hentydes til vi ikke ved, om vi har to liv og derfor ikke kan spå om vi kan give vores to liv til Brøndby IF.
    Krølben's Avatar

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #845
    Tilmeldingsdato
    Mar 2005
    Indlæg
    493

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Emne: Jeg får kvalme over de avisoverskrifterForfatter: BJDato: 29-09-10, kl. 22:59:13Gu' er det godt gået af FCK at de vinder i Athen, og selvfølgelig bringer det dem reelt i spil til en af de to første pladser i gruppen.
    Men når det er sagt, så er det decideret kvalmt at læse alle de latterlige "verdensklasse" overskrifter, man hæfter på deres indsats.

    Danske hold før FCK, har skabt bedre resultater, mod bedre hold end Panathinaikos. At det tilfældigvis sker i Champions League gør det ikke til en større bedrift.
    Panathinaikos var lort og FCK var dygtige til at udnytte deres chancer. Mere er der reelt ikke at sige om den kamp.


    For døvlen da oss det gør ondt !.............
    "De ska´ha´baaaaaankkk.... 100-0..!
    Bold-lam plastikfan med briller,på NedreC...elsker Café Latte...gerne i et rigtigt stort glas...tak!
    Fnug's Avatar

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #846
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    415

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    et studie i bitterhed på blokken gør dagen endnu bedre!

    Citat:
    Nu er I jo så langt fra de første, der har ført over Barcelona i et CL-gruppespil, så tør nu øjnene over den manglende leflen fra vores side.

    Jeg har sjældent set noget hold få foræret i CL, som PS&E har gjort, men med dét sagt, skal der selvfølgelig også en evne til at udnytte disse begivenheder.


    ...og

    Citat:
    Well når man vinder over Bayern Munchen - som senere spiller finale så er det vel ret beset også en af de største bedrifter et dansk hold har lavet. Jeg nedgør ikke jeres flotte resultater - men at vinde over Kazan og Grækkerne er altså ikke helt i samme klasse.


    ...og endelig kom den, dén med at stillede med et svagt hold, ligesom Manchester United gjorde!

    Citat:
    FCK dominerede ganske rigtigt - et svagt - Panathinaikos hold, men eftersom sidstnævnte var SVAGE så er der ikke tale om verdensklasse eller andre superlativer.
    Vi sender et postkort fra Europa
    JZC#20's Avatar

  10. De følgende 4 brugere er enige:

  11. #847
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    1,144

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Er simpelthen nød til at gemme den her - ellers er der ingen der vil tro på det.

    Citat Oprindeligt indsendt af Caver fra B4
    Hehe... Det er godt nok en skidt udmelding af dig, BJ. Sikke nogle sure rønnebær du spiser lige nu. Årsagen til at du har svært ved at sluge dem er jo ikke FCK's suveræne præstation i aften... Det er jo mere forskellen mellem dem og os der pinefuldt bliver demonstreret med al tydelighed lige nu.

    Personligt er jeg super imponeret over FCK. Det er ikke så meget aftenens resultat der imponerer mig, men mere FCK's indstilling til sådan en kamp der imponerer stort. De behandler simpelthen kampen som var det en udekamp i Horsens i superligaen. De sætter sig på spillet, laver hurtigt de nødvendige mål og kontrollerer så kampen hjem uden problemer. Der er intet mindre end verden til forskel mellem sådan en indstilling og den indstilling vi løber på banen med når vi spiller... Men det er jo også fordi der er en verden til forskel på deres hold og deres organisatoriske set-up og på vores ditto.

    Med den indstilling mener jeg ikke at det er urealistisk at de kan tage point fra Barcelona på hjemmebane. Og skulle de få den 2. plads i puljen, så er de altså top-16 i Europa.

    At den danske sportspresse vælger at hylde deres resultater, deres indstilling, deres hold, deres organisatoriske set-up og de perspektiver som dette mix giver, synes jeg kun er ret og rimeligt.

    Damen har lavet 18 mål i sine sidste 23 kampe for FCK. Hvor mange har Bruno lavet?

    Caver.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  12. De følgende 8 brugere er enige:

  13. #848
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    1,024

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Bliver nødt til lige at hive denne frem igen:

    Man har ikke rigtig været i CL, før man har været i gruppe med ManUre, Barcelona og Bayern på samme tid...
    For hvor er det dog pisse ærgeligt, at vi ikke kan glæde os rigtigt over at føre vores gruppe efter 2. runder,
    når det alligevel ikke er det ÆGTE Champions League vi er med i :'(
    mvh. Kasper!
    Wiland
    Ankersen - Antonsson - Zanka - Augustinsson
    Kusk - Kvist - Delaney - Jørgensen
    Cornelius - Pourié

  14. De følgende 6 brugere er enige:

  15. #849
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,037

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    ›For døvlen da oss det gør ondt !.............

    Det mest komiske er næsten at han prøver at pakke sin indebrændthed ind i at være irriteret over pressens overreaktion. En ædel sag som jo også er noget vi alle oplever dag ud og dag ind med alle mulige andre ting.
    Men Biffans har jo naturligvis også en tradition for at kæmpe for principper som et minuts stilhed. At kampen for den slags så altid falder sammen med FCK er nok bare en tilfældighed.
    Sidst redigeret af Djamelam : 30.09.10 kl. 12:04
    Temptation; I like Women, Wine and Song – and all the special pleasures of doing something wrong….Yeah; you’ll never make a saint of me!!

  16. #850
    Tilmeldingsdato
    Mar 2005
    Indlæg
    493

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    "
    http://uk.youtube.com/v/sAf9tFiy24s"


    Emne: Mit BrøndbyForfatter: fasperkDato: 02-10-10, kl. 19:09:53Jeg fyldes med stolthed og glæde fordi:
    - Jeg kan tage min søn med på stadion og se hans fascination i øjnene når spillerne kommer på banen
    - Jeg mødes med nogle dejlige mennesker hver anden søndag og tager en "break" fra hverdagen
    - Fætter Agger kommer ind og gør en forskel. Det er fedt at se nogle unge oppotunistiske unge, som gør en forskel.
    - Kahlenberg, Agger, Elmander og Lorentzen er brøndby-drenge og gør det godt.
    - Vi spiller ad h.. til, men ligger stadig i toppen
    - Brøndby ALTID er et interessant emne!
    - BIF definitivt gør en forskel i Brøndby og omegn
    - BIF er mere end fodbold
    ...

    Jeg er en STOLT BIF-fan uanset resultater, ledelses-flugt, fiasko i Europa m.v. og GLÆDER mig til at se mit hold spille igen!!!

    /Fasperk
    Indsæt selv følgende i tilfældig rækkefølge.:
    -ÆRE..
    -STOLTHED..
    -HJERTE..
    -SMERTE...
    -ÅND..
    -ALLE HADER OS style...
    -KASI...
    -UNICEF...

    Afspilld video og nyd dine popkorn !....ps...husk spanden du skal bruge når du er færdig..
    Sidst redigeret af Fnug : 03.10.10 kl. 06:31
    "De ska´ha´baaaaaankkk.... 100-0..!
    Bold-lam plastikfan med briller,på NedreC...elsker Café Latte...gerne i et rigtigt stort glas...tak!
    Fnug's Avatar

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #851
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,139

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    X-files go home..

    Emne: Gik jeg glip af noget?
    Forfatter: HåberPåHenke
    Dato: 03-10-10, kl. 13:57:53
    Hej med, mod og antifans

    Jeg har haft et travlt program de sidste par dage, og har muligvis misset en lille pointe, som jeg ville høre om nogen herinde kunne bekræfte.

    Jeg sad til en fødselsdag i går hvor en ellers begavet ung mand, journalistuddannet, kom med - for mig - nye oplysninger.

    Ifølge ham skulle det være tilfældet at størstedelen af det hærværk der blev begået i Parken i forbindelse med PSE-BIF skulle være begået af PSE-fans i "forklædning". Det samme skulle være tilfældet at PSE har identificeret en række af deres egne fans på overvågningskameraer på Brøndbys tribune.

    Er der nogen der har hørt noget om det, og evt. har et link. Har prøvet at google, men min tømmermandsramte opfindsomhed har ikke kunnet finde noget.

    HPH


    http://www.blok4.dk/debat/read.php?t=0&p=0&id=300535
    Krølben

    Et forsigtigt bud (uden at være sikker i øvrigt) kan være, at der hentydes til vi ikke ved, om vi har to liv og derfor ikke kan spå om vi kan give vores to liv til Brøndby IF.
    Krølben's Avatar

  19. De følgende 7 brugere er enige:

  20. #852
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    400

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Taget fra SSO'en
    (...)Det er min mening og jeg er frustreret over at sådan noget skal foregå på min fødselsdag.

    Åh Gud nej da, ikke på fødselsdagen!!!!111
    Stavefejl??

    Go suck a rail road spine!!!

  21. #853
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,854

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Thomas Rasmussen om Danmarks Bedste Fans © den 19. september efter vold, romerlys og hærværk i Parken:

    - Vores tilskuere leverede en fantastisk stemning, og jeg har kun ros tilovers for dem, der stod på vores side. Jeg tager selvfølgelig afstand fra vold, men jeg har set det, der var langt være end det i dag. Vores tilhængere viser gang på gang, at de er Danmarks bedste
    Thomas Rasmussen om Danmarks Bedste Fans © den 3. oktober efter kritik af Per Bjerregaard i forbindelse med Horsens-kampen:

    - Det er personlig hetz, og det tager jeg stærkt afstand fra. Ligegyldigt om det er mod en spiller eller en anden. Jeg lagde også mærke til, at der blev buhet, da Alexander Farnerud blev skiftet ind, siger Thomas Rasmussen ifølge Ritzau.
    Mvh.
    Dane


  22. #854
    Tilmeldingsdato
    Feb 2009
    Indlæg
    763

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Jeg forventede faktisk at finde dette lille citat herinde allerede, men eftersom den mangler, og bestemt hører til, så smider jeg den lige op.

    Den garvede B4'er Brizz, er gået ned med flaget. Efter en lang svada om hvorfor han ikke længere KAN(!) yde frivillig arbejdskraft i Fællesskabet™, slutter han af i vant overdramatisk kvalm vestegnsretorik:

    Der er så mange mangler/ting galt i vores klub, at jeg helt bogstavelig talt går rundt og har det fysisk dårligt. Vil ikke engang sige, at mit Brøndby-hjerte bløder - nej, selve mit hjerte bløder ...
    Av, selve mit jerte!

  23. De følgende 2 brugere er enige:

  24. #855
    /J! er offline Alle er glade, ALLE!!
    Tilmeldingsdato
    Mar 2003
    Indlæg
    350

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Dét sang fansne fra Faxe-tribunen søndag eftermiddag

    15.28: Bjerregaard raus, Bjerregaard raus.
    15.52: Vi elsker Brøndby.
    15.57: Bjerregaard raus, Bjerregaard raus.
    15.58: Tifo: Bjerregaard, tiden er inde, vi er en klub, ikke et cirkus.
    15.59: Bjerregaard raus, Bjerregaard raus.
    16.00: Bjerregaard, tag dig sammen. Tag nu og gå.
    16.02: Jeg vil leve for Brøndby.
    16.04: Vi elsker Brøndby.
    16.05: Bjerregaard raus, Bjerregaard raus.
    16.06: Per, Per, Per, Per Nielsen.
    16.06: Tom Køhlert, åh, åh, Tom Køhlert.
    16.07: Bjerregaard raus, Bjerregaard raus.
    16.13: En sang om kærlighed: Vi synger højt, vi synger stolt. Vi er fra helvede i nord.
    16.16: Brøndby, Brøndby, Brøndby IF.
    16.19: Bjerregaard raus, Bjerregaard raus.
    16.20: Hold Brøndby-fanen højt i sky.
    16.21: Mit hjerte banker kun for Brøndby IF.
    16.24: Bjerregaard raus, Bjerregaard raus.
    16.28: Vi elsker Brøndby, Bjerregaard raus.
    16.29: Ingen, ingen over klubben.
    16.32: Vi elsker Brøndby.
    16.33: Ingen, ingen over klubben.
    16.41: Faxe-tribunen får de tre øvrige tribuner med på sange. De råber: 'Bjerregaard' og på skift kommer det fra de tre øvrige tribuner: 'raus!'.
    16.42: Ingen, ingen over klubben.
    16.43: Vi er Vestegnen.
    16.44: Per Bjerregaard, tag dig sammen, tag nu og gå.
    16.45: Per, Per, Per Nielsen. Tom Køhlert, åh, åh.
    16.46: Kom så, Brøndby, vis I vil vinde.
    17.03: Stoltheden er kolossal. Vores vilje er af stål.
    17.06: Jeg vil leve for Brøndby.
    17.15: Brøndby er i hjertet, til jeg dør.
    17.17: Nu skal I høre, hvor vi kommer fra.
    17.22: Bjerregaard raus, Bjerregaard raus.
    17.33: Brøndby, Brøndby.
    17.38: Bjerregaard raus, Bjerregaard raus.
    17.39: Hvor er mit Brøndby blevet af.
    17.49: Tom Køhlert, åh, åh, Tom Køhlert.
    17.51: Vi elsker Brøndby. Bjerregaard raus, Bjerregaard raus.
    18.03: Hvordan synes I selv, det går, 1. division, olé, olé.

    Her er sort på hvidt hvordan man bakker sit hold op i medgang og modgang. Danmarks Bedste Fans® - ingen tvivl om det.

    /J!
    Jeg var rasende, jeg slog i bordet ovre i logen og råbte »er det det her jeg bruger mine millioner på«.

  25. De følgende 7 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. BIF - sagde eller skrev de virkelig det? #5
    By -smølle in forum Diverse
    Svar: 297
    Sidste Meddelelse: 21.08.07, 16:06
  2. Svar: 359
    Sidste Meddelelse: 15.04.07, 17:44
  3. Svar: 300
    Sidste Meddelelse: 03.11.06, 10:01

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •