Side 58 af 155 FørsteFørste ... 8485556575859606168108 ... SidsteSidste
Viser resultater 856 til 870 af 2318

Emner: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

  1. #856
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    1,144

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Til gengæld er de fans med HJERTET!11!!1

    Citat Oprindeligt indsendt af The Moose
    Jeg har selv fået nogle "åbenbaringer" på det seneste.

    - Tog mig selv i at få ondt af alle de brilleaber som føler de støtter en klub, da vi var i siloen sidst. Hvad har det med noget at gøre? Ikke andet end at jeg føler for dem, da de aldrig vil forstå hvad mange af os herinde føler for vores KLUB! Men netop herfor gør det så meget mere ondt at læse alle disse indlæg, især når det kommer fra en som dig Brizz, som tydeligvis er en del af den Brøndby kultur som vi inderligt kan være stolte af! Denne kultur er i forfald, og har været det alt for længe.
    Altså undertegnede behøver I altså ikke at have ondt af.

    Brøndby IF vil altid være i mange hjerter, men ikke alle disse hjerter kan ikke kapere den konstante smerte de påføres, og så er det vel en menneskelig reaktion at prøve at begrænse denne smerte ved at blive mere følelseslammet overfor kilden til smerten.
    Armen - Man får næsten helt lyst til at citere Rockers By Choice: ♫ Som man siger så tit, rimer hjerte på smerte ♫

    HELL YEARH!

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #857
    Tilmeldingsdato
    May 2006
    Indlæg
    594

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Her er sort på hvidt hvordan man bakker sit hold op i medgang og modgang. Danmarks Bedste Fans® - ingen tvivl om det.

    /J!
    Du glemmer i farten alle de fine fans, der sang 'ludersøn' efter den tidligere yndling Martin Retov, der nu - sammen med flere andre egenavlede - stiller op for den Gule Fare.
    Latteren forstummer minut for minut,
    lyset er gået kemien er brudt,
    færdsel på græsset er strengt forbudt,
    for vi nærmer os endnu en vinter.
    Lundberg_aus_Lolland's Avatar

  4. #858
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    445

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    fra SSO:
    .............................. ..
    Hey jeg giver dig helt rat. jeg har græt så mange tåre de sidste mange år at un må det være slut jeg kan ikke mere efter 17år hvor BIF har været ørvest i mit liv må jeg sige farvel. jeg vil tænde et lys hver dag de næste 17 år og glæde mig over alle de oplevelser jeg har fået. jeg vil side og mindes min klub og huske den for det den har gjordt for mig/ved mig. TÆND ET LYS HVIS I VIL MINDES VORES GAMLE KLUB. RIP. BRØNDBY JEG VIL SAVNE DIG 1964-2010
    .............................. ..

    Dejlig BIF retorik :-)
    Mvh Anders
    -----------------------------------------------
    Pessimist for life

  5. De følgende 5 brugere er enige:

  6. #859
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    225

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    ›Slasher har ondt på vegne af dansk fodbold:

    >Citat:
    >Vi er stadigvæk danmarks stolthed, og jeg misunder ikke de hvide bøsser
    >derinde! ALLE kan købe sig til succes, det er så hamrende uansvarligt det de
    >har gang i derinde. Mod Rubin havde de 3!, 3! danskere i start 11´eren. Det
    >er seriøst at latterliggøre dansk fodbold, fy for helvede! Mod Sporting
    >dernede havde vi på et tidspunkt 10 danskere på banen på samme tid, det
    >var sku smukt, og hamrende ansvarligt!


    det er sådan noget her, der gør at jeg ikke forstår bifferne... alle kan købe sig til succes jovidst, men til den kamp startede de kun med 1 spiller der var fra klubbens ungdoms halløj.. alle nemlig trænerens søn.... alle andre var købt, men når det er danskere er det okay? never get it....
    "Hans fodboldhjerne var skudt tilbage til stenalderen. Jeg ved ikke, hvad det er for noget lalle-bold, han har spillet til Gold Cup..."
    Ståle om Atiba Hutchinsons tilbagevenden til FC København efter at havde været til Gold Cup.

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #860
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    161

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Fra SSO
    Jøsses, du sejler mere end vores nuværende ledelse, kaster om dig med usandheder, og jeg ved ikke hvad.
    At påstå fck-away virker, er da simpelthen noget at det mest ukorrekte jeg har hørt meget længe! På hvilken måde virker det? Jeg synes det er fint dokumenteret med artikler, billeder, udtalelser mm. rundt om på diverse fora, at der stadig er småproblemer med fck-fans, og dertil kommer de episoder pressen ikke opfanger. Du prøver desperat, at gøre fck's problemer mindre end de egentlig er, især med dine udtalelser om problemerne i Esbjerg, hvor du lidt udstiller, at du ikke har nogen som helst viden om hvad fanden der foregår.
    Samtidig med der altså stadig er pyro, der er sjældne episoder med kontrollørerne, og sjældne tilfælde af hærværk, præcis som vi har det i Brøndby, så kan fck'erne vade ind på stadions uden deres kort.
    Samtidig kan fcks uoficielle scene sidde nede i deres kælder, hvor de selvfølgelig sidder og lægger planer for hvordan de skal ødelægge fodboldsporten, og grine af de nyheder der i tide og utide popper ind på fck.dk om hvor mange karantæner man har givet efter ballade eller pyro til en fck-kamp. For det er ihvertfald ikke nogle af dem som har fået karantæne, hvis de karantæner da overhovedet findes i den virkelig verden.
    Du virker ærlig talt ikke som en person der ved særlig meget om denne problematik, men prøver desperat at kringle din mening igennem, for utrolig mange af de ting du siger, er faktisk diciderede forkerte.

    fck-away er ét stort PR-stunt

    Og til sidst et ærlig spørgsmål: Er du fck-fan?

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #861
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    59

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    ›fra SSO:
    ›............................. ...
    ›Hey jeg giver dig helt rat. jeg har græt så mange tåre de sidste
    ›mange år at un må det være slut jeg kan ikke mere efter 17år hvor
    ›BIF har været ørvest i mit liv må jeg sige farvel. jeg vil tænde
    ›et lys hver dag de næste 17 år og glæde mig over alle de
    ›oplevelser jeg har fået. jeg vil side og mindes min klub og huske
    ›den for det den har gjordt for mig/ved mig. TÆND ET LYS HVIS I
    ›VIL MINDES VORES GAMLE KLUB. RIP. BRØNDBY JEG VIL SAVNE DIG
    ›1964-2010
    ›............................. ...

    ›Dejlig BIF retorik :-)

    Yikes, det bliver sgu til mange lys!!!

  11. #862
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    400

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Igen fra SSO'en

    "» » Super brev BS! !
    » »
    » » i det dækker det hele, og på en saglig og kontant måde.
    » »
    » » ros her fra.
    » »
    » » Termo
    »
    » Hvad er det, der er så super ved det brev?
    » Der står "Vi er meget kede af det går så skidt, vi håber at I finder en
    » løsning hurtigst muligt. Ha´ et godt møde".
    »
    » Intet banebrydende i det, hverken positivt eller negativt. Brevet er
    » nærmest ligegyldigt og ligner noget, der er skrevet for at please BS´
    » medlemmer, for "så gør BS da noget", når nu de er for vattede til at
    » deltage i diverse mere eller mindre kontroversielle aktioner.

    Må bare kort og godt sige: Lær at læse igennem linierne
    "
    hehe
    Stavefejl??

    Go suck a rail road spine!!!

  12. #863
    Tilmeldingsdato
    Mar 2005
    Indlæg
    493

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Jyllandsposten 06.10.2010

    Brøndby bejler til Kasi-Jesper

    Af TROELS HENRIKSEN
    Offentliggjort 06.10.10 kl. 06:00
    Brøndby IF’s bestyrelsesformand, Per Bjerregaard, fortsætter på posten på trods af et enormt pres fra især tilhængerne om at gå af, men han ser rigmanden Jesper Nielsen som sin afløser i løbet af få år.


    Er vi så ude over den der snak om "købeklub" eller ?
    "De ska´ha´baaaaaankkk.... 100-0..!
    Bold-lam plastikfan med briller,på NedreC...elsker Café Latte...gerne i et rigtigt stort glas...tak!
    Fnug's Avatar

  13. #864
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,037

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Emne: Historieløse revolutionister!
    Forfatter: KenN
    Dato: 07-10-10, kl. 14:47:13
    Der var en gang en jysk dreng, som flyttede til KBH. Han kunne godt lide at spille fodbold, og han meldte sig ind i den lokale klub. Han fik en del kampe på holdet, som spillede på noget der lignede en mark. Han havde et godt hovede, og begyndte at skrive lidt i klubbladet. Den lille klub satte pris på hans evner, så man ønskede at få knægten involveret lidt mere i klubben.
    Få år senere blev knægten formand for den lille klub, som efterhånden begyndte at rykke frem i rækkerne. Og med passioneret engagement og flid fik den unge mand engageret endnu flere dygtige mennesker omkring klubben.
    Og efter nogle år skete det! Klubben rykkede op i 1.division. Få år efter blev klubben danske mestre, for igen få år senere at spille semifinale på det olympiske stadion i Rom.

    BIF har en historie, som appelerer til noget helt grundlæggende i mennesket. Nemlig den lille mands lange vej, gennem utallige svære forhindringer, mod toppen. "Den grimme ælling", "klokken", "den amerikanske drøm", osv.osv. Brøndbys historie er noget alle mennesker her i landet kan identificere sig med. Det er det, som Brøndbys brand er bygget op omkring. Det er derfor, at her hvor jeg bor i midtjylland, holder 50 % af mænd i den fødedygtige alder med BIF, og det gør deres børn i øvrigt også!

    FCK derimod har ingen grundfortælling at bygge på. Det er kun oplevelserne på plænen, som folk kan identificere sig med. Og det er selvfølgelig også nok, så længe der er nok af dem! Men hvis man ikke lige bor på Østerbro, så er der ingen identifikationskraft i FCK, som kan nå helt til Jylland i hvert fald. Der er stort set ingen mænd i den fødedygtige alder, som holder med FCK her, kun et par drenge her og der i skolegården.

    Man taler meget om "Brøndbyånden". Og det er meget diffust, hvad der menes med det. Men jeg vil mene, at det har at gøre med, at man identificerer sig med den historie, som er Brøndbys.

    Det er den historie, som vi ikke skal have revet ud af bogen. Vi skal ikke rive alle disse sider ud, for at skrive en ny historie, som handler om den rige mands legetøj. "Den grimme ælling" skal ikke skiftes ud med "konen i muddergrøften".
    Indholdet her er jo som set så tit før, selvom mænd i den fødedygtige alder ikke er set så tit.

    B4's leverede dog en sjælden skarp reply:

    Sjovt at din IP så siger du skriver fra Ballerup...
    Temptation; I like Women, Wine and Song – and all the special pleasures of doing something wrong….Yeah; you’ll never make a saint of me!!


  14. #865
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    625

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Politikens tredie sektion, PS, har endnu engang været på ekskursion til Vestegnens fallerede fodboldflagskib. Udover en del ævl om blå-gule hjerter fra frivillige og en beskrivelse de standende genvordigheder mellem Bjerregardister og kontrarevolutionære byder artiklen på et interessant forsøg fra Per Nielsen på at definere den særlige Brøndby-ånd:

    "Man taler om den særlige Brøndby-ånd. Det er svært at forklare, hvad det er, men det er det sammenhold, vi har i klubben. Det er det engagement, der bliver lagt for dagen af alle de frivillige, supporterne, spillere, ledere. Alle kender det. Det er meget specielt".

    Endnu engang viser den helt særlige Brøndby-ånd sig altså at være komplet umulig at sætte ord på. Men heldigvis fortsætter Per-Per:

    "Tidligere gik vi spillere altid over i klubben og fik en øl med vores gamle trænere efter kampene. Det ser man ikke så meget mere. De sidste par år har Brøndby været en klub, hvor spillere er kommet ind, har spillet i et år eller to, fået penge og er røget videre. Jeg spillede aldrig for pengenes skyld, Jeg spillede, fordi jeg elsker klubben. Den kærlighed finder man ikke så meget mere."

    Den nærliggende konklusion - at Brøndbyånden må have forladt klubben - udebliver. Til gengæld er der vist dele af forløbet op til Per-Pers sidste kontraktforlængelse, der er røget i glemmebogen...
    Tillad mig at hjælpe din fantasi, C.V.! Direkte deltagelse i CL-gruppespil havde været bedre... Hvem var det nu, der ødelagde den mulighed?
    _EG_'s Avatar

  15. De følgende 5 brugere er enige:

  16. #866
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    516

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    JP bringer idag et meget åbenhjertigt interview med Per Bjerregaard, hvori han citeres for følgende:

    Det var en stor fejl, at jeg ansatte min søn som sportschef. Det var en meget stor fejl. Han var ansat her i forvejen, men jeg siger, at det var en fejl, fordi han pludselig blev en offentlig person. Fejlen var, at det ikke faldt mig ind, at man kunne tænke, at han fik jobbet, fordi han var min søn.
    Det sjove er egentlig, at det kan komme så meget bag på ham. Bladrer vi lidt i historiebøgerne, har Berlingske jo tilbage i 2006 bragt et interview med ham, hvori det hedder

    Jeg tror, det er svært at finde en, der har større kendskab til klubben. Han har jo boet hjemme til han var 18-19 år. Og så har han den rigtige alder. Desuden er det bestyrelsen, som har ansat ham efter indstilling fra mig.
    Fanden tage dem der kobler tanken om at kvalifikationerne var at han har boet hjemme til han var 18 med at det havde noget med nepotisme at gøre...

    *imødeser med spænding beskrivelsen af kvalifikationer hos den nye sportsdirektør*
    Walle
    Copenhagen Lads

    Tolerance og Empati...
    Walle's Avatar

  17. De følgende 5 brugere er enige:

  18. #867
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    445

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Det ser ud til at PB nu også har fået sin kone ansat i BIF.
    Nu har jeg ikke læst artiklen (http://www.bold.dk/nyt/Bjerregaard-f...ttelse-af-soen) men overskriften i linket "Bjerregaard-fortryder-ansaettelse-af-soen" siger vel det hele ;-)
    Mvh Anders
    -----------------------------------------------
    Pessimist for life

  19. De følgende 7 brugere er enige:

  20. #868
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,554

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    En harmløs, men dog småskæg stavefejl fra SSO:-)

    Det ville ihvertfald betyde at noget af charmen ved holdet ville forsvinde, hvis der ikke var en wass, randrup, mike, stryger, lortenzen, kahlenberg osv. på holdet.
    ougar
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #869
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    25

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    1. Total FCK-dominans med en af de flotteste halvlege i mands minde.

    2.
    Hvad sker der for, at Brøndby fik point i dag? det er da flot
    3. ???????

    4.
    Ja, tilgengæld har jeg aldrig været mere sikker i mit valg hold, sidder også og ser fuckerne, og selvom i fører 2-0, så synes jeg sgu der er noget pinligt, ved at spille på lange bolde og kontra på hjemmebane, som forsvarede mestre og 1'ere....
    Sidst redigeret af PimpCess : 17.10.10 kl. 17:56
    I don't know with which weapons the 3rd worldwar will be fought, but I know that the 4th will be fought with sticks and stones.

  23. De følgende 4 brugere er enige:

  24. #870
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    48

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Frustrationen er kolossal:


    "Taastrup (2630),
    17.10.2010, 18:28

    @ Djemba19


    Synes godt om (8)
    Synes ikke om (0)

    Spark nu bare lidt mere til migPost svar
    tvært imod!
    hadet er kun blevet større, og lysten til at tage til away i parken er klart #1 fortiden.
    JEG HADER DEM!!!! jeg hader deres succes og jeg hader deres spillere, jeg ønsker dem ALT ondt, og jeg frydes hvis de endeligt taber, hvilket de desværre sjældent gør.
    før var kampen mere 50/50 men ikke mere, de er os overlegen på alle områder, og de er blevet alt det jeg frygtede, mode fænomenet der blev mere end et mode fænomen.
    Jeg hader deres fans fordi det er så nemt at være fck fan, og vælge fck, jeg hader mig selv fordi jeg elsker Brøndby men de elsker åbenbart ikke mig, når de kan være så ligeglade med vores følelser og passion.

    Jeg hader enda min far fordi han tog mig på stadion som lille, og når man er forbi til kaffe og vi har tabt ENDNu engang til fclortejyllandmiddelholdDØDØDØ D klub pga overbetalte spillere uden gejst og man høre ens far sige "ja det var jo ikke som før i tiden". så har man lyst til at kaste kogende kaffe i hovedet på ham, og kvæle ham i en scone imens man skriger!! VAR DET DETTE LIV DU VILLE BYDE MIG SOM LILLE!!

    Jeg hader Hr. og Fru. danmark fordi når jeg endeligt lufter min Brøndby trøje, så går de over på den anden side af vejen, fordi de tror jeg vil slå dem ned, stjæle deres ting, og skam pule deres hund. Fordi sådan er de jo dem fra de gule.

    Vores ledelse er lort! lorte nisser! og folk der siger der ikke findes nisser lyver, for de findes, og de sidder i vores ledelse, de våger over en potte med guld, som de meget nødigt vil af med, for det er deres kæreste eje, og ingen andre skal ha en del af det, potten med guld kaldes af menneskene Brøndby, og de gør den til lort, så ingen andre end dem gider få ejendel af ded!
    bekæmp dem med rødt siger jeg!

    Jeg hader mig selv fordi jeg aldrig gik til spejder, og ikke kan binde en knude, som kan bære den løkke der skal holde mit døde kadarver når jeg hænger mig selv i kælderen, fordi vi taber endnu engang.
    Så jeg må leve med det her liv jeg nu engang lever.

    Min kæreste!!!! uhhhh lysten til hustru vold er stor disse dage.
    "Ej det er jo bare fodbold, hva klager du over" sætningen er brugt lidt for ofte, jeg kan ikke forklare hende den kærlighed der er, og jeg gider ikke engang, hun vil aldrig forstå den, for hvorfor elske noget der ikke elsker en selv, hun ville jo bare forlade det, men den her kærlighed kan man ikke slippe! fuck kærligheden!


    Nu vil jeg tude! og nej rigtige mænd tuder ikke, for jeg er tydeligvis en kælling sådan som jeg bliver røvpulet fortiden!"

    - mvh Rinaldi


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. BIF - sagde eller skrev de virkelig det? #5
    By -smølle in forum Diverse
    Svar: 297
    Sidste Meddelelse: 21.08.07, 16:06
  2. Svar: 359
    Sidste Meddelelse: 15.04.07, 17:44
  3. Svar: 300
    Sidste Meddelelse: 03.11.06, 10:01

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •