Side 59 af 155 FørsteFørste ... 9495657585960616269109 ... SidsteSidste
Viser resultater 871 til 885 af 2318

Emner: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

  1. #871
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    1,144

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Når nu den kære Sterup fra Blok4.dk har besluttet sig for at "VFM (FCK)"s argumentation er helt i 1 hegn, og derfor besluttet sig for at tie stille, så må vi hellere gemme dette fine battle for eftertiden..

    Den Store Sterup med Gråt, VFM (FCK) med blåt (-:
    Når nu kilderne er fra FCK, så er det jo ikke noget vi Brøndbyfans indbyrdes kan blive enige om.

    ...og da du ikke virker som en der har en agenda med at præsentere tingene i et bestemt lys, tager jeg naturligvis dit ord for det og konstatere at jeg selv og mange andre FCK fans ikke aner hvad der foregår omkring ørene på os når vi er på udebane.
    Det leder os så tilbage til at problemet nok ikke er AWAY modellen, men måden den bliver administreret i praksis. Bif kan jo så bare nappe løsningen og administrere den mere professionelt.

    Det vil det eksempelvis ved en samkørsel med andre registre. Er det koblet op på hooliganregisteret, så kan nogle få fingrene alvorligt i klemme hvis de bliver genkendt på eller omkring stadion. Og så er der muligheden for at eksempelvis de FCK'ere der hærgede et tog forleden, kan blive udelukket fra stadions. For togene er også videoovervågede, det ville søreme være smart om man kunne sige farvel og tobak til sådanne mennesker. Og så er der jo også muligheden for at straffe hårdere, jo flere beviser og jo flere forhold man kan klistre på én
    person.

    Du er simpelthen allerede ved at udvide den løsning der i forvejen er ulovlig, til at give adgang til fri udveksling blandt alle mulige private foretagender.
    Hvis fri fantasi er grundlaget for løsningerne er jeg ikke i tvivl om at du kan komme op med verdens bedste løsning, men skal vi ikke vende tilbage til den virkelige verden?

    Nej, det vil jeg ikke påtvinge dem. Det fornødne udstyr kan fås mobilt og her er det at DBU og Divisionsforeningen kunne komme i spil.

    OK, så du flytter udgifterne over på DBU og Divisionsforeningen. Deres økonomi er meget presset i forvejen, så er det ikke lidt vildt at forvente at de som repræsentanter for dansk fodbold som helhed skal betale for et problem der ikke er de danske klubbers som helhed, men er Bifs og til en vis grad også FCK’s?

    Nej, det har alle klubber ikke, men de fleste har og alle opgraderer løbende. Eksempelvis står Lyngby til at få et nyt stadion og vupti - endnu et stadion med kvalificeret overvågning.

    Og det kameraudstyr skal ligesom alt det der allerede er i drift på stadions af alle mulige årgange, være i stand til at filme folk så tæt at det med dine ord kan ”panorerer henover alle afsnit af et stadion i løbet af en fodboldkamp, og kan med det rette program spotte tæt på 100% af de, der er registreret og som alligevel har begivet sig til fodbold”
    Det lyder ikke som standardudstyr hvis det overhovedet eksisterer. Mon Lyngby kommune betaler? Eller DBU?

    Det er en mulighed. Typisk er problemerne størst i udebaneafsnittet og på den mest aktive fantribune. Så kan man jo starte her, og så ellers udbygge med tiden.

    Ok, jeg kan forstå det med at dække hele stadion i stedet for blot udeafsnittet ikke er så vigtigt længere.

    Jeg kan se at du er løbet tør for argumenter med ovenstående sludder.

    Det kan være jeg ikke fik formuleret mig så elegant, men din løsning virker lidt rigelig fantasifuld og nem.

    Løsningen findes allerede, så det bliver ikke Brøndby IF der tjener penge på det.

    Jeg spørger igen, hvor er den i drift?
    Alle der ved bare det mindste om IT løsninger vil jo vide at de der har udviklet løsningen og har fået den i drift med garanti vil have gode beskrivelser af det på nettet, så jeg skal egentlig bare bruge et vink om hvor jeg skal søge, så finder jeg selv ud af resten.

    Hvis Brøndby IF skal til at indføre et away-register, så bliver det de mennesker, der i dag arbejder for en effektiv løsning, der skal starte et away-register. Og hvor mon pengene kommer fra? Vi har jo ikke alle en ubegrænset kassekredit hos Nordea.

    DBU? Det er jo nok billigere for dem end din løsning. En bedre ide er naturligvis fra Bif. Ligesom FCK må man forvente at de dækker den udgift det er at forsøge at styre andre fans.

    Hullet og usammenhængende? Det skulle jeg ikke mene det er - medmindre
    man ønsker det skal være det. Men så kan man jo finde huller i alt.

    Nej, jeg bemærker at du i flere omgange rimeligt ukritisk har nappet stort set alt hvad Palmå skrev og gjort det til din holdning, så selvfølgelig ser du det ikke som damage control på et tyndt grundlag.
    Af samme grund som jeg og tilsyneladende flere andre i denne tråd ikke syntes dit forsvar for det ulovlige register og angreb på AWAY hænger sammen, var jeg ikke rasende imponeret af Palmås forsvar. Det er jo for pokker da nærmest identiske argumenter I bruger.

    Holland er et godt sted at starte. Brøndby IF's løsningsmodel er jo netop smart, fordi 99,9% af tilskuerne aldrig kommer til at opdage den - bortset fra at den kan gøre op med mange af de problemer vi har i dag. Og måske er det derfor du ikke har oplevet den.

    Jeg har netop søgt på Holland og CCTV løsninger der som du siger har software der i store folkemængder kan identificere individer der ikke ønsker at blive genkendt. Indtil videre har jeg intet fundet, men vil kigge videre og lover at vende tilbage hvis jeg falder over noget.

    Esbjerg er fakta.

    At der er en person fra EFB der har fyret en overskrift af og at I som stort set de eneste har fundet det værd at gentage den et utal af gange er fakta.
    Hvad der egentlig skete i Esbjerg er lidt mere uklart, men det må have været voldsomt når du og Brøndby IF kan bruge det til så meget.

    Brøndby IF's model går laaaaangt længere end FCK Away. Jeg orker ærligt talt ikke at argumentere yderligere for det, for det er så åbenlyst at man skal være imod det per definition, for ikke at se de muligheder det tilbyder i forhold til et simpelt plastikkort og et medlemskartotek.

    Fair nok at du ikke orker det. Det har du heller ikke orket i din blog, ligesom Palmå heller ikke rigtigt fik gjort det i sin.
    Næste gang du farer til tasterne for at promovere budskabet, håber jeg nu alligevel du vil gøre dig umage for at anskueliggøre hvad den åbenbart vidtrækkende forskel der er på at identificere og afvise folk med karantæne og så at identificere og afvise folk med karantæne er.
    Sterups meget kloge blog vedr. Away kan læses her: http://www.bif-support.dk/index.php?...blog&Itemid=67

    Ole Palmås lige så kloge blog her: http://brondby.com/article.asp?aid=64221&id=145

    Ingen af nævnte blogs er særligt læseværdige, men måtte dog hellere tage kilden med...

    Den originale tråd fra Blok4 kan findes her: http://www.blok4.dk/debat/read.php?t=0&p=0&id=304917 - og hvis den stadig eksisterer - RET sjov fra tid til anden...

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #872
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,421

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    G.d. kamp blev naturligvis også debatteret på SSO:

    Det var meget tydeligt at se at Barca ikke tog opgaven seriøst nok. Hvis det havde været Chealse eller Man U istedet for FCK, så havde der været en helt anden tænding fra Barca's side.....

    Indlægget er at finde i tråden: Selvsvinget over FuCK når nye højder
    "Hvis Brøndby holder op med at lyve om FCK, så skal vi nok lade være med at fortælle sandheden om Brøndby!"
    Elisabeth's Avatar

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #873
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    276

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Fløjte tricket er et af de ældste i bogen. Jeg brugte det selv i sin tid, hvilket er godt 10 år siden. Det gav et eller to sekunder på en hurtig angriber. Santin er bare den første der nogenside er falde for den.
    Det er efter min mening, det mest harmløse man kan for at stresse en angriber.
    Der findes langt værre og usmagelige måder at stresse angribere på
    Brøndby-fans, nu også opfinderne af "fløjte-tricket"..


    Link
    http://www.blok4.dk/debat/read.php?t...5751&id=305770

  6. De følgende 5 brugere er enige:

  7. #874
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    48

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Jeg bliver nødt til at dokumentere fra stasi.com. Kloge hoveder vil sikkert kunne opstøve citater fra Køhlert i dagene efter fyringen, hvor han mildest talt fremtod som skuffet samt konkludere udfra det faktum at han søgte hjælp fra Spillerforeningen, men here goes:


    "For noget tid siden kunne man læse at Tom Køhlert var blevet opsagt i stillingen som scout, og det til trods for, at klubbens formand Per Bjerregaard angiveligt skulle have lovet ham "livstidsansættelse".

    Tom Køhlert har overfor brondby.com ønsket at fortælle lidt mere om realiteterne i den historie, som Tom siger "mediemæssigt kørte helt af sporet".

    Min klub

    Tom Køhlert fortsætter:

    - Per og jeg havde, den dag jeg fik at vide at min kontrakt ikke blev forlænget, en god snak om klubben og specielt nogle opgaver i amatørklubben, som jeg havde lyst til at hjælpe med fremover. Om selve det, at aftalen ikke blev forlænget bør det også nævnes, at jeg rent faktisk fik en aftrædelsesordning tildelt af selskabet.

    - Med hensyn til rygterne om, at Per har lovet mig livstidsstilling, så har det snarere været på den her måde, at Per har sagt; "Mon ikke vi finder ud af det hen af vejen, når vi når frem til pensionsalderen" - Det har han altid levet op til og det gør klubben fortsat. Det er et års tid til, jeg når pensionsalderen og jeg er sikker på vi finder en god løsning. Et er sikkert, der bliver ikke nogen "sag" mellem Brøndby IF og mig.

    Og Køhlert resumerer sin tid i Brøndby IF:

    - Jeg har været i Brøndby IF lige siden starten af klubben i 60?erne, spillet på førsteholdet, været med til at rykke op med førsteholdet både som spiller og træner, været ungdomstræner, talentcheftræner og cheftræner. Jeg har vundet danske mesterskaber til klubben som cheftræner, og det har været rigtigt godt at være med i den forrygende udvikling, klubben har gennemgået. Jeg jeg er stolt over, at jeg som professionel træner er blevet udnævnt til æresmedlem af klubben og har modtaget klubbens sølvnål.

    - Jeg er altid blevet godt behandlet og ingen skal være i tvivl om, at Brøndby IF er og bliver min klub. I morgen aften arrangerer klubben så jubilæumsmiddag for de herlige spillere, trænere og ledere, der for 25 år siden vandt Brøndby IF's første Danmarksmesterskab.
    Det glæder jeg mig til. Det må blive en herlig aften.

    - Men det der vil gøre mig mest glad i weekenden: Stor opbakning til spillerne på søndag fra tribunerne, så vi kan få en sejr over Randers, slutter Tom Køhlert. Den første mestertræner i Brøndby IF med det store Brøndbyhjerte, som altid vil være respekteret i klubben."


    mvh Rinaldi - som undrer sig over om Doktoren lever i en anden tidsalder eller er blevet alvorligt sindsforstyrret. Hvem tror på at det sidste citat er udtalt af Køhlert???

  8. Den følgende bruger er enig i dette:
    MCN

  9. #875
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,016

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Efter BIF "imponerende" sejr over Hestene i dag, kommer følgende guldkorn på SFO'en:

    Kære Ludere

    I ka være ganske rolige:

    Vi har nakket jer inden 29. maj
    Jeg lægger mig ned allerede... Eller noget...

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #876
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    225

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    jae sjovt som 1 sejr lige pludselig gør dem til så meget mere...
    faldt også over dette her virklighedsforskruede indlæg:

    "Der er stadig langt vej op til guldet, selvom at vi tog et godt skridt idag. Mener at vi kan byde fck op til dans med den fight vi viser idag. Så lidt af deres kamp i Silke og det var ikke for godt det de viste. Ingen fight, ingen vilje og manglende knist. Ja, de vandt man det kan de takke johan willand for, han reddede dem gang på gang."

    jovist, tak til wiland for den intet mindre end formidable redning indenfor 10 minutter, men det var vel også det..
    derudover ved man når man ser FCK's kampe at de mindst har 5 gear mere som. f.eks. ved 1-0 målet.
    eller det er måske bare mig??... ^^´
    "Hans fodboldhjerne var skudt tilbage til stenalderen. Jeg ved ikke, hvad det er for noget lalle-bold, han har spillet til Gold Cup..."
    Ståle om Atiba Hutchinsons tilbagevenden til FC København efter at havde været til Gold Cup.

  12. De følgende 3 brugere er enige:

  13. #877
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,551

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    jae sjovt som 1 sejr lige pludselig gør dem til så meget mere...faldt også over dette her virklighedsforskruede indlæg:
    Det er i den grad et interessant og underholdende fænomen, som man i øvrigt kan stole 100% på. Biffernes humør skifter nærmest oftere end min kones.

    Oven på en flot serie på otte kampe med en enkelt sejr - som kom i hus på 3 scoringer på dødbolde - så skal der stadig ikke mere end en enkelt sejr til, før de tror de er på niveau med det nok bedste danske hold nogen sinde :-) Tilsvarene vil et nederlag på onsdag (nå nej, søndag, BIF spiller jo ikke flere midtugekampe) igen få debatten til at køre om den uundgåelige nedrykning og aktioner mod ledelse og spillere.

    Og jeg ER klar over, at der er forskellige meninger repræsenteret, men det VIRKER nu stadig som om, de har gang i en fantastisk humør-rutsjebane.

    Det er i øvrigt skægt, som jeg er blevet i stand til, at se det positive i en BIF sejr. Jeg kan godt se fordelen i, at alle folk derude får lidt tro på tingene en gang i mellem. Så kan de stadig tro, at de er tæt på toppen, og bare har været uheldige med skader og mangler lidt tur i den. Jo længere tid de forbliver på deres middelmådige niveau, jo sværere bliver det, at komme op igen, når de endelig får gjort noget ved problemerne.

    ougar
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  14. De følgende 9 brugere er enige:

  15. #878
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    1,144

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Det er til gengæld meget klogt sagt -inkl. et helt nyt ord (-:

    Citat Oprindeligt indsendt af MHP, Gul Stue
    Jeg er sådan set enig...men med den strategi kommer vi ikke op i niveau med FCK. FCK er hvor de er idag fordi de har formået at holde på deres profiler 1-2 år længere end vi kan/har (imo). Det koster...og jeg er ikke sikker på at et "våbenkampløb" med FCK vil være sundt for vores økonomi på lang sigt.

  16. #879
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    35

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    I en tråd på Sydsiden bliver der snakket om brøndby-tatoooos - faldt lige over denne kommentar:

    Jeg sagde lige til min kone, at jeg også kunne tænke mig een, hvorefter hun sagde "så skal du også være sikker på du forbliver fan"!
    Jeg kunne så mærke at hjertet slog en ekstra gang og jeg blev helt varm omkring det.
    En gang BRØNDBY....
    Hvor sødt ;)


  17. #880
    ZFDK er offline - vil hellere ha' en Star
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,102

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Endnu en Blok4-bruger, der ser lyset:

    Ikke nemt at acceptere, at vi er så langt bagud i forhold til PS&E, men det kommer vi vist ikke udenom, at vi er. Og så giver det blot endnu mindre mening, at de officielle udmeldinger fra klubben for bare 2 måneder siden lød, at vi havde en trup, som var lige så god som PS&E.

    Ja faktisk viser det jo bare, at ledelsen i vores klub på alle leder og kanter har et forældet billede, som er meget langt fra virkeligheden. Et virkelighedsbillede som vel er taget for 8-10 år siden.

    Der skal ske forandringer - store strukturelle forandringer, hvis vi skal tilbage i toppen af skandinavisk fodbold. Hvis ikke det sker, vil ingen investor med respekt for sig selv, indskyde de penge, der skal til for at komme tilbage.
    Men så skal han da lige bankes på plads:

    problemet er ikke ift pse - de erjo totalr hypet op so far har de INTET vist i min bog- slået et ssekunda hold fra grækenland , et norsk og hviderussisk mandskab hurra hurra - iaften 1 1 mod barca - javel ja det gjorde kasan osse.
    Yes sir... Bitterheden ER kolossal

    ZFDK


  18. #881
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    2,703

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    ...... eller gjorde de virkelige det??????

    Der var engang en Brøndby-fan som havde en søn som var FCK-fan. Det giver jo lidt "rivalisering" i det lille hjem, godt hjulpet på vej af Brøndby-fanens bror som også er FCK-fan.

    Da det ikke gik så godt for BIF og BIF-fanen ikke kunne byde sin søn på europæisk bold på Brøndby stadion så bestemte han sig for at være flink overfor sin søn og så købte han to sæsonkort til Parken. Så kunne han og FCK-sønnen i det mindste se noget CL-bold sammen på den måde. De var også inde og se FCK-Rubin, men så glemte han at få købt billetterne til de to andre CL-kampe i Parken. Surt for sønnen som jo var blevet lovet at se FCK og Barca og opleve det store show.

    Men så træder FCK-broren til med en billet som han har fået i overskud og som han så synes hans FCK-brorsøn kan få og tage med i Parken til FCK-Barca. Han sender billetten til sin bror og regner med at skulle have sin FCK-brorsøn med i Parken den 2. november. Men nej, i sidste stund bestemmer faderen at han selv vil i Parken og bruge billetten.

    Gad vide om han er populær hos sin søn?

    WTF siger jeg bare.
    Sidst redigeret af tortocnt : 07.11.10 kl. 11:22
    Hislen af TorbenØ.

  19. De følgende 3 brugere er enige:

  20. #882
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,139

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6


    Emne: Tak for denne gang, Brøndby IF
    Forfatter: Øksen
    Dato: 04-11-10, kl. 14:53:31
    Sendt til A/S'et, amatørerne, formand og næstformand for amatørerne samt direktøren

    -----

    Kære Brøndby IF,

    Jeg kommer fra en by, der hedder Hjørring. Den ligger i Nordjylland - ganske langt væk fra Brøndby. Alligevel har Brøndby altid været mit hold. Fra den gang, hvor jeg var seks år gammel, og Brøndby IF vandt sit første mesterskab, har jeg holdt med klubben. Og det har været en fantastisk tid. Der har været op- og nedture, men hele vejen igennem har Brøndby IF været klubben, der gik forrest og VILLE være bedst. Klubben har været præget af foretegsomhed og virkelyst. Klubben opfandt arrogancen, længe før Don Ø havde overvejet at starte en bastardklub på Østerbro. Og det var fedt!

    Desværre er denne fremsynethed nu erstattet af nepotisme og uprofessionelle tilstande i en grad, som må få alverdens despoter til at se til med beundring.

    Tak for alt. Men nu er det slut. Og mine børn, som jeg ellers havde planer om at opdrage til at være gode, loyale Brøndby-fans, kommer næppe nogensinde til at sætte deres ben i hjemmebaneafsnittet på Brøndby Stadion. Jeg vil i hvert fald ikke længere præge dem i den retning. Klubben har smadret ALT, hvad vi gamle fans har troet på - og det er gået stærkt. Alt, hvad der igennem fyrre år var bygget op, er på få år revet ned.

    En særlig tak skal lyde til Per Bjerregaard. Du har skabt Danmarks bedst fodboldklub og Danmarks bedste fodboldhold. Desværre har du også egenhændigt ødelagt den igen. Men nu har du vundet - og vejen er banet for, at din søn Anders nu kan føre klubben ind i det 21. århundrede som et i bedste fald middelmådigt superligahold. Tillykke til jer begge.

    Tak for alt.
    Anders


    ..lol.
    http://www.blok4.dk/debat/read.php?t...9284&id=309330
    Krølben

    Et forsigtigt bud (uden at være sikker i øvrigt) kan være, at der hentydes til vi ikke ved, om vi har to liv og derfor ikke kan spå om vi kan give vores to liv til Brøndby IF.
    Krølben's Avatar

  21. De følgende 8 brugere er enige:

  22. #883
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    119

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Nogle gange overhaler virkeligheden altså fantasien derude på Vestegnen:

    Emne: Sv:Hej du
    Forfatter: Statler
    Dato: 04-11-10, kl. 19:17:29


    Hej 1972,

    i mange år har jeg haft fornøjelsen af møder med PB. Noget er gået igen hver eneste gang; han hiver skrevne eksempler frem og holder skribenterne op på dem. Og det skal han da hjertens gerne selvom han ofte bruger det ude af kontekst.

    Jeg tænker om han virkelig følger med og printer det alt hvad der skrives?! Nok ikke. For nogle uger siden beskrev jeg hvem der er med i BIFs Venner og et par kommentarer blev tilknyttet. En uge senere skrev du et indlæg, hvor der var en eksakt copy/paste passage fra mit indlæg, fuldstændig identisk, særpræget tegnsætning og specielle formuleringer. Mit indlæg fandtes ikke på siden og kan ikke Googles. Dvs. du sidder og gemmer indlæg her fra siden elektronisk.

    Det må du også hjertens gerne, men jeg skal ikke være sen til at være mistænkelig over dit ærinde og hvem du er. Du er velkommen til at have en holdning, men du sidder ret tæt på Observatøren, så tænk dig om når du ytrer dig og påstår du blot er (endnu) en observatør med frie holdninger. Lige nu er din holdning lig PB's i mine øjne og I har dermed ytret, at I er klubben og I bestemmer fuldt ud koste hvad det vil. Gengiv det gerne på den ekstraordinære generalforsamling.


    Statler
    http://www.blok4.dk/debat/read.php?t...9587&id=309628

  23. De følgende 5 brugere er enige:

  24. #884
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    1,144

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    WTF?.. Sådan har jeg alligevel aldrig set "noone" stavet før...

    http://picupload.us/?v=theisleofper.jpg

    [Edit:] Og burde det ikke være "The Island of Per"... Isle giver minus mening..

    (-:
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  25. Den følgende bruger er enig i dette:

  26. #885
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    458

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    ›WTF?.. Sådan har jeg alligevel aldrig set "noone" stavet før...

    http://picupload.us/?v=theisleofper.jpg

    ›[Edit:] Og burde det ikke være "The Island of
    ›Per"... Isle giver minus mening..

    ›(-:

    Jeg har prøvet at arbejde videre med deres idé

    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. BIF - sagde eller skrev de virkelig det? #5
    By -smølle in forum Diverse
    Svar: 297
    Sidste Meddelelse: 21.08.07, 16:06
  2. Svar: 359
    Sidste Meddelelse: 15.04.07, 17:44
  3. Svar: 300
    Sidste Meddelelse: 03.11.06, 10:01

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •