Side 60 af 155 FørsteFørste ... 10505758596061626370110 ... SidsteSidste
Viser resultater 886 til 900 af 2318

Emner: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

  1. #886
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    511

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    ›WTF?.. Sådan har jeg alligevel aldrig set "noone" stavet før...

    http://picupload.us/?v=theisleofper.jpg

    ›[Edit:] Og burde det ikke være "The Island of
    ›Per"... Isle giver minus mening..

    ›(-:

    Det burde vel retteligt staves "no one". Og så kan han i teorien godt skrive "isle" efter min overbevisning. Det bruges bare oftest i historisk sammenhæng.

  2. De følgende 5 brugere er enige:

  3. #887
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,225

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Der synes mange steder at være en smule skepsis overfor stakkels Per Bjerregaard, men enkelte støtter har han da tilbage:
    Jeg er bange for, at han har ret. Hvem pokker gider købe N'Doye, når man kan få Bruno?

    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.


  4. #888
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    174

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Så er spåkonen igen i spil i Brøndby, denne gang er det brugeren 1972 på blok4, der kommer med en skarp analyse af FCKs problemer.

    I praksis prøver jeg bare at illustrere sondringen med at give den gas og belåne, udvide og købe - der er en regning der en dag skal betales. Min spådom - og indtil videre - har jeg forudsat alt inde i parken - hvilket jeg har fck kollegaer der kan bekræfte - at selve stadion bliver udskilt fra fodboldklubben. Mit håb er at dbu køber lortet og FCk lejer sig ind. Men det kan også være en 3 part. Men lige nu er det svært da lejemålene i parken er svære at udleje. Derfor venter man og håber at markedet vender sælger man til bogført pris - så vælter korthuset derinde - for så modsvarer panten i bygninger ikke til den realiserbare pris. så er der igen kun 3 forretningsben til at dække gælden. Så lad os sætte tæring efter næring os så "enjoy the ride" for pse.
    Inden i sætter tvivl omkring rigtigheden i hans inlæg, så har han haft RET i alt omkring FCK!

    Det eneste som jeg synes er rigtigt synd, er at han ikke har været på banen noget før, da alle Brøndby fans råbte op i kor om at Nordea ville lukke PSE inden 6 måneder. Lige nu er Nordea tættere på at lukke biksen derude, end de nogensinde har været på at lukke PSE.

    Ironisk er det ihvertfald.
    "Copenhagen have one of the best homefans in europe, and there hooligans was crazy when we were in copenhagen. When they got a throw in, the fans got mental, when they won a tackle it sound like a goal was scored, great team great fans."
    - En imponeret fan fra Grækenland.
    Fissan's Avatar

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #889
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    72

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Hahaha mon ikke ham Mikkel troller. Det kan han da umuligt mene.

  7. De følgende 4 brugere er enige:

  8. #890
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    119

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Hvad ligner det også, at journalister på arbejde i Brøndby opsøger volden på denne måde. De burde da vide, at man får en på hovedet ved at rapportere live udenfor stadion!?

    Jesus Christensen altså......

    TV3-reporteren Rasmus Lund opførte sig decideret dumt, da han søndag aften stillede sig uden for Brøndby Stadion for at rapportere fra demonstrationen mod bestyrelsesformand Per Bjerregaard.

    Derfor var han selv skyld i, at han fik et par på næsen, mener Brøndbys sikkerhedschef Emil Bakkendorf.

    - Vi har ansvar for det, der sker inde på stadion, men havde TV3 spurgt os, om vi ville hjælpe dem, havde vi bedt dem holde sig tæt til vores kontrollører, og så skulle vi have gjort vores til at hjælpe dem. Men bevæger man sig uden for stadion, så er man på offentligt område, og så er det på eget ansvar.
    http://www.sporten.dk/superligaen/br...-decideret-dum

  9. De følgende 8 brugere er enige:

  10. #891
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,551

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Hvad ligner det også, at journalister på arbejde i Brøndby opsøger volden på denne måde. De burde da vide, at man får en på hovedet ved at rapportere live udenfor stadion!?
    Emil Bakkendorf er et fæ. Ingen tvivl om det. Men denne her er jo bare igen en TOTALT forvanskning af hvad manden har sagt.

    Det eneste Emil siger er jo

    1: Det er altså ikke vores skyld, for det skete ikke et sted, hvor vi har ansvaret for noget som helst. Og det må man jo give manden ret i.

    2: Han fik en på munden INDEN interviewet startede. Så virker det ret dumt at blive stående. Igen må jeg give Emil ret.

    Ikke at nogen havde ret til at slå på ham. Men sådan rent isoleret, så virker det smart at smutte, hvis folk begynder at slå en - bare for ens egen sikkerheds skyld. Og hverken jeg eller Emil siger, at det dermed er hans egen skyld, at han blev slået. Det var det naturligvis ikke.

    ougar
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  11. De følgende 8 brugere er enige:

  12. #892
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    119

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Hvis du kigger på det uredigerede klip (det ligger på onside.dk) ser du, at han får en på snotten ca 5 sekunder inden han skal på live. Medmindre du er testpilot eller lignende har du næppe en så hurtig reaktionstid, at du afbryder et live indslag i sådan en situation. Han er også tydeligt rystet, når han kommer på live.

    Min anke mod Bakkendorf går på, at BIF's sikkerhedschef tilsyneladende har accepteret det faktum, at hvis du som presse forsøger at lave dit arbejde udenfor deres stadion, er et par på hovedet en erhvervsrisiko. Eller for at vende argumentationen om: Er sådanne tilstande noget vi evt. skulle acceptere udenfor Parken, bare sådan uden videre??

    ›Emil Bakkendorf er et fæ. Ingen tvivl om det. Men denne her er jo
    ›bare igen en TOTALT forvanskning af hvad manden har sagt.

    ›Det eneste Emil siger er jo

    ›1: Det er altså ikke vores skyld, for det skete ikke et sted,
    ›hvor vi har ansvaret for noget som helst. Og det må man jo give
    ›manden ret i.

    ›2: Han fik en på munden INDEN interviewet startede. Så virker det
    ›ret dumt at blive stående. Igen må jeg give Emil ret.

    ›Ikke at nogen havde ret til at slå på ham. Men sådan rent
    ›isoleret, så virker det smart at smutte, hvis folk begynder at
    ›slå en - bare for ens egen sikkerheds skyld. Og hverken jeg eller
    ›Emil siger, at det dermed er hans egen skyld, at han blev slået.
    ›Det var det naturligvis ikke.

    ›ougar

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #893
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    1,406

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    ›Emil Bakkendorf er et fæ. Ingen tvivl om det. Men denne her er jo
    ›bare igen en TOTALT forvanskning af hvad manden har sagt.

    ›Det eneste Emil siger er jo

    ›1: Det er altså ikke vores skyld, for det skete ikke et sted,
    ›hvor vi har ansvaret for noget som helst. Og det må man jo give
    ›manden ret i.

    ›2: Han fik en på munden INDEN interviewet startede. Så virker det
    ›ret dumt at blive stående. Igen må jeg give Emil ret.

    ›Ikke at nogen havde ret til at slå på ham. Men sådan rent
    ›isoleret, så virker det smart at smutte, hvis folk begynder at
    ›slå en - bare for ens egen sikkerheds skyld. Og hverken jeg eller
    ›Emil siger, at det dermed er hans egen skyld, at han blev slået.
    ›Det var det naturligvis ikke.

    ›ougar

    Som det har været tilfældet med Brøndby i lang tid, så er det ikke blot de isolerede tilfælde, der måske/måske ikke er ude i hampen, men når man står i lort til halsen, kunne man med fordel vælge en ny - og mere sympatisk - strategi.

    Men gud forbyde at man tog ansvar på de kanter...

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #894
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,551

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Hvis du kigger på det uredigerede klip (det ligger på onside.dk) ser du, at han får en på snotten ca 5 sekunder inden han skal på live. Medmindre du er testpilot eller lignende har du næppe en så hurtig reaktionstid, at du afbryder et live indslag i sådan en situation.
    Jeg tror næmere at min dedikation til at udføre mit arbejde, ville vise sig ikke at være stor nok :-) Nu er jeg en tøsedreng, så jeg tror sgu jeg var smuttet. Og jeg havde ikke tænkt voldsomt meget over at indslaget dermed ville blive lidt ukonventionelt.

    Min anke mod Bakkendorf går på, at BIF's sikkerhedschef tilsyneladende har accepteret det faktum, at hvis du som presse forsøger at lave dit arbejde udenfor deres stadion, er et par på hovedet en erhvervsrisiko. Eller for at vende argumentationen om: Er sådanne tilstande noget vi evt. skulle acceptere udenfor Parken, bare sådan uden videre??
    Jeg er enig i at Emils udtalelse let kan fremstå som en accept eller oven i købet en undskyldning for hvad der skete. Og jeg skal bestem ikke afvise, at det også er tilfældet.

    Men jeg synes ikke jeg kan se, at det er noget han har accepteret. Jeg vil nærmere kalde det konstateret. Og det er jo åbenlyst, at det ER sådan. Og jeg synes ikke det er Emil Bakkendorfs skyld. Så nej, man skal ikke acceptere det. Når man har konstateret at det er sådan, så skal man prøve at forhindre det.

    Summa-summarum: Der skal naturligvis gøres noget, så lovlydige mennesker kan få lov til at færdes sådanne steder, uden at blive slået ned. Og det var nok lidt usmart af journalisten, at han blev stående. For hans egen sikkerheds skyld. Det er til grin og uacceptabelt, at disse herlige eksistenser har så fine udfoldelsesmuligheder, men det er jo desværre tilfældet, og derfor skulle han nok have tænkt lidt mere på risikoen.

    ougar
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  17. #895
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    119

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Snip'et det jeg stort set er enig med dig i.

    ›Summa-summarum: Der skal naturligvis gøres noget, så lovlydige
    ›mennesker kan få lov til at færdes sådanne steder, uden at blive
    ›slået ned. Og det var nok lidt usmart af journalisten, at han
    ›blev stående. For hans egen sikkerheds skyld. Det er til grin og
    ›uacceptabelt, at disse herlige eksistenser har så fine
    ›udfoldelsesmuligheder, men det er jo desværre tilfældet, og
    ›derfor skulle han nok have tænkt lidt mere på risikoen.
    Da der går så kort tid imellem selve slaget og til han er på live tror jeg næppe, at han har nået at overveje, hvorvidt han skulle gå eller ikke. Til gengæld er jeg overbevidst om, at han har haft en højtråbende producer i øret, som har beordret ham hen "hvor det sker", for at sende live. Og som menig reporter skal der ret meget til, at du ikke adlyder produceren. Desuden fik de i dén grad noget dramatik i kassen, som - med en kynisk betragtning - måske præcis var det som produceren/redaktøren var ude efter!?

    Lærdommen er vel, at det nok er sidste gang at onside sender live fra sinke-land. Og vi andre kan bare ryste på hovedet over at få vores fordomme bekræftet endnu en gang.

  18. De følgende 4 brugere er enige:

  19. #896
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    1,315

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Jerte-smerte retorikken når nye højder, eller lavder om man vil, i denne blog fra BS-hjemmeside.

    Hvordan man kan mene at det her ikke overskrider kvalmegrænsen er mig en gåde.

    Der skal ikke herske nogen tvivl om, at mit hjerte er gult og blåt, og at det banker i takt med spillerens puls, når de løber ind på Brøndby stadions grønne græs. Det er også et faktum, at det er et hjerte, som ikke kan skifte farve eller endog tvivle på sig selv i besværlige tider, men "desværre" for mit trofaste hjerte, så har jeg også en hjerne, som både kan høre, se og tænke, - og denne hjerne kan næsten ikke mere tro sine egne tanker.
    For hvad i alverden er der ved at ske med "min" klub.
    Læs resten af den absurde blog her

  20. De følgende 7 brugere er enige:

  21. #897
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    394

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Sidst redigeret af Ludo : 10.11.10 kl. 23:20
    FCK's fans were magnificent, as usual, but it would be patronising to say that they got behind a plucky underdog who got lucky. That may apply to most teams who take points from Barca - but not this one.

  22. De følgende 11 brugere er enige:

  23. #898
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    404

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Hvis du bringer
    ›det dér! Hvis du bringer det dér!! HVIS du bringer det dér!!! Det
    ›skal du ikke gøre...


    Armen. Jeg medgiver, at det er møg uprofessionelt af den gode doktor, at han ikke blot siger "ingen kommentarer" og kører sin vej. Men det må da være bare en anelse irriterende at skulle konfronteres af journalister konstant. En eller anden form for privatlivets fred må selv Per Bjerregaard vel have lov til.

    Ja, det er sjovt, at det sejler i BIF, men den slags klip gør nærmere, at jeg får ondt af manden, end at jeg griner af ham.

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

  25. #899
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    485

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    ›Armen. Jeg medgiver, at det er møg uprofessionelt af den gode
    ›doktor, at han ikke blot siger "ingen kommentarer" og
    ›kører sin vej. Men det må da være bare en anelse irriterende at
    ›skulle konfronteres af journalister konstant. En eller anden form
    ›for privatlivets fred må selv Per Bjerregaard vel have lov til.

    Ja da, når han er privat. Men når han kommer ud fra et bestyrelsesmøde må han vel forvente at pressen venter. Han kunne jo bare sige ingen kommentarer og køre, istedet for at skælde ud på journalisten inden han overhovedet har stillet et spørgsmål.
    Jeg syntes sådan set det er et fint klip, som journalisten får ud af det. Det viser med al tydelighed den krise Bjerregaard er i i øjeblikket.

  26. De følgende 7 brugere er enige:

  27. #900
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    2,532

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Hvor er det dog klasse, at han ruller vinduet ned til sidst for lige at komme med et sidste "sluk!".
    Så gå dog videre og sig "ingen kommentarer", sæt dig i din bil og kør væk. Det MÅ han da have rutinen til!?
    - - - - - - - -
    Give a man a mask and he will tell the truth,
    Give a man a user name and he will act like a total twat.
    - Sid Lowe
    Pipetown's Avatar


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. BIF - sagde eller skrev de virkelig det? #5
    By -smølle in forum Diverse
    Svar: 297
    Sidste Meddelelse: 21.08.07, 16:06
  2. Svar: 359
    Sidste Meddelelse: 15.04.07, 17:44
  3. Svar: 300
    Sidste Meddelelse: 03.11.06, 10:01

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •