Side 61 af 155 FørsteFørste ... 11515859606162636471111 ... SidsteSidste
Viser resultater 901 til 915 af 2318

Emner: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

  1. #901
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,421

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Bestyrelsesformanden vil censurere TV2

    http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...d-pres-paa-tv2

    og sikkerhedschefen udtaler sig om børsetiske regler

    http://www.sporten.dk/superligaen/br...kke-sige-noget


    Virksomheden udstråler overskud, så sponsorerne står nok i kø nu;)
    "Hvis Brøndby holder op med at lyve om FCK, så skal vi nok lade være med at fortælle sandheden om Brøndby!"
    Elisabeth's Avatar

  2. Den følgende bruger er enig i dette:
    UDC

  3. #902
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,589

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    60 sider med Bifguldkorn, pakket ind i fællesskab, "nok tabe men aldrig besejres retorik" og nå ja, så er det da også lige deres merchandice katalog.

    http://ipaper.ipapercms.dk/bif/katalog2011/

    Enjoy :O)
    Alcohol gives you the ambition to do anything, while simultaneously taking away your ability to do so.
    Pabres's Avatar

  4. #903
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    1,315

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    ›60 sider med Bifguldkorn, pakket ind i fællesskab, "nok tabe
    ›men aldrig besejres retorik" og nå ja, så er det da også
    ›lige deres merchandice katalog.

    http://ipaper.ipapercms.dk/bif/katalog2011/

    ›Enjoy :O)

    1964-kridtet på side 46-47 er godt nok også HÅRDT ramt af stolthed på et helt nyopdaget tifo-niveau, kridttegnings-tifo!!1

    Mvh. Brokke

  5. #904
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    52

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    ›60 sider med Bifguldkorn, pakket ind i fællesskab, "nok tabe
    ›men aldrig besejres retorik" og nå ja, så er det da også
    ›lige deres merchandice katalog.

    http://ipaper.ipapercms.dk/bif/katalog2011/

    ›Enjoy :O)

    Specielt er bonusinfo omkring hele holdets Mike genial. Hans tatovering XII fordi de er 7 venner som altid har spillet sammen!!

    Det kan godt være de lige skal rette enten antallet af venner til eller forbi tatovøren en gang mere:D

  6. De følgende 5 brugere er enige:

  7. #905
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    922

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    ››60 sider med Bifguldkorn, pakket ind i fællesskab, "nok tabe
    ››men aldrig besejres retorik" og nå ja, så er det da også
    ››lige deres merchandice katalog.
    ››
    ››http://ipaper.ipapercms.dk/bif/katalog2011/
    ››
    ››Enjoy :O)

    ›Specielt er bonusinfo omkring hele holdets Mike genial. Hans
    ›tatovering XII fordi de er 7 venner som altid har spillet
    ›sammen!!

    ›Det kan godt være de lige skal rette enten antallet af venner til
    ›eller forbi tatovøren en gang mere:D


    HAHAHA! Godt spottet! Jeg håber virkelig, at han vitterligt HAR XII tatoveret, og at det ikke bare er en skrivefejl i bladet.
    "Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that."
    - Bill Shankly

  8. De følgende 3 brugere er enige:

  9. #906
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    221

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Desværre er det, som det ses på venstre lår på billedet, ikke den kære Mike der fumlede med indlæringen da han læste Asterix som barn, men derimod den kære katalog-skribent der har nosset i det.

    ♪♪ William, William Kvist! ♪♪
    Lagoon's Avatar

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #907
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,558

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    ›60 sider med Bifguldkorn, pakket ind i fællesskab, "nok tabe
    ›men aldrig besejres retorik" og nå ja, så er det da også
    ›lige deres merchandice katalog.

    http://ipaper.ipapercms.dk/bif/katalog2011/

    ›Enjoy :O)

    I sandhed mange guldkorn, men samtidig må jeg erkende, at de er fecking miles away, når det kommer til merchandise. De har ganske vist også alt cirkusudklædningen, som shoppen er fuld af, men hele deres casualdel og hættetrøjer i diskret design vidner om, at de prøver at tilgodese flere segmenter af fanskaren.

    Noget shoppen åbenbart aldrig har tænkt sig og i stedet brugte kræfter på at slå et uafhængigt tiltag ned, som endda kun var t-shirts. Jeg savner mere en diskret fck-linje, men fck-logoer ud over det hele er åbenbart hvad klubben gerne vil identificeres som :-(

    Denne klagesang skulle nok have været andet steds, men nu faldt Vestegnens katalog jo her... Måske bliver jeg glædeligt overrasket, når shoppens dumper ind ad døren.
    De Små Blå Mejser
    Let's kick racism out of football
    hz's Avatar


  12. #908
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,139

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Flot og storsindet af Brøndby Tifo at udlevere huer til biffans for en flad 20ér.
    At deres egentlige formål er maskering, er vel en fejltolkning..

    Krølben

    Et forsigtigt bud (uden at være sikker i øvrigt) kan være, at der hentydes til vi ikke ved, om vi har to liv og derfor ikke kan spå om vi kan give vores to liv til Brøndby IF.
    Krølben's Avatar


  13. #909
    Tilmeldingsdato
    Apr 2007
    Indlæg
    631

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Nu ved jeg ikke, om du har nogle informationer, som jeg ikke har, omkring huernes reelle formål. Men man må formode, at hvis maskering har været påkrævet, til f.eks. antændelse af romerlys, at disse personer har andre - og bedre - måder at skjule deres identitet på end som billedet ovenfor... For det er da fandme et usselt forsøg.

    Billedet ovenfor viser blot en flok glade fodboldtilhængere... Ikke brøndby psycho-hools med elefanthuer.
    Tænk sig, at man kunne have været skuffet over, at F.C. København ikke havde været i 1/8-finalen i Champions League...

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #910
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    1,626

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    ›Billedet ovenfor viser blot en flok glade fodboldtilhængere...
    ›Ikke brøndby psycho-hools med elefanthuer.

    Det samme kunne man jo mene om de personer som stod bag romerlys-gate på Hjalte Park, den hændelse som senere hen medførte FCK Away!
    " Vi ser det som et relativt afslappet tiltag. Hvis du ikke engang vil det, som vi har bedt dem om at gøre, så er det vores konklusion, at så er du der nok af de forkerte årsager" - Citat: Dan Hammer

  16. De følgende 5 brugere er enige:

  17. #911
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    59

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Jeg har snart svært ved at gennemskue situationen i Brøndby og deres interne magtkamp.....der bliver skrevet ufatteligt meget omkring det på Blokken, men jeg savner, at der er en saglig debatør, der vil påtage sig at samle trådene og levere det store overblik.

    Den opgave har Hannibal Olsen taget til sig:

    Tænker emere på hvordan f.. strukturen kan ændres.

    Ved at der gemmer sig nogle advokater revsorer herinden

    Det DEt Nye Brøndby foreslår med mav 5 % er jeg ikke personligt enig i.

    Ville heelr såfremt det er "lovligt", at de 400.00 A-aktier, blev konfeteret til 4.000.000 A.aktier, Og at BIF, så udvide til 20.000.000
    aktier, Som det er nu 400.000 A & 5.250.000 B frit efter hukommelsen.

    Alle vile blive tilbudt een til en. DOg med dentilføjelse/undtaglse

    At en "rig, køber 4 mill samt de 1,5 mill som ville være i "overskud

    Så dermed ville den grp. eje 27,5 % og fonden/amtøre ville eje 20%

    De fleste ville formentlig købe nye. og....

    Det ville kunne indbringe +400 mill. såfremt nye bliver udbydt til kr. 40 pr aktie.

    Møder op torsdag, go vil spørge, og sikkert meget dumt.

    Klubben kan reddes endnu, men såfremt alt går galt, så vil jeg heeller se junoir oldboys fremover, Håber s.. ikke det he bliver sleetet

    Pt er indre værdi næsten 70 har ikke regnet på hvad den falder til med mit forsalg vendet tilbage imogen/søndag, skal lige feste lørdag. (50) ikke mig selv


    Så er jeg med igen....tak Hannibal :)

    http://www.blok4.dk/debat/read.php?t=0&p=0&id=315530

  18. De følgende 8 brugere er enige:

  19. #912
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    2,309

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6


  20. De følgende 9 brugere er enige:

  21. #913
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    415

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Hvem er mest ægte plastic, FC København eller.......?

    Vi sender et postkort fra Europa
    JZC#20's Avatar

  22. De følgende 7 brugere er enige:

  23. #914
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,016

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Efter hele Jumboligaens stolthed igår spillede - ifølge dem selv - OB ud af stadion, går bølgerne på Hele Danmarks Vestegn højt:

    Så kender man SSO igen..

    Folk snakkede om at der ikke var langt til stregen for 6-7 kampe siden, og med et par gode kamp og en 2-0 sejr over OB kan vi pludselig spille om guld..
    Chill, fck er desværre bedre på nærmest alle pladser.. Det er vel kun Krohn-Dehli der kunne gå i deres startellever.. Måske Stenderup og Wass
    Armen come on - selv den mest inkarnerede BIF-fan kan vel være seriøs omkring dette?!

    Kilde: http://www.bif-support.dk/sso/forum_...er=last_answer

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

  25. #915
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,037

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Tjaaa, hvis han får det bedre med sig selv......


    rejs jer fra støvet, ligeglad med logik de er overvurderet (SydSiden Online)
    skrevet af Dannyboyking, , 29.11.2010, 20:31

    Hej,

    Vil starte med at sige at selvfølgelig er de foran alle andre lige nu. Meeeen de har jo også det held der skal til, hvis barcelona var kommet bagud 2-1 5 min før tid var det langt fra sikkert de havde vundet 3-2.

    Når det ikke lige køre har de haft heldet. Klart de er dygtige, men de er jo også sindsygt heldige samtidig med.

    Da de spiller 1-1 med barcelona, er barcelona så skuffende at de ikke kan regnes blandt verdens bedste hold i DEN kamp. De rammer inderstolpen i sidste minut, havde det været mod os var den gået ind, de har heldet. (Dermed mener jeg ikke at vi kunne ha præsteret det samme på nuværende tidspunkt)

    Journalister og andre lovpriser deres nuværende resultater som de bedste nogensinde. Ahhhh panathinaikos kunne tabe til Nordsjælland uden problemer. De stinker. Rubin er da et ok hold, meeeeen synes også de har skuffet. Selvfølgelig fin præstation men det er da fuldstændig overvurderet. Kan i huske da schalke troede de var mestre, men kunne se det hele smuldre på storskærmen da b. munchen scorede. Håber på det samme scenarie i Parken, ville være en af de helt store oplevelser.

    Har set, aab og herfølge blive mestre. Sidste sæson kunne ob ha kommet 7 point foran. Og sæsonen før kunne vi hvis vi havde været heldige at vinde i parken måske ha været mestre.

    Så meget bedre er FCK ikke blevet. 2, 3 og 4 har et point gennemsnit på cirka 1,5. Det stinker jo helt vildt og er total uhørt. Tror ikke det gentager sig. Selvfølgelig behøver der ikke gå 5 år hvor det hele køre på skinner før vi kan vinde guld. Måske der gør, måske ikke, men tingene kan ret hurtigt vende.

    Min konklusion, jo de har uden tvivl gjort det godt. Men de har så sandelig også været svine heldige. De andre hold har i uhørt grad floppet. Deres cl gruppe stinker. Og her har de andre resultater været lige så svine heldige.

    Jeg udelukker ikke guld allerede i næste sæson, men har heller ikke tænkt mig at sætte penge på det.

    Men stop med at kaste jer ned for dem, kryds fingre for at det umulige sker og de ikke går videre.
    Temptation; I like Women, Wine and Song – and all the special pleasures of doing something wrong….Yeah; you’ll never make a saint of me!!

  26. De følgende 12 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 5 users browsing this thread. (0 members and 5 guests)

Lignende emner

  1. BIF - sagde eller skrev de virkelig det? #5
    By -smølle in forum Diverse
    Svar: 297
    Sidste Meddelelse: 21.08.07, 16:06
  2. Svar: 359
    Sidste Meddelelse: 15.04.07, 17:44
  3. Svar: 300
    Sidste Meddelelse: 03.11.06, 10:01

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •