Side 8 af 155 FørsteFørste ... 5678910111858108 ... SidsteSidste
Viser resultater 106 til 120 af 2318

Emner: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

  1. #106
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    391

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Ret skal være ret. Når BIF-supportere rent faktisk skriver noget der morsomt syntes jeg de skal have credit for det.

    En snedig BIFFER har været et smut forbi den famøse "healers" hjemmeside og fundet følgende:
    Vi vil danne en cirkel, forbinde os med Himlens og Jordens kræfter og jeg vil spille kanaliseret musik fra en svunden tid på min harpe.
    Og tilføjer:
    Prængsen
    25.09.2007, 08:45
    @ FrankH Healer skal redde Brøndby
    Hvis spillerne bliver bedre af det, så siger jeg, at vi får hende til at spille på stadion - kunne helt sikkert være et fedt halveg arrangement. Ser det for mig
    Sosha Lillielys Gornitzka. feat. Alex Nyborg Madsen.
    Kan se faxe og spillerne gå totalt amok!!!
    En anden svarer:
    Tafkag
    25.09.2007, 08:54
    Man ser det for sig: Kølle går i trance, taber brillerne og spasser ud i den vildeste indianer-vision.
    Så var jeg nødt til at få mig en lille griner ;o)
    "If I were one of their fans, I wouldn't pay a shekel to see them. The truth is I wouldn't go for free because they're a disgusting team"
    Idan Tal fra Beitar Jerusalem, om FCK

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #107
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    1,296

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Iver på slap line omkring lodtrækningen til pokalturneringen:

    Dato: 27-09-07, kl. 13:48:42
    Vi trak netop hjemmebane men man ændrede det fordi man ikke kender vinderen af HIF-OB endnu. Derfor har man jo direkte foræret OB en hjemmebanefordel selvom vi kom op først. Skandale (seriøst, det mener jeg)
    Dato: 27-09-07, kl. 14:10:10
    Får nu at vide, at OB/HIF faktisk kom først op af hatten. Ikke at det andet havde undret mig
    Lad dem føle de retfærdiges vrede, Iver!
    Kasi-karma
    Fuego's Avatar


  4. #108
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,379

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Thomas Rasmussen har som ved et trylleslag kureret Brøndbyernes jydekompleks, og det går ikke uset hen på SSOen.
    Han har tilsyneladende holdt et sådant niveau, gennem den seneste tid, at det naturligvis må hædres med en plads på landsholdet.
    Det mener wolff666, i hvert fald:

    hvad siger i til Rasmussen på landsholdet ??? er det ikke på tide der er en der slår ham den gamle og langsomme af fra fck!!!!:-) pt. vil jeg personligt mene at han er klasser over Niclas Jensen................. hvad siger i ????
    Michaelbif, ser dog hurtigt at det ikke kan gå, da Niclas Jensen og Morten Olsen åbenbart i alt hemmlighed har sex.

    Prøv at overbevise MO det. Det bliver nok meget svært, da han og NJ er hemmelige elskere.
    Flere påpeger at Olsen og Rasmussen nok ikke er de bedste venner efter at Rasmussen har meldt fra til ligelandsholdet. Dette afføder en kontant rausning af Morten Olsen, fra trådstarter:

    hold da kæft en nar!!!! det må vist være på tide at få en ny landstræner så!!!!
    En herlig tråd, man kun kan være enig i.


  5. #109
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,589

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Emne: Sv:Fin performance af Per
    Forfatter: HT
    Dato: 28-09-07, kl. 12:07:25
    Det vil jo være en kæmpesejr for dem, der ikke forstår eller bryder sig om Brøndby IF, hvis man kan skabe et pres, der får Brøndby IF til at omdanne sig selv til en strømlinet og kommerciel fidus ligesom efterhånden alle andre i toppen af dansk fodbold. Det ville også gøre verden lidt lettere for handsskolefolket (eller skal vi kande dem business school folket), som alligvel aldrig vil kunne sætte sig ind i, at mennesker kan drives af andet end længslen efter flere penge.
    NEMLIG !!!111 hjerte og stolthed og ære og vilje!11
    Alcohol gives you the ambition to do anything, while simultaneously taking away your ability to do so.
    Pabres's Avatar

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #110
    Tilmeldingsdato
    Sep 2005
    Indlæg
    251

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Berlingske har skrevet grimt om klebben. :-(

    Det har gjort at Brøndbyernes IF Fodbold A/S kræver en berigtigelse fra Berlingske.

    Der kan man blandt andet læse:
    Ad. 3. Per Bjerregaard har aldrig - hverken overfor bestyrelsen eller andre - påstået, at erhvervelsen af Bella Centret skulle ske igennem en fuld finansiering i Nordea. I det hele taget har ikke andre end Nordea, bestyrelsen og nogle øvrige involverede parter haft viden om, hvorledes erhvervelsen skulle finansieres. Per Bjerregaard har senest på bestyrelsesmødet den 13. marts 2005 redegjort overfor bestyrelsen for, hvorledes finansieringen af den fremsatte indikative købesum skulle finde sted.
    Otte dage tidligere kunne man på klebben.com læse:
    Omkring kommende investeringer har vi et godt samarbejde med Nordea, og eksempelvis var der en aftale med Nordea om fuld finansiering af Bella Center-købet. Vi skal selvfølgelig komme med ordentlige produkter, men så vurderer jeg heller ikke, at der er problemer.
    Det er virkelig kompetente (kommunikations)folk Brøndby har ansat!1111

  8. De følgende 8 brugere er enige:

  9. #111
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    1,899

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    skrevet grimt om klebben. :-(

    k
    ›Det har gjort at Brøndbyernes IF Fodbold A/S ræver en
    ›berigtigelse fra Berlingske
    .

    ›Der kan man blandt andet læse:


    ›Otte dage tidligere kunne man på klebben.com
    læse:


    ›Det er virkelig kompetente (kommunikations)folk Brøndby har ansat!1111
    Du er naturligvis på dybt vand....
    http://www.blok4.dk/debat/read.php?t...1256&id=141261

    Emne: Sv:Enough is enough!
    Forfatter: Onkel m0rbid
    Dato: 28-09-07, kl. 20:36:12
    Altså.. når PB i aktieugebrev for bestyrelser siger at der er en aftale med Nordea om fuld finansiering af BC-købet, betyder det ikke at der er en aftale om, at Nordea skal financiere det fulde køb. Det er det samme som når man køber hus, og selv lægger 1 million og banken lægger 3 - så er der en aftale om fuld finansiering, men ikke at banken skal betale alt

    Se.. der er en forklaring på alt!

    Mattsson #1988
    "Naaaj, der er ikke tale om gummiben, det har der ikke været på noget tidspunkt og det bliver der ikke igen"
    Mattsson#1988's Avatar

  10. #112
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    48

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Et smukt og yderst relevant indlæg fra SSO, hvor man fornemmer afsenderens pointe og budskab....eller noget:

    "Da vi spillede hjemme mod FCN var jeg med en BS-bus jeg nåede dog ikke helt hjem med bussen da jeg stod af undervejs. Jeg daffede i byen med en kammerat hjemmefra og et par dejlige personer fra ODENSE. Vi ramte midtby Odense med endnu en persom der kom ovre fra fra djævleøen. Fed tur hvor der skete en del. bla.a blev vi smidt ud de tene sted fra fordi vi peovokerede. ( havde Brøndbybluser på. vi daffede videre i byen og jeg var senere i den situation at jeg rendte in i et par Fck-fans fra den by jeg bor i ( KOLDING ), det endte med at jeg var ude og danse med en køn pige, der dukkede op med disse fck-fans.

    I dag efter en del dart så daffer jeg i byen med modstanderne fra Kolding ( spiller selv i Vejle ) , der render jeg ind i en af de fck-fans fra Odense samt hende jeg var ude og danse med.

    Det var veninden der fortalte det var os der dansede. Vi kunne begge 2 huske at vi havde været ude og danse men vi kunne ikke lige huske det var os.

    Jeg var næsten ikke Fuld ( underdrivelse fremmer forståelsen ) Den dag og jeg var ihvertfald ikke mindre fuld i dag.

    Men damn hvor er verden lille når man ikke kan feste i Odense uden at rende ind i de samme kønne piger i Kolding."


    - ??????????????????????????

  11. De følgende 4 brugere er enige:

  12. #113
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    5,020

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Det er virkelig kompetente (kommunikations)folk Brøndby har ansat!1111
    Man kan jo kun citere fra denne artikel bragt i Berlingske Tidende den 11/11-2006.

    .....at Per Bjerregaard bød tæt på 700 mio. kroner for Bella Center - uden at spørge bestyrelsesformand Torben Røsler om lov, da denne var på skiferie i Frankrig. 700 mio. kroner, som Brøndby IF ikke havde selv, men primært skulle hente i lån hos selskabets bank, Nordea.
    Banken vendte altså tommelfingeren nedad, og efterspillet er kendt. Røsler, Paludan og Frank Mortensen trak sig ud af bestyrelsen. Sidstnævnte er i dag af den overbevisning, at Brøndby er på katastrofekurs.
    Torben Røsler:
    Hvis Per Bjerregaard var kommet igennem med sit bud på Bella Center, kunne Brøndby i dag stå i en situation, som svarer til den, klubben stod i i starten af 1990erne, da Brøndby gik konkurs efter krakket i Interbank. Bjerregaard blev i virkeligheden reddet på målstregen, fordi Brøndbys bank, Nordea, nægtede at finansiere hans nye erhvervseventyr.
    Per Bjerregaard:
    Grunden til at vi ikke fik Bella Center er, at der blev uenighed i vores bestyrelse. Ikke om Bella Center, men om andre ting. Det ulmede i de måneder, hvor vi var ved at købe Bella Center, og det var særdeles uheldigt. Jeg bød halvanden procent højere, end Røsler ønskede at byde. Og jeg afgav ikke et bud, som var højere, end der var flertal for i bestyrelsen. Den dag, hvor sælgeren af Bella Center skulle vælge mellem de sidste to bydere, der sender Røsler en pressemeddelelse, om at han trækker sig som bestyrelsesformand. Så valgte man naturligvis det andet selskab - det havde jeg også gjort. En virksomhed, hvor tre af bestyrelsens medlemmer trækker sig, dem kan man ikke sælge til.
    Røsler siger til det:
    Det er ganske enkelt lodret løgn, hvad Per Bjerregaard siger. Det vil jeg gerne skrive under på. Forskellen mellem den pris, vi tre professionelle erhvervsfolk ønskede at købe til, og den pris Per Bjerregaard ønskede at købe til, var forskellen på at gøre en god forretning og en meget dårlig forretning. Men det var ikke alene det, der var afgørende for, om vi købte Bella Centret end ej. Bankens krav var, at vi havde en enig bestyrelse, og det havde vi ikke.

    Tre erhvervsfolk går da ikke fra en bestyrelse på grund af halvanden procent, og det er da heller ikke grundlaget for, at vi ikke fik Bella Centret. Vi havde ikke finansieringen på plads. Der var ingen, som var parat til at garantere en aktieemission. Kort sagt var vi så langt fra Bella Centret, som man overhovedet kunne være.
    Over for det står der så bl.a. i Brøndbys anmodning om en berigtigelse (i forb. m. gårsdagens artikel):

    Ad. 2. Artiklens opsætning efterlader det indtryk, at Per Bjerregaard har afgivet urigtige oplysninger til Nordea under forløbet. Det er ikke tilfældet. Per Bjerregaard har oplyst, at en enig bestyrelse ønskede at deltage i forhandlingerne om et muligt køb af Bella Centret og har i øvrigt løbende været i dialog med Nordea, der kendte alle forhold - herunder også den senest fremsendte indikative købesum.

    Ad. 5 Oplysningen er forkert. Uden i øvrigt at finde anledning til at dokumentere hvorledes finansieringen af købet af Bella Centret skulle finde sted oplyses, at de nødvendige tilsagn fra tredjemand var til stede.
    - man ved jo snart ikke, hvad der er rigtigt eller forkert, men jeg har mine anelser. Det lader til, at Per Bjerregaard har siddet inde med en afgørende viden om finansieringen af købet af Bella Centeret - en viden, som han imidlertid ikke har fundet anledning til at dele med sin bestyrelsesformand. Enten lyver Røsler - eller også lyver Bjerregaard, og i givet fald gør han det den dag i dag. Med Røslers udtalelser i baghovedet syntes jeg ikke, at man kan beklikke, at Caruso's seneste artikel efterlader det indtryk, at Bjerregaard ikke har lagt de korrekte informationer på Nordeas bord. Det skal blive interessant at følge samspillet mellem Nordea og Brøndby IF i fremtiden - eller i hvert fald så længe Per Bjerregaard reelt står i spidsen for Brøndby IF.

    Frank Mortensen:
    For ti år siden var Brøndby suverænt Danmarks bedste fodboldklub. Så blev vi delt nummer et, så nummer to, og nu er vi på vej til at blive en delt nummer to. Det er altså ikke et isoleret sportsligt problem, men et problem i ledelsen. Tænk hvis Danske Bank mistede sin position som Danmarks førende bank - mon ikke der ville ske ændringer i direktionen? Brøndby har Danmarks bedste fans og et supergodt brand. Men fortsætter ledelsen som hidtil med Per Bjerregaard i spidsen, så ender det i en katastrofe.
    - foreløbig holder den tese jo meget godt (jeg tror dog, at de formår at banke Randers i dag, og med pokalsejren i Silkeborg samt den gode indsats mod os i sidste weekend i bagagen (navnlig den mentale del), så kan det være, at et vendepunkt er nået.

    Røsler havde forøvrigt også en idé om, hvorfor Anders Bjerregaard blev udnævnt til sportschef (fra "ingenting"):
    »Tegningen kunne man læse i interviewet i Berlingske Tidende. Jeg er sikker på, at Per Bjerregaard kun har sat sin søn ind som sportschef af en eneste grund; fordi han skal køres i stilling til at overtage sin fars stilling om nogle år. Du kan ikke hente Anders op fra ingenting til administrerende direktør, men hvis du parkerer ham midtvejs i en ligegyldig og indholdstom stilling som sportschef, så er det lettere at forfremme ham til direktionen, når Per bliver bestyrelsesformand,«
    - det skal jo blive spændende at se, om det sker. Jeg tvivler dog på, at Papa Doc tør forfremme sin søn under de nuværende omstændigheder. Mon ikke selv han har indset, at der skal tænkes anderledes i forb. m. ansættelsen af en ny direktør? Havde Brøndby haft succes i superligaen på nuværende tidspunkt, så havde den jo ligget lige til højrebenet. Men det kan jo være, at den kommende direktør så bare bliver en overgangsløsning. Når så Brøndby IF er på rette spor igen (og det må man jo gå ud fra er målsætningen på sigt), så kan Baby Doc overtage direktørposten. Men det er bare et af flere mulige scenarier. Så kan det jo også være, at Anders Bjerregaard på et tidspunkt får nok af at sidde i en stilling, som antageligt overmatcher hans evner. For det er da noget nær den værste situation, man kan havne i på arbejdsmarkedet.

    Mht. til Anders Bjerregaards tidligere rolle lægger den tidligere bestyrelsesformand jo ikke ligefrem noget røgslør ud over, hvad han mener om den sag. "Ingenting" siger paradoksalt nok temmelig meget. I anmodningen om berigtigelse, der er baseret på den aktuelle artikels indholds oplysninger om, at Anders Bjerregaard havde "gået til hånde i shoppen" og "indtaste[t] databaser", hedder det sig, at

    Blandt andet er beskrivelsen af sportschef Anders Bjerregaards tidligere opgaver i klubben så fejlbehæftet, at man kan undre sig over, om dette overhovedet har været genstand for research.
    Det eneste jeg har kunnet opdrive om Anders Bjerregaards funktioner i Brøndby IF er dette, som stammer fra brondby.com. Flg. afsnit er det mest interessante i den forbindelse:

    Ved siden af fodboldkarrieren havde Anders Bjerregaard uddannet sig til Civiløkonom, og en kort overgang var planen at blive ejendomsmægler. Inden han fik realiseret den plan, kom Brøndby imidlertid på banen med et tilbud om at blive projektleder med ansvar for udvikling af nye forretningsområder. Her stod Anders Bjerregaard i spidsen for forskellige projekter, bl.a. omkring forbedringer af stadion og den nye fordelsklub. Projekter som offentligheden sjældent hørte om, og medmindre man har taget et kig på organisationsdiagrammet på brondby.com indenfor det seneste halvandet år, kan man nemt have glippet Anders Bjerregaards indtræden i klubben. Selv om det var et job med masser af udfordringer, savnede han en tættere tilknytning til den sportslige sektor. Derfor var han ikke sen til at takke ja, da han blev spurgt, om han ville være med i den gruppe, der skulle finde en afløser for Michael Laudrup. Her var Anders Bjerregaard bl.a. med til samtaler med de potentielle nye trænere og de afsluttende forhandlinger. Sideløbende deltog han også i planlægningen af klubbens træningslejr forud for den nye sæson.
    Så det er da meget muligt, at oplysningerne om Anders Bjerregaards gøren og laden i Brøndby IF inden forfremmelsen er forkerte (og det er naturligvis skidt). Men mon ikke man ud fra den tidligere bestyrelsesformands ordvalg kan konkludere, at betydningen af Anders Bjerregaards opgaver samt tyngden af det medfølgende ansvar han havde, var til at overse?

    NB: For god ordens skyld - fremhævelserne med kursiv, farvet og/eller fed skrift er begået af mig.
    Sidst redigeret af Don J. : 30.09.07 kl. 13:01

  13. De følgende 4 brugere er enige:

  14. #114
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,589

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Enig, dårlig stil at give dommeren skylden, men når det skal være sagt så synes jeg altid Hr. Hermansen er mega ringe mod os, nogen tilfældighed? Det håber jeg så sandelig det er!
    Det her... det er SÅ typisk SSO...
    Alcohol gives you the ambition to do anything, while simultaneously taking away your ability to do so.
    Pabres's Avatar

  15. De følgende 4 brugere er enige:

  16. #115
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    885

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Tom Køhlert er tilbage - han er ikke længere mundlam eller handlingslammet...Jydekompleks et, (som jeg troede var et udebanekompleks i SAS-ligaen) blev simpelhen overvundet uden vi andre bemærkede det.


    Næste gang venter Viborg, og her skal Brøndby forsøge at rejse sig efter 24 SAS Liga-kampe på udebane uden sejr. Køhlert mener dog, at det såkaldte jydekompleks kom til ophør, da de blå-gule i midtugen på udebane slog Silkeborg fra den næstbedste række med 2-1 i landspokalturneringen.

    »Vi har lige været i Jylland og vundet. Og hvad er forskellen på Viborg og Silkeborg? Da vi mødte Silkeborg havde de ikke tabt en kamp hidtil i sæsonen«, forklarede Tom Køhlert.
    Jeg troede jydekomplekset var under Laudrup og at det nu handlede om et udebanekompleks, men der er måske tale om flere forskellige komplekser. Eller har han bare glemt, at det hele handler om ikke at have vundet i 24 udekampe i SAS-Ligaen og at forskellen på Silkeborg og Viborg er en hel division og at kampen mod Silkeborg var i pokalen og ikke i SAS-Ligaen:-)

    http://politiken.dk/fodbold/article387568.ece

    ...og gode gamle Køhlert giver den også på fuld skrue i BT når det omhandler Brøndbys offensive satsning i dagens kamp mod Randers - de satte simpelhen alt på et brædt og gik over i en 4-4-2

    I anden halvleg går vi over og spiller 4-4-2 og sætter alt på et bræt og får uafgjort, sagde Tom Køhlert
    http://www.bt.dk/article/20070930/sport01/70930028/

    Dejligt at se, at Brøndby har fået og gode gamle Køhlert tilbage, sådan som vi kender og elsker ham...

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #116
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    294

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Det er vel ikke et generelt udekompleks når Brøndby for godt et halvt år siden vandt i Parken ?

  19. #117
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    885

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    De har åbenbart også opdaget farcen 'Tom Køhlert' på Blok4...:-)

    Hvis Per B opfattes som dikatator i BIF, så er der vidst ingen tvivl om, at Tom Køhlert er vores alle sammens informationsminister (Sorry PJ).

    Han er sku næsten lig den den irakiske informationsminister Mohammed Saeed al-Sahaf, som tragikomisk stod over for en måbende presse gennem krigens første dage med sine underholdende udtalelser....såsom:

    "Min fornemmelse siger mig at vi vil slagte dem alle."
    "De vil overgive sig eller blive brændt i deres tanks."
    "Jeg er ikke bange og det skal I heller ikke være."

    Tom K gør det samme over for en måbende dansk sportspresse med sine udtalelser.....der er intet galt her....det ser rigtig godt ud....vi har ikke noget kompleks i jylland.....!

    Speechless....!!!!

    WayZee
    http://www.blok4.dk/debat/read.php?t...1414&id=141425

  20. #118
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    885

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    ›Det er vel ikke et generelt udekompleks når Brøndby for godt et
    ›halvt år siden vandt i Parken ?


    Næ, jeg kalder det også et udebanekompleks i SAS-Ligaen og ikke vundet i 24 udekampe i SAS-Ligaen

  21. De følgende 5 brugere er enige:

  22. #119
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,318

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    ›Det er vel ikke et generelt udekompleks når Brøndby for godt et
    ›halvt år siden vandt i Parken ?

    De vandt en kamp i Parken, men betydningen af den kamp kan sidestilles med en træningskamp. Slattent argument.
    I think people need to be educated to the fact that marijuana is not a drug. Marijuana is an herb and a flower. God put it here. If He put it here and He wants it to grow, what gives the government the right to say that God is wrong?
    Willie Nelson
    Nygzen's Avatar

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

  24. #120
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    294

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6


    ›De vandt en kamp i Parken, men betydningen af den kamp kan
    ›sidestilles med en træningskamp. Slattent argument.

    Præcis. Det er sådan set min pointe ved at sidestille dén sejr med ligegyldige pokal-sejre over lavere-rangerende hold.

  25. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. BIF - sagde eller skrev de virkelig det? #5
    By -smølle in forum Diverse
    Svar: 297
    Sidste Meddelelse: 21.08.07, 16:06
  2. Svar: 359
    Sidste Meddelelse: 15.04.07, 17:44
  3. Svar: 300
    Sidste Meddelelse: 03.11.06, 10:01

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •