Side 83 af 155 FørsteFørste ... 33738081828384858693133 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,231 til 1,245 af 2318

Emner: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

  1. #1231
    Slush er online nu Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,623

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Godt du fik et Screen shot af det.

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #1232
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    232

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Endnu en brøndby-sandhed

    RichardtH på bold.dk
    "FCK har kun i de seneste 8-10 år spillet boldbesiddende fodbold - og det hænger nok sammen med kvaliteten af de spillere de nu har. BIF var derimoed forgangshold for boldbesiddende fodbold og det var dem, der i slut 80´erne indførte helbane pres for at få hurtigt fat i bolden. "


  4. #1233
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,309

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Du ved da godt, at før Guardiola overtog posten i Barca, så spurgte han lige Dr. Bjerregaard og det nu også var i orden, at han indførte Tikki-takka bold med den argentinske Ebbe Sand på toppen.
    Det var således også en strid om royalties imellem Guardiola og Brøndby der gjorde, at han stoppede i Barca. Sandheden er at han blev smidt ud af Barca, fordi han ikke ville betale royalties for brugen af deres opfindelse og derfor så bestyrelsen i Barca ingen anden mulighed end, at fyre ham for ikke at gøre fodboldens opfinder sure!


  5. #1234
    Tilmeldingsdato
    Mar 2005
    Indlæg
    493

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Alle ved Brøndby opfandt fodbolden....også den runde del!...
    "De ska´ha´baaaaaankkk.... 100-0..!
    Bold-lam plastikfan med briller,på NedreC...elsker Café Latte...gerne i et rigtigt stort glas...tak!
    Fnug's Avatar

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #1235
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    202

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    I en tråd på SSO, der omhandler Politikens afstemning om største danske bedrifter i Europa:

    Største bedrifter i Europa? (SydSiden Online)

    skrevet af btjd E-mail, Copenhagen., , 08.11.2013, 17:52

    Da brøndby vandt em for Danmark i 92 er desværre ikke med.
    Burde være en sikker vinder.

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #1236
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    347

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    "Inspirationen kommer blandt andet fra treenighedslæren om Faderen, Sønnen og Helligånden samt afbildningen af Gud som 'det altseende øje' i midten af en trekant." ...........

    biffile0_izvpqq7hpy0jif7b9mgc_76134.jpg

    Læs mere her:
    http://brondby.com/article.asp?aid=76128&id=145



    What. the. fuck.

    Edit: Der er så meget at tage fat i, at man ikke ved hvor man skal starte. Konceptet, læderbukserne, antipas' udtryk og jeg kunne blive ved.


  10. #1237
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    174

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    En sjov lille detalje, i artiklen har de haft brug for at udpensle at vstgn er en forkortelse af vestegn! My god, det er ikke et akademisk niveau af særlig højde de forventer af deres klientel......
    Amsterdam Arena, uha det var stort......
    Bodymovin's Avatar

  11. De følgende 6 brugere er enige:

  12. #1238
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    347

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Vanilla Makienok.jpg

    Ligheden er kolossal!

  13. De følgende 3 brugere er enige:

  14. #1239
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,309

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    http://onside.dk/superligaen/broendb...djedel-end-fck

    Deres offensiv er således så dygtig, at de har scoret færre mål. Den eneste angriber på deres hold der ville kunne udfordre start 11'eren er Ibinok. Selv Zohore synes jeg virkelig har været skidt for dem og han har kun spillet en hæderlig kamp - troede ellers at han hurtigt ville blive første valg og jeg så ham gerne komme tilbage til os, da vi stod og manglede en targetmand. Nu vil jeg sgu hellere have Adi end Zohore. Mht. deres midtbane kan jeg ikke se hvem der lige umiddelbart ville kunne udfordre dem fra start 11'eren. Så ja det klinger lidt hult når et af da hold der har scoret færrest mål siger, at de har en bedre offensiv end dem der har scoret flest.
    Havde Rud derimod peget på defensiven, så ville jeg ikke have sagt ham imod og specielt i de seneste par kampe har den vist rigtig fine takter og jeg tror bestemt at vi får problemer imod dem på søndag.

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #1240
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,767

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    http://onside.dk/superligaen/broendb...djedel-end-fck

    Deres offensiv er således så dygtig, at de har scoret færre mål. Den eneste angriber på deres hold der ville kunne udfordre start 11'eren er Ibinok. Selv Zohore synes jeg virkelig har været skidt for dem og han har kun spillet en hæderlig kamp - troede ellers at han hurtigt ville blive første valg og jeg så ham gerne komme tilbage til os, da vi stod og manglede en targetmand. Nu vil jeg sgu hellere have Adi end Zohore. Mht. deres midtbane kan jeg ikke se hvem der lige umiddelbart ville kunne udfordre dem fra start 11'eren. Så ja det klinger lidt hult når et af da hold der har scoret færrest mål siger, at de har en bedre offensiv end dem der har scoret flest.
    Havde Rud derimod peget på defensiven, så ville jeg ikke have sagt ham imod og specielt i de seneste par kampe har den vist rigtig fine takter og jeg tror bestemt at vi får problemer imod dem på søndag.
    Den undrede jeg mig godt nok også over - deres 5 clean sheets mod vores defensiv, der VIRKELIG har kæmpet for at holde 0'et - selv i kampe vi har kontrolleret 100%. Per Rud ser jo ikke andet fodbold end på pestegnen.

  17. #1241
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    532

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Manden har ret. Vi er lort og de er Brøndby if. Klubben der opfandt alt. Klubben der ikke kan tabe. Armen jeg brækker mig snart over dem...

  18. De følgende 4 brugere er enige:

  19. #1242
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    232

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Armbevægelser er blevet store ude på vstgn, nu når de ikke ligger under nedrykningsstregen mere.

    MLJ på SSO
    "Hvis vi skal hente nogle nye spillere i vintervinduet, skal det være af høj kvaltiet, der kan styrke vores start-11'er med det samme! Vores trup er tydeligvis den bedste og mest talentfulde i Danmark igennem de sidste mange år, hvilket selvfølgelig er meget tilfredsstillende.

    De spillere, der skal komme, skal være nogle af min. Kasper Kusk-klassen, hvis vi skal så meget som overveje det, da vi, som sagt, har den bedste trup i DK og så småt er blevet Danmarks Fodboldflagskib nok engang. Der er ingen grund til at hente til bredden, der allerede er mere end fantastisk.

    Såfremt vi sælger Makienok, skal der selvfølgelig hentes en klasseangriber, da det ellers er svært at få medaljer og med stor sandsynlighed mesterskabet i denne sæson. Men jeg tror selvfølgelig på det, da vi har et så stærkt hold, at de kan klare alle fra den middelmådige liga i Danmark, selvom det bliver svært.

    http://www.brondbysupport.dk/sso/for...er=last_answer


  20. #1243
    MaQ er offline - Representin' N'Bronx -
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    642

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Brøndby har muligvis kontaktet en spiller direkte (via agent) uden om spillerens klub.

    http://www.bold.dk/nyt/Rud-Vi-har-overholdt-reglerne

    Jeg skal ikke gøre mig klog på reglerne men vil blot bemærke, at det afgørende for, om en spiller må kontaktes direkte i hvert fald ikke kan være, om den pågældende spiller har en frikøbs-klausul. Det ligner derfor i min optik en tilståelsessag fra Per Rud og BØF.


  21. #1244
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,309

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Jeg er ret sikker på at klubberne ikke må kontakte hverken spiller eller dennes agent uden tilladelse fra spillerens arbejdsgiver medmindre der er et halvt år til kontrakt udløb. Det skal nemlig sikre at div. klubber ikke laver aftaler under bordet fx kan klubben tilbyde spilleren en kontrakt af en vis størrelse såfremt han lover ikke at forlænge med sin nuværende klub.

    Så jo det ser da ud til, at Per Rud ikke helt har overholdt reglerne, men på baggrund af hvad han siger, så har han nok ikke haft onde bagtanker med det.

  22. #1245
    MaQ er offline - Representin' N'Bronx -
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    642

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Det kan godt være, at han rent praktisk og pragmatisk har en pointe i, at det ville være en smule omsonst at kontakte AAB først for først derefter at konstatere, at 1) spilleren har ikke en frikøbsklausul og skal derfor erhverves til en pris efter aftale med AAB, og 2) spilleren er ikke interesseret i et skifte til BØF.

    Det ændrer dog ikke på, at det nu engang er (den lovlige) fremgangsmåde, når man ønsker at kontakte en spiller under kontrakt til 2015. Så er det sgu bare ærgerligt for Per Rud og co., at fremgangsmåden vurderes at være lidt "besværlig". Ordnung muss sein! Så i min optik er der netop tale om "onde hensigter". BØF har prioriteret en lettere arbejdsgang og en hurtigere afklaring for dem selv frem for at overholde formalia og regler.

  23. De følgende 6 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. BIF - sagde eller skrev de virkelig det? #5
    By -smølle in forum Diverse
    Svar: 297
    Sidste Meddelelse: 21.08.07, 16:06
  2. Svar: 359
    Sidste Meddelelse: 15.04.07, 17:44
  3. Svar: 300
    Sidste Meddelelse: 03.11.06, 10:01

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •