Side 84 af 155 FørsteFørste ... 34748182838485868794134 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,246 til 1,260 af 2318

Emner: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

  1. #1246
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Det er mangel på klasse og ikke mindst pisse respektløst!

    http://onside.dk/superligaen/broendb...-traeningskamp

  2. De følgende 12 brugere er enige:

  3. #1247
    Tilmeldingsdato
    Dec 2012
    Indlæg
    80

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Så jo det ser da ud til, at Per Rud ikke helt har overholdt reglerne, men på baggrund af hvad han siger, så har han nok ikke haft onde bagtanker med det.
    Per Rud vælger PROaktivt at lave et interview på brondby.com (bifs eget talerør), hvor han uopfordret nævner at man har forhandlet med KK og FCM/ES. Een ting er at de forsøger at hente alle mulige spillere fordi de pludselig har fået en sugar daddy.. Men når handlerne så glipper (fordi ikke alle andre kan se det KÆMPE og garanterede potential i projekt vstgn) så havde det været "god tro" hvis den kære hr Rud bare havde holdt sin mund.
    Når han derfor via klubbens eget medie fortæller om deres (ulovlige) forsøg på at hente fra den øverste hylde herhjemme, så er det jo fordi han ser en mulighed for at lave en omgang gratis, positiv spin for deres vstgn-projekt.. Han forsøger at spille med de økonomiske muskler og signalere handlekraft overfor fans, medier, konkurrenter samt - naturligvis - fremtidige (hoved)sponsorer.
    At han offentligt forsøger at kæde bifs navn sammen med de største talenter herhjemme (sloth, kusk, Sviatchenko, osv) skyldes udelukkende denne nye "se mig, hør mig" strategi, de (med en del held) har forsøgt sig med på vstgn indtil videre..

    At det så ikke lykkedes i denne omgang, og nok snarere endte med noget af et medie-mæssigt selvmål (som alle andre end de selv kan se), skyldes nok at Gaarde heldigvis ikke finder sig i Ruds provensielle, brugtvognsforhandlermetoder..
    Og tak for det Gaarde!


  4. #1248
    MaQ er offline - Representin' N'Bronx -
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    642

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Citat Oprindeligt indsendt af MaQ Se meddelelser
    Det kan godt være, at han rent praktisk og pragmatisk har en pointe i, at det ville være en smule omsonst at kontakte AAB først for først derefter at konstatere, at 1) spilleren har ikke en frikøbsklausul og skal derfor erhverves til en pris efter aftale med AAB, og 2) spilleren er ikke interesseret i et skifte til BØF.

    Det ændrer dog ikke på, at det nu engang er (den lovlige) fremgangsmåde, når man ønsker at kontakte en spiller under kontrakt til 2015. Så er det sgu bare ærgerligt for Per Rud og co., at fremgangsmåden vurderes at være lidt "besværlig". Ordnung muss sein! Så i min optik er der netop tale om "onde hensigter". BØF har prioriteret en lettere arbejdsgang og en hurtigere afklaring for dem selv frem for at overholde formalia og regler.
    BT har i øvrigt et par tanker om dette, som jeg er enig i: http://www.bt.dk/blogs/broendby-chef-minder-om-bambi

  5. De følgende 12 brugere er enige:

  6. #1249
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    850

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Citat Oprindeligt indsendt af MaQ Se meddelelser
    BT har i øvrigt et par tanker om dette, som jeg er enig i: http://www.bt.dk/blogs/broendby-chef-minder-om-bambi
    Kan godt være folk gerne vil af med CV (er ikke en af dem), men se hvad VSTGN slås med ;-)


  7. #1250
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,139

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    "Men Brøndbys sportschef Per Rud afviser klubbens interesse i Cmovs. - Det jeg godt afvise. Agenternes salgsspin får unødigt meget plads, hvis du spørger mig, siger Rud til BT."

    Men visse sportsdirektøres eget indkøbsspin? Nå, det er sikkert en helt anden historie..
    Krølben

    Et forsigtigt bud (uden at være sikker i øvrigt) kan være, at der hentydes til vi ikke ved, om vi har to liv og derfor ikke kan spå om vi kan give vores to liv til Brøndby IF.
    Krølben's Avatar


  8. #1251
    Tilmeldingsdato
    Jun 2012
    Indlæg
    17

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Brøndbys fans viser igen at de i sandhed er Danmarks mest sympatiske. Se Facebook kommentarerne til denne artikel om Emil L der har pådraget sig en mindre skade http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...de-af-testkamp

    Jeg har tilladt mig at bringe et par citater:
    Mike Barfoed Jensen · Stege, Storstrom, Denmark: "Hahahah , fryd din mega hat !"
    Jes Kjær Møller: "Karma is a fucking bitch!!!"
    Steffen Källberg Kristensen · Elev hos HF VUC vordingborg: "Var det, det knæ der intet fejlede?? Hmm"
    Marc Nybro:"Hovsa Emil Larsen og resten er Danmark!! Så var Brøndby vist ikk helt dumme hva!!"
    Jesper Jørgensen· Kongsholm Gymnasium og HF: "Man skal normalt ikke fryde sig over sådanne ting. Men magen til klaphat og provokerende attitude skal man lede længe efter :-)"
    Daniel Jensen · Bogø kostskole: "haaaaaaaaaaaar det var satme da ikke Brøndby der var til grin haaaaaaaaa"


    Puha ... jeg sidder med en fornemmelse af at de bare vente på en sådan nyhed. Men hold kæft hvor er det dårlig stil! Og egentlig os' ret komisk når man tænker på at de kasserede Emil for at signe to invalide pensionister (Kalid og Kahlenberg), men det overser de let og elegant.

    P.S.
    Jo Daniel fra Bogø kostskole, brøndby er ALTID til grin haaaaaa!

  9. De følgende 14 brugere er enige:

  10. #1252
    MZ er offline What airdefence doing?
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,130

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Citat Oprindeligt indsendt af butch2200 Se meddelelser
    Brøndbys fans viser igen at de ....
    Du kunne krydsposte et par af de der facebookprofiler du har linket til i proltråden uden problemer :)


  11. #1253
    Tilmeldingsdato
    May 2010
    Indlæg
    185

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Citat Oprindeligt indsendt af MikkelZ Se meddelelser
    Du kunne krydsposte et par af de der facebookprofiler du har linket til i proltråden uden problemer :)


  12. #1254
    Tilmeldingsdato
    Jun 2002
    Indlæg
    305

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Citat Oprindeligt indsendt af Dunsedrengen Se meddelelser
    Holy shit, hvor er det brækfremkaldende hæsligt!!!!
    -_-


  13. #1255
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Citat Oprindeligt indsendt af Parappa Se meddelelser
    Holy shit, hvor er det brækfremkaldende hæsligt!!!!
    Min første tanke efter at de værste opkastfornemmelser har lagt sig, er at det ligner hjemmekonstrueret tato-arbejde. Kønt er det ikke, hvis man kan se bort fra tekstens indhold.

  14. De følgende 10 brugere er enige:

  15. #1256
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,272

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Det er ikke kun når Brøndby henter spillere, at de skal igennem "ære, smerte, hjerte"-vridemøllen - men også når de ansætter i administrationen (altså den del af virksomheden, der ellers nævnte at kærligheden til klubben ikke var større end de stadig skulle have løn):

    Partners har de senere år løst en række store opgaver for FCK, men Thomas Skov Petersen har - som det står på BIFs hjemmeside - altid haft "Brøndby i hjertet".

    "Jeg kunne ikke sige nej til tilbuddet, for jeg har altid været engageret - fra sidelinjen - i Brøndby."

    http://www.bureaubiz.dk/Nyheder/Arti...il-Broendby-IF
    KAUF’ ODER STERBE!!!
    jeske's Avatar

  16. De følgende 6 brugere er enige:

  17. #1257
    MaQ er offline - Representin' N'Bronx -
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    642

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Det er ikke så meget det eller sympatiske tiltag fra Brøndbys side, som det er præsentationen heraf fra Næstformandens side, der åbner op for så mange muligheder for jokes, at jeg næsten ikke ved, hvor jeg skal starte!



    http://brondby.com/article.asp?aid=76669&id=145


  18. #1258
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    732

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Citat Oprindeligt indsendt af MaQ Se meddelelser
    Det er ikke så meget det eller sympatiske tiltag fra Brøndbys side, som det er præsentationen heraf fra Næstformandens side, der åbner op for så mange muligheder for jokes, at jeg næsten ikke ved, hvor jeg skal starte!



    http://brondby.com/article.asp?aid=76669&id=145
    "Hvis du på kontanthjælp og dermed er Brøndby fan"


  19. #1259
    d-man er offline Fodbold skal ses i Parken
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    407

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Det må da give følgende chant næste gang Bundby er på besøg: "Hvorfor er alle i Brøndby på bistand?" "Hvorfor er alle i Brøndby på bistand?"
    Sidst redigeret af d-man : 29.01.14 kl. 21:24
    Molde eller Barca - jeg er ligeglad jeg kommer for F.C. København ! - Daniello

  20. De følgende 5 brugere er enige:

  21. #1260
    Tilmeldingsdato
    Jun 2012
    Indlæg
    17

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    I forlængelse af diskussionen om brøndbys bistandsklienter og Corners astronomiske løn i Cardiff (se transfer tråden) kom jeg til at tænke på hvem der egentlig tjener mest; Corner eller Sydsiden?


    Her er præmissen:
    Jeg følger Ougars indlæg og antag at Corner har tjent 82 mio i løn + 11 mio i sign-on på 7 måneder "arbejde" i Cardiff, ialt 93 mio. Dette giver en månedsløn på ca 13.3 mio.


    Sydsiden (den nedre del af endetribunen) kan rumme 5500 stående gæster (kilde wikipedia). Jeg antager at denne tribune igennemsnit er 50% fyldt på kampdage. Derved vil det gennemsnitlige antal gæster på sydsiden altså være 2750. Ingen af disse personer er i beskæftigelse*, 33% er stadig igang med folkeskolen og har ikke ret til kontanthjælp, 33% er under 25år + hjemmeboende og modtager unge-ydelse på 3265 kr pr måned, og 33% er fyldt 25år og modtager 10500 kr måned (sats for enlig barnløs)**. I alt tjener sydsiden altså (0.33 * 0 + 0.33 * 3265 + 0.33 * 10500) * 2750 = 12,491,738 kr eller ca. 12.5 mio pr måned.


    Corner har altså tjent MERE end hele sydsiden de seneste 7 måneder!


    *En rimelig antagelse
    **den sidste ene procent sider i fængsel, men har udgang om på kampdage.


    Kilder:
    Bistandssatser: http://bm.dk/da/Tal%20og%20tendenser...or%202013.aspx
    Corners løn (Ougars indlæg): http://sidelinien.dk/forums/showthre...064#post619064
    Sydsiden: http://da.wikipedia.org/wiki/Br%C3%B8ndby_Stadion


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. BIF - sagde eller skrev de virkelig det? #5
    By -smølle in forum Diverse
    Svar: 297
    Sidste Meddelelse: 21.08.07, 16:06
  2. Svar: 359
    Sidste Meddelelse: 15.04.07, 17:44
  3. Svar: 300
    Sidste Meddelelse: 03.11.06, 10:01

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •