Side 85 af 155 FørsteFørste ... 35758283848586878895135 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,261 til 1,275 af 2318

Emner: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

  1. #1261
    MaQ er offline - Representin' N'Bronx -
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    642

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Per Rud frikendt i sagen om "kontakt" til Kasper Kusk (eller dennes agent John Sivebæk).

    http://www.bold.dk/nyt/DBU-frikender-Rud-i-Kusk-sag

    Afgørelsen lader til at bygge på en fortolkning af "forhandlingsbegrebet" i forbudsbestemmelsen. Altså spørgsmålet om, hvornår der henholdsvis er tale om uformelle (tilsyneladende tilladte) henvendelser over for forbuddet mod at "forhandle" med en spiller med end 6 måneder tilbage af kontrakten.

    Det er i mine øjne en lidt ærgerlig afgørelse, som kan åbne op for mange uheldige episoder. Hvis afgørelsen med andre ord skal fortolkes derhen, at det først er en overtrædelse af forhandlingsforbuddet, når man sidder ved bordet og sender tilbud og modtilbud nedskrevet i "Las Vegas-stil" på servietter frem og tilbage til hinanden i en regulær forhandlingssituation, da er forbuddet efter min mening effektivt undergravet med denne afgørelse.

    Opfattelsen har i min optik altid været den, at man siger, at en spiller, der har mindre end 6 måneder tilbage af sin kontrakt, er "fri til at tale med andre klubber nu". Med denne afgørelse in mente kan denne proces via agenter og i øvrigt pakket ind og labelleret som "uformelle henvendelser" tilsyneladende nu begynde meget tidligere end 6 måneder før kontraktudløb.

  2. De følgende 7 brugere er enige:

  3. #1262
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Citat Oprindeligt indsendt af MaQ Se meddelelser
    Per Rud frikendt i sagen om "kontakt" til Kasper Kusk (eller dennes agent John Sivebæk).

    http://www.bold.dk/nyt/DBU-frikender-Rud-i-Kusk-sag

    Afgørelsen lader til at bygge på en fortolkning af "forhandlingsbegrebet" i forbudsbestemmelsen. Altså spørgsmålet om, hvornår der henholdsvis er tale om uformelle (tilsyneladende tilladte) henvendelser over for forbuddet mod at "forhandle" med en spiller med end 6 måneder tilbage af kontrakten.

    Det er i mine øjne en lidt ærgerlig afgørelse, som kan åbne op for mange uheldige episoder. Hvis afgørelsen med andre ord skal fortolkes derhen, at det først er en overtrædelse af forhandlingsforbuddet, når man sidder ved bordet og sender tilbud og modtilbud nedskrevet i "Las Vegas-stil" på servietter frem og tilbage til hinanden i en regulær forhandlingssituation, da er forbuddet efter min mening effektivt undergravet med denne afgørelse.

    Opfattelsen har i min optik altid været den, at man siger, at en spiller, der har mindre end 6 måneder tilbage af sin kontrakt, er "fri til at tale med andre klubber nu". Med denne afgørelse in mente kan denne proces via agenter og i øvrigt pakket ind og labelleret som "uformelle henvendelser" tilsyneladende nu begynde meget tidligere end 6 måneder før kontraktudløb.
    Det er en helt igennem ulækker klub, med ulækre individer der omgærde dem.

    Prikken over i'et var deres ageren i går, i forbindelse med at ære Richard Møller Nielsens minde. Her ville Brøndby ikke spille med sørgebind som alle andre klubber i denne runde, pga. det ikke var et krav fra DBU's side.

    Hvor langt kan man synke?

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #1263
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    170

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Det er en helt igennem ulækker klub, med ulækre individer der omgærde dem.

    Prikken over i'et var deres ageren i går, i forbindelse med at ære Richard Møller Nielsens minde. Her ville Brøndby ikke spille med sørgebind som alle andre klubber i denne runde, pga. det ikke var et krav fra DBU's side.

    Hvor langt kan man synke?
    Læs evt http://www.b.dk/sport/farcen-om-et-s...nd-for-ricardo for forklaring.

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #1264
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    625

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Det helt underlige ved sagen er vel, at den ene part i den uformelle, generelle samtale melder ud på sin hjemmeside, at man er interesseret i at tilknytte den spiller, man bare har en generel snak med. På den baggrund virker det ret underligt, at DBU kan konkludere, at "Brøndby IF’s sportsdirektør Per Ruds henvendelse til John Sivebæk havde efter DBU’s Disciplinærudvalgs opfattelse ikke en sådan karakter, at det kan anses som godtgjort, at Brøndby IF havde til hensigt at indgå kontrakt med Kasper Kusk. Der var tale om en generel samtale."
    Men OK, nu er det jo BIF og DBU, så man burde måske ikke være overrasket...
    Tillad mig at hjælpe din fantasi, C.V.! Direkte deltagelse i CL-gruppespil havde været bedre... Hvem var det nu, der ødelagde den mulighed?
    _EG_'s Avatar


  8. #1265
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,762

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Det er en helt igennem ulækker klub, med ulækre individer der omgærde dem.

    Prikken over i'et var deres ageren i går, i forbindelse med at ære Richard Møller Nielsens minde. Her ville Brøndby ikke spille med sørgebind som alle andre klubber i denne runde, pga. det ikke var et krav fra DBU's side.

    Hvor langt kan man synke?
    Er du seriøs, eller kan jeg bare ikke spotte ironien? - vi bar jo ikke selv sørgebind?
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm


  9. #1266
    MaQ er offline - Representin' N'Bronx -
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    642

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Citat Oprindeligt indsendt af _EG_ Se meddelelser
    Det helt underlige ved sagen er vel, at den ene part i den uformelle, generelle samtale melder ud på sin hjemmeside, at man er interesseret i at tilknytte den spiller, man bare har en generel snak med. På den baggrund virker det ret underligt, at DBU kan konkludere, at "Brøndby IF’s sportsdirektør Per Ruds henvendelse til John Sivebæk havde efter DBU’s Disciplinærudvalgs opfattelse ikke en sådan karakter, at det kan anses som godtgjort, at Brøndby IF havde til hensigt at indgå kontrakt med Kasper Kusk. Der var tale om en generel samtale."
    Men OK, nu er det jo BIF og DBU, så man burde måske ikke være overrasket...
    I den forbindelse er det skægt, at den benævnte artikel nu er fjernet fra Brøndby.com. Den kan stadig findes i cache-kopier ved lidt snilde, men de har åbenbart følt behov for at få den af vejen.

    http://webcache.googleusercontent.co...&ct=clnk&gl=dk

  10. De følgende 5 brugere er enige:

  11. #1267
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    49

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Prøv lige at tjek Per Rud's twitterprofil.

    https://twitter.com/PerRudKingofBIF

  12. #1268
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    363

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Citat Oprindeligt indsendt af Tanzer#2901 Se meddelelser
    Prøv lige at tjek Per Rud's twitterprofil.

    https://twitter.com/PerRudKingofBIF
    Håber der er nogle der laver pis med manden og har oprettet profilen i hans navn. Ellers er han jo helt vanvittig - selv efter BIF'ske forhold.

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #1269
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    672

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    1. Artiklen er stadig på bemeldte klubs hjemmeside: http://brondby.com/nyhed/2014/01/16/...de-os-rive-med
    2. Per Ruds "twitterprofil" er en såkaldt fake.
    3. Kan vi ikke holde os til trådens navn som ledetråd til hvad der skal postes i denne tråd.

    Mvh
    Nik
    Derfor er jeg veldig stolt av laget mitt!
    niknik's Avatar

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #1270
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,546

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Citat Oprindeligt indsendt af Polyppen Se meddelelser
    Håber der er nogle der laver pis med manden og har oprettet profilen i hans navn. Ellers er han jo helt vanvittig - selv efter BIF'ske forhold.
    OK, drenge. Så stopper legen.

    Her har vi en tråd, som er startet med det ÆDLE formål at grine af BØF-tåbeligheder.

    OK, jeg medgiver at tråden desværre - som beklaget i en god del af indlæggende - har taget en uheldig drejning, og at der i tråden er myriader af ting fra BIF-lejren, der ikke har været i nærheden af at være sjove, dumme, pinlige eller værd at grine over på nogen som helst anden måde.

    Men når vi - og jeg siger det her så nænsomt som muligt - begynder at bruge tråden til at udstille os selv på den mest pinlige måde, så må der gribes ind. Ingen kan være bare 1½ sekund i tvivl om, at Per Rud naturligvis ikke har noget som helst med den twitter-profil at gøre. Nu må I - igen sagt med AL respekt - sgu spænde hjelmen lidt, og ikke give de andre klubber gratis grin over de tåbelige FCK-fans :-)

    Planen er, at vi skal grine af dem, ikke omvendt, og det går rigtig skidt PT...

    ougar
    Sidst redigeret af ougar : 26.02.14 kl. 11:56
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar


  17. #1271
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    1,144

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Efter BTs afsløring af BøFs "Confidential" oplæg omkring TV penge å sår'n faldt jeg over følgende på FB

    WTFMATE.PNG

    "Gennenarbejdet Proces!" HELL YEARH!

  18. De følgende 9 brugere er enige:

  19. #1272
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,139

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Citat Oprindeligt indsendt af ougar Se meddelelser

    Planen er, at vi skal grine af dem, ikke omvendt, og det går rigtig skidt PT...

    ougar
    Det vendte heldigvis hurtigt :-)
    Krølben

    Et forsigtigt bud (uden at være sikker i øvrigt) kan være, at der hentydes til vi ikke ved, om vi har to liv og derfor ikke kan spå om vi kan give vores to liv til Brøndby IF.
    Krølben's Avatar

  20. De følgende 6 brugere er enige:

  21. #1273
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    129

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Citat Oprindeligt indsendt af Flerbizky Se meddelelser
    Efter BTs afsløring af BøFs "Confidential" oplæg omkring TV penge å sår'n faldt jeg over følgende på FB
    Sikke en gang ynkeligt tuderi. Jeg elsker: "ONLY DEAD FISH FOLLOWS THE STEAM!!!"


  22. #1274
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    347

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Nu gider jeg ikke linke til det, men PROJEKT VSTGNs nyeste skud på stammen er 1 stk hårdkogt vstgns rap hyldest med tilhørende musik video og boligblokke... Det er bare morsomt at manden er fra Næstved:

    http://www.sn.dk/tv/tv-rapmusik-tage...9#.UxW_yc6seM0

    Og i øvrigt bor i København og synes at byen er så smuk.

    http://www.iphoneogram.com/p/6526747...413_253059411/



    Yo yo NVSTGN!


  23. #1275
    d-man er offline Fodbold skal ses i Parken
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    404

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Citat Oprindeligt indsendt af angatyr Se meddelelser
    Sikke en gang ynkeligt tuderi. Jeg elsker: "ONLY DEAD FISH FOLLOWS THE STEAM!!!"
    Hvem er de døde fisk, og hvad er det for en damp de følger?

    Et mysterium fra Brøndby.

    P.S. Follow staves uden s, men hvad kan man forvente fra en person, der holder med Brøndby.

    P.P.S. Efter at have rakket lidt ned på Brøndby, har jeg fået det meget bedre.
    Molde eller Barca - jeg er ligeglad jeg kommer for F.C. København ! - Daniello

  24. De følgende 5 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. BIF - sagde eller skrev de virkelig det? #5
    By -smølle in forum Diverse
    Svar: 297
    Sidste Meddelelse: 21.08.07, 16:06
  2. Svar: 359
    Sidste Meddelelse: 15.04.07, 17:44
  3. Svar: 300
    Sidste Meddelelse: 03.11.06, 10:01

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •