Side 86 af 155 FørsteFørste ... 36768384858687888996136 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,276 til 1,290 af 2318

Emner: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

  1. #1276
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    625

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Citat Oprindeligt indsendt af Peach Se meddelelser
    Nu gider jeg ikke linke til det, men PROJEKT VSTGNs nyeste skud på stammen er 1 stk hårdkogt vstgns rap hyldest med tilhørende musik video og boligblokke... Det er bare morsomt at manden er fra Næstved:

    http://www.sn.dk/tv/tv-rapmusik-tage...9#.UxW_yc6seM0

    Og i øvrigt bor i København og synes at byen er så smuk.

    http://www.iphoneogram.com/p/6526747...413_253059411/



    Yo yo NVSTGN!
    Altså på samme måde som det er morsomt, at Torsten Lefmann fra Haslev synger, at han er ærke-københavner på FCK Volume 3?
    Nok er BIFs video latterlig og grinagtig, men måske skal vi lige styre stenkasteriet væk fra vores eget glashus, inden vi griner alt for højlydt...
    Tillad mig at hjælpe din fantasi, C.V.! Direkte deltagelse i CL-gruppespil havde været bedre... Hvem var det nu, der ødelagde den mulighed?
    _EG_'s Avatar

  2. #1277
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,364

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Citat Oprindeligt indsendt af _EG_ Se meddelelser
    Altså på samme måde som det er morsomt, at Torsten Lefmann fra Haslev synger, at han er ærke-københavner på FCK Volume 3?
    Nok er BIFs video latterlig og grinagtig, men måske skal vi lige styre stenkasteriet væk fra vores eget glashus, inden vi griner alt for højlydt...
    Det er da også voldsomt slum, hvis han gør det.
    URBAN CREW - Fælles København
    Ace20's Avatar

  3. De følgende 3 brugere er enige:

  4. #1278
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,399

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Når Brøndbyfolk viser det format, der naturligt følger, når man igen er kommet til penge og ikke behøver fiske efter sympati ...

    Screen Shot 2014-03-10 at 16.25.37.png

    … og forhenværende Brøndbyfolk, der siden har været en tur om først AGK og så FCN, bliver mopsede.


  5. #1279
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,767

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6





    Sjovt som at folk relateret til Brøndby, der opfører sig som præ-teenagere aldrig er RIGTIGE brøndby fans..
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  6. De følgende 12 brugere er enige:

  7. #1280
    Tilmeldingsdato
    May 2006
    Indlæg
    594

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Lad os starte dagen med et citat fra Jan Bech Andersen

    - Når jeg er på stadion og sidder med lukkede øjne, ja så får jeg gåsehud. Når jeg så åbner dem igen, kommer der tårer.
    Om tårerne kommer af at tænke på alle de skatteunddragede millioner, han har smidt i det sorte hul de kalder en klub meldes ikke.
    Sidst redigeret af Lundberg_aus_Lolland : 06.04.14 kl. 10:52
    Latteren forstummer minut for minut,
    lyset er gået kemien er brudt,
    færdsel på græsset er strengt forbudt,
    for vi nærmer os endnu en vinter.
    Lundberg_aus_Lolland's Avatar


  8. #1281
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Sørme om Per Rud ikke er god for et citat så jeg væmmes. Det er i forbindelse med dagens præsentation af "De uvaskedes masterclass".

    - Vi går ud og siger, at Brøndby ikke kun er en vestegnsklub, det er hele Danmarks klub.
    Lærer de amøber aldrig, at det ville klæde dem med lidt ydmyghed? Jøsses.

  9. De følgende 8 brugere er enige:

  10. #1282
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    De vil simpelthen forpeste hele Danmark endnu mere ved at sprede deres klamme fingre ud i klubber hele landet rundt og støvsuge alt hvad konkurrenter i 1. og 2. division ellers kunne bruge til at rykke op på sigt.

  11. Den følgende bruger er enig i dette:
    UDC

  12. #1283
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    419

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Mon det er tilfældigt at BIF altid spreder "store nyheder" når der er risiko for at FCK stjæler billedet? senest: BIF generalforsamling samme dag FCK skal spille sig i pokalfinalen...


    Jeg har bare lagt mærke til det flere gange også i løbet af efteråret hvor BIF altid skulle lave en historie op til FCK CH.L. kampe f.eks....

  13. #1284
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,309

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Citat Oprindeligt indsendt af øvreC Se meddelelser
    Mon det er tilfældigt at BIF altid spreder "store nyheder" når der er risiko for at FCK stjæler billedet? senest: BIF generalforsamling samme dag FCK skal spille sig i pokalfinalen...


    Jeg har bare lagt mærke til det flere gange også i løbet af efteråret hvor BIF altid skulle lave en historie op til FCK CH.L. kampe f.eks....
    Måske er det hævn fra da vi hentede Ståle tilbage og stjal rampelyset fra dem? :)

  14. Den følgende bruger er enig i dette:
    Orb

  15. #1285
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Måske er det hævn fra da vi hentede Ståle tilbage og stjal rampelyset fra dem? :)
    Nej, de uvaskede opfører sig bare som en forsmået ekskone, efter at manden har fundet en ny og yngre model.

    De må bare lære at der er tidspunkter i tilværelsen hvor man ikke længere er nummer 1. At de så efter en årrække i skyggen af den københavnske stolthed, endnu ikke har forstået rangordenen. Det udstiller dem, ligesom den forsmåede ekskone, i en hæftig grad.

    Men fred være med det. I hovedstaden har vi overskud ;-)

  16. De følgende 3 brugere er enige:

  17. #1286
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Jeg ved ikke hvilke sekt-lignende forhold de holder sig derude hos de uvaskede. Men sikkert er det at Didier Drogbas grandkusine har været i kyndige hænder.

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...iste-i-danmark

  18. #1287
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,309

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    I det mindste blev det da ikke til, at han ville stille støvlerne på hylden denne gang.

  19. De følgende 7 brugere er enige:

  20. #1288
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,873

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    En herlig tråd:
    http://bif-support.dk/sso/board_entry.php?id=510373
    Lad mig blot nøjes med at citere først indlæg af Dannyboyking der ret hurtigt er blevet min yndlingsgulert:
    Jeg er lige vågent. Det er varmt, dejligt at være på Kreta. Konen sover stadig, og datteren rører på sig i sengen, og møder mig med et stort smil. Det er da en dejlig dag, NEJ DET ER EJ!

    Hold fast det har været op og ned, mest ned. Burde være hjemme, men orker heller ikke det. Nu må jeg nyde min ferie, kom nu nyd den. I dag kan blive en fest dag, men det kan også ende med, STOP DET, orker ikke tanken, tænker den ikke. Jo jeg tænker den, skræmmende.

    Er der ikke en cafe der viser bold, rigtig bold, den eneste rigtige bold. Jo det arrangerede jeg jo i forgårs med en flink kretenser.

    Der er også andre inde og se bold, de er jyder, men det er jeg jo også, men ikke den samme slags, jeg er ikke som dem.

    Føj en kamp, nu starter den, en hel sæsons nedtur, og så nu i dag, jeg orker det ikke. Jeg vil ikke se den jeg smutter, ej jeg skal se den må se den. Burde ha været hjemme, orker heller ikke det.

    Føj føj, jeg lider som aldrig før. Har aldrig følt det sådan under en kamp, og så bare på en cafe på Kreta. 30 minutter igen, nu smutter jeg, det her har jeg ikke nerver til. NEJ NEJ, hvorfor gik den ikke ind, og afsluttede mine lidelser hvorfor????

    Nu kan jeg ikke mere, må væk, ej skal se, må se.

    JAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!! En kulmination på et års lidelser. Mesterskaber ,cl bold, pokal triumfer, 5-0. Det er intet i forhold til denne oplevelse.

    20-05 2013. Jeg glemmer det aldrig. Den dag tiden stod stille.

    Del denne dag, lad os høre.
    Det er jo næsten helt poetisk, og han er ikke den eneste digter i den tråd :-)
    Tiramisultras - måske med ske?
    Måske bananer, måske fasaner?
    Men det smager bedst med pizzarest! (...og kulørte lamper)
    Jobbeelg's Avatar

  21. De følgende 10 brugere er enige:

  22. #1289
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    565

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Citat Oprindeligt indsendt af Jobbeelg Se meddelelser
    En herlig tråd:
    http://bif-support.dk/sso/board_entry.php?id=510373
    Lad mig blot nøjes med at citere først indlæg af Dannyboyking der ret hurtigt er blevet min yndlingsgulert:
    Det er jo næsten helt poetisk, og han er ikke den eneste digter i den tråd :-)
    Ja, at undgå at ryge ud af Superligaen, skal jo fejres som havde man vundet Mesterskabet..... og i klassisk BuIF-stil, er man ligeglad med en fyreseddel og udsigten til kontanthjælp....

    Festen bliver taget til Københavns gader inden der bliver søgt mod stadion. NU kan jeg drikke bajere!
    Festen bliver kørt til klokken 10 næste morgen hvor jeg bliver ringet op af min arbejdsgiver. "Ved du hvad klokken er?? Du skulle ha' været her klokken 9:30!!!" "Nå! Hvis du ligger sedlen klar kommer jeg ud og skriver under på at du har fyret mig!"

    Dagen efter står jeg hos kommunen: "Hej jeg skal ansøge om kontanthjælp."
    Sidst redigeret af Forza FCR : 24.04.14 kl. 12:12


  23. #1290
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Okay. Man har en bestyrelse der har siddet der i 14 dage, og allerede nu fremstår de uvaskede som det rene gøgleri.

    Man har en kommunikationsdirektør (den bælgøjede Anders Bay), der i dag melder ud at de mht. tv-aftalen, stadigvæk vælger at gå enegang, hvilket i sig selv er lidt kontroversielt.

    http://m.jyllands-posten.dk/sport/fo...tter-tv-storm/

    Men gudhjælpemig om ikke bestyrelsesformanden (JBA), samtidig melder ud at de måske kan være på vej tilbage til forhandlingsbordet med de øvrige klubber i Suppen.

    http://m.bt.dk/superligaen/divisions...ck-i-tv-aftale

    Snakker de OVERHOVEDET sammen derude??? De fremstår jo som en flok lalleglade amatørere, der spiller på to heste.

    FY FOR H...... siger jeg bare!!!


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. BIF - sagde eller skrev de virkelig det? #5
    By -smølle in forum Diverse
    Svar: 297
    Sidste Meddelelse: 21.08.07, 16:06
  2. Svar: 359
    Sidste Meddelelse: 15.04.07, 17:44
  3. Svar: 300
    Sidste Meddelelse: 03.11.06, 10:01

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •