Side 87 af 155 FørsteFørste ... 37778485868788899097137 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,291 til 1,305 af 2318

Emner: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

  1. #1291
    MaQ er offline - Representin' N'Bronx -
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    642

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Haha! Du var hurtigere end mig på aftrækkeren. Jeg ville have skrevet præcis samme indlæg.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #1292
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,589

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Jeg bliver YDERST overrasket hvis Anders Bay stadigvæk arbejder derude om et år.
    Alcohol gives you the ambition to do anything, while simultaneously taking away your ability to do so.
    Pabres's Avatar


  4. #1293
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,874

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Det er altså til tider ret underholdende at følge med på de uvaskedes debatside, når man har støvsuget nettets øvrige sportsnyheder igennem.

    De har prøvet at starte en tråd op, ala den vi har kørende om deres udtalelser, nedsmeltning etc.

    http://bif-support.dk/sso/forum_entr...er=last_answer

    Men føler nu allerede at de bliver jinxet for hårdt.

    http://bif-support.dk/sso/forum_entr...er=last_answer

    Og har nu (forståeligt) analyseret sig frem til at de selv stinker, og de seneste syv års elendighed vil fortsætte :-)

    http://bif-support.dk/sso/forum_entr...er=last_answer

    Det er fandme god terapi!!!


  5. #1294
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,321

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Der er godt nok meget rationalisering derinde. Selv efter alle disse år har jeg stadig svært ved at forstå hvorfor Danmarks første børsregistrerede klub (og verdens anden) ikke er et firma - især tiderne med aktieemissioner har været svær at forholde sig til.

  6. #1295
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,405

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Brøndby er nu fuldt ud tilbage som part i den fælles tv-aftale, og deres formand og hovedejer Jan Bech Andersen finder på en eller anden måde skamløsheden til at udtale, at de er tilbage "uden nogen former for bitterhed eller nag".

    Godt, Jan. Sikke et overskud. Det må ellers have været frustrerende at se de andre sætte hele projektet i fare, fordi de ville have deres egen aftale, efter at have fået indtryk af at så kunne man trykke sine egne millioner i store sedler … oh.


  7. #1296
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,873

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Der er godt nok meget rationalisering derinde. Selv efter alle disse år har jeg stadig svært ved at forstå hvorfor Danmarks første børsregistrerede klub (og verdens anden) ikke er et firma - især tiderne med aktieemissioner har været svær at forholde sig til.
    Det giver de såmen selv svaret på derinde :
    http://bif-support.dk/sso/forum_entr...er=last_answer

    Pudsigt som en fusion pludselig er en god ting ude vestpå
    Tiramisultras - måske med ske?
    Måske bananer, måske fasaner?
    Men det smager bedst med pizzarest! (...og kulørte lamper)
    Jobbeelg's Avatar

  8. #1297
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,321

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Citat Oprindeligt indsendt af Jobbeelg Se meddelelser
    Det giver de såmen selv svaret på derinde :
    http://bif-support.dk/sso/forum_entr...er=last_answer

    Pudsigt som en fusion pludselig er en god ting ude vestpå
    Nej nej da. Fusion har altid været godt - Brøndby er jo en fusion. FCK er blot en overbygning og (derfor?) et firma. Jeg mangler lidt en specificering, men regner næppe på, at den findes.

  9. #1298
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,873

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Nej nej da. Fusion har altid været godt - Brøndby er jo en fusion. FCK er blot en overbygning og (derfor?) et firma. Jeg mangler lidt en specificering, men regner næppe på, at den findes.
    Det er altså ikke mange år siden, at najs fc i de gules fællesbevisthed var fusionsklubben fra Østerbro. Si'r det bare
    Tiramisultras - måske med ske?
    Måske bananer, måske fasaner?
    Men det smager bedst med pizzarest! (...og kulørte lamper)
    Jobbeelg's Avatar

  10. De følgende 4 brugere er enige:

  11. #1299
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,321

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Citat Oprindeligt indsendt af Jobbeelg Se meddelelser
    Det er altså ikke mange år siden, at najs fc i de gules fællesbevisthed var fusionsklubben fra Østerbro. Si'r det bare
    Jeg prøver også, måske uden held, at være lidt ironisk. Det med overbygningsklub er noget jeg er stødt på i den ovennævnte tråd.
    En bruger skriver: "Kan godt lide sådan en tråd, men ret skal være ret. Fck er en overbygningsklub, det er Brøndby som er fusionsklubben." hvortil en anden svarer: "Ja det er jeg klar over, Og derfor er BIF ikke det samme som firmaet fck.... som de hævder fordi vi nu er ejet af Jba".
    Som sagt har jeg stadig umådelig svært ved at spotte hvad der helt nøjagtigt menes.

  12. #1300
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,873

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    muF0slRiXVBlskywLVwL7Dw.jpg

    Fusion har altid været godt!
    Tiramisultras - måske med ske?
    Måske bananer, måske fasaner?
    Men det smager bedst med pizzarest! (...og kulørte lamper)
    Jobbeelg's Avatar

  13. De følgende 5 brugere er enige:

  14. #1301
    /J! er offline Alle er glade, ALLE!!
    Tilmeldingsdato
    Mar 2003
    Indlæg
    350

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Godt, Jan. Sikke et overskud. Det må ellers have været frustrerende at se de andre sætte hele projektet i fare, fordi de ville have deres egen aftale, efter at have fået indtryk af at så kunne man trykke sine egne millioner i store sedler … oh.
    Og her er mere godt stof: "Vi har bare som en enig bestyrelse besluttet at det var bedst at tilslutte os aftalen selvom vi stadig mener, at den nuværende TV-aftale ikke afspejler vores kommercielle værdi, siger formanden."

    Altså ligesom deres trøjesponsorat også er lidt mere værd end nogen virksomhed vil betale - nu tredje sæson i træk.

    Og her: "Konklusionen er at vi blev sat uden for, men det har vi nu lavet om på ved at række hånden ud og optage en positiv dialog. Jeg er glad for, at vi hurtigt er nået til denne konklusion."

    Gad vide om de 11 andre klubber også opfattede det således at det var dem der satte BIF udenfor?

    I det mindste er det dejligt at vi er tilbage ved opfattelsen om at dansk fodbold drejer rundt om BIF, for det skal da helt sikkert nok skygge for fornuftige beslutninger derude på ledelsesgangen. Foreløbig står de jo ret alene med deres værdiansættelse af både sponsorat og "kommercielle værdi".

    Fantastisk!

    /J!
    Jeg var rasende, jeg slog i bordet ovre i logen og råbte »er det det her jeg bruger mine millioner på«.


  15. #1302
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    174

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Idag kan Brøndby-formand Jan Bech Andersen, så berette at man allernådigst er gået med ind i TV aftalen, efter at op til flere klubber har ligget på knæ.

    - Ja, det vil jeg sige. Absolut. Jeg har selv talt med tre klubber, og jeg har kun fået positive tilkendegivelser. Det er vigtigt at sige, at vi i denne periode, uden for protokol og uopfordret, har fået mange opfordringer om at komme tilbage, siger formand Jan Bech Andersen til bold.dk.
    Det er selvfølgelig ikke fordi at sejler projektet ikke kunne gå på egne ben eller noget, nej man er gået med for at hjælpe med at få aftalen på rette køl.

    Det er kvalme lige dér. Og det bliver en kold dag i helvede den dag BIF viser lidt ydmyghed iforhold til resten af verden.

    http://www.bold.dk/nyt/BIF-om-TV-Opf...-komme-tilbage
    "Copenhagen have one of the best homefans in europe, and there hooligans was crazy when we were in copenhagen. When they got a throw in, the fans got mental, when they won a tackle it sound like a goal was scored, great team great fans."
    - En imponeret fan fra Grækenland.
    Fissan's Avatar


  16. #1303
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,873

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Om Amartey på SSO
    Blot til info. Hvis vi gør det samme som snifferne fra Gentofte-og-FrBerg alliancen, så er der blot et skab på 3 år og en masse penge brændt på uduelige spillere, trænere mv.
    Den er meget sød, men fortjente måske ikke at blive nævnt i denne tråd, var det ikke fordi, at han afslutter med:
    Lidt perspektiv please.
    Hvis man begrænser perspektivet til de seneste tre sæsoner, så kan jeg da godt se, at vores "lorte plastikklub" ikke er værd at spejle sig i.

    http://bif-support.dk/sso/forum_entr...er=last_answer
    Tiramisultras - måske med ske?
    Måske bananer, måske fasaner?
    Men det smager bedst med pizzarest! (...og kulørte lamper)
    Jobbeelg's Avatar

  17. De følgende 5 brugere er enige:

  18. #1304
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    75

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Amartey er allerede alle 14 mill. hver inden han har spillet 1 minut! SSO hygger:

    "Det er typisk at den slags sker, men ikke uventet i betragtning af hvordan den sportslige ledelse har snorksovet gennem det her vindue. Per Rud fremstår mere og mere som en glad amatør, der burde være blevet i HB Køge."

    "For det tredje så fik vi en 4. Plads sidste år, men året før var vi en kamp fra at rykke ned. Hvor mange guld er det fck har hentet de sidste ti år, og været i EC-gruppespil? Mig bekendt har de været i gruppespil 8-9 år i streg heraf tre CL-gruppespil, hvad har Brøndby præsteret? Jeg ved godt du vil Brøndby det bedste, men bare en smule realitetssans ville klæde dig utrolig meget."

    "Og hvis det kniber så meget med pengene, hvorfor har man så ikke solgt Makienok? FCK har indtil videre formået at hente 6 spillere og sælge 2. Alt i mens vi har fortaget os absolut ingenting. Det er muligt at du og mange andre er tilfredse med det udfra den betragtning at vores trup er nogenlunde intakt.. Det er jeg bare ikke. Hvis vi igen skal helt til tops i dansk fodbold, kræver det, at vi forbedrer os fra sæson til sæson og hele tiden sørger for at forstærke os der hvor vi er svagest."

    "Lige præcis. Og af samme grund skal Brøndby lade være med at snakke om at blive fast hold i toppen. De kan ikke engang lave penge. Det her, det holder kun i et par år og så er vi direkte tilbage hvor vi var i sidste sæson."

    "Det er intet mindre end en skandale det her! Fuck, hvor er jeg skuffet! :("

    "Flot Brøndby... Det bliver jo aldrig anderledes, forpulede talentløshed tosser"

    "Lige i klunkerne. Puha. Så burde vi vist efterhånden fokusere på Boula, som jeg ser det"

    "Amartey er et ekstraordinært talent, det kan der ikke herske nogen tvivl om. Jeg har ikke set ham spille. Så langt har du ret, men fra venner og bekendte - en enkel der ovenikøbet spiller i samme liga som ham, forlyder det, at manden er ekstraordinær god ift den svenske liga. Læg dertil, at Liverpool, Schalke, 1FCK og flere andre, har fulgt manden i 3 år snart. "

    "FCK har fået en guldfugl, men som altid når man har med mennesker at gøre, er det ikke til, at sige om han får succes eller fiasko. Chancerne for succes er dog så store, at jeg med glæde havde set Brøndby betale 14 mio kroner for ham."

    "Kom så med alle jeres undskyldninger, om PSE, der startede sidste vindue med at hente til denne sæson osv. osv. - vejen til Helvede er brolagt med dårlige undskyldninger.
    Vi er bare blevet slået af et klamt firma, men hvorfor?
    Faktum er, at der ikke er sket noget endnu, og at vi risikerer at skulle bruge to måneder af sæsonen på at spille nye folk ind. Der skal hentes til midtbanen og forsvaret, hvor Albrechtsen og slet ikke Bouhlarouz kan holde for evigt. Kom med noget "ekstraordinært" Per Rud."

    "Ja eller 8 mesterskaber på 12 år og hyppig Europa-deltagelse. Deres koefficient kan vi kun drømme om. Dertil kommer så det økonomiske. Vi kan ikke konkurrere, og det skal vi nok heller ikke, hvis tingene nogensinde skal løbe rundt."

    Der er meget mere hvor det kommer fra...


  19. #1305
    Tilmeldingsdato
    Sep 2013
    Indlæg
    100

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6



Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. BIF - sagde eller skrev de virkelig det? #5
    By -smølle in forum Diverse
    Svar: 297
    Sidste Meddelelse: 21.08.07, 16:06
  2. Svar: 359
    Sidste Meddelelse: 15.04.07, 17:44
  3. Svar: 300
    Sidste Meddelelse: 03.11.06, 10:01

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •