Side 91 af 155 FørsteFørste ... 418188899091929394101141 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,351 til 1,365 af 2318

Emner: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

  1. #1351
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,546

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Jeg vil sådan set også gætte på at politiets historie er temmelig farvet, men at man vælger at komme med en SÅ langt ude gennemgang af begivenhederne, det er næsten sjovt. Man ser for sig hvordan nogle gutter kommer stille og roligt ud fra hytten med en fadbamse i hånden og spørger stille og roligt hvad der sker, hvorefter politimanden flår sin tjenestepistol frem...

    Det er mig en gåde hvorfor man ikke smider et kamera på alle politi-folk. Er du GAL det ville være en nem løsning på mange problemer.

    ougar
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar


  2. #1352
    Tilmeldingsdato
    May 2006
    Indlæg
    303

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Citat Oprindeligt indsendt af MikkelZ Se meddelelser
    "Ovenstående er en fuldstændigt eksakt gengivelse af hele hændelsesforløbet."

    Citat fra brøndbys aktive fans' gruppe af ædruelige, upåvirkede andstandsdamer (m/k) og referatskrivere, der altid er talstærkt til stede når der holdes derby-optakt og deslignende så den upartiske sandhed kan komme frem ;)

    (fra den lange smøre om at det der skete ude vestpå i går, som altid, var acabs skyld: https://www.facebook.com/allehaderos)
    He he...

    "...via et større grill-arrangement og her lader op til søndagens derby sammen. Udover at blive grillet...."

    Griller de så hinanden?
    Er det for at blive usynlige?

    Guldland

  3. De følgende 3 brugere er enige:

  4. #1353
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,873

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    /me kender Vestegens Politi, og i særdeleshed Michael Kristiansen, godt nok til at vide, at det såmen ikke ville være spor overraskende, hvis de gules udlægning var tættere på sandheden end de sortes.
    Tiramisultras - måske med ske?
    Måske bananer, måske fasaner?
    Men det smager bedst med pizzarest! (...og kulørte lamper)
    Jobbeelg's Avatar

  5. De følgende 3 brugere er enige:

  6. #1354
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    466

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    javel så og hvor kender du så ham fra Jobbeelg ?

  7. #1355
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,873

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Citat Oprindeligt indsendt af peterandreasen Se meddelelser
    javel så og hvor kender du så ham fra Jobbeelg ?
    Ikke personligt, kun fra medierne + førstehåndsberetninger fra fok der har været til møde med ham. Men det lader til du kender ham?

    Alle hans udtalelser er noget i den her retning:
    http://politiken.dk/indland/ECE24019...e-situationer/

    At bruge anholdelserne i december som argument, er som at fastholde, at Irak havde WoMD.
    Vestegnens Politi er ligeledes eneste politikreds, der nægter at anerkende, at dialogbetjente er en dundrende succes.
    Tiramisultras - måske med ske?
    Måske bananer, måske fasaner?
    Men det smager bedst med pizzarest! (...og kulørte lamper)
    Jobbeelg's Avatar

  8. De følgende 7 brugere er enige:

  9. #1356
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    343

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Citat Oprindeligt indsendt af Jobbeelg Se meddelelser
    Vestegnens Politi er ligeledes eneste politikreds, der nægter at anerkende, at dialogbetjente er en dundrende succes.
    Lige netop på Vestegnen er det altså også min mangeårige erfaring, at dialog ikke fører til noget som helst. Her mener jeg helt generelt om alt, som foregår derude. Ikke om politirelaterede opgaver specifikt.

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #1357
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Thomas Frank mener at Glasben (Agger, hvis nogen skulle være i tvivl) ligefrem åd Corner, stille og roligt. Det er den underlyneme en sandhed med modifikationer. For det var ihvertfald ikke hvad jeg så i dag.

    http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...en-maalchancer


  12. #1358
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Thomas Frank mener at Glasben (Agger, hvis nogen skulle være i tvivl) ligefrem åd Corner, stille og roligt. Det er den underlyneme en sandhed med modifikationer. For det var ihvertfald ikke hvad jeg så i dag.

    http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...en-maalchancer
    Tjo jeg er sikker på han ville lave en Suarez hvis han kunne, men han måtte nøjes med at skubbe og holde for denne gang.

  13. De følgende 6 brugere er enige:

  14. #1359
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    63

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    I forbindelse med Brøndby IFs seneste afstandstagen til dele af danmarks bedste fans, faldt denne lille del i øjnene:

    Vi er klar over, at frasigelse af udebaneafsnit vil ramme både det brede fan-flertal, som godt kan finde ud af at støtte holdet på en passioneret, men ordentlig måde, samt værtsklubben rent økonomisk. Det beklager vi på forhånd. Som ansvarlig virksomhed kan vi dog ikke sidde balladen overhørig, og konsekvenserne er allerede alvorlige for klubben og fansenes omdømme.
    En erkendelse af at man har fået opdyrket en rådden fankultur, samt en en betegnelse af sig som værende en virksomhed, og ikke ikke en eller anden form for klub-NGO, på en og samme dag. Det må enten være en form for vestegnsrenæssance, på trods af det obligatoriske stolthed/ære-gas, eller en freudiansk forskrivelse.

    Om alt talen om konsekvens ender som andet end varm luft, kan man naturligvis stille sig tvivlende overfor.
    Linderoth Armee Fraktion


  15. #1360
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,546

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Citat Oprindeligt indsendt af themaninblack Se meddelelser
    I forbindelse med Brøndby IFs seneste afstandstagen til dele af danmarks bedste fans, faldt denne lille del i øjnene:
    Jeg hader BIF og alt de står for, men med fare for at Dingo ekskluderer mig fra Hader Stadig BØF, så vil alligevel rose dem.

    Den udmelding er satme i orden. Ikke noget bavl med "lille flertal og vi er glade for danmarks bedste pis mig i øret". Det er en top-dollar udmelding, der er klar i spyttet og som FOR FØRSTE GANG I DANSK FODBOLDS HISTORIE fortæller klart og tydeligt, om konsekvensen ved at være en nar. Ikke nogen vage formuleringer om hvad der evt. kan ske med trusler om bål og brand der aldrig bliver fulgt op. Næ, en konkret straf som man kan uddele uden problemer og ikke i stedet er tvunget til at trække trusler tilbage eller glemme: Opfør jeg ordentligt for fremtiden. Hvis der er ballede, så lukker vi afsnittet til kampen efter - dvs. jeg læser det som en enkelt kamps "karantæne". DET er hvad der skal til. Troværdige trusler, som rammer mange af de samme folk, der udgør problemet eller som i det mindste befinder sig i umiddelbar nærhed af dem.

    Jeg er MEGET positivt overrasket. Jeg troede ikke BIF havde nosser til det, og jeg håber de fortsætter. Og jeg håber i øvrigt at vi gør det samme som BIF, næste gang det er FCK'ere, der finder deres indre hulemand frem.

    Foreløbig kommer jeg dagligt forbi dette herlige eksempel på totalt stupid opførsel http://sidelinien.dk/forums/showthre...549#post630549 og det pisser mig VOLDSOMT af hver eneste gang.

    Så flot Brøndby. Jeg synes ikke der er det mindste at grine af i den udmelding. Jeg klapper i mine små hænder.

    ougar
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  16. De følgende 6 brugere er enige:

  17. #1361
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    5,315

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Citat Oprindeligt indsendt af ougar Se meddelelser
    Så flot Brøndby. Jeg synes ikke der er det mindste at grine af i den udmelding. Jeg klapper i mine små hænder.
    Man skal måske lige huske på, at ord er gratis. Du kalder truslen troværdig - jeg vil nok nærmere kalde det tomme trusler baseret på erfaringer. Det forudsigelige videre forløb er at vi inden længe ser en fælles udmelding fra BØF og toneangivende fangrupper, hvor man bedyrer man efter en god dialog er nået til fuldstændig enighed om at der skal strammes op og bla bla bla. Og når vi så kommer til næste episode, så er alt dette glemt, og der kommer ingen sanktion af nogen art.

    /Simon
    Hader stadig bøf som var det 1998
    /Simon's Avatar


  18. #1362
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,546

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Citat Oprindeligt indsendt af /Simon Se meddelelser
    Man skal måske lige huske på, at ord er gratis. Du kalder truslen troværdig - jeg vil nok nærmere kalde det tomme trusler baseret på erfaringer. Det forudsigelige videre forløb er at vi inden længe ser en fælles udmelding fra BØF og toneangivende fangrupper, hvor man bedyrer man efter en god dialog er nået til fuldstændig enighed om at der skal strammes op og bla bla bla. Og når vi så kommer til næste episode, så er alt dette glemt, og der kommer ingen sanktion af nogen art.
    Du har ret. Det er handling der tæller.

    Men det er den rigtige reaktion, og jeg har ikke tænkt mig at dømme dem på manglende opfølgning endnu. For det er FØRSTE gang der er kommet en klar udmelding om forbrydelse og konsekvens. Så jeg synes det er den helt rigtige udmelding, og jeg synes de fortjener ros for den. Specielt i betragtning af at de ikke sniger det ind mellem en masse ordflom om fantastiske fans.

    Og ja. Jeg kalder truslen troværdig. En kamp uden tribune for udeholdet. Det er en troværdig trussel i den forstand, at den kan føres ud i livet. I modsætning f.eks. til det vi så i forbindelse med FCK away, hvor FCK råbte op om aldrig mere udebaneafsnit. Den slags udmeldinger levner ikke noget rum til opdragelse af fjolserne. Vi snakker om idioter på et niveau, hvor vi må antage, at de skal mærke den våde søndagsberlinger en del gange, før det bliver forstået, og derfor er det nødvendigt med en klar afgrænset straf, som er til at fatte for en gennemsnitlig 3-årig. Så jeg siger realistisk ud fra størrelsen på straffen, ikke ud fra at den kommer fra Brøndby, som måske ikke har så god en historik på at følge op på problemerne.

    Du kan sagtens ende med at få ret, men jeg håber at de har rykket sig i positiv retning, og indrømmer blankt, at det nok er lidt optimistisk :-)

    ougar
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  19. De følgende 7 brugere er enige:

  20. #1363
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    5,315

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Citat Oprindeligt indsendt af ougar Se meddelelser
    Og ja. Jeg kalder truslen troværdig. En kamp uden tribune for udeholdet. Det er en troværdig trussel i den forstand, at den kan føres ud i livet.
    Men BØF har jo en årelang tradition for - når presset på dem var tilstrækkelig stort - at komme med forskellige udmeldinger om, at nu var det nok. Det undrer mig at du har glemt det, men det skyldes måske netop at det altid er blevet ved snakken :-) For at jeg vil kalde en trussel troværdig, så kan den ikke være undergravet på forhånd af en lang historik med tomme trusler.

    Nu må vi se jo, hvad der sker. Jeg sætter som sagt mine penge på "ingen verdens ting" :-) Det er en historie, der kører i ring og har gjort det i mere end et årti. Det er selvfølgelig ikke udelukket, at det bliver anderledes nu, men fortiden plejer at give en meget god idé om hvad man kan forvente af fremtiden.

    /Simon
    Hader stadig bøf som var det 1998
    /Simon's Avatar

  21. De følgende 8 brugere er enige:

  22. #1364
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Citat Oprindeligt indsendt af /Simon Se meddelelser
    Det er en historie, der kører i ring og har gjort det i mere end et årti. Det er selvfølgelig ikke udelukket, at det bliver anderledes nu, men fortiden plejer at give en meget god idé om hvad man kan forvente af fremtiden.
    Hvad mener du da? ;-)
    Marts 2012:
    Angående muligheden for lukning af udebaneafsnittet til Brøndby IF's udekampe, så er det naturligvis ikke noget, vi ønsker skal ske. Vi håber meget på, at det ikke bliver nødvendigt at tage den sanktion i anvendelse, så fansene fortsat får mulighed for at følge og støtte holdet på fremmed græs. Men skulle det ske, at vi ser scener til udekampene, som vi ikke kan stå inde for som klub, så er muligheden for, at vi frabeder os et udebaneafsnit bestemt til stede.
    September 2014:

    Hvis der har været større uro af den ene eller anden karakter, før, under eller efter kampen, kan konsekvensen være, at Brøndby IF frasiger sig udebaneafsnittet til næstkommende udekamp.
    Det er vigtigt at slå fast, at det ikke er et middel, vi ønsker at tage i brug. Skulle det ske, vil det være en ærgerlig, men nødvendig konsekvens, hvis vi igen oplever omfangsrig ballade omkring en udekamp.
    I will not buy this record. It is scratched.


  23. #1365
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    849

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Citat Oprindeligt indsendt af ougar Se meddelelser
    Du har ret. Det er handling der tæller.

    Men det er den rigtige reaktion, og jeg har ikke tænkt mig at dømme dem på manglende opfølgning endnu. For det er FØRSTE gang der er kommet en klar udmelding om forbrydelse og konsekvens. Så jeg synes det er den helt rigtige udmelding, og jeg synes de fortjener ros for den. Specielt i betragtning af at de ikke sniger det ind mellem en masse ordflom om fantastiske fans.

    Og ja. Jeg kalder truslen troværdig. En kamp uden tribune for udeholdet. Det er en troværdig trussel i den forstand, at den kan føres ud i livet. I modsætning f.eks. til det vi så i forbindelse med FCK away, hvor FCK råbte op om aldrig mere udebaneafsnit. Den slags udmeldinger levner ikke noget rum til opdragelse af fjolserne. Vi snakker om idioter på et niveau, hvor vi må antage, at de skal mærke den våde søndagsberlinger en del gange, før det bliver forstået, og derfor er det nødvendigt med en klar afgrænset straf, som er til at fatte for en gennemsnitlig 3-årig. Så jeg siger realistisk ud fra størrelsen på straffen, ikke ud fra at den kommer fra Brøndby, som måske ikke har så god en historik på at følge op på problemerne.

    Du kan sagtens ende med at få ret, men jeg håber at de har rykket sig i positiv retning, og indrømmer blankt, at det nok er lidt optimistisk :-)

    ougar
    Du nævner FCK AWAY, jeg synes egentlig at det system fungerer fint, og jeg har ikke noget problem med det. Jeg er dog enig i at røsterne i forbindelse med indførslen var lettere skingre.


    Iøvrigt har jeg på ingen måde lyst til at udebaneafsnit lukkes til et evt. derby i PARKEN, det ville bare sprede de pisgule i hele parken, og det er næppe mere ønskværdigt.

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. BIF - sagde eller skrev de virkelig det? #5
    By -smølle in forum Diverse
    Svar: 297
    Sidste Meddelelse: 21.08.07, 16:06
  2. Svar: 359
    Sidste Meddelelse: 15.04.07, 17:44
  3. Svar: 300
    Sidste Meddelelse: 03.11.06, 10:01

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •