Side 94 af 155 FørsteFørste ... 448491929394959697104144 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,396 til 1,410 af 2318

Emner: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

  1. #1396
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    558

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6



    Billedet er taget af et eksemplar af MetroXpress for en uge siden, VUC har virkelig styr på at målrette deres markedsføring!


  2. #1397
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    265

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Patrick da Silva mener at BIF kan gå hele vejen i foråret:
    "- Det er kun godt, at vi har et svært program til at starte med. Vi møder de hold, der er foran os, og så må vi se, hvordan det kommer til at gå. Men kan vi slå FCK og Midtjylland - eller få syv point i de første tre kampe - så vil det være godt. Måske kan vi vinde det hele, i hvert fald kan de første tre kampe indikere, hvordan den her halvsæson kommer til at gå," siger Patrick Da Silva til tipsbladet.dk.

    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...t-hele/5449881

    Øh, det er endnu mere utopisk at BIF bliver danske mestre, når de har 13 point op til FCM og 16 kampe at gøre det i. Og FCK er kun 8 point efter ulvene med det samme antal kampe.
    Casper the ghost

  3. #1398
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    5,315

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Citat Oprindeligt indsendt af ougar Se meddelelser
    Den udmelding er satme i orden. Ikke noget bavl med "lille flertal og vi er glade for danmarks bedste pis mig i øret". Det er en top-dollar udmelding, der er klar i spyttet og som FOR FØRSTE GANG I DANSK FODBOLDS HISTORIE fortæller klart og tydeligt, om konsekvensen ved at være en nar. Ikke nogen vage formuleringer om hvad der evt. kan ske med trusler om bål og brand der aldrig bliver fulgt op. Næ, en konkret straf som man kan uddele uden problemer og ikke i stedet er tvunget til at trække trusler tilbage eller glemme: Opfør jeg ordentligt for fremtiden. Hvis der er ballede, så lukker vi afsnittet til kampen efter - dvs. jeg læser det som en enkelt kamps "karantæne". DET er hvad der skal til. Troværdige trusler, som rammer mange af de samme folk, der udgør problemet eller som i det mindste befinder sig i umiddelbar nærhed af dem.

    Jeg er MEGET positivt overrasket. Jeg troede ikke BIF havde nosser til det, og jeg håber de fortsætter. Og jeg håber i øvrigt at vi gør det samme som BIF, næste gang det er FCK'ere, der finder deres indre hulemand frem.
    Nu kom der så en episode til en BØF-udekamp da Sønderjyskes målmand tilsyneladende blødte fra låret efter at være blevet ramt af kasteskyts fra BØF-afsnittet og kampen måtte stoppes i flere minutter.

    Er der nogen der tror på at klubledelsen agerer det mindste i tråd med den udmelding der bliver rost i ovenstående? Jeg sætter mine penge på at det vanen tro bliver forbigået i absolut tavshed :-)

    /Simon
    Hader stadig bøf som var det 1998
    /Simon's Avatar


  4. #1399
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,398

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Citat Oprindeligt indsendt af /Simon Se meddelelser
    Er der nogen der tror på at klubledelsen agerer det mindste i tråd med den udmelding der bliver rost i ovenstående? Jeg sætter mine penge på at det vanen tro bliver forbigået i absolut tavshed :-)
    »Det var en plet på en ellers god kamp. Vi er ved at evaluere det hele nu, og det er en proces, vi gør efter hver kamp. Så nu skal vi se, hvad processen ender med, og hvem der har kastet med lightere og den slags, og hvad der kommer ud af det,« siger Brøndby-direktør Jesper Jørgensen til TV2.
    Out, damned spot, out! Naturligvis sker der intet drastisk.

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #1400
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    5,315

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Out, damned spot, out! Naturligvis sker der intet drastisk.
    Heh. Fantastisk citat. Man kan næsten ikke svare mere nedtonet og henkastet på det. "Lightere og den slags" - går ud fra der skal noget 'den slags' til og ikke bare en lighter for at lave sådan et sår:

    DBU Pokalen- SønderjyskE - Brøndby IF.jpeg

    /Simon
    Hader stadig bøf som var det 1998
    /Simon's Avatar


  7. #1401
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,551

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Citat Oprindeligt indsendt af /Simon Se meddelelser
    ... i tråd med den udmelding der bliver rost i ovenstående? ... :-)

    /Simon
    Helt vanvittig usportslig optræden der :-( Det er ikke pænt at hænge folk ud for dumheder begået i ungdommelig kådhed for lang lang lang tid siden....
    Sidst redigeret af ougar : 06.03.15 kl. 08:51
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #1402
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    946

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Citat Oprindeligt indsendt af /Simon Se meddelelser
    Heh. Fantastisk citat. Man kan næsten ikke svare mere nedtonet og henkastet på det. "Lightere og den slags" - går ud fra der skal noget 'den slags' til og ikke bare en lighter for at lave sådan et sår:

    DBU Pokalen- SønderjyskE - Brøndby IF.jpeg

    /Simon
    Nu er det ikke fordi jeg er CSI eller noget og jeg under Brøndby al den modgang der kan ramme dem. Men hvis jeg kigger bare en smule kritisk på det sår, så ligner det at det "starter" nede fra (hvor det er rødest) og går opad. Det er svært at kaste noget i den vinkel. Og hvis jeg tager fodboldbriller på, så ligner det faktisk skrabet efter en støvleknop.

    Dét sagt, så hører regnen af kasteskyts selvfølgelig ingen steder hjemme og den skal de indberettes for, men jeg er ikke ubetinget overbevist om at den skade vi ser på billedet kommer af kasteskyts.

  10. De følgende 5 brugere er enige:

  11. #1403
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    5,315

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Citat Oprindeligt indsendt af FCK4LIF3 Se meddelelser
    Nu er det ikke fordi jeg er CSI eller noget og jeg under Brøndby al den modgang der kan ramme dem. Men hvis jeg kigger bare en smule kritisk på det sår, så ligner det at det "starter" nede fra (hvor det er rødest) og går opad. Det er svært at kaste noget i den vinkel. Og hvis jeg tager fodboldbriller på, så ligner det faktisk skrabet efter en støvleknop.
    Enig i hele CSI-analysen :-) Jeg tror desuden Sønderjyske og Skender selv havde støjet mere hvis såret var fra kasteskytset. Det er formentlig et tilfældigt sammentræf. Da jeg så billedet i en EB-artikel om episoden, tænkte jeg at avisen måtte have forholdt sig skeptisk til sammenhængen mellem kast og sår inden de valgte at bringe billedet. Det var nok dumt tænkt :-)

    /Simon
    Hader stadig bøf som var det 1998
    /Simon's Avatar

  12. De følgende 4 brugere er enige:

  13. #1404
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,432

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    http://www.bold.dk/nyt/broendby-trae...freds-og-stolt

    Thomas Frank, alias Komiske Ali, er på banen igen. :-)

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #1405
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    278

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    http://www.bold.dk/nyt/broendby-trae...freds-og-stolt

    Thomas Frank, alias Komiske Ali, er på banen igen. :-)
    Det er ikke fordi jeg ikke kan lide at grine af BIF eller Frank, men umiddelbart synes jeg ikke han siger noget, der er komisk eller decideret forkert. Han kæmper for sit liv, og skal selvfølgelig sige nøjagtigt som han siger...!


  16. #1406
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Citat Oprindeligt indsendt af JHF Se meddelelser
    Det er ikke fordi jeg ikke kan lide at grine af BIF eller Frank, men umiddelbart synes jeg ikke han siger noget, der er komisk eller decideret forkert. Han kæmper for sit liv, og skal selvfølgelig sige nøjagtigt som han siger...!
    Og manden har jo faktisk ret i, at BIF har stor ære af den kamp, når man tænker på, at det var et stærkt amputeret hold - som bliver yderligere svækket efter en halv times tid - der vel faktisk har kampens fire største chancer, hvis man tæller den, de scorer på med. Nu endte det jo lykkeligt, men jeg er sgu ikke specielt imponeret over, at Ståle laver "Europa-finten" i en hjemmekamp mod et så svækket Brøndby-hold i krise. Resultatet af den kamp kunne sagtens være faldet anderledes ud.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  17. De følgende 8 brugere er enige:

  18. #1407
    MaQ er offline - Representin' N'Bronx -
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    642

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Jeg studsede lidt over retorikken her i forbindelse med udmeldingen før den seneste håndfuld udekampe:

    http://www.bif-support.dk/index.php?...r#.VR-LiyYV6nM

    Det er stærk spin, at de 13 indberetninger i denne sæson primært skyldes, at mange stadions ganske enkelt ikke er indrettet til at tage imod de "passionerede" Brøndby fans. Magen til selverkendelse, ansvarsfralæggelse og manglende selvindsigt skal man alligevel lede længe efter!


  19. #1408
    Tilmeldingsdato
    Sep 2010
    Indlæg
    416

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    http://www.bt.dk/superligaen/broendb...-jeres-gevinst

    Hvad skal de også snart gøre mere så?

    "Skal I ikke bare lade være med at kaste lightere på banen?

    »Hvis det var så simpelt, havde vi løst det her for rigtig lang tid siden. Jeg tror, vi nærmest en gang årligt er ude med en udmelding om, at folk skal lade være med at kaste med ting«."

    Når de nu nærmest er ude en gang om året ... Så er det også svært. Sarah, har endda tilbudt en anden god løsning:

    "Jeg håber, at folk tænker sig om og ikke kaster lightere. De må hellere aflevere dem til mig."

    Se, det giver jo mening. Forestil dig at Stephan laver en lækker redning på mandag. En af bif-tåberne står så klar med sin lighter. Klar til at smide den i hovedet på Stephan. Lige som han skal til at kaste, slår det ham pludseligt ... Hvor er Sarah??? Hvorefter han spæner hen og afleverer sin lighter ...

  20. De følgende 6 brugere er enige:

  21. #1409
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    161

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Citat Oprindeligt indsendt af aegh Se meddelelser
    http://www.bt.dk/superligaen/broendb...-jeres-gevinst

    Hvad skal de også snart gøre mere så?

    "Skal I ikke bare lade være med at kaste lightere på banen?

    »Hvis det var så simpelt, havde vi løst det her for rigtig lang tid siden. Jeg tror, vi nærmest en gang årligt er ude med en udmelding om, at folk skal lade være med at kaste med ting«."

    Når de nu nærmest er ude en gang om året ... Så er det også svært. Sarah, har endda tilbudt en anden god løsning:

    "Jeg håber, at folk tænker sig om og ikke kaster lightere. De må hellere aflevere dem til mig."

    Se, det giver jo mening. Forestil dig at Stephan laver en lækker redning på mandag. En af bif-tåberne står så klar med sin lighter. Klar til at smide den i hovedet på Stephan. Lige som han skal til at kaste, slår det ham pludseligt ... Hvor er Sarah??? Hvorefter han spæner hen og afleverer sin lighter ...
    Personligt kan jeg godt lide dette her citat:

    Det er jo ikke nyt, at der bliver kastet med ting. Vi har forsøgt en hel masse. Vi må erkende, at det mest effektive er det, vi har prøvet på egen krop på Sydsiden på Brøndby Stadion. Og det er et net. Det har effektivt fjernet al kasteskyts på banen. Hvad med om der er andre, der kigger på samme løsning?

    Hvad var det nu der skete med det net FCK hængte op?

  22. De følgende 10 brugere er enige:

  23. #1410
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,692

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Citat Oprindeligt indsendt af Bill Ward Se meddelelser

    Hvad var det nu der skete med det net FCK hængte op?
    Det var jo ikke grønt - så er det jo indlysende, at det bare skal ned.
    .




    Plastic since '92

    .
    Registreret HO-ligan's Avatar


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. BIF - sagde eller skrev de virkelig det? #5
    By -smølle in forum Diverse
    Svar: 297
    Sidste Meddelelse: 21.08.07, 16:06
  2. Svar: 359
    Sidste Meddelelse: 15.04.07, 17:44
  3. Svar: 300
    Sidste Meddelelse: 03.11.06, 10:01

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •