Side 95 af 155 FørsteFørste ... 458592939495969798105145 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,411 til 1,425 af 2318

Emner: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

  1. #1411
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Her er Daniel Aggers forklaring på, at han overfaldte Zanka:

    - Det var en duel i feltet, og jeg prøver at vride mig fri af Zanka, der står med begge arme rundt om mig. Jeg har sagt til Zanka, at jeg er ked af, at jeg ramte ham - for det gjorde jeg - men han ved også godt, det ikke var i ond vilje. Det er, hvad der sker i en fodboldkamp. Det ved jeg godt, og det ved Zanka også godt, siger Daniel Agger.
    Han har jo strengt taget ret i, at det sker i fodboldkampe. Heldigvis dog kun for de færreste spillere, så det slår mig godt nok, som en noget tynd begrundelse. Efter min mening kunne han lige så godt have sagt noget med, at "i fodboldkampe slår man nogle gange modspillerne ned. Det er, hvad der sker. Det ved Zanka godt."
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  2. De følgende 11 brugere er enige:

  3. #1412
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,873

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    I forlængelse af ovenstående, så bør man unde sig selv at læse denne herlige tråd på SSO.
    Således starter den:
    Citat Oprindeligt indsendt af sorteslyngel
    Jeg finder det unormalt og useriøst at man kun tager Aggers albue op i onside, mens man fuldstændigt ignorere Amarty's albue på Nør, hvilket han har en stor bule efter.
    Det er tydeligt på billederne at Amarty gør det med vilje.
    Jeg håber vi indgiver en klage over Amarty...
    Derudover kunne Delaney også få et par dages karantæne for en dødstakling i starten af kampen.

    Men det fokusere Onside slet ikke på. Det er sgu bemærkelseværdigt!

    ...og fortsætter ellers ud af samme tangent.
    Som altid er det fornøjeligt at følge med i de forskellige indlægs 'Synes godt om' og 'Synes ikke godt om' (eller især manglen på sidstnævnte)

    Ligeledes bør man læse Per Ruds pressemeddelelse. Har man ikke tålmodighed til det, kan man i stedet læse -smølles udmærkede sammenfatning her.
    Den skal endelig ikke gå i glemmebogen i en tilfældig kamptråd.
    Den fortjener at blive gemt i nærværende tråd (Der er i øvrigt retteligt burde ligge i De Lange Linjer...?)
    Tiramisultras - måske med ske?
    Måske bananer, måske fasaner?
    Men det smager bedst med pizzarest! (...og kulørte lamper)
    Jobbeelg's Avatar

  4. De følgende 6 brugere er enige:

  5. #1413
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,139

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Bedst som man tror, det ikke kan blive dummere: https://twitter.com/Sklander89/statu...68725033541632

    @GisleThorsen alle ved at det er Viasat og ofte fans af FCK der bestemmer hvad der skal tages op i der udvalg. Bedst set ved Khalid sagen
    0 retweets 0 foretrukne
    00.30 - 9. apr. 2015

    data ‏@data02 35 minfor 35 minutter siden
    @Sklander89 @GisleThorsen Ja Khalid-sagen var endnu mere langt ude.
    0 retweets 0 foretrukne

    Sklander ‏@Sklander89 34 minfor 34 minutter siden
    @data02 @GisleThorsen ja det var FCK fans der kontaktede Viasat for at få dem til at vise klippet igen og igen.
    0 retweets 0 foretrukne

    ffs :-/
    Krølben

    Et forsigtigt bud (uden at være sikker i øvrigt) kan være, at der hentydes til vi ikke ved, om vi har to liv og derfor ikke kan spå om vi kan give vores to liv til Brøndby IF.
    Krølben's Avatar


  6. #1414
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,364

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Citat Oprindeligt indsendt af Krølben Se meddelelser
    Bedst som man tror, det ikke kan blive dummere: https://twitter.com/Sklander89/statu...68725033541632

    @GisleThorsen alle ved at det er Viasat og ofte fans af FCK der bestemmer hvad der skal tages op i der udvalg. Bedst set ved Khalid sagen
    0 retweets 0 foretrukne
    00.30 - 9. apr. 2015

    data ‏@data02 35 minfor 35 minutter siden
    @Sklander89 @GisleThorsen Ja Khalid-sagen var endnu mere langt ude.
    0 retweets 0 foretrukne

    Sklander ‏@Sklander89 34 minfor 34 minutter siden
    @data02 @GisleThorsen ja det var FCK fans der kontaktede Viasat for at få dem til at vise klippet igen og igen.
    0 retweets 0 foretrukne

    ffs :-/
    Ville elske hvis det var sandt..
    URBAN CREW - Fælles København
    Ace20's Avatar


  7. #1415
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,308

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Det er faktisk sjovt at følge med i hvordan deres argumentation udvikler sig. Først startede det med, at de ikke mente Agger gjorde noget galt og "sådan er fodbold". Den holdt ikke så længe, så gik man over til, at erkende at Agger nok slog, men at Zanka startede med at holde og der derfor burde være straffespark (til trods for, at Agger kort forinden havde revet Cornelius omkuld i feltet) og at Zanka og Ståle selv havde sagt, at der ikke skulle være rødt. Derefter skrottede man helt "sådan er fodbold" og gik nu over til at "cherrypicke" dueller (som dommeren i øvrigt så). Nu er vi så nået til at det er en konspiration og at Viasat styrer hvilke sager der bliver taget op i disciplinærudvalget (men naturligvis kun når det går imod dem selv).
    Undervejs har der selvfølgelig hele tiden været argumentet om, at pressen er imod dem og at de blæser det hele op og det er synd for agger og pressen hader agger og brøndby (at pressen brugte psykologer og andet skravl til at udtale sig om CP dengang han slog nævnes ikke).

    Det er en kilde til evig undren den måde de formår at forsvare vestegnens helte og helt ignorerer al rationalitet.


  8. #1416
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    486

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Citat Oprindeligt indsendt af Krølben Se meddelelser
    Bedst som man tror, det ikke kan blive dummere: https://twitter.com/Sklander89/statu...68725033541632

    @GisleThorsen alle ved at det er Viasat og ofte fans af FCK der bestemmer hvad der skal tages op i der udvalg. Bedst set ved Khalid sagen
    0 retweets 0 foretrukne
    00.30 - 9. apr. 2015

    data ‏@data02 35 minfor 35 minutter siden
    @Sklander89 @GisleThorsen Ja Khalid-sagen var endnu mere langt ude.
    0 retweets 0 foretrukne

    Sklander ‏@Sklander89 34 minfor 34 minutter siden
    @data02 @GisleThorsen ja det var FCK fans der kontaktede Viasat for at få dem til at vise klippet igen og igen.
    0 retweets 0 foretrukne

    ffs :-/
    Jeg har aldrig fattet at man have så farvede briller på at man er i stand til at ignorere alt man ved om fodbold når det går imod ens eget hold...

    Agger burde have fået rødt, og de burde have fået et straffe da zanka fælder (elmander?) ... Det gik meget lige op i sidste ende..

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #1417
    ZFDK er offline - vil hellere ha' en Star
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,102

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Ord er vist overflødige her:




    Mvh
    ZFDK


  11. #1418
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    177

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6


  12. De følgende 5 brugere er enige:

  13. #1419
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    202

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Det er jo også totalt hovedrystende, at man i DBUs kendelse omkring Agger kan læse Brøndbys partsindlæg. Læs det her.

    Her redegør Brøndby for, hvorfor Agger ikke skal have karantæne, ved at pege på andre ting der ikke er blevet dømt - som om at det skulle gøre Aggers albue bedre...

    -Christian Nørgaard havde en kæmpe bule i panden efter en albue fra FC Københavns Daniel Amartey, som ikke kostede et kort.
    -I første halvleg kastede Mathias Zanka Jørgensen en bold i ryggen på Martin Ørnskov under et spilstop.
    -Der var en situation i anden halvleg, hvor Thomas Delaney blev nedlagt uden at få frispark, hvorefter han ud fra TV billederne at dømme liggende sparker ud efter Ferhan Hasani.
    Hvad fanden er det for en slags argumentation?


  14. #1420
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    5,315

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Citat Oprindeligt indsendt af Menksgeerd Se meddelelser
    Det er jo også totalt hovedrystende, at man i DBUs kendelse omkring Agger kan læse Brøndbys partsindlæg.
    Jeg forstår i det hele taget ikke hvorfor Brøndby (eller i almindelighed: den "anklagede" klub) skal indsende en redegørelse i den type tilfælde. Det er selvfølgelig meget underholdende at læse deres sløje bortforklaringer og hælden vand ud af ørerne, men for processen som helhed er det bare pinligt. Det er da fuldstændig ligegyldigt at Agger hævder det ikke var med vilje. Det burde kun være dommeren der indsendte en redegørelse for hvorvidt og hvorfor han ikke så situationen, og hvad han ville have dømt såfremt han havde set den. Resten må udvalget så tage sig af.

    /Simon
    Hader stadig bøf som var det 1998
    /Simon's Avatar


  15. #1421
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    202

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Fuldstændigt enig, /Simon. Det er da også for pinligt at læse, uanset hvem der så skulle prøve at bortforklare en aktion som Aggers. At Brøndby så også henviser til "den internationale linje" der blev brugt af dommeren i kampen, er også ualmindeligt tåkrummende.

  16. De følgende 3 brugere er enige:

  17. #1422
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    850

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Fuldstændig vanvittigt beslutning. Virker somom DBU udelukkende er ude på at sende et signal om, at man ikke er bange for at sanktionere mode "selveste landsholdsanføreren".Det her lugter langt vægt af en symbolsk dom, der udelukkende skal positionere DBU.Det er fandme en uskik at begynde at tage sådanne sager op i tide og utide, derudover vil jeg sige at billeder IKKE ENTYDIG viser om Agger rent faktisk rammer Zanka med albuen. Alle kan se at der er en form for kontakt, men det er fandme et usagligt grundlagt at begynde at lave en dom på.
    Er det muligt at anke dommen?
    Første kommentar på nationen... Hygge.. (iøvrigt slutter artiklen med at kommentere at dommen ikke kan ankes.)
    Sidst redigeret af Bakkedal : 10.04.15 kl. 12:09 Årsag: typo

  18. #1423
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,153

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Morten Olsen er på BIFs side i sagen: http://www.bt.dk/superligaen/morten-...us-agger-straf

    Det er vist meget godt, at han snart stopper, når nu øjnene er blevet så dårlige.

  19. De følgende 13 brugere er enige:

  20. #1424
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,767

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    - Der bliver begået straffespark mod Daniel – en forseelse, dommeren ikke ser – og dernæst slynger Daniel armen bagud for at vriste sig fri.
    Hold nu op, jeg har altid haft tilpas med respekt for Morten Olsen, men hvor er det dog bare en idiotisk kommentar. Fair nok at man ikke mener at Agger gjorde det med vilje, men at sige at Zanka begår straffespark, hold nu OP hvor er det bare dumt.
    En diplomatisk "ikke nogen kommentar" havde klædt en erfaren ræv som Olsen - men hadet til DBU er åbenbart for stort, og kærligheden til bøf ligeså.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm


  21. #1425
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Hold nu op, jeg har altid haft tilpas med respekt for Morten Olsen, men hvor er det dog bare en idiotisk kommentar. Fair nok at man ikke mener at Agger gjorde det med vilje, men at sige at Zanka begår straffespark, hold nu OP hvor er det bare dumt.
    En diplomatisk "ikke nogen kommentar" havde klædt en erfaren ræv som Olsen - men hadet til DBU er åbenbart for stort, og kærligheden til bøf ligeså.
    Det bliver ikke mindre bizart af, at han er en leder i den samme organisation, DBU, hvis udvalg – uvildigt af Olsen – har haft til opgave at tage beslutningen.

    En superligatræner eller en spiller må da sige hvad hulen de vil af bodegakommentarer om det, men det er jo vanvittig illoyalt over for hans kolleger at Olsen går ud og tordner mod dem i pressen – for at gøre deres arbejde.


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. BIF - sagde eller skrev de virkelig det? #5
    By -smølle in forum Diverse
    Svar: 297
    Sidste Meddelelse: 21.08.07, 16:06
  2. Svar: 359
    Sidste Meddelelse: 15.04.07, 17:44
  3. Svar: 300
    Sidste Meddelelse: 03.11.06, 10:01

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •