Side 96 af 155 FørsteFørste ... 468693949596979899106146 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,426 til 1,440 af 2318

Emner: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

  1. #1426
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    60

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Med fare for at det bliver for meget af det samme, vil jeg alligevel gerne give et tip til god underholdning:
    http://www.bold.dk/snak/index.php?ac...1&start=0&vis=

    "Så fik de mange Brøndby haters, som der er blandt spillere, trænere, medier og fans i Superligaen, da endeligt ramt på Brøndby, hvor det gjorde allermest ondt...

    Selvom Brøndby er den klub der har skabt dansk fodbold, er det alligevel utroligt hvordan alle kan hade dem på den måde(Pånær deres egne fans)... Men sådan er vi danskere åbenbart desværre."



    Man bliver jo reelt nervøs, og krydser fingre for at vrangforestillingerne aldrig får andre konsekvenser end indlæg på bold.dk (kunne virkelig godt bruge en chokeret smiley her!)


  2. #1427
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Jeg må indrømme, at jeg begyndte at grine halvhøjt af Morten Olsen, da jeg i radiosporten hørte, at han havde udtalt, at Agger jo blot rammer Zanka idet, han er ved at vriste sig fri. Ach so?? Så Agger frister sig fri i 2 omgange i samme sekvens eller synes han bare ikke, at han gjorde det godt nok første gang i ryggen på Zanka, så han lige måtte løfte armen og sørge for at rammer ham i hovedet anden gang?

    Det er fuldstændig hovedrystende, ja nærmest bizart, at man kan komme med sådan en udtalelse som dansk landstræner.

    Og når nu mange har så travlt med at råbe op om, at Zanka laver straffespark på Agger, hvorfor er der så ikke nogen, der lige tæller de 2 straffespark med, som Agger laver på henholdsvis Delaney og Cornelius? For der var ligeså meget straffespark - mere vil jeg så mene - som der var med Zanka. I situationen med Delaney der springer Agger op på ham og 'bodyslammer' (i mangel af bedre ord) Delaney til jorden. Uden at bolden overhoved kom i nærheden af dem. Men det er ikke sådan, at jeg forventede, at der ville blive dømt straffespark i de situationer i feltet - ligesom jeg heller ikke ville forvente, at det blev dømt mod Zanka.

    Jeg har været modstander af Morten Olsen siden EM i Portugal, men nu topper han den da godt nok med denne udtalelse.


  3. #1428
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Gisle Thorsen var meget aktiv på Twitter omkring Agger-situationen før Disciplinærudvalget meldte noget ud.

    Citat Oprindeligt indsendt af @Cph_Wilkens
    Nå, har disciplinærudvalget stukket en karantæne afsted mod Agger endnu?
    Citat Oprindeligt indsendt af @GisleThorsen
    Nej, og dommeren har heller ikke peget på straffesparkspletten endnu :-) Men Zanka skulle lige ha' rejst sig fra de døde.
    Citat Oprindeligt indsendt af @Cph_Wilkens
    Du mener vel ikke at han overspillede den? Tror du det ender med en karantæne?
    Citat Oprindeligt indsendt af @GisleThorsen
    Tror, at Agger slipper. Og ja, han var / er heldig. Og ja, Zanka underspillede ikke ligefrem situationen.
    Han blev så spurgt ind til hvorfor han ikke mente at Agger skulle have en karantæne.

    Citat Oprindeligt indsendt af @GisleThorsen
    Skal Brøndby så også tildeles et straffespark efterfølgende? For havde dommeren vel dømt, hvis han havde set det
    Citat Oprindeligt indsendt af @GisleThorsen
    Du vil ha' Agger straffet efterfølgende for en forseelse. Zanka begik forseelse i samme situation. Skal den så også straffes?
    Citat Oprindeligt indsendt af @GisleThorsen
    Næ, men i fodbold sker der fejl. I hver eneste kamp. Part of the game. Accepter det og kom videre.
    Citat Oprindeligt indsendt af @benjamin_dane
    For et klart rødt kort, som det er normal praksis, ja. Skulle disciplinærudvalget dømme straffe pr. efterkrav?
    Citat Oprindeligt indsendt af @GisleThorsen
    Svært i praksis. Bryder mig bare ikke om offermentaliteten. Ja, han kunne være smidt ud, men blev det ikke. Videre i teksten.
    Citat Oprindeligt indsendt af @benjamin_dane
    Så kan vi jo lige så godt nedlægge disciplinærudvalget. Your argument is invalid. :-)
    Citat Oprindeligt indsendt af @GisleThorsen
    Eller lade være med at spilde dets tid på småting.
    Så for lige at opsummere: Kan ikke lide offer-mentalitet, der bliver begået straffe først, lad nu være med at spilde disciplinærudvalgets tid på småting, videre i teksten.

    Efter karantænen blev meldt ud kom der så en artikel på EB:
    Citat Oprindeligt indsendt af Gisle Thorsen
    Her er FCK-episoderne, som Brøndby undrer sig over

    I første halvleg kastede Mathias ’Zanka’ Jørgensen en bold i ryggen på Martin Ørnskov under et spilstop.

    Der var en situation i anden halvleg, hvor Thomas Delaney blev nedlagt uden at få frispark, hvorefter han ud fra TV-billederne at dømme liggende sparker ud efter Ferhan Hasani.
    Man har en holdning lige indtil...

  4. De følgende 7 brugere er enige:

  5. #1429
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,641

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    [QUOTE]
    Citat Oprindeligt indsendt af DaneX Se meddelelser
    Jeg må indrømme, at jeg begyndte at grine halvhøjt af Morten Olsen, da jeg i radiosporten hørte, at han havde udtalt, at Agger jo blot rammer Zanka idet, han er ved at vriste sig fri. Ach so?? Så Agger frister sig fri i 2 omgange i samme sekvens eller synes han bare ikke, at han gjorde det godt nok første gang i ryggen på Zanka, så han lige måtte løfte armen og sørge for at rammer ham i hovedet anden gang?

    Det er fuldstændig hovedrystende, ja nærmest bizart, at man kan komme med sådan en udtalelse som dansk landstræner.
    Det virker en kende bizart og Claus Bo Larsen vil da også skide højt + flot på hvad Morten Olsen mener om den sag -

    - Han svinger jo med vilje sin albue bagud, så derfor skal han straffes med to spilledages karantæne. Også selvom det er Agger, som alle kan lide. Han har lavet noget, som ikke hører hjemme på en bane, og så må han betale ved kasse 1, siger Claus Bo Larsen.
    Eks-topdommer: Agger må betale ved kasse 1 :http://sporten.tv2.dk/fodbold/2015-0...le-ved-kasse-1
    If wars can be started by lies - they can be stopped by truth. (Julian Assange)


  6. #1430
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Tak Claus Bo


  7. #1431
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    952

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Det er mig en gåde at det kan være foreneligt med at være sportjournalist på en landsdækkende avis, antageligt med en form for ambition om at gøre det til en langsigtet karriere, at have så enøjede holdninger til ALT der involvere Brøndby og/eller FCK. Og det er jo langt fra de mest tåbelige tweets der er citeret her. Hvem husker ikke trailerparken.dk som det foreløbige højdepunkt.

  8. De følgende 9 brugere er enige:

  9. #1432
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Snakken om udebane-kompleks er lukker, for nu har brøndby vundet hele to gange i træk på udebane (kun tre i alt) : http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...aa-fck/5519344
    I virkeligheden (der hvor vi andre lever) har de kun hentet 11 point på udebane og 27 point på deres undskyldning af en bane. Sidste år hentede de endda 17 point på udebane i de første 12 udebanekampe - udebanekomplekset er åbenbart blevet løst ved, at være dårligere på udebane i år end sidste år (kun målt på superligakampe).

  10. De følgende 6 brugere er enige:

  11. #1433
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,692

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    For mig at se blander du (og EB) tingene lidt for meget sammen. Det overordnede i Thomas Franks udtalelse gik på et Haderslev-kompleks, hvor de ikke har formået at vinde siden 2011, hvorfor weekendens sejr var meget vigtig for dem.

    Fra bifdotcom: "Det er ikke blevet til sejr i Haderslev i de seneste fire besøg (0V-3U-1T) eller siden den 29. maj 2011."

    Som jeg læser TF er det ikke et generelt udebanekompleks, han omtaler, men derimod betydningen af endelig at få tre point med hjem fra Haderslev.
    .




    Plastic since '92

    .
    Registreret HO-ligan's Avatar

  12. #1434
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Sagen om dræbergræsset

    I dag, hvor Brøndby IF er ved at få anlagt ny bane under ledelse af Chris Hague, der har fået nyt job efter at være røget ud af Parken, kunne det jo være passende at tage den her frem igen – det er Blok 4's diskussion om oplysningen der blev givet om at Parkens græs bestod af en procentdel nylonstrå, der tætnede det naturlige græs.

    Jeg tog kontakt til den nybagte BØF dengang, og fik forklaringen. Men det ødelagde jo ikke ligefrem teorien.

    http://sidelinien.dk/forums/showthread.php?5970-Ugens-Ræb-er-klar&p=57471#post57471

    Ingen nævnt, ingen glemt vedr. diskussionens deltagere. Én af dem er berømt under et fuglenavn.

    En anden har været en tur omkring i organisationen i hele tre topklubber i dansk sport siden da, hvoraf to findes endnu – den ene klub spiller ironisk nok ikke på 5-20%, men på 100% kunstigt græs, på en bane som ligaspillerne hader. I debattørens tid lejede den pågældende klub sig dog ind i netop Parken for at spille Champions League. Mere farligt var græsset åbenbart heller ikke.

  13. De følgende 9 brugere er enige:

  14. #1435
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: Sagen om dræbergræsset

    "Jeg har hørt forslag om rullegræs, men vil bare sige, at alle eksperter, vi har talt med, advarer mod rullegræs, fordi det ikke vil have en effekt, som man kan tro."

    - Per Rud for én uge siden til Ekstra Bladet.

    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...et-gro/5519996

    "Der er ikke tid til at lægge ny bane på Brøndby Stadion før 2016, fastslår sportsdirektør Per Rud".

    http://www.bold.dk/nyt/broendby-ingen-ny-bane-foer-2016

    Jeg husker også Thomas Frank på 3+ stå at sige, at han ikke gider at snakke, om det Brøndby ikke har indflydelse på.

  15. #1436
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    419

    Re: Sagen om dræbergræsset

    Også lidt påfaldende at de nu gerne vil skifte græsset... en uge efter FCK har fået ødelagt sit spil på deres lorte bane...




    Citat Oprindeligt indsendt af Tops Se meddelelser
    "Jeg har hørt forslag om rullegræs, men vil bare sige, at alle eksperter, vi har talt med, advarer mod rullegræs, fordi det ikke vil have en effekt, som man kan tro."

    - Per Rud for én uge siden til Ekstra Bladet.

    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...et-gro/5519996

    "Der er ikke tid til at lægge ny bane på Brøndby Stadion før 2016, fastslår sportsdirektør Per Rud".

    http://www.bold.dk/nyt/broendby-ingen-ny-bane-foer-2016

    Jeg husker også Thomas Frank på 3+ stå at sige, at han ikke gider at snakke, om det Brøndby ikke har indflydelse på.

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #1437
    Tilmeldingsdato
    Mar 2005
    Indlæg
    352

    Re: Sagen om dræbergræsset

    Brøndby har lavet et såkaldt "tribunekodeks". Det er godt nok sjov læsning, og totalt amatør agtigt:

    http://brondby.com/nyhed/2015/03/20/...-fra-fanraadet

    Man må ikke fyre kanonslag af, men ikke et ord om romerlys...
    .
    Kom til Brøndby med de rige
    "Vi vil ikke have flere bistandsklienter.
    Kom med millionærerne."

    Kjeld Rasmussen, borgmester i Brøndby.

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #1438
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,873

    Re: Sagen om dræbergræsset

    Citat Oprindeligt indsendt af TheMustangMan Se meddelelser
    Brøndby har lavet et såkaldt "tribunekodeks". Det er godt nok sjov læsning, og totalt amatør agtigt:

    http://brondby.com/nyhed/2015/03/20/...-fra-fanraadet

    Man må ikke fyre kanonslag af, men ikke et ord om romerlys...
    Er det så sjovt endda?
    Det er fx ikke særligt underligt, at der ikke nævnes romerlys, når man gerne vil have bred opbakning.
    Tiramisultras - måske med ske?
    Måske bananer, måske fasaner?
    Men det smager bedst med pizzarest! (...og kulørte lamper)
    Jobbeelg's Avatar

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #1439
    Tilmeldingsdato
    Jun 2014
    Indlæg
    65

    Re: Sagen om dræbergræsset

    Jeg elsker personligt denne opfordring under "opførsel":

    - Narkotika skal ikke tages på stadion

    De burde sgu oprette et fixerum derude ... altså udenfor stadion.

  22. De følgende 14 brugere er enige:

  23. #1440
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    1,144

    Re: Sagen om dræbergræsset

    Citat Oprindeligt indsendt af Jobbeelg Se meddelelser
    Er det så sjovt endda?
    Det er faktisk temmelig morsomt at man er nød til at lave et "kodeks" for det jeg f.eks. ser som alm. sund fornuft.

  24. De følgende 8 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. BIF - sagde eller skrev de virkelig det? #5
    By -smølle in forum Diverse
    Svar: 297
    Sidste Meddelelse: 21.08.07, 16:06
  2. Svar: 359
    Sidste Meddelelse: 15.04.07, 17:44
  3. Svar: 300
    Sidste Meddelelse: 03.11.06, 10:01

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •