Side 98 af 155 FørsteFørste ... 48889596979899100101108148 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,456 til 1,470 af 2318

Emner: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

  1. #1456
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    952

    Re: Der opsummeres og analyseres..

    Hvordan ender du på 81 kampe? 15 modstanderhold tre gange burde vel give 45 kampe? Ikke at det så bliver realistisk...

  2. #1457
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    3,593

    Re: Der opsummeres og analyseres..

    Citat Oprindeligt indsendt af SuperSharpShooter Se meddelelser
    Hvordan ender du på 81 kampe? 15 modstanderhold tre gange burde vel give 45 kampe? Ikke at det så bliver realistisk...
    "...udvide med 16 hold" stod der. Ikke "til 16 hold". 12+16 = 28 hold i ligaen, der møder hinanden tre gange. 27*3 = 81 kampe i sæsonen.
    "Gedanken ohne Inhalt sind leer, Anschauungen ohne Begriffe sind blind"


  3. #1458
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Der opsummeres og analyseres..

    Jan Bech Andersen, Brøndbys ejer og mæcen, udtaler:

    Jeg er lige kommet hjem fra en lang cykeltur for at få renset hovedet og kan forstå, at FCK har nedjusteret. Jeg har ikke nogen kommentar til FCK og deres regnskab, men jeg er selvfølgelig spændt på at læse mediernes konklusion, inklusiv BT's. Jeg kan forestille mig, at havde Brøndby nedjusteret på den måde, var vi blevet svinet til i pressen. FCK slipper jo desværre lidt for ofte af sted med det meste.
    Ja, hvis nu Brøndby havde kørt med den slags økonomi ...



  4. #1459
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    343

    Re: Der opsummeres og analyseres..

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Ja, hvis nu Brøndby havde kørt med den slags økonomi ...


    Ekstra morsomt bliver det så når man sammenholder de kære vestegnsfolks egne forventninger med faktisk realiserede resultater:

    Årsrapporten for 2009: "Bestyrelsens forventninger til resultat før skat i 2010 er, at koncernen opnår et mindre overskud."
    Faktisk resultat før skat for 2010: -34,9 mio. kr.

    Fra årsrapporten for 2010: "Bestyrelsens forventninger til resultat før skat i 2011 er, at koncernen opnår et mindre overskud."
    Faktisk resultat før skat for 2011: -34.8 mio. kr.

    Fra årsrapporten for 2011: "Bestyrelsens forventninger til resultat før skat i 2012 er, at koncernen opnår et mindre overskud."
    Faktisk resultat før skat for 2012: -266,6 mio. kr.

    Fra årsrapporten for 2012: "I 2013 forventer Brøndby IF et underskud i niveauet 10 mio. kr."
    Faktisk resultat før skat for 2013: -39,6 mio. kr.

    Fra årsrapporten for 2013: "I 2014 forventer Brøndby IF et underskud før skat i niveauet 35 - 45 mio. kr."
    Faktisk resultat før skat for 2014: -153,4 mio. kr.

    Fra årsrapporten for 2014: "Resultatet forventes forbedret i 2015, hvor årets resultat før skat forventes at ligge i niveauet minus 15-25 mio. kr."
    Uhh, det bliver spændende - lad mig herfra skyde på ca. -50 mio. kr. for 2015 :)

    *Note: Når resultater i ovenstående afviger en smule fra tallene i Smølles grafik, skyldes det at jeg har taget resultaterne før skat, som er det de refererer til i årsrapporterne. Smølles tal er efter skat, så der kan være lidt forskel. Dog typisk ikke alverden, da de jo ikke rigtig betaler skat vestpå. Dels fordi de ikke tjener nogen penge, dels fordi de har nogle gevaldige underskud at trække fra, hvis de rent faktisk gjorde.


    BØF me udvidelse til Chrome

    ♪ A Wizards Staff Has A Knob On The End ♪
    cphwizard's Avatar


  5. #1460
    Tilmeldingsdato
    Dec 2013
    Indlæg
    325

    Re: Der opsummeres og analyseres..

    CV antyder, at han kunne være interesseret i et job hos socialklasse 5.

    http://www.bt.dk/superligaen/tidlige...er-interessant

    Han har da så ondt i røven, som man overhovedet kan have.

    Jeg har simpelthen ingen respekt for ham. Først smadrer han alt hvad vi har opbygget fra årtusindeskiftet frem til 2011 på blot 2 år, smider millioner ud af vinduet på - mildt sagt - lorte spillere, taber mesterskabet og CHL-plads, og så stortuder han, da han får sparket efter de frygtelige resultater. Han magtede jo på ingen måde opgaven, lige så snart Ståle forlod ham.

    Og nu er Brøndby pludselig interessant? Helt ærligt, den mand kan da skride ad helvedes til.


  6. #1461
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,429

    Re: Der opsummeres og analyseres..

    Citat Oprindeligt indsendt af Jinx13 Se meddelelser
    CV antyder, at han kunne være interesseret i et job hos socialklasse 5.

    http://www.bt.dk/superligaen/tidlige...er-interessant

    Han har da så ondt i røven, som man overhovedet kan have.

    Jeg har simpelthen ingen respekt for ham. Først smadrer han alt hvad vi har opbygget fra årtusindeskiftet frem til 2011 på blot 2 år, smider millioner ud af vinduet på - mildt sagt - lorte spillere, taber mesterskabet og CHL-plads, og så stortuder han, da han får sparket efter de frygtelige resultater. Han magtede jo på ingen måde opgaven, lige så snart Ståle forlod ham.

    Og nu er Brøndby pludselig interessant? Helt ærligt, den mand kan da skride ad helvedes til.
    Manden er på jobjagt, og i en fjern fortid var han Brøndbyspiller.


  7. #1462
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,873

    Re: Der opsummeres og analyseres..

    Hvis vi endelig skal lolle over en sag, der fsv kun bliver rigtigt lol, hvis BØF signer æselhviskeren, så lad os da hellere vende blikket mod altid fine SSO:
    Yep! Det vil gøre noget så avs! En smerte så stor som da de gule skrev en sang på en Kim Larsen melodi.
    Det ved ALLE FCK-fans.
    Sidst redigeret af Jobbeelg : 17.05.15 kl. 05:34
    Tiramisultras - måske med ske?
    Måske bananer, måske fasaner?
    Men det smager bedst med pizzarest! (...og kulørte lamper)
    Jobbeelg's Avatar


  8. #1463
    Tilmeldingsdato
    Dec 2013
    Indlæg
    325

    Re: Der opsummeres og analyseres..

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    Manden er på jobjagt, og i en fjern fortid var han Brøndbyspiller.
    Well.. CV var i FCK i over 20 år.

    Ståle, som i første omgang var her i 5 år, var på jobjagt i sommeren 2013, og afviste pure og prompte BIF, da de henvendte sig - selvom han var arbejdsløs. Han gad ikke en gang få projektet uddybet.

    Og så er der lille Carsten......
    Sidst redigeret af Jinx13 : 13.05.15 kl. 14:37

  9. De følgende 4 brugere er enige:

  10. #1464
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Der opsummeres og analyseres..

    Er jeg den eneste som virkelig, virkelig virkelig håber CV ender ude på Vestegnen? En ting er hvad han formåede at gøre med vores elskede og CL-top-tunede klub, men tænk sig engang hvad han ville kunne udrette af skade på Vestegnen....:-)

  11. De følgende 4 brugere er enige:

  12. #1465
    Tilmeldingsdato
    Dec 2013
    Indlæg
    325

    Re: Der opsummeres og analyseres..

    Hapset fra SSO: Her må man give manden kæmpe anerkendelse for FCK´s sidste store succesperiode, hvor han lavede det ene transferscoop efter det andet: N´doye, Hangeland, Hutchinson, Wendt, Pospech med mange flere.

    Det sjoveste er næsten, at de giver CV kredit for de ovenstående indkøb, som alle blev foretaget, da Ståle var i klubben.

    Da han for første gang skulle stå på egne ben, hentede han Johnny Thomsen, Absalonsen, Mos, Grindheim og Diouf!

    Men hvad fanden.. BIF's projekter skal jo altid fejle, og jeg kan ikke komme i tanker om én person mere egnet til den opgave end CV.

  13. De følgende 8 brugere er enige:

  14. #1466
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    537

    Re: Der opsummeres og analyseres..

    Inden CV bliver lynchet alt for meget, så synes jeg man skal gøre sig selv den tjeneste at høre Fodbold FM episoden, hvor programmets vært spørger CV om han kunne være interesseret i et job i Brøndby. Her svarer han noget i stil med at det ville skabe en del røre hvis han fik det job, men at han synes at Per Rud i øjeblikket gør et fint stykke arbejde, og at det derfor ikke noget han vil tale om.

    Så at CV er interesseret i et job i Brøndby, er bestemt ikke sådan at jeg hører det.


  15. #1467
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    383

    Re: Der opsummeres og analyseres..

    Citat Oprindeligt indsendt af Jinx13 Se meddelelser
    Well.. CV var i FCK i over 20 år.

    Ståle, som i første omgang var her i 5 år, var på jobjagt i sommeren 2013, og afviste pure og prompte BIF, da de henvendte sig - selvom han var arbejdsløs. Han gad ikke en gang få projektet uddybet.

    Og så er der lille Carsten......
    Nu har (og havde) Ståle nok også en hel del flere millioner på bankbogen end CV, ligesom der nok er betydeligt flere ledige trænerjobs rundt omkring i verden end der er for en dansk sportsdirektør med erfaring fra én klub.

    Man kan mene, hvad man vil om CV's indsats som sportsdirektør, men manden ydede helt sikkert efter bedste evne for klubben i over 20 år, og skal vel næppe nægtes et muligt levebrød bare fordi han blev fyret i Parken.


  16. #1468
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Der opsummeres og analyseres..

    Brøndbys nye kommunikationschef forklarer, hvorfor han er sæsonkortholder i Parken:

    Ha ha - min svigerfar gav sidste år alle sine svigersønner sæsonkort til FCK, da han desværre er ÆRKE fck'er, men nu giver jeg HAM et sæsonkort til Brøndby, så står den vist 1-1 på hjemmefronten ;-)
    "Desværre", ja ... *peger ud i højre side på udekamp i Farum forrige år*



  17. #1469
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Der opsummeres og analyseres..

    E
    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Brøndbys nye kommunikationschef forklarer, hvorfor han er sæsonkortholder i Parken:



    "Desværre", ja ... *peger ud i højre side på udekamp i Farum forrige år*

    Lol! Hvis det virkelig er ham, bør han vel næsten konfronteres med det foto.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  18. #1470
    Tilmeldingsdato
    Sep 2013
    Indlæg
    100

    Re: Der opsummeres og analyseres..

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Lol! Hvis det virkelig er ham, bør han vel næsten konfronteres med det foto.
    https://twitter.com/cjschultz/status/387557587614318592

    "Så man sgu lige røget med i introen af @FCKobenhavn's seneste upload på youtube"

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)

Lignende emner

  1. BIF - sagde eller skrev de virkelig det? #5
    By -smølle in forum Diverse
    Svar: 297
    Sidste Meddelelse: 21.08.07, 16:06
  2. Svar: 359
    Sidste Meddelelse: 15.04.07, 17:44
  3. Svar: 300
    Sidste Meddelelse: 03.11.06, 10:01

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •