Viser resultater 1 til 4 af 4

Emner: The very best of BBB

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    751

    The very best of BBB

    Hejsan,

    Jeg har samlet det bedste fra de fire citat-tråde, og man er velkommen til at bidrage, hvis man mener at jeg har udeladt noget, der bare MÅ med. MEN DETTE ER IKKE EN NY CITAT-TRÅD!

    Når der er brug for en best of - er det fordi de gode skarpe shouts drukner i lange dialoger og interne spydigheder. Hold venligst sådanne poster ude af denne tråd.

    Men ellers nyd:

    vagn16 15:35
    -smølle> den gamle - nu spolerede - cooligandoktrin holdt! ingen kvinder i den fødedygtige lader! Så snart du bringer bare én ind i legen er der altid MINDST en der skal spille supermand og to der skal spille mere supermand og et par styker der bliver jalous.... så skal der lægges arm og måles pik - fol begynder at gå i bad og atge rent tøj på... så kører møllen - gid fanden havde alle piger i den fødedygtige alder!

    /Simon 20:27
    Det er det, der udgør sinkeparadokset. Man får aldrig RIGTIG skovlen under dem, for det ville kræve, at de indså, at de var sinker. Men kunne de det, så var de jo ikke sinker. Catch 22, og sinken lever i lykkelig uvidenhed om egen stupiditet


    Simon 11:06
    Når jeg bliver selvstændig, vil jeg ansætte en ung mand med musikalsk begavelse til at indspille min virksomheds årsregnskab på xylofon!

    (foranlediget af en diskussion af begrebet "musikalsk intelligens" m.v.)

    Bopa 00:31
    Hvis Spejderen drak sine matchøl på SPortscaféen ville FCK give overskud på fodbolden

    /Simon formoder at ikke-ryger bussen kommer til at fungere som nogenlunde almindelig bus, rygerbussen bliver sinkebus og AWAY-bussen bliver insane max sinke bus

    Bopa 17:06
    Vi kender det allesammen: Man valser glad på stranden i håb om at unge piger flasher godt patværk. 10 minutter senere er man blind på begge øjne efter at have set to kvinder amme, en 60 årig nudistkvinde, der ligner en saddeltaske med øjne og to bøsser kun iført mavebælte


    Ernst Jünger:
    At have Jes Dorph som nyhedsformidler svarer til at ansætte hende fra Åndernes Magt som indenrigsminister.

    Bopa 23:23
    Det fede ved Brøndbys "vi lever i et land af chokolade, befolket af alfer og feer, der skider candy floss"-kommunikationsstrategi er, hvor helt igennem åndssvag den virker i stunder som disse.

    Om Pamela Anderson vist nok:

    /Simon 16:38
    Ernst> Nja, horses for courses. Lidt variation skader ikke. Kunsten er at kunne sidde i et selskab og tale om hvor klam hun er - og i den kontekst faktisk mene det - og gå hjem samme aften og danse en ordentlig skindskubbervals inspireret af den megen snak om hendes patter. Uden at blive fucked up. Dét er intelligens.
    Paco er solskin på en regnvejrsdag, et sejrsmål i overtiden, et pressemøde i agurketiden! Paco er den ekstra redningsbåd på Titanic. Paco er nærmere GUD

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    1,816

    Re: The very best of BBB

    En af mine favoritter er /Simons LOL-referat af den såkaldte "fckhjort-gate"

    /Simon 01:15
    pope ok.....!! så vis du t du sir mmm.... r d billet??? nææhhh.... så sms ikk... noen skriv hey r billet?? ska du brug?? joeehhh tak plz!!!.... meeeen så svar ups ikk t dig..... så du r ffs hva r d???? og så mmm ja prøv sort børs hehe.... ka vær du blir sygo???.... vil jeg da bli....

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #3
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    3,341

    Re: The very best of BBB

    Denne her er også ret sjov:

    Mads740 får først fjernsynet tilbage efter Desperate Housewives :(

    Lil_stamp 20:30
    mads> går ud fra du får din vilje med hende senere på aftenen?

    Mads740 20:30
    Bette: det er min søster

    Lil_stamp 20:30
    mads> er du kræsen?
    Citat:
    The fabulously noisy alcoholic Danish travelling support. London Evening Standard 17/03-11
    Sokken's Avatar

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #4
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    291

    Re: The very best of BBB

    Har også lige fundet nogle ret sjove fra "sæson" 1 af de i alt 4 tråde:

    Henrik Mohr 11:07
    Man ser det for sig. Simon i lyserød polo på poleret vis (pun intended) forsøge at få penge ud af Wilkens mor, og Spritter, den glade lærer, med sit ligblege fjæs forsvare at de har drukket Wilkens ned på en slambar på Nørrebro.
    __________________
    Henrik Mohr 11:13
    Simon, Strahne og Spritter er faktisk et godt team. Strahne er den benhårde MILF-hunter. Simon er frisk på den lille dreng. Spritter er formentlig skide god til at berolige forældre.


    ls210ø 14:37
    Hvilken kanal bliver tyrkiets kamp bliver vist på?

    Karsten CF1 14:37
    ls210ø: Ishøj lokal-TV?

    ls210ø 14:38
    CF1: Kan man se det på Østerbro?


    Det er godt nok tidligt på dagen, men denne her må vi ikke lade passsere:

    Freaky 10:03
    Hvor finder man skakten?

    (Undskyld Freaky)


    Bopa om hæmorrider:

    Bopa 21:29
    Tabet af maskulin selvfølelse, når doktoren slapper gummihandskerne på og prober ens crack, altimens man har et dunkende dueæg hængende udenfor...er mærkbart.


    Claus - CR #2 17:33
    SRR er en typisk samling af individer, som føler sig i oposition til samfundet. de er mennesker, som altid har været udenfor, som altid har været enspændere, haft svært ved at finde venner og altid været den sidste som blev valgt til rundboldholdet i skolegården. de har nu fundet sammen i en modfraktion, som en tavs protest mod hele livet at have været reduceret til ingenting.


    /Simon 10:49
    Nu skal jeg i sauna med en mand.


    Strümpfe kigger rundt, uforstående, hvorefter han kigger ned, får øje på lille-bitte Pabres.


    EALP 21:35
    Mads> Godt, JEG ER HOMO!!!11


    Bopa 11:52
    Romantisk = "den ceremonielle udveksling af gejl, der udgør den jævne danskers forestilling om omgang med det andet køn".

    samt..

    Zetterstade 11:52
    Bopa> Romatisk = "en samling adfærdsmæssige hindringer menneskehunne lægger ud for at forhindre hannen i at opnå parring uden at betale"


    Don Ekström 13:38
    ser man på gandhi skulle man tro der var hungersnød i verden, ser man på stampe skulle man tro det var hans skyld


    Simon 22:42
    Bopa> Mentalt er du en tandbørste der har været oppe i røven på en selvdød rotte


    €GoofyBAUER€
    "hvad ævler du om støt klubben i medgang og modgang til døden skiller"-SSO d. 24/05/07

  8. De følgende 3 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Fejl i BBB
    By Mattsson#1988 in forum Kontoret
    Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 04.08.06, 21:24
  2. Bbb
    By Stjernen in forum Diverse
    Svar: 17
    Sidste Meddelelse: 30.08.04, 10:04
  3. BBB konsekvenstråden
    By Hafnia Victor in forum Kontoret
    Svar: 6
    Sidste Meddelelse: 07.06.04, 17:15
  4. bbb problemer
    By Zetterstedt in forum Kontoret
    Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 17.01.04, 09:15

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •