Citat Oprindeligt indsendt af Firefyrre Se meddelelser
Vejles helt egen Pierre Bengtsson, som vel egentlig ikke er så vedkommende længere, når hans efternavn udtales, som en af værterne i Absalons Radio (som jeg ellers holder af) desværre har tendens til, som BenTsson. Bent-son. Og ja, jeg ved godt det er frivilligt og hvad har vi. Og han er sikkert en skide sød fyr alligevel, ham værten. :-)

Det vender sig i mig. Så smålig er jeg. Jeg er hverken svensker eller særligt svensk-kyndig, men det der generer mig uforholdsmæssigt meget og kan få mig til at lukke for programmet. Måske jeg selv tager fejl og det er helt korretkt udtale, og så er det jo rigtig skønt. Det samme gør sig i øvrigt gældende for diverse tv-kommentatorer, der ikke lige har sat sig ind i udtalen af diverse spillere/trænere/klubber. Hvad får de deres penge for!?
Den rammer også mig, han udtaler selv g-et, jeg finder det i øvrigt lige så irriterende, på skrift, når Nelsson fejlskrives. Jeg Minder om at Pelle NIlsson stoppede for flere år siden, og ikke bør figurere i startopstillingen længere. (Nøj hvor er jeg blevet gammel og grumpy. :-( )