Viser resultater 1 til 2 af 2

Emner: Nyt fodbold site.

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    29

    Nyt fodbold site.

    Der er i mandags blevet sendt et nyt site i luften. Som de skriver, alle kan afskrive, hvad der kommer fra nyhedsberuerne, og derved formidle fodboldnyheder.

    Dette giver i sagens natur, visse problemer ift. den mere dybdegående analyse. Dette mener jeg nu der er kommet en løsning på.

    Her er tale om et site, hvor man ikke bare kan læse nyheder, men i høj grad være deltagende i en debat. Det kræver at man registrere sig med navn og adr. hvilket i min verden tyder på, at man fra sites side vil undgå, at enhver tosse melder sig under fanerne med tåbelige kommentar.

    Det er et fodboldsite der, med flere forskellige jounalistiske indgangs vinkler behandler forbold, og de omkringliggende emner.

    Dog kan man sige, at farvene måske ikke er så velvalgte. men tjek det lige ud. http://www.coppadiem.dk/forside.asp

    Vh Ulrik Nord
    Ther can be only one....ForZa FCK

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    5,020

    Re: Nyt fodbold site.

    At sinker bliver udelukket fra debatforummet er sq en god ting. Når man ser på, hvad der ligger på f.eks. forza.dk's forum og andre steder, så stiger lysten til at deltage ikke ligefrem.

    Men det var dog et rædselsfuldt design, de byder os på. Lysegrøn, sort, og hvid! Dertil kommer at størrelsen på skriften ikke ligefrem er for svagtseende, for at sige det mildt. Eneste positive ved forsiden er, at hovedhistorierne præsenteres i bokse. Dog er billederne lige store nok i forhold til de to linier tekst, der skal få brugeren til at klikke på historien.

    Endelig er jeg langt fra imponeret af de artikler, jeg hidtil har læst. Det minder jo om www.kunsport.dk - tilsat lidt holdninger her og der. Men det bliver forhåbentlig bedre med tiden.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Nyt FCK site søger skribenter
    By fckonline in forum Bazar
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 23.04.07, 19:23
  2. Fodbold site
    By danskefans.dk in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 15.09.04, 13:45

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •