Side 1 af 3 123 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 37

Emner: Varde IF i pokalturneringen

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,365

    Varde IF i pokalturneringen

    FC København møder i fjerde runde af pokalturneringen Varde IF på udebane onsdag den 31. oktober.

    Vardes trup kan ses her:

    http://www.vardeif.dk/486

    Varde ligger pt. nummer 14 og tredjesidst i 2. division vest med fire uafgjorte og fire nederlag (7-18 i målscore), mens de slog LFA med hele 7-3 i gårsdagens pokalkamp. Her scorede deres vel mest kendte spiller, Simon Karkov, to gange. Det skete foran 128 tilskuere...mon ikke deres klubkasserer håber på lidt større fremmøde i næste runde? Stadionrekorden er på 3.200 ud af kapaciteten på 4.000. Se billede her http://www.stadions.dk/varde.asp
    Sidst redigeret af Ace : 27.09.07 kl. 11:32
    HIC SUNT LEONES

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Sep 2003
    Indlæg
    2,352

    Re: Varde IF i pokalturneringen

    Nice - et hold vi på alle mulige måder både kan og skal slå

    Med al respekt for Varde burde de være en overkommelig modstander, og jeg er glad for at vi kan gemme de stærkere modstandere til senere hen i tuneringen (hvis vi da går videre *antijinx*) ;)

    Jeg er yderst tilfreds
    Forza FCK

    1993, 2001, 2003, 2004, 2006, 2007, 2009, 2010, 2011, 2013, 2016, 2017, 2019 - Fucking miles away! Bye bye BIF

  3. De følgende 8 brugere er enige:

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Feb 2006
    Indlæg
    6

    Re: Varde IF i pokalturneringen

    Der er kommet nyt stadion siden da, ikke videre prangende, og jeg har ingen anelse om hvor mange der er plads til. Nogenlunde samme størrelse som det der linkes til øverst.

  5. #4
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    25

    Re: Varde IF i pokalturneringen

    God lodtrækning, ser det også som en klart overkommelig modstander, som der skal vindes over. Og tror også det er muligt at spare nøglespillere mod Varde.

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #5
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: Varde IF i pokalturneringen

    Jeg har svært ved at se pointen med at spille pokal-fodbold, da vi i praksis ikke vinder andet end lidt national prestige. Adgang til europæisk fodbold for FCK sikres gennem en god placering i ligaen. Når vi nu alligevel skal spille turneringen, så er det selvfølgelig positvit, at vi har trukket en let modstander, og at enten BIF eller OB ryger ud i næste runde.

    Med risiko/mulighed for at ryge ud af turneringen, kunne jeg godt tænke mig, at Ståle i det mindste ville bruge flere af de unge spillere, f.eks. Neestrup, Zanka, Bertolt og Laudrup. Evt. Kvist på midtbanen.


  8. #6
    Julian er offline Optur/nedtur tur-retur!
    Tilmeldingsdato
    Jul 2004
    Indlæg
    313

    Re: Varde IF i pokalturneringen

    Varde skal da nok få deres at se til!! Det bliver på alle måder en opvisningskamp, hvor Varde gerne skulle holdes fra alt hvad der hedder boldkontrol - men omvendt set har vi med at gå ned i gear i Pokalkampene... Men de skulle stadig være en overkommelig modstander på papiret!
    Arrogance hører hovedstaden til!

    Copenhagen - the era of white and black!

  9. #7
    Tilmeldingsdato
    Feb 2003
    Indlæg
    668

    Re: Varde IF i pokalturneringen

    hør Vardes træner fortælle om FCK lodtrækningen http://www.jv.dk/assets/m...3
    Han er "himmelhenrykt" over at trække FCK - han forventer dog ikke en sejr. Træneren forventer ligeledes at "...Arlbæk og de der ...."sidder over.
    Caligula7611:51
    wtf? jak med noget nyt? Først? *sætter kryds i kalenderen*

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #8
    Tilmeldingsdato
    Jun 2006
    Indlæg
    80

    Re: Varde IF i pokalturneringen

    Jeg glæder mig i lige så højgrad over de resterende lodtrækninger... Mange af de bedre hold vil ryge ud i den kommende runde, og det kan alt andet lige kun forbedre vores chancer.
    FISP#2 - Fraktionen for Intellektuel Samspilsramt Plastique

  12. De følgende 3 brugere er enige:

  13. #9
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    626

    Re: Varde IF i pokalturneringen

    Debatredaktionen har tilladt sig at effektivisere denne tråd en smule. Her bringes et punktvist resumé af de indlæg, vi har sparet væk:

    1) Klokken 13.45 på en hverdag (fck.dk) er et meget tidligt kamptidspunkt

    2) Tidspunktet skyldes efter alt at dømme fraværet af lysanlæg på Vardes stadion

    3) Mange mennesker vil være forhindret i at se kampen på grund af tidspunktet

    Det er ikke nødvendigt at poste flere indlæg, som fremhæver ovennænte betragtninger. Øvrige observationer eller synspunkter er selvfølgelig velkomne.

    Debatredaktionen
    In 1972 a crack commando unit was sent to prison by a military court for a crime they didn't commit. These men promptly escaped from a maximum security stockade to the Los Angeles underground. Today, still wanted by the government, they survive as soldiers of fortune. If you have a problem — if no one else can help — and if you can find them — maybe you can hire Debatredaktionen

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #10
    Whitetrash er offline Klub=FCK&Klubfølelse=True
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    626

    Re: Varde IF i pokalturneringen

    ›Jeg har svært ved at se pointen med at spille pokal-fodbold, da
    ›vi i praksis ikke vinder andet end lidt national prestige.

    Mon ikke det resulterer i flere FCK-fans i provinsen, lidt á la hensigten med sommerkampene i Danmarks yderområder? Selv om landspokalturneringen for os kun er den 3. vigtigste turnering, har "David mod Goliath"-aspektet stor pr-værdi. Når de store drenge kommer til byen reciteres Skagen-BIF mytologien eksempelvis.

  16. #11
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,219

    Re: Varde IF i pokalturneringen

    "›Jeg har svært ved at se pointen med at spille pokal-fodbold, da
    ›vi i praksis ikke vinder andet end lidt national prestige."


    Jeg har svært ved at se pointen med at spille Superliga-fodbold, da vi i praksis ikke vinder andet end lidt national prestige.

    Ja, ja. Polemisk og fladpandet, men alligevel. Det er ikke ligefrem fordi det giver massiv opmærksomhed andre steder end i Danmark at vinde den knap så super Superliga.

    Nå, indrømmet: Er nok bare blevet lidt allergisk overfor den omsiggribende pokalturnerings-bashing. Pokalturnerings-polizei rykker - som i en anden tråd - ud igen i skikkelse af mig. Personligt er jeg sgu ikke blevet for fin til at tage sådan en titel med!

    At vinde pokalen er en fed oplevelse, men det er klart at det vil føles tomt, der hvor vi er i dag, "kun" at vinde den. Men vores anden Double ville bestemt ikke være at foragte.


  17. #12
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    1,200

    Re: Varde IF i pokalturneringen

    ›Nå, indrømmet: Er nok bare blevet lidt allergisk overfor den
    ›omsiggribende pokalturnerings-bashing. Pokalturnerings-polizei
    ›rykker - som i en anden tråd - ud igen i skikkelse af mig.
    ›Personligt er jeg sgu ikke blevet for fin til at tage sådan en
    ›titel med!

    ›At vinde pokalen er en fed oplevelse, men det er klart at det vil
    ›føles tomt, der hvor vi er i dag, "kun" at vinde den.
    ›Men vores anden Double ville bestemt ikke være at foragte.
    Selvfølgelig er det at gå for langt, hvis man ligefrem 'ikke kan se pointen' ved at spille pokalkampe.
    Ikke destro mindre; når vi har et tæt kampprogram med europæisk fodbold, må man lave en prioritering.
    Her må pokalkampe nødvendigvis falde ud som den 'mindst vigtige' turnering.
    Når man har folk som Laudrup, Qvist, Nikolaj Hansen, Bertolt mfl. i truppen, er det da underligt at man ikke benytter dem i den slags kampe - specielt ift. Bertolt som man jo ikke ville slippe.

    Hvis man ikke skal bruge dem i den slags kampe - endda mod modstandere fra de lavere rækkere - ja, hvornår så?
    Det er da et helt klart signal at sende til vores talenter.

    Jeg kan ihvertfald godt forstå, hvis der er en hel masse unge spillere i FCK, der på baggrund heraf, genovervejer deres klubvalg en gang mere....

    Mvh. Simon
    While them that defend what they cannot see
    With a killer’s pride, security
    It blows the minds most bitterly
    For them that think death’s honesty
    Won’t fall upon them naturally
    Life sometimes must get lonely

  18. De følgende 4 brugere er enige:

  19. #13
    Tilmeldingsdato
    Jul 2007
    Indlæg
    293

    Re: Varde IF i pokalturneringen

    Og så er der vist nogen, der ikke har fulgt særligt godt med i timen: Pokalvinderne kan i fremtidens Champions League-struktur få kvalifikationskampe om at komme med i hovedturneringen. Der skal stemmes om strukturen inden nytår, forstod jeg på Løvetimen. *afslører til sidst lidt usikkerhed - er ikke hlt klar over, om det træder i kraft allerede til sommer, hvis det vedtages*
    HØJERE. LÆNGERE. HÅRDERE.
    Brede Phanaticos 4Ever
    Medlem #3

  20. #14
    Tilmeldingsdato
    May 2003
    Indlæg
    169

    Re: Varde IF i pokalturneringen

    Efter sigende kan det tidligst træde i kraft fra 2009/10 sæsonen og derudover er det ifølge oplægget kun pokalvindere fra de 16 bedste lande, der får en CL chance, så det vil nok ikke være så klogt at nedprioritere ligaen fuldstændigt.

    PS. Danmark er i øjeblikket nr. 19 på listen.
    "Me fail English? That's unpossible"
    -Ralph Wiggum

  21. #15
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    1,554

    Re: Varde IF i pokalturneringen

    Sikke dog en lorte modstander! ... røv sygt hold, elendigt stadion, og så ligger varde af helvede ude ved vestkysten (esbjerg)... suk! kunne vi så ikke bare have trykket Esbjerg når vi nu skal derover!
    Tu sei tutto quello che..
    Strom's Avatar

  22. Den følgende bruger er enig i dette:
    mtn

Side 1 af 3 123 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Et par små film fra Varde (inkl. 2 af målene)
    By DaneX in forum De korte linier
    Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 01.11.07, 16:06
  2. Skal du til Varde?
    By FCK_randers in forum De korte linier
    Svar: 13
    Sidste Meddelelse: 31.10.07, 13:54

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •