En tung vol. I afløses af en vol. II.
Jeg er ligeglad hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...
...faktisk afskyr jeg pepperoni!! Fy for satan!!
En tung vol. I afløses af en vol. II.
Jeg er ligeglad hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...
...faktisk afskyr jeg pepperoni!! Fy for satan!!
Sex.
... Natasja
Jeg kunne ikke lide hendes musik før hendes død, og det der er udgivet efter bryder jeg mig heller ikke om.
Hendes død var tragisk (dog en kende selvforskyldt), men den påvirkede ikke min hverdag mere, end når en eller anden "random" person mister livet. Det kan lyde koldt, men sagen er den, at jeg fandt det nærmest kvalmende, at blive bombarderet overalt (nettet, aviser, nyheder) med snak om hvor stor en stjerne hun var, hvor meget Danmark's kultur nu havde mistet og at hun var en legende. Men faktum var vel, at hun ikke en gang havde slået igennem her i lille Danmark.
+Christoffer+, Aabechs overmund, AlexFCK, Ancent Van Rock, Bakkedal, bazk, Bindvad, Boulevardigan, Brokke 82, cphacker, Dan Abnormal, Dingo, dixie dean, Django, Don Overgaard, Exadios, FCKÅER, fcmetaller, Firefyrre, funken, Gravedigger, HamDenRare, Hvass, Knoxville, Lagoon, Lars R, lovinfc, LRP, Lundberg_aus_Lolland, Mark Robins, mrburns, Oste, pires, Pli, RalZa, real_per, Registreret HO-ligan, Sarup, Sibusiso, Stilltripping, storm, Stubbe, Super1.4, Jan Koller, Whitetrash, wolthers, Zetterstedt
›... cykler
ENING!!
Jeg har ondt i røven i 2 dage efter, jeg har siddet bare 5 minutter på en cykel.
Og spinning er en torturform, som Saddam må have opfundet. Fy-for-py-for!
- øhm... er der saddel på din cykel? 8-)Jeg har ondt i røven i 2 dage efter, jeg har siddet bare 5 minutter på en cykel.
Måske du bare skulle køre lidt mere på den. Så kommer du hurtigt af med mælkesyren (det som gør ondt i ben og røv).
Forøvrigt kan jeg ikke lide Guldkorn! Jo, da jeg var lille var jeg helt vild med dem. Men ffs... at se og høre om voksne mennesker, der æder det lort, giver mig altså kvalme.
Sidst redigeret af Don J. : 22.10.07 kl. 19:51
Udtrykket "en tv-redning". Hvad fanden er det for et lorteudtryk der nu er kommet på mode (...eller har været det i et stykke tid)? Man kan være helt sikker på det bliver sagt, hvergang en målmand har reddet et forsøg hvor han har været nødt til at smide sig.
Som jeg har forstaaet udtrykket saa däkker det over de gange hvor maalmanden "overdriver" redningen for at det skal se flot ud. Altsaa han venter lidt med at kaste sig og hänger "flyvende" i luften for at det ser flottere ud end at lige gaa et par skridt og gribe den eller lave en mindre dramatisk parade.
Det er meget muligt der er gaaet inflation i at bruge ordet hver gang det ser dramatisk og flot ud naar der reddes en chance.
...tanken om at sidde i JohnSparkings have fremover.
http://sidelinien.dk/forums/showpost...&postcount=139
/J!
100%fucker, Alexander, Apu, Bindvad, Casper CC, CF39 Thomas, Clough#1, Dingo, dixie dean, Ethic, fclalandia, Gandalf, Joe B., JohnSparking, Lex, Lil_stamp, mokouko48, Mr. Jardex, Olus, Pabres, Peter P, Pihl, Pillefaxe, Pommie, SALT, Skakkbratt, Sokken, tille3787, Yankee, ZFDK
+Christoffer+, -Altid FC København-, 100%fucker, A, Aabechs overmund, Airdancer, Ancent Van Rock, bazk, Brokke 82, BØF-stinker, cf5, Charlotte, Clough#1, Dane, Defreni, Django, Don Overgaard, duckman, Erobran, FCKPSG, Fodsvamp, follin, Frede, Gandalf, Geert, Gravedigger, gunner, Hippien, Il Calabrese, Insider, Jal, Joe B., Jæver, Kamelen, Krølben, lassebjerre, Lex, Martin CX, mceppe, McMac, mokouko48, Olus, PEPS, Pihl, pires, SALT, Stan FT, Steffen_Corleone, Søren Q, The_Man, Jan Koller, Tobin-C6, Troels*, UnaX, Urbanus, Uskis, White Angel, ~ eMo ~
"Mogensen og Kristiansen" på TV2 News. Mage til selvfede idioter skal man lede længe efter.
Ham her er fandme ondskaben selv:
...kernefamilien. Eller rettere: jeg kan ikke lide at se, hvordan så mange mænd i min omgangskreds i takt med at familieflokken øges og konen udvikler martyr kompleks (jf http://sidelinien.dk/forums/showthre...19550#poststop ), reduceres til nosseløse skaffedyr. Ffs husk den edge I havde en gang og plej jeres venskaber, ellers kan I godt spare jer fornøjelsen og komme rendende til min dør når I har rundet 40 og bliver skilt.
*hylder de ca. 20% som ikke fuckes op af kernefamilien*
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)