Side 43 af 58 FørsteFørste ... 334041424344454653 ... SidsteSidste
Viser resultater 631 til 645 af 861

Emner: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

  1. #631
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...top

    For at hive tråden tilbage til det den er opfundet som: En ventil for meninger der måske kommer på tværs, hvilket man egentlig burde kunne regne ud når man vælger at gå herind:

    Jeg bryder mig ikke det mindste om eSuperliga.

    Jeg er heller ikke vild med at det dyre North-hold er på udgiftslisten, men i det mindste har de fået deres eget navn, og efteraber kun tildels klubbens logo. Men det her ...

    Ansat eller ej: Det har nada med fodboldklubben at gøre, at der er en eller flere gamere, der sidder og brillerer i FIFA mod folk der er ansat til det samme af andre klubber. Det er det mest spekulative PR-trip jeg har set siden vi pinedød skulle have håndboldhold, og der er Exorcist-agtig hovedrysten til overs til dem der behandler det her som en konkurrence der på nogen måde vedrører F.C. Københavns hold.


  2. #632
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...top

    Det kan godt være, at FCK ikke overtræder nogen regler, men jeg bryder mig ikke om, at de laver den agent-skattefinte: https://www.bt.dk/fodbold/medie-fck-...ed-skattefinte
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013


  3. #633
    fckgo er offline Brandimprægner det her!
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    727

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...top

    Jeg ved dette er en mærkelig kæphest, men...

    Danmarks verdensmesterskab i håndbold bringer et udtryk frem, som jeg generelt ikke bryder mig om, nemlig, at man har "vundet guld".

    Nej, det er jo ikke som sådan forkert, spillerne fik selvfølgelig en guldmedalje, men det er i mine ører så underligt forfladende, da det intet siger om præstationen. Man er blevet danmarksmester, europamester eller verdensmester, smukke ord, der udtrykker præstationens størrelse. Men det vigtigste er åbenbart, at man har fået et eller andet stykke metal?

    Det samme gælder, når FCK f.eks. har vundet et mesterskab, jeg er virkelig ikke meget for al fokusset på medaljerne i stedet for titlen og trofæet.

    P.S. Jeg kan bedre acceptere det ved OL, hvor der ikke er et trofæ og medaljen virkelig er det, man stræber efter... men selv der lyder det sgu federe, at man er blevet olympisk mester end at have vundet guld.

  4. De følgende 5 brugere er enige:

  5. #634
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,364

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...top

    Den her slags billeder, af folk som lever af at spille computerspil. Slap af mand, og snup en pose chips.
    0OXFybX.jpg

    Og ja ja, sikkert bare mig, som har svært ved at tage denne "sportsgren" seriøst.
    URBAN CREW - Fælles København
    Ace20's Avatar


  6. #635
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...top

    ... når Lady Gagas og Bradley Coopers Oscarvinder af en sang går over i "in the sha-la-lala-lala-low".



    Det lyder tåbeligt og spolerer det hele.

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #636
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...top

    at Man U slog PSG ud af CL.

    Jeg er med på, at det er moderne ikke at lide et hold som PSG, som har købt sig til det hele. Men når jeg en sjældent gang ser andet end FCK, så vil jeg se de bedste hold spille mod hinanden, og det Man U hold som gik videre er middelmådigt og generelt røvsygt. Ja de bliver sikkert bedre med nogle af de skadede spillere tilbage, men jeg ville stadig til hver en tid hellere se PSG end Man U mod f.eks. Barcelona
    Sidst redigeret af k@sper : 07.03.19 kl. 11:17

  9. De følgende 5 brugere er enige:

  10. #637
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...top

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    at Man U slog PSG ud af CL.

    Jeg er med på, at det er moderne ikke at lide et hold som PSG, som har købt sig til det hele. Men når jeg en sjældent gang ser andet end FCK, så vil jeg se de bedste hold spille mod hinanden, og det Man U hold som gik videre er middelmådigt og generelt røvsygt. Ja de bliver sikkert bedre med nogle af de skadede spillere tilbage, men jeg ville stadig til hver en tid hellere se PSG end Man U mod f.eks. Barcelona
    Ja jeg hader det jo ikke mindre af, at lodtrækningen blev præcis Man U vs Barca. Hold da op en rematch PSG vs Barca ville have været. Nu får vi i stedet en runde, hvor Man U er chanceløse om som næppe bliver vildt underholdende.

  11. #638
    Tilmeldingsdato
    Feb 2003
    Indlæg
    668

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...top

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Ja jeg hader det jo ikke mindre af, at lodtrækningen blev præcis Man U vs Barca. Hold da op en rematch PSG vs Barca ville have været. Nu får vi i stedet en runde, hvor Man U er chanceløse om som næppe bliver vildt underholdende.

    Mindst ligeså chanceløse som de var mod PSG :)

    "Bolden er rund og alt kan ske......", men ja, jeg håber da at Barca smadrer Man U......
    Caligula7611:51
    wtf? jak med noget nyt? Først? *sætter kryds i kalenderen*

  12. #639
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...top

    Radio 24/7
    Jeg synes ikke, deres satire er morsom, og til tider er de alt for selvhøjtidelige, hvilket både Ghita Nørby-sagen og nu sagen med Amnesty International bevidner om.
    Dog dermed ikke sagt, at jeg mener, det skal udflyttes til fjerne egne af landet. Det står for DF's egen regning. Jeg hører bare noget andet i stedet.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)


  13. #640
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...top

    Jeg kan ikke lide at sommertiden afskaffes. Jeg kan så lidt lide det at det er ligefør det skulle i DPMA tråden.
    DPMA af nogle røvsyge mennesker, sikkert karrakteriseret ved at være regelrette A mennesker og i øvrigt være imod sjov i verdenen, skal fratage mig den lange sommeraften med kølig rosé på terrassen/havnefronten ect...

    https://www.bt.dk/politik/eu-afskaffer-sommertid

    DBU har i øvrigt en klar holdning:

    https://www.bt.dk/fodbold/dbu-om-afs...et-bliver-dyrt
    Sidst redigeret af djurlander : 26.03.19 kl. 14:29


  14. #641
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,223

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...top

    Jeg kan faktisk fint leve med permanent sommertid. Men permanent vintertid vil virkelig - som i VIRKELIG VIRKELIG VIRKELIG - pisse mig af.
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.


  15. #642
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...top

    Jeg er pisse ligeglad med hvilken af delene det bliver, bare vi holder os til én tid, året rundt.
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #643
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...top

    Lad os lige sætte nogle klokkeslæt på det. Under den nuværende sommertid går solen ned den 21.juni kl 21:55 i kbh og står op igen kl 4:29. Hvis der overgås til normaltid, vil solen gå ned kl 20:55 og stå op kl 03:29. Hvem ser en gevinst i at rykke den time ?

  18. De følgende 14 brugere er enige:

  19. #644
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...top

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Lad os lige sætte nogle klokkeslæt på det. Under den nuværende sommertid går solen ned den 21.juni kl 21:55 i kbh og står op igen kl 4:29. Hvis der overgås til normaltid, vil solen gå ned kl 20:55 og stå op kl 03:29. Hvem ser en gevinst i at rykke den time ?
    For en god ordens skyld bør vi have den anden ende med: 21. december går solen ned kl. 15:38 og står op kl. 8:37 under den nuværende normaltid. Hvis der ændres til permanent sommertid, bliver det endnu sværere at komme ud af sengen, når solen først står op kl. 9:37. Men jeg foretrækker bestemt også de lange sommeraftener, så permanent sommertid, tak, hvis det endelig skal være.

    Det mest absurde ved hele misæren lader til at være, at vi risikerer tidszoner på kryds og tværs af EU, hvis landende vælger forskelligt.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  20. De følgende 4 brugere er enige:

  21. #645
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    295

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...top

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    For en god ordens skyld bør vi have den anden ende med: 21. december går solen ned kl. 15:38 og står op kl. 8:37 under den nuværende normaltid. Hvis der ændres til permanent sommertid, bliver det endnu sværere at komme ud af sengen, når solen først står op kl. 9:37.
    Ikke enig. Jeg foretrækker klart at have en lille times lys når jeg har fået fri fra hamsterhjulet, fremfor 1 time når jeg alligevel er på kontoret.


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 463
    Sidste Meddelelse: 31.12.23, 08:33
  2. Svar: 520
    Sidste Meddelelse: 04.12.09, 18:03
  3. Svar: 265
    Sidste Meddelelse: 24.02.08, 12:31
  4. Svar: 316
    Sidste Meddelelse: 12.06.07, 21:15

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •