Side 50 af 58 FørsteFørste ... 4047484950515253 ... SidsteSidste
Viser resultater 736 til 750 af 861

Emner: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

  1. #736
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    407

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    at hver gang vi kommer til nytår så skal alle tv-kanaler, radioprogrammer og podcast se tilbage på "Året der gik" , nøj hvor er det træls at vi skal svælge i gamle nyheder, død og ulykker mv. en ekstra gang.

    /hp
    #1) Havnefronten tilbage til københavnerne!
    #2) Kun ægte græs i Parken - tak!
    #3) Jeg savner Lars Højer til vores frispark

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #737
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    5,217

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    Citat Oprindeligt indsendt af hpless Se meddelelser
    at hver gang vi kommer til nytår så skal alle tv-kanaler, radioprogrammer og podcast se tilbage på "Året der gik" , nøj hvor er det træls at vi skal svælge i gamle nyheder, død og ulykker mv. en ekstra gang.

    /hp
    Kan kun være enig, men en sjov modsætning er programmet: Året der gak - som tager lidt pis på året der gik eller gak, griller et par kendte eller to i en fin sarkastisk måde.
    \m/ (^_^) \m/

    Having an offday ??? Metal is the best cure !!!

  4. #738
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    391

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    Transfervinduet; mere præcist de dertilhørende rygter.

    Spekulationerne flyver i øst og vest. Inde- og udenlandske journalister der har "fingeren på pulsen" sidder og digter rygter på livet løs. "FCK kigger på indisk midtbanespiller", "FCK tæt på U16 spiller fra Færøerne"; "FCK meldes i dialog med norsk talent"

    AAAARRRGGH!

    Jeg glæder mig altid når rygterne bliver mere konkrete, men selv her bliver jeg ikke grebet af stemningen. Der ligger fortsat dybe traumer fra rygterne om Mikael Forssell udmøntede sig i et pressemøde med Junior.
    Fc Ålene


  5. #739
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    Os mod dem retrorikken i covid-vaccine debatten. Begge sider af debatten er lige åndsvage at høre på. Vi skal ikke have et samfund hvor vi “tvangs-vaccinere”. Det må være op til ja siden af stille med god nok videnskabelig data til at lade argumentet veje tungest, ligesom i EU debatter. (Disclaimer, er selv vaccineret).

  6. De følgende 7 brugere er enige:

  7. #740
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    ... den harcelering og digitale mobning, som fortsat foregår herinde over for Luther Singh, især i skakten.

    Hans FCK-tid har virkelig været en lang tychobrahesdag, med først visum-problemer, så pasproblemer, Sydafrikas fodboldforbund, der ikke lever op til sine forpligtelser, hvilket går ud over os, ViaBØFs usmagelige fatshaming-mobning for åben skærm, hvor han blev bombarderet med beskeder om det, uden at klubben gik ud og beskyttede ham, for derefter at kulminere med det sidste knæk på selvværdet, han fik med at først blive skiftet ind og ud i samme kamp i en periode, hvor han sultede sig selv og var underernæret på randen til en spiseforstyrrelse, så han endte med at måtte indlægges på psyk. afdeling på Riget.

    Man får helt lyst til at hente dette citat frem fra en nytårstale i 80'erne:

    Så kommer vi med vores `danske humor' og små, dumsmarte bemærkninger. Så møder vi dem med kølighed, og så er der ikke langt til chikane og grovere metoder - det kan vi ikke være bekendt
    Uagtet hvorvidt hans tid i FCK indtil videre har været en skuffelse eller ej, så må vi sgu gerne løfte niveauet.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  8. De følgende 11 brugere er enige:

  9. #741
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,852

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    ... hvor han sultede sig selv og var underernæret på randen til en spiseforstyrrelse, så han endte med at måtte indlægges på psyk. afdeling på Riget.
    Nu du taler om at hæve niveauet: Hvor i alverden har du det fra, og findes der en troværdig kilde til dette, du kan henvise til, eller formidler du blot udokumenterede rygter om Luther Singhs mentale helbred?
    Mvh.
    Dane

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #742
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    Citat Oprindeligt indsendt af Dane Se meddelelser
    Nu du taler om at hæve niveauet: Hvor i alverden har du det fra, og findes der en troværdig kilde til dette, du kan henvise til, eller formidler du blot udokumenterede rygter om Luther Singhs mentale helbred?
    http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/s...talt-nedbrudt/
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #743
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    ... så han endte med at måtte indlægges på psyk. afdeling på Riget.
    Hvor har du det fra?

  14. #744
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,852

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    bold.dk/fodbold/nyheder/singh-agent-om-indlaeggelse-mentalt-nedbrudt/
    Der står da eksempelvis intet om, at han var indlagt på psykiatrisk afdeling, og det andet du skriver er i bedste fald en solid overfortolkning af agentens citater.
    Mvh.
    Dane

  15. De følgende 3 brugere er enige:

  16. #745
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    Citat Oprindeligt indsendt af Dane Se meddelelser
    Der står da eksempelvis intet om, at han var indlagt på psykiatrisk afdeling, og det andet du skriver er i bedste fald en solid overfortolkning af agentens citater.
    Jeg sidder ikke lige med alle kilder lige i baghånden, men kan bare huske det fra da det skete. Og skal nok lede efter dem og smide dem ind, når det er. Men pointen er stadig, at han er blevet behandlet ret skidt, og det har haft menneskelige konsekvenser for ham, og det er stadig ikke i orden.
    EDIT: Det var en fejl at sige psyk. afdeling på Riget, fordi den type behandling, som Singh fik, er for Region Hovedstaden flyttet til Døgnafsnit 3 for spiseforstyrrelser på Psyk. Center i Ballerup siden 2017.
    Sidst redigeret af Kiwi : 17.01.22 kl. 23:31
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #746
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    152

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    Citat Oprindeligt indsendt af Dane Se meddelelser
    Der står da eksempelvis intet om, at han var indlagt på psykiatrisk afdeling, og det andet du skriver er i bedste fald en solid overfortolkning af agentens citater.
    Nej, men det er sjældent afdelingen for mave-/tarminfektioner, der tager sig af depressioner. Jeg har ikke set, at agenten havde talt om depression før, men symptomerne var ret tydelige

  19. #747
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Jeg sidder ikke lige med alle kilder lige i baghånden, men kan bare huske det fra da det skete. Og skal nok lede efter dem og smide dem ind, når det er. Men pointen er stadig, at han er blevet behandlet ret skidt, og det har haft menneskelige konsekvenser for ham, og det er stadig ikke i orden.
    Pas nu på, at du ikke bevæger dig langt ud over kanten af, hvad GDPR-reglerne tillader. Det vil være rigtig skidt for dig.

  20. #748
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Pas nu på, at du ikke bevæger dig langt ud over kanten af, hvad GDPR-reglerne tillader. Det vil være rigtig skidt for dig.
    Når jeg ikke er hans læge, og når jeg ikke arbejder i FCK, og de kilder, jeg måtte finde, er tilgængelige for alle og enhver med internetforbindelse uden statslig censur, så er der vist ikke fare for at det er mig, som overtræder dem.. ;-)
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #749
    Tilmeldingsdato
    Aug 2021
    Indlæg
    57

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    Jeg er enig i folk ikke har taget særlig godt imod Singh og helt med på han har haft en hård start, men at han møder op ude af form må han tage på sin egen kappe. Det svarer vel nærmest til vi andre møder fulde op på arbejde, når en professionel fodboldspiller ikke holder sig i form (begge er ude af stand til udføre den funktion de nu engang er ansat til).

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

  24. #750
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    Citat Oprindeligt indsendt af Rungsted93 Se meddelelser
    Jeg er enig i folk ikke har taget særlig godt imod Singh og helt med på han har haft en hård start, men at han møder op ude af form må han tage på sin egen kappe. Det svarer vel nærmest til vi andre møder fulde op på arbejde, når en professionel fodboldspiller ikke holder sig i form (begge er ude af stand til udføre den funktion de nu engang er ansat til).
    Jeg vil tillade mig at stille spørgsmålstegn ved den sandhed, der nu fortælles om, at Singh ikke var i fysisk form, da han kom. Han havde spillet tre fulde OL-kampe få uger, før han kom til København, og han så ud til at være i okay form i de tre korte indhop han havde i august kort efter sin ankomst. Det, der udefra så mærkværdigt ud ved hele forløbet, var jo, at hans form lod til at blive dårligere og dårligere, jo længere tid han trænede med FCK. Nu hvor vi ved, at der var noget alvorligt galt, giver den udvikling bedre mening. Men fortællingen om, at han var i dårlig form, da han kom, er sjovt nok først kommet nu, hvilket får det til at lyde som en efterrationalisering.

    Uanset hvad sandheden præcis er bag Singhs kaotiske første halve år i FCK, er jeg enig med Kiwi i, at det ville klæde folk at holde igen med de fordømmende bemærkninger, fordi vi grundlæggende ikke aner, hvor meget han selv er skyld i derouten. Og så er det altså ikke Singhs skyld, at PC ikke købte en erstatning for Daramy...
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  25. De følgende 10 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 463
    Sidste Meddelelse: 31.12.23, 08:33
  2. Svar: 520
    Sidste Meddelelse: 04.12.09, 18:03
  3. Svar: 265
    Sidste Meddelelse: 24.02.08, 12:31
  4. Svar: 316
    Sidste Meddelelse: 12.06.07, 21:15

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •