Side 55 af 58 FørsteFørste ... 54552535455565758 SidsteSidste
Viser resultater 811 til 825 af 861

Emner: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

  1. #811
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    Voksne (alle over 8 år) i fritidsflyverdragter. Har du et erhvervsmæssigt formål med at benytte den, så fred være med det, men er du en hipster fra nørrebro, så drop venligst flyverdragten. Det er bare dumt at se på og det er aldrig så koldt i københavn.
    Imod moderne fankultur
    djurlander's Avatar

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #812
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    når der synges "op og stå" efter 5 min spil.
    Den slags sange skal man vente med til vi kommer foran 4-0 i 2. halvleg og ikke på et tidspunkt, hvor der som sådan ikke er noget at fejre....


  4. #813
    Tilmeldingsdato
    Feb 2017
    Indlæg
    75

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    når der synges "op og stå" efter 5 min spil.
    Den slags sange skal man vente med til vi kommer foran 4-0 i 2. halvleg og ikke på et tidspunkt, hvor der som sådan ikke er noget at fejre....
    Det er et forsøg på at få hele stadion til at klappe med, selvom den minimale indsats tydeligvis er for uoverskuelig for en del folk

  5. De følgende 3 brugere er enige:

  6. #814
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    ...at FCM tabte til Lyngby i dag, når det hjælper Brøndby med i mesterskabsslutspillet.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013


  7. #815
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    …Hastighedsgrænser på motorvejen. Og nej, det er ikke fordi jeg elsker at køre stærkt, men fordi det er min oplevelse at fri hastighed har en særdeles positiv påvirkning af det generelle flow i trafikken. Jeg brugte 4 måneder i Tyskland hen over sommeren og har nu lige været et smut i Norge hvor fartreglerne er særdeles restriktive, og min oplevelse er at det er langt mere afslappende at køre med 140 på en 3 sporet tysk autobahn, end det er at køre med 110 på en norsk motorvej og være ved at blive overhalet af en billist der kører 111 km/h.

    Den frie hastighed betyder at andre bilister kan få deres overhalning overstået, og ikke ligger i ens blinde vinkel mere end maks nødvendigt. Modsat er det på en motorvej med en hastighedsgrænse samt høje bøder for overskridelse. Der ligger den overhalende bil i ens blinde vinkel i evigheder indtil man indhenter en forankørende lastbil, hvor man er nød til at stå på bremsen. Herefter bliver man så låst i indersporet, da den lave hastighedgrænse har nødtvunget at alle bliver liggende i ydresporet, da man ikke kan komme ud når behovet opstår.

    Så min oplevelse er at hastighedbegrænsning på motorveje er med til at danne slange i overhalningsporet, og derfor kan jeg ikke lide hastighedbegrænsninger, da denne slange forekommer mig trafikalt langt mere farlig end om hastigheden der køres med er 110/120/130 eller 170. (Der ligger jeg ikke selv, men det gjorde min tyske kollega på vej mod Dortmund).

    Jeg tror faktisk det er irrelevant hvad grænsen er, men det er det at der er en grænse, som får folk til at køre efter grænsen istedet for forholdende.
    Sidst redigeret af djurlander : 15.03.23 kl. 16:35
    Imod moderne fankultur
    djurlander's Avatar

  8. De følgende 5 brugere er enige:

  9. #816
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    ... den klæge og omklamrende 3F-kampagne, der belærer om, hvad 'rigtige fans' er.

    https://3f.dk/rigtigefans

    Nej, man behøver sgu da ikke gå ind for vold, selv om man af og til er kritisk, ikke render rundt overalt i allernyeste spillertrøje og ikke ser fodbold hånd i hånd med de største rivalers fans.

  10. De følgende 6 brugere er enige:

  11. #817
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,753

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    Faste quiz-segmenter i fodbold-Podcasts.
    i spilder min tid.

  12. De følgende 5 brugere er enige:

  13. #818
    Tilmeldingsdato
    Oct 2009
    Indlæg
    131

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    ...alt den hype om Wrexham, som et par hollywoodstjerners indtog har skabt. Jeg har ingen interesse i at læse daglige artikler om, hvor fedt Ryan Reynolds har det.


  14. #819
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    Kollegaer/chefer der krammer. Heller ikke til “privat” komsammen efter arbejdstid.
    Imod moderne fankultur
    djurlander's Avatar

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #820
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,535

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    Hele Danmarks Holger Rune…..

  17. De følgende 9 brugere er enige:

  18. #821
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Hele Danmarks Holger Rune…..
    Er han “hele danmarks” endnu? I det mindste er han faktisk dygtig og vinder.
    Imod moderne fankultur
    djurlander's Avatar

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #822
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    628

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    Torben Chris

    Middelmådig komiker som lever af at puste til bål han selv antænder. Senest med FCK og "store patter" på sin facebook/tiktok side. Nærmest ingen har sagt noget som helst om det. Kosmopol har taget fat i emnet og spurgt "Everyday Sexism Project Danmark" organisationen som synes det er dumt, men ikke er for et forbud. Er en journalist som selv tager emnet op, og spørger nogen han VED vil synes det er forkert virkelig nok til, at det fortjener en af Torbens berømte rants?

    Samtidigt er der en endeløs række kommentarer der støtter ham, uden en eneste der er imod. En endeløs række mindrebemidlede amøber, som er ih åh så forargede over, at folk er SÅ krænkelsesparate, og man da heller ikke kan noget længere. De har ikke fattet, at det er dem selv som konstant er krænkede og forargede over bagateller.

    Man kan jo stadig godt synge "store patter". Landsholdet synger det stadig. FCK har modtaget nul henvendelser. Men folk som idioten Torben Chris ved lige, hvad han skal sige til sit hjernedøde publikum. Og en af de ting er at tage de 2-3 mennesker som har reageret negativt på råbet, og lade som om der er tale om en enorm gruppe.

    Derudover gider jeg ikke glo på ham i badekar og se hans tyndfede krop.
    Sidst redigeret af Kim-N : 31.05.23 kl. 15:57 Årsag: Læsevenlighed
    FCK er en slags Terminator-udgave af Ham-Kam.

    Nick Horup:"Hvem skal med i fodboldens Hall Of Fame?"
    Morten:"Michael Gravgaard, FC København"

  21. De følgende 7 brugere er enige:

  22. #823
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    Folk, der ikke orker at gøre en indsats for at lære andres navne ordentligt, selv om de flere gange får læst og påskrevet, hvordan et navn hhv. staves og udtales. Det er i min optik så forbandet respektløst.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)


  23. #824
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    Marcher… Det er en boullionterning af romerlys- og kanonslagskastende idioter samlet på et meget lille område.
    Imod moderne fankultur
    djurlander's Avatar

  24. De følgende 4 brugere er enige:

  25. #825
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    ... at der er så massiv støtte til et forbud mod skilte, der tigger om trøjer fra spillerne – og forbuddet generelt.

    Forstå mig ret, det er noget pjat at have med. Men der er eddermanme mange skilte og bannere, hvis indhold er noget pjat, uden at de skal mødes med forbud af den grund, eller bliver det. Der er et solidt element af dobbeltmoral indblandet her.

  26. De følgende 3 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 463
    Sidste Meddelelse: 31.12.23, 08:33
  2. Svar: 520
    Sidste Meddelelse: 04.12.09, 18:03
  3. Svar: 265
    Sidste Meddelelse: 24.02.08, 12:31
  4. Svar: 316
    Sidste Meddelelse: 12.06.07, 21:15

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •