Side 37 af 58 FørsteFørste ... 273435363738394047 ... SidsteSidste
Viser resultater 541 til 555 af 861

Emner: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

  1. #541
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,873

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    Stegt flæsk med persillesovs
    Tiramisultras - måske med ske?
    Måske bananer, måske fasaner?
    Men det smager bedst med pizzarest! (...og kulørte lamper)
    Jobbeelg's Avatar


  2. #542
    Tilmeldingsdato
    Oct 2009
    Indlæg
    131

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    Landsholdet

  3. De følgende 4 brugere er enige:

  4. #543
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    5,220

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    Alle former for kaffe...om der så er mælk og sukker eller noget andet tilsat, kan jeg stadigt ikke fordrage smagen.
    \m/ (^_^) \m/

    Having an offday ??? Metal is the best cure !!!

  5. De følgende 12 brugere er enige:

  6. #544
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,873

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    Den Korte Radioavis
    Tiramisultras - måske med ske?
    Måske bananer, måske fasaner?
    Men det smager bedst med pizzarest! (...og kulørte lamper)
    Jobbeelg's Avatar


  7. #545
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    TV3, 3+, TV3 Sport, ja al Viasatsport.

    Med undtagelse af champions leaguestudiet som med Grønborg og Elkjær er blevet tåleligt, så er Viasatsport bare så pissefordummende. Jeg nævner i flæng:
    - Joachim Boldsen
    - Birthe Laudrup
    - At Birthe Laudrup kan figurere i 1) reklamerne, 2) Unibet spiltips-segment-indslagene (der skal forestille at være et mashup af reklamer og journalistik), OG 3) i TV3 studiet. Alle 3 steder inden for en halv time.
    - Carsten Werge
    - At Schmeichel fik så mange sæsoner som cl-vært
    - Camilla Martin
    - Indslag som: "TV3 sætter i samarbejde med XL-byg fokus på 10'er-øjeblikke"...
    - Peter Kjær

    Jeg har helt sikkert glemt en masse,men jeg huskede Boldsen, og han alene er vel nok til at understrege hvor nederen TV3 er.

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #546
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,318

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    Citat Oprindeligt indsendt af Tops Se meddelelser
    TV3, 3+, TV3 Sport, ja al Viasatsport.

    Med undtagelse af champions leaguestudiet som med Grønborg og Elkjær er blevet tåleligt, så er Viasatsport bare så pissefordummende. Jeg nævner i flæng:
    - Joachim Boldsen
    - Birthe Laudrup
    - At Birthe Laudrup kan figurere i 1) reklamerne, 2) Unibet spiltips-segment-indslagene (der skal forestille at være et mashup af reklamer og journalistik), OG 3) i TV3 studiet. Alle 3 steder inden for en halv time.
    - Carsten Werge
    - At Schmeichel fik så mange sæsoner som cl-vært
    - Camilla Martin
    - Indslag som: "TV3 sætter i samarbejde med XL-byg fokus på 10'er-øjeblikke"...
    - Peter Kjær

    Jeg har helt sikkert glemt en masse,men jeg huskede Boldsen, og han alene er vel nok til at understrege hvor nederen TV3 er.
    At du tror det er en upopulær holdning.
    I think people need to be educated to the fact that marijuana is not a drug. Marijuana is an herb and a flower. God put it here. If He put it here and He wants it to grow, what gives the government the right to say that God is wrong?
    Willie Nelson
    Nygzen's Avatar


  10. #547
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    Citat Oprindeligt indsendt af Tops Se meddelelser
    - Birthe Laudrup
    - At Birthe Laudrup kan figurere i 1) reklamerne, 2) Unibet spiltips-segment-indslagene (der skal forestille at være et mashup af reklamer og journalistik), OG 3) i TV3 studiet. Alle 3 steder inden for en halv time.
    Ret sikker på, at du tager fejl her – for Laudrup er da vist hos konkurrenten som fast kommentator på landskampene.

    Til gengæld glemte du at tage Peter Graulund, Jan Mølby og ikke mindst Carsten Sæbye med. Den fejl skulle være rettet nu. Det var så lidt ;-)

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #548
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    Citat Oprindeligt indsendt af Nygzen Se meddelelser
    At du tror det er en upopulær holdning.
    Ja, der har du nok en pointe. Eller også havde jeg ikke fanget trådkonceptet.

    Men så er jeg nok ligeglad med, hvad I tænker om, at det ikke er en upopulær holdning: De er så ulidelige og plagsomme, at jeg tillader mig at nævne dem i denne tråd også. Tak for rettelserne.

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #549
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    .... dette, fra dagens fælles besked om derbyaftalen:

    Øvrige hovedpunkter i aftalen:

    • Lige tifomuligheder for begge fangrupper
    • ...
    • To capotårne i hvert afsnit.
    Kunne ikke være mere uenig. Selvfølgelig skal der ikke laves lige muligheder. Hvad er det i ordet udebane, der så er svært at fange? Vil man lave nogen som helst markering som udefan, så må man sgu lave det med hvad man har i hånden ved indgangen, og ikke have de samme forhold på nogen måde. Og vil man styre koret, så skrub op på en stol og stå. Er totalt imod den der fesne "vi skal være her allesammen"-attitude, om det så er her eller på VSTGN.


  15. #550
    Tilmeldingsdato
    Jul 2008
    Indlæg
    382

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    .... dette, fra dagens fælles besked om derbyaftalen:


    Kunne ikke være mere uenig. Selvfølgelig skal der ikke laves lige muligheder. Hvad er det i ordet udebane, der så er svært at fange? Vil man lave nogen som helst markering som udefan, så må man sgu lave det med hvad man har i hånden ved indgangen, og ikke have de samme forhold på nogen måde. Og vil man styre koret, så skrub op på en stol og stå. Er totalt imod den der fesne "vi skal være her allesammen"-attitude, om det så er her eller på VSTGN.
    Er det ikke muligt, at det skal læses som at begge fangrupper skal ha' de samme forhold når de er på udebane mht tifo? Det kan da umuligt være "hjemme vs udefans" der menes, og i så fald er det helt hul i hovedet.
    "When the seagulls follow the trawler, it is because they think sardines will be thrown into the sea"

  16. De følgende 10 brugere er enige:

  17. #551
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    434

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    ... overdreven brug af et minuts stilhed og sørgebind i forbindelse med dødsfald. Og det er såmænd ikke fordi jeg ikke synes det ikke skal markeres når det er relevant. F.eks var stilheden og romerlysene i forbindelse med Harald Nielsens død kuldegysende smuk, men når en tosse majer tilfældige borgere ned med en lastbil, og en ideologisk åndsformørket organisation, efterfølgende påtager sig skylden, udvander det i bedste fald konceptet at spille den efterfølgende kamp med sørgebind. I værste fald giver det næring og inspiration til at andre tosser foretager sig noget lignende. Det er selvfølgelig en umulighed, men den slags hændelser blev ideelt set forbigået i tavshed.

  18. Den følgende bruger er enig i dette:
    MCN

  19. #552
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    Apropos dette fremragende initiativ:
    http://www.fck.dk/#/nyhed/2017/04/21...r-mod-homofobi
    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-dansk-fodbold

    ...når F.C. København fans råber: "Lålålålålå, bøsserne fra Vestegnen" i Derbys. Dette bør ændres til noget mere sofistikeret.
    Jeg ved godt at de fleste af dem, der følger trop og synger med, ikke er homofober, men ligemeget hvordan det er ment, så er dette råb i min optik med til at forstærke homofobien i fodbold.
    Der må meget gerne kommes med forslag til hvad det kan ændres til.
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.


  20. #553
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    Apropos dette fremragende initiativ:
    http://www.fck.dk/#/nyhed/2017/04/21...r-mod-homofobi
    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-dansk-fodbold

    ...når F.C. København fans råber: "Lålålålålå, bøsserne fra Vestegnen" i Derbys. Dette bør ændres til noget mere sofistikeret.
    Jeg ved godt at de fleste af dem, der følger trop og synger med, ikke er homofober, men ligemeget hvordan det er ment, så er dette råb i mon optik med til at forstærke homofobien.
    Der må meget gerne kommes med forslag til hvad det kan ændres til.
    Aldeles enig, og heldigvis har de jo selv serveret det oplagte alternativ:



  21. #554
    fckgo er offline Brandimprægner det her!
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    727

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    Ikke lide er måske så meget sagt, men jeg er ved at være træt af...

    ...Oddsets reklamekampagner om hvor meget mænd elsker fodbold og hvor meget kvinder hader det. Filmene med misforståelser af fodboldudtryk var ganske kvikke og ret sjove. Men nu er det gået over i noget småprollet usjovt noget med, at mænd bare kun tænker på fodbold (sidder på toilettet og ser fodbold, vil hellere se fodbold end at tage til deres barns fødsel), mens kvinder er ignorante og bestemmer det hele, så manden ikke kan se sin fodbold. Senest illustreret ved dette Facebook-opslag fra i dag: https://www.facebook.com/OddsetDK/vi...2081566188924/


  22. #555
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    2,309

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    Citat Oprindeligt indsendt af fckgo Se meddelelser
    Ikke lide er måske så meget sagt, men jeg er ved at være træt af...

    ...Oddsets reklamekampagner om hvor meget mænd elsker fodbold og hvor meget kvinder hader det. Filmene med misforståelser af fodboldudtryk var ganske kvikke og ret sjove. Men nu er det gået over i noget småprollet usjovt noget med, at mænd bare kun tænker på fodbold (sidder på toilettet og ser fodbold, vil hellere se fodbold end at tage til deres barns fødsel), mens kvinder er ignorante og bestemmer det hele, så manden ikke kan se sin fodbold. Senest illustreret ved dette Facebook-opslag fra i dag: https://www.facebook.com/OddsetDK/vi...2081566188924/
    Og så er det i øvrigt en skamløs kopi af denne:

    https://www.facebook.com/LADbible/vi...77748075605694

  23. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 463
    Sidste Meddelelse: 31.12.23, 08:33
  2. Svar: 520
    Sidste Meddelelse: 04.12.09, 18:03
  3. Svar: 265
    Sidste Meddelelse: 24.02.08, 12:31
  4. Svar: 316
    Sidste Meddelelse: 12.06.07, 21:15

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •