Side 54 af 58 FørsteFørste ... 44451525354555657 ... SidsteSidste
Viser resultater 796 til 810 af 861

Emner: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

  1. #796
    Tilmeldingsdato
    Aug 2021
    Indlæg
    57

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    Citat Oprindeligt indsendt af cl-cph Se meddelelser
    At LinkedIn begynder mere og mere at ligne FB. Jeg forsøger at slippe for politikere samt diverse historier om nogle der har besejret en sygdom, eller en ligegyldig fiskefabriksarbejder som vinder TdF.
    Jeg har droppet FB pga det, men bliver forfulgt af det på LinkedIn.
    Meget enig, synes der er ved at være alt for meget "se mig" på LinkedIN på en negativ måde, som egentlig ikke er arbejdsrelateret, men bare jagter likes.
    En yderligere betragtning jeg har lavet er at det oftest er de personer, som leverer mindst på arbejdet, som har travlest med at lege influencere på LinkedIN.

  2. De følgende 6 brugere er enige:

  3. #797
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,223

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    Den her står jeg nok relativt alene med:

    Jeg kan ikke lide Pommes Frites.
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

  4. #798
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    At vi har fangruppering der går op i at fck fans (åbenbart) er kendt “verden over”. Hvor ville det være befriende hvis det kun handlede om at støtte holdet og ikke var en konkurrence mod andre fangruppering.

  5. #799
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    Citat Oprindeligt indsendt af cl-cph Se meddelelser
    At LinkedIn begynder mere og mere at ligne FB. Jeg forsøger at slippe for politikere samt diverse historier om nogle der har besejret en sygdom, eller en ligegyldig fiskefabriksarbejder som vinder TdF.
    Jeg har droppet FB pga det, men bliver forfulgt af det på LinkedIn.
    Man kan så diskutere, hvad der er værst - at LinkedIn ligner FB eller at LinkedIn ligner sig selv. Opslag om Flemming, der har været til konference i den internationale brancheorganisation for papkasseproducenter eller Birgitte, der er skiftet til sit drømmejob som HR chef i en af verdens mest ligegyldige IT-virksomheder er jo heller ikke så sindsoprivende.

  6. #800
    Tilmeldingsdato
    Feb 2017
    Indlæg
    75

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    At vi har fangruppering der går op i at fck fans (åbenbart) er kendt “verden over”. Hvor ville det være befriende hvis det kun handlede om at støtte holdet og ikke var en konkurrence mod andre fangruppering.
    Fedt at tage det ud fra en opfordring om, at støtte holdet uanset hvordan kampen forløber sig. Hvor ville det være befriende hvis der ikke sad folk på nettet og bitchede over enhver lille formulering der ikke faldt lige præcist i deres smag.

  7. #801
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    Citat Oprindeligt indsendt af 1128 Se meddelelser
    Hvor ville det være befriende hvis der ikke sad folk på nettet og bitchede over enhver lille formulering der ikke faldt lige præcist i deres smag.
    How the turntables..
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  8. De følgende 13 brugere er enige:

  9. #802
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    Citat Oprindeligt indsendt af Claudemir Fanatic Se meddelelser
    Man kan så diskutere, hvad der er værst - at LinkedIn ligner FB eller at LinkedIn ligner sig selv. Opslag om Flemming, der har været til konference i den internationale brancheorganisation for papkasseproducenter eller Birgitte, der er skiftet til sit drømmejob som HR chef i en af verdens mest ligegyldige IT-virksomheder er jo heller ikke så sindsoprivende.
    LinkedIn er et fantastisk sted at få job igennem, og til at komme i konkakt med internationale muligheder. Derfor er man nok nød til at acceptere det sidste som en del af det.

    Men netop derfor bliver debatter på linkendIn meget flade fordi der i endnu højere grad er et formål med at mene A frem for B i en given debat. Debatniveauet er højere end på Facebook, men viljen til at se andre synspunktet forekommer for mig til at være mindre på linkedIn end på facebook. Og derfor burde man bare lade være med at diskutere politik der.

  10. #803
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    Citat Oprindeligt indsendt af 1128 Se meddelelser
    Fedt at tage det ud fra en opfordring om, at støtte holdet uanset hvordan kampen forløber sig. Hvor ville det være befriende hvis der ikke sad folk på nettet og bitchede over enhver lille formulering der ikke faldt lige præcist i deres smag.
    Man kan jo snildt skrive det første uden at pakke det ind i patos.

  11. #804
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    Citat Oprindeligt indsendt af Fuego Se meddelelser
    øl. Det smager ganske enkelt kvalmt.
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #805
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    Abonnementsordninger på snart sagt alt. Lad mig betale up front, så jeg kender udgiften og ikke har løbende omkostninger. Nedstående link er et glimrende eksempel på hvor abonnementer ikke bør være nødvendigt.
    https://nordjyske.dk/nyheder/erhverv...yJCMHv2WdnjocA
    Sidst redigeret af djurlander : 11.10.22 kl. 05:56

  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #806
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    681

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    Podcast om FCK eller de fleste andre ting.

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #807
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,364

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    Folk der har t-shirt på til et jakkesæt og folk der bruger 0,5 zoom til et billede af den stil.

    41831529e2a9c77575b4f6a6a697aa32e179d8b16119fd45261c2a56aa7fdb38f0b8fd64.jpg
    URBAN CREW - Fælles København
    Ace20's Avatar

  18. De følgende 4 brugere er enige:

  19. #808
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    511

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    Croissanter.

    Kørt op til at være det mest elitære, fine, franske stykke bagværk, hvor den generelle forståelse synes at være, at skal det være rigtigt lækkert og fornemt, skal man have croissanter! Bl.a. brugt flittigt af smarte konsulenthuse – og selvfølgelig gerne fra den mest hypede, overbetalte bagerbutik i København. Men oftest er det bare en luftig giffel, der fedter fingrene til, hvor tørre flager sidder tilbage i mundvigen og drysser ned på tøjet og efterlader én med en beget gane. Nej tak.

  20. De følgende 6 brugere er enige:

  21. #809
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    ... vanen med, at alle spillere pinedød skal laves til initialer, hvis de har et sen-navn. Senest 'CS', nu hvor 'VK' er solgt.

    Sværere er det ikke, og længere tager det ikke, at skrive Sørensen.

    Heller ikke som om vi har svømmet i Sørensen'er, jo. Vi havde en for 25 år siden, og han er vel nærmest glemt nu som træner i en andenrangsklub.

  22. De følgende 9 brugere er enige:

  23. #810
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Heller ikke som om vi har svømmet i Sørensen'er, jo. Vi havde en for 25 år siden, og han er vel nærmest glemt nu som træner i en andenrangsklub.
    Fightclub?
    Imod moderne fankultur
    djurlander's Avatar

  24. De følgende 5 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 463
    Sidste Meddelelse: 31.12.23, 08:33
  2. Svar: 520
    Sidste Meddelelse: 04.12.09, 18:03
  3. Svar: 265
    Sidste Meddelelse: 24.02.08, 12:31
  4. Svar: 316
    Sidste Meddelelse: 12.06.07, 21:15

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •