Side 45 af 58 FørsteFørste ... 354243444546474855 ... SidsteSidste
Viser resultater 661 til 675 af 861

Emner: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

  1. #661
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    ‪Well, det er en skidt dag for mænd der sidder og råber i radioen ad folk de ikke kan lide, hvorefter de peger på deres kjole og paryk og siger at det bare er “satire”.

    Men jeg kan ikke lide 24syv, alle deres rabiate værter, deres social media-strategi der som regel bare er moderne skolegårdsmobning, og nu deres whiny måde at spille offerkortet på — nå, nu er det pludselig ok at være krænket?

    I bliver ikke savnet herfra.
    Så vil jeg følge op med navnet “Radio Loud”. Det navn bærer i dengrad præg af at man forsøger at være ung med de unge. Og dette forsøg på at være unge med de unge, er på niveau med kommuner der danser Gamnam style for appelere til unge familier og få dem til at flytte til kommunen.

  2. De følgende 9 brugere er enige:

  3. #662
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    At Tv2 skal vise "El Classico". Tv2 er den eneste kanal der er i stand til at sænke debatniveauet under Viasats standart.

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #663
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    Fyrværkeri. Nu har jeg sgu efterhånden set det. Røvsygt og røvirriterende.


  6. #664
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    Streamede hjemmekoncerter under denne infernalske lukning af verden. De bidrager ikke med andet end at gøre mig endnu mere deprimeret over, at den ægte vare ikke engang er i nærheden af at være mulig at komme til.


  7. #665
    MCN er offline 1/11-06 - jeg var der!
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    832

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Streamede hjemmekoncerter under denne infernalske lukning af verden. De bidrager ikke med andet end at gøre mig endnu mere deprimeret over, at den ægte vare ikke engang er i nærheden af at være mulig at komme til.
    Så enig og for at fortsætte tråden (og med fare for at pisse alt for mange af, men det er jeg ligeglad med:-)): alt det der fællessang på TV. I mine øjne et forfærdeligt forsøg på at illudere sammenhold og ‘danskhed’ som om vi levede under besættelsen. Det tangerer fandme Kim Larsen hyldesten og dem, der græd efter vores såkaldte terroroplevelse foran krudttønden uden at have det fjerneste med hændelsen at gøre.

    Det er kvalmt og kan kun stoppes for sent, men Hey, nu er den ellers meget dygtige Hr Faber blevet hele Danmarks hyggeonkel.

    MCN

  8. De følgende 7 brugere er enige:

  9. #666
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    Ligemeget hvad folk så ellers måtte have i baghånden af stråmænd om det, og ligemeget hvad folk ellers måtte have på lager af "don't do the crime if you can't do the time"

    – så kan jeg fandme ikke lide, når et opholdsforbud med tilhørende strafhjemmel, der skal forhindre hundredevis af mennesker i at samles om drinks og sol og skabe smittefare, bliver brugt af politiet til at opkræve pænt høje bøder af lokale beboere, der opholder sig på ellers tomme legepladser.


  10. #667
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    ... folk, som tages i at fortælle en usandhed og som bliver konfronteret med det, men som relativt kort tid efter fortæller den samme usandhed igen og igen til andre.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #668
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    425

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    ... folk, som tages i at fortælle en usandhed og som bliver konfronteret med det, men som relativt kort tid efter fortæller den samme usandhed igen og igen til andre.
    Er der da nogen der kan det?

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #669
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    Citat Oprindeligt indsendt af Bubbibjørnen Se meddelelser
    Er der da nogen der kan det?
    Deres koner?

  15. #670
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    425

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    ... hvor mange af mine medfans der lader til ikke at have de store issues med at vi lige har købt bøffernes (nu tidligere) så elskede angrebshelgen.

    Det er ikke fedt, det er ikke god lol, det er en fucking katastrofe.

  16. De følgende 14 brugere er enige:

  17. #671
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    ... tanken om VM i Qatar. Okay, det er så nok ikke nogen særlig sjælden holdning.

    Men hvad jeg lidt så lidt kan lide er indlæg som dette af Adam Holm om, at det er spillernes ansvar at udeblive, hvis det lykkes at kvalificere sig.

    https://www.berlingske.dk/kommentato...d-vm-om-to-aar

    Fandme nej. Det ansvar ligger hos regeringen, og det ligger hos DBU's ledelse. Ikke hos spillerne. Og at melde fra er en beslutning, der skal tages nu, inden kvalifikationen, for der er rigelig information til stede. Det er fandme let for dig at sige, Holm. Al respekt for spillere, der måtte vælge at udeblive, men absolut nada disrespekt for dem, der tager med. Medmindre de er fra Brøndby, selvfølgelig. Men det er en anden sag.

    Det er den samme mandagstrænerindstilling, der gav en stribe ekstremt letkøbte kommentarer om at Zanka søreme bare skulle have meldt fra i vinter, da han stod i et land der reelt var ved at gå i krig, og uden varsel blev beordret i en T-shirt der støttede hæren.


  18. #672
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    1,315

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    Shu-bi-dua!


  19. #673
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    884

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    The Mandalorian. Bevares jeg hader den ikke. Synes mere at den er overvurderet. Er ellers kæmpe star wars fan(minus episode 7-9) men mandalorian synes jeg bare er.... middelmådig
    Europapokal

  20. De følgende 4 brugere er enige:

  21. #674
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    Jeg bryder mig ikke om Diego Maradona som person, og det behøver man jo heller ikke, og behøver heller ikke gøre opmærksom på det, slet ikke når han lige er død og har betydet meget for så mange, så det er kun med som baggrund, for det jeg vil nævne er ikke det –

    – det er til gengæld den bølge af hyldester, der er ved at drive mig til vanvid, fordi så mange af dem har så travlt med både at tale for os andre og med at gøre hans fejlbarlighed til noget, der nærmest gør ham større i sig selv, fordi "vi kan relatere os med ham."

    Ærlig talt, hvis jeg havde brugt et par årtier på at undgå mit barn og benægte vedkommende eksistens, så ville jeg noget bedre kunne identificere mig med ham. Så tal for dig selv.

    Og når så man ser en gammel holdkammerat dukke op og afskrive al mandens røvhulsadfærd med at han jo bare var et "offer", så står jeg helt af. Som 23-årig ny spiller i en by, der er styret af Camorraen? Yeah, jeg kan se din pointe. Som 40-50-årig er den undskyldning sgu tyndslidt.


  22. #675
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser

    – det er til gengæld den bølge af hyldester, der er ved at drive mig til vanvid, fordi så mange af dem har så travlt med både at tale for os andre og med at gøre hans fejlbarlighed til noget, der nærmest gør ham større i sig selv, fordi "vi kan relatere os med ham."

    Ærlig talt, hvis jeg havde brugt et par årtier på at undgå mit barn og benægte vedkommende eksistens, så ville jeg noget bedre kunne identificere mig med ham. Så tal for dig selv.
    .
    Dødskult på sociale medier er i det hele taget noget fjollet noget. ‘Savner stadig David Bowie’ dukker tit op i mit feed for eksempel. Men så sæt dog en af hans plader på, sindssyge kvindemenneske - de er der jo stadig, og du har jo alligevel aldrig været i nærheden af manden, så det gør ingen som helst forskel for dig, om han er i live eller ej!!! Nåmen den slags kan jeg så ikke lide.

  23. De følgende 3 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 463
    Sidste Meddelelse: 31.12.23, 08:33
  2. Svar: 520
    Sidste Meddelelse: 04.12.09, 18:03
  3. Svar: 265
    Sidste Meddelelse: 24.02.08, 12:31
  4. Svar: 316
    Sidste Meddelelse: 12.06.07, 21:15

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •