Side 51 af 58 FørsteFørste ... 4148495051525354 ... SidsteSidste
Viser resultater 751 til 765 af 861

Emner: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

  1. #751
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    Jeg er ikke stødt på nogen info omkring hvor eller hvorfor Singh var indlagt. Det har i hvert fald været sparsomt med information i medierne (og ellers har der vel kun været løse rygter hist og her). Jeg ved at der herinde i hvert fald blev spekuleret i, om han havde raget en eksotisk sygdom til sig, hvilket kunne forklare en del og bestemt ville være sandsynligt. Det er helt nyt for mig, at han skulle være indlagt på en psykiatrisk afdeling – og ikke mindst psykiatrisk afdeling for spiseforstyrrelser.

    Der skal ydermere en hel del til før man bliver indlagt akut grundet spiseforstyrrelse. Man skal op i grad 3 før der er behov for en akut indlæggelse. Skal man indlægges akut med en spiseforstyrrelse i somatisk regi er man straks mere medtaget (fx BMI <14, hurtigt vægttab, cerebral påvirkning, muskelsvækkelse, lavt blodtryk, hjerterytmeforstyrrelser og/eller lever/nyrepåvirkning.

    Den artikel med flest informationer er artiklen med hans agent der udtalte, at Singh var mentalt nedbrudt, drænet for næringsstoffer og havde høj feber. Ligeledes skriver de, at han blev hentet af en ambulance. Han begyndte i øvrigt at spise mindre som konsekvens af viasat kommentatorens kommentar. Ifølge agenten havde han lavt blodtal og manglede vitaminer. Helt generelt er det noget, der tager længere end tre uger at udvikle. Febersygdomme er der selvfølgelig nok at vælge mellem, men det er ikke ligefrem noget der fører til indlæggelse i psykiatrisk regi.

    Jeg synes altså stadig det er et noget mudret billede. Har han været indlagt på grund af en spiseforstyrrelse, så har han været ret syg og det er formentligt næppe startet efter burgerkommentaren, der dog snildt kan have gjort det lange værre.

    Uanset hvad lover det ikke ret godt for hans fremtid og det er svært at komme i tanke om en anden spiller med en så problematisk start for klubben.

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #752
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Jeg sidder ikke lige med alle kilder lige i baghånden, men kan bare huske det fra da det skete. Og skal nok lede efter dem og smide dem ind, når det er. Men pointen er stadig, at han er blevet behandlet ret skidt, og det har haft menneskelige konsekvenser for ham, og det er stadig ikke i orden.
    EDIT: Det var en fejl at sige psyk. afdeling på Riget, fordi den type behandling, som Singh fik, er for Region Hovedstaden flyttet til Døgnafsnit 3 for spiseforstyrrelser på Psyk. Center i Ballerup siden 2017.
    Så Singh eller hans agent har været ude og oplyse, at han har været indlagt på Døgnafsnit 3 for spiseforstyrrelser på Psyk. Center i Ballerup? Jeg tvivler på, at du har læst det så konkret nogen steder. Men jeg kan tage fejl. Min første tanke var, at du forveksler viden, du har fra dine kontakter i FCs sundhedsstab eller fra din relation til Stamenic med noget, du mener at have læst et sted. Om du lovligt kan viderebringe den slags information, fordi du ikke er hans læge eller arbejder i FC, må du selv ligge og rode med.

    Bortset fra det, er jeg helt enig i, at alt for mange fans i Skakten opfører sig som en hel børnehave i forhold til alt muligt, herunder Singhs sygdom og PC's kropsbygning. I forhold til Singh blev jeg oprigtig bekymret, da jeg så Diks være ekstremt meget efter ham og nærmest direkte mobbe ham i Paok-kampen (tror jeg det var). Allerede i den kamp, så Singh fuldstændig fortabt ud, og at han ikke er fuldstændig klar her i januar, er da vildt bekymrende. Det vil ikke overraske mig, hvis vi har set det sidste til ham. Og det kan jeg IKKE lide.

  4. #753
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Så Singh eller hans agent har været ude og oplyse, at han har været indlagt på Døgnafsnit 3 for spiseforstyrrelser på Psyk. Center i Ballerup? Jeg tvivler på, at du har læst det så konkret nogen steder. Men jeg kan tage fejl. Min første tanke var, at du forveksler viden, du har fra dine kontakter i FCs sundhedsstab eller fra din relation til Stamenic med noget, du mener at have læst et sted. Om du lovligt kan viderebringe den slags information, fordi du ikke er hans læge eller arbejder i FC, må du selv ligge og rode med.
    Bare lige, så det er skåret helt ud i pap: Det er ikke andet end offentligt tilgængelige oplysninger, jeg bringer frem. Det er FCK, der selv offentliggør, at Singh blev indlagt på hospitalet. Hvad journalister så selv graver frem med årsagen til hans indlæggelse, herunder interviewet med hans agent, kan man konkludere at der er tale om en form for spiseforstyrrelse, siden der er tale om lavt blodtal, manglende vitaminer, osv. Hvis man så googler, hvordan det behandles i Region Hovedstaden, finder man frem at den behandling, som tilbydes for det, foregår på Døgnafsnit 3 for spiseforstyrrelser på Psyk. Center i Ballerup. Det er blot at lægge 2 og 2 sammen.

    Og for en god ordens skyld: De samtaler, jeg måtte have med nuværende eller tidligere medlemmer af FCKs stab, eller med Marko, handler aldrig om de individuelle spilleres helbred og lign. Det ville jeg aldrig finde på at spørge om, bl.a. fordi klubben ville have et problem, hvis de rent faktisk svarede andet end "det kan jeg ikke udtale mig om". Så jeg har ikke noget insider-viden på det område, som jeg kunne forveksle med en anden, offentligt tilgængelig kilde.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  5. #754
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Bare lige, så det er skåret helt ud i pap: Det er ikke andet end offentligt tilgængelige oplysninger, jeg bringer frem. Det er FCK, der selv offentliggør, at Singh blev indlagt på hospitalet. Hvad journalister så selv graver frem med årsagen til hans indlæggelse, herunder interviewet med hans agent, kan man konkludere at der er tale om en form for spiseforstyrrelse, siden der er tale om lavt blodtal, manglende vitaminer, osv. Hvis man så googler, hvordan det behandles i Region Hovedstaden, finder man frem at den behandling, som tilbydes for det, foregår på Døgnafsnit 3 for spiseforstyrrelser på Psyk. Center i Ballerup. Det er blot at lægge 2 og 2 sammen.
    Jeg troede du havde læst noget på sociale medier eller lignende, for de udtalelser der har været indikerer umiddelbart ikke en akut indlæggelse på en psykiatrisk afdeling. Dels fordi det har udviklet sig på kort tid, dels fordi han har været højfebril og dels fordi han blev hentet i ambulance. Man kan selvfølgelig ikke udelukke noget på baggrund af de informationer der har været ude, ligesom det er svært at afgøre hvilke informationer der er rigtige og hvilke der er forkerte.
    Det lyder dog stadig foruroligende - både for Singh og for klubben.

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #755
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    434

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    … Kirsten Birgit Schiøtz Kretz Hørsholm a.k.a. Frederik Cilius. Jeg kan ikke få øje på det sjove.


  8. #756
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    Transfervinduet, og ikke mindst dets medfølgende hang til selvpromoverende sladder.

  9. De følgende 5 brugere er enige:

  10. #757
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    546

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    … flere flotte salg og talentkøb. Hvad skal vi med alle disse #flotsalg, hvis vi ikke vinder mesterskabet?

    For mig ligner det mest, at vi skal være talentudviklingsklub og facility management-selskab, fordi ejerne vil tømme PSE for langsigtede aktiver og hive værdierne ud til sig selv. Sælg Parken og Lalandias assets, sælg Højlund, sælg Wind. Efter vi har slået transferrekord med Daramy og Nelsson i sommer.

    Det så ud som om der var forsigtig grund til optimisme for en uge siden.
    and oh how we danced

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #758
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,546

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    ... at vi køber det meste af et nyt hold i et transfervindue.

    Som en klassisk semi-autist med OCD tendenser, så hader jeg ændringer i det omfang. Vil i venligst sørge for, at skifte holdet i et mere adstadigt tempo, hvor jeg mere flydende kan vænne mig til de nye spillere, mens de spiller sammen med en masse gamle kendinge jeg elsker. Bare så jeg trods alt føler, at det er det samme hold jeg holder med :-)
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar


  13. #759
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    ... den tudsegamle joke, der kombinerer fødselsdage og opførsel med godt eller dårligt vejr.


  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #760
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    5,217

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    At det ikke kunne fungere til sidst mellem Kamil Wilczek og FCK. Trods hans BIF tid og i forhold til mange andre fans, så kunne jeg faktisk godt lide ham.
    Og det gik da også fint nok i starten, men så blev han skadet og fik mindre og mindre spilletid og måtte til sidst sige farvel til KBH....ærgerligt efter min mening :(
    \m/ (^_^) \m/

    Having an offday ??? Metal is the best cure !!!

  16. De følgende 3 brugere er enige:

  17. #761
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    ...at vores nye stjerneangriber endnu engang må stå over, når vi spiller træningskamp. Jeg anfægter ikke fornuften i det, men jeg frygter, at han (og Nicolai Jørgensen, som også står over i dag) er i dårligere forfatning end ventet og ikke bliver klar til OB-kampen. Forhåbentlig gør de kommende træningskampe min bekymring til skamme.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #762
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    511

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    … dyrkelsen af Evander som en fantastisk fodboldspiller. Jeg synes, at han er voldsomt overvurderet.

  20. De følgende 6 brugere er enige:

  21. #763
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    Citat Oprindeligt indsendt af MSP Se meddelelser
    … dyrkelsen af Evander som en fantastisk fodboldspiller. Jeg synes, at han er voldsomt overvurderet.
    Jeg kan nu stadig godt ærgre mig over, at Ståle ikke snuppede ham dengang. Han er svingende, men hans topniveau er langt over Superliga-niveau.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  22. #764
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    ... tanken om DBU som indehaver af Parken.

    Vi har set dem tænke heftigt i branding på det seneste – med alle deres irriterende slogans og payoffs. Det er svært at forestille sig andet, end at det optrappes, hvis de står som ejere og endda rykker hovedkvarteret til Østerbro.

    Vi har brugt de sidste 30 år på, de fleste af dem endda med klubben som ejere, på trods af de røde sæder at gøre stadion mere københavnsk og mindre generisk-alle-skal-være-her-agtigt for at behage DBU-holdet, der dukker op en gang imellem.

    Det ville være krepérligt at se den udvikling vendt på hovedet igen på et tidspunkt, hvor den reelt ikke engang føles gennemført endnu. Der skulle godt nok stilles nogle garantier for ikke at få ét eneste #endelafnogetstørre smidt i hovedet, for slet ikke tale om én eneste enorm plakat af Daniel Agger & co. Yuk.

  23. De følgende 13 brugere er enige:

  24. #765
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    ... tanken om DBU som indehaver af Parken.

    Vi har set dem tænke heftigt i branding på det seneste – med alle deres irriterende slogans og payoffs. Det er svært at forestille sig andet, end at det optrappes, hvis de står som ejere og endda rykker hovedkvarteret til Østerbro.

    Vi har brugt de sidste 30 år på, de fleste af dem endda med klubben som ejere, på trods de røde sæder at gøre stadion mere københavnsk og mindre generisk-alle-skal-være-her-agtigt for at behage DBU-holdet, der dukker op en gang imellem.

    Det ville være krepérligt at se den udvikling vendt på hovedet igen på et tidspunkt, hvor den reelt ikke engang føles gennemført endnu. Der skulle godt nok nogle garantier til stede om ikke at få ét eneste #endelafnogetstørre smidt i hovedet, for slet ikke tale om én eneste enorm plakat af Daniel Agger & co. Yuk.
    Der blev lovet meget i den forbindelse til Inside-arrangementet, men man må håbe, at der bliver skrevet nogle meget klare betingelser ind i en lejeaftale, før vi sælger. For vi står i en håbløs forhandlingssituation, når de kommende ejere ved, at vi ingen alternativer har til Parken.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  25. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 463
    Sidste Meddelelse: 31.12.23, 08:33
  2. Svar: 520
    Sidste Meddelelse: 04.12.09, 18:03
  3. Svar: 265
    Sidste Meddelelse: 24.02.08, 12:31
  4. Svar: 316
    Sidste Meddelelse: 12.06.07, 21:15

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •