Side 10 af 58 FørsteFørste ... 7891011121320 ... SidsteSidste
Viser resultater 136 til 150 af 861

Emner: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

  1. #136
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    5,020

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    ›Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan ikke lide, at
    ›Danmark bruger så mange unødvendige ressourcer på Birgitte Mørup
    ›a.k.a. Pulverheksen og hendes mange brevforsendelser, og ikke i
    ›stedet burer hende inde eller sætter hende på et eller andet hjem
    ›- "bare" fordi hun er syg.

    ›Link:
    http://nyhederne.tv2.dk/article.php/...45778.html?rss

    Tja... Jeg har selv modtaget og håndteret et af hendes breve i forb. m. mit tidligere arbejde. Heldigvis var vi varskoet på forhånd om hvordan brevene så ud, så vi vidste, hvordan vi skulle forholde os i situationen. Vi vidste dog intet om, hvem der havde sendt dem. Men det var naturligvis alt andet end behageligt, at være den "heldige" modtager.

    Personligt tror jeg ikke på, at det vil hjælpe hende, at sende hende i fængsel. Hun er syg, og vil næppe få det bedre af den grund. Om hun kunne indlægges og få en effektiv behandling har jeg ikke belæg for at udtale mig om.

    Hvad jeg ikke bryder mig om, er at hun til stadighed får opmærksomhed i pressen pga. hendes hang til at sende pulverbreve. Det er vel netop opmærksomhed hun søger, så i givet fald får det hende næppe til at holde inde med sin virksomhed. I øvrigt undrer det mig også, at hun får opmærksomhed i pressen. Har de ikke andre og mere interessante ting at skrive om?
    Sidst redigeret af Don J. : 21.10.08 kl. 22:02

  2. #137
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    546

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    Et passende, surt opstød på en dag, hvor København har forlænget aftalen med Kappa. Nu er der gået nogle måneder med årets spilledragter, men Euro-trøjen er alt andet end vokset på mig.

    Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan ikke udstå årets Euro-hjemmetrøje.

    Den helt uforståelige brug af grå på skuldrene, der stopper ejendommeligt svævende nede af armen, er hæslig. Kraven er mislykket. På hjemmetrøjen til ligaen er der diskrete Kappa-logoer på brystet og skuldrende. Desværre har man valgt at skrive navnet ud på Europa-trøjen. Den ligner noget fra Power Rangers.



    Når man så inkluderer CarlsbergSport-fonten, der skæmmer alle årets trøjer, er resultatet en af de grimmeste hjemmetrøjer, som København har haft.

    Den er så gyselig, at her i skyggen af nederlaget til ASSE, er den største trøst udsigten til at slippe for denne rædsel så hurtigt som muligt.

    Kappa> 2006, plz fat.
    and oh how we danced


  3. #138
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,497

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    ...Det amerikanske præsidentvalg. Eller rettere, det interesserer mig slet ikke i dén grad, som det bliver omtalt i de danske medier. Det har jo stort set været i hele 2008, hvor vi hver dag har hørt om det i nyhedsudsendelserne. Ikke engang det danske folketingsvalg får så meget omtale før de sidste par dage inden valgdagen.

    Jeg er klar over, at præsidentposten i USA har betydning for hele verden. Jeg har da også en mening om, hvem af de kandidater jeg ønsker vinder, men jeg er rent ud sagt ligeglad med, at Obama har været på Hawaii for at besøge sin syge bedstemor.

  4. De følgende 7 brugere er enige:

  5. #139
    ZFDK er offline - vil hellere ha' en Star
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,102

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    Denne her:


    ...snebajeren, julebryggen, sneøllen, julebajeren - kært barn har mange navne.
    Uanset navnet, er jeg så absolut ikke fan af den - eller det store hype omkring dens åh-så længe ventede "frigivelse".
    Reklamerne er faktisk det eneste gode ved denne bryg - omend de ikke er vildt nyskabende og overraskende.

    ZFDK


  6. #140
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,364

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    Jeg er faktisk ikke helt sikker på om den hører til her.
    Netop fordi jeg slet ikke fatter, at folk kan synes at sådan noget er fedt/cool/sejt/top hipt, alligevel ser jeg virkelig mange hver dag, som følger denne stil.

    Nå.

    Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide - når folk har deres stramme stramme bukser hængende så langt nede, så man kan lure deres hvide bælte og deres farvede boxershorts.
    Det er fandme grimt, og til tider direkte usmageligt.
    Skal man lade bukserne hænge, så køb i det mindste baggy pants.
    URBAN CREW - Fælles København
    Ace20's Avatar


  7. #141
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    538

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    Noget som jeg måtte bringe herind, eftersom jeg nu flere gange på kort tid har oplevet folk der undrede sig over dette.

    Rødbeder! Jeg bryder mig ikke om dem. Så er det sagt.
    Hvis FCK omsatte spil til mål, var vi allerede europæisk topklasse.
    fckfreak's Avatar

  8. De følgende 4 brugere er enige:

  9. #142
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    499

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    > Rødbeder! Jeg bryder mig ikke om dem. Så er det sagt.

    Rødbeder er nice :D

    Jeg er ligeglad med hva i tænker

    Men jeg HADER nåår kæresten sover EN HEL DAG og man lige er taget de 203 km ned til hende..
    FOR AT SE HENDE SOVE!"

  10. #143
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan altså ikke fordrage den nye trend mange unge er hoppet på igen med at have hvide tennissokker siddende op over buksebenene nu!

    HVAD FANDEN LIGNER DET DA!?!?


  11. #144
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,873

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    ›Lille My fra mumitroldene!
    Jeg trykker enig, og topper den med ALT hvad der er kommet ud af den mega noia finske møgserie.
    Der er ikke en eneste af figurerne der ikke ville passe bedre i en gyserfilm, og så er det, uvist af hvilken grund, tegnet med en sådan melankolsk stil, at man er garanteret en depression hvis man overlever frygten og ser/læser lortet færdigt.
    Hvordan kan man vise det for børn? Er det fordi man hader dem?
    Tiramisultras - måske med ske?
    Måske bananer, måske fasaner?
    Men det smager bedst med pizzarest! (...og kulørte lamper)
    Jobbeelg's Avatar

  12. De følgende 5 brugere er enige:

  13. #145
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    884

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    ›Noget som jeg måtte bringe herind, eftersom jeg nu flere gange på
    ›kort tid har oplevet folk der undrede sig over dette.

    ›Rødbeder! Jeg bryder mig ikke om dem. Så er det sagt.

    kartofler, remoulade og rugbrød. den reaktion jeg plejer at få er at folk mistænker mig for ikke ikke at være dansker. det kan jeg got leve med, sålænge jeg ikke spise ovenstående forfærdelige danske produkter
    Europapokal

  14. #146
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,497

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    ....men jeg brækker mig snart over alle de kendisser der donerer pengepræmier til Børnecancerfonden. Jo, selvfølgelig har Børnecancerfonden brug for velgørenhed, tanken er sympatisk, jeg er et dumt svin når jeg tænker sådan osv., men det er efterhånden sådan, at det er det eneste korrekte at donere penge til. Hvis det så bare var sådan, at Børnecancerfonden var i akut pengemangel, men det er helt sikkert ikke tilfældet. I hvert fald ikke efter alverdens tv programmer er dukket op, hvor kendisser af alverdens slags kan sole sig i rampelyset og promovere sig selv som de store frelsere.


    ...og så i øvrigt stor respekt til Børnecancerfonden der gør et stort stykke arbejde og som har brug for penge. Men det er der masser af andre fonde der OGSÅ har.

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #147
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,589

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    ....men jeg brækker mig snart over alle de kendisser der donerer pengepræmier til Børnecancerfonden.
    Med al respekt, er du sikker på du ikke mener " støt brysterne"? for det er da om noget hypet lige for tiden.
    Alcohol gives you the ambition to do anything, while simultaneously taking away your ability to do so.
    Pabres's Avatar

  17. De følgende 3 brugere er enige:

  18. #148
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,497

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    ›Med al respekt, er du sikker på du ikke mener " støt
    ›brysterne"? for det er da om noget hypet lige for tiden.

    Det er ikke organisationerne jeg skyder efter, men lige præcis "Støt Brysterne" kan jeg ikke sige noget negativt om i øjeblikket, da jeg selv mistede min mor til brystkræft i januar.

  19. #149
    Tilmeldingsdato
    Dec 2007
    Indlæg
    4

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    Sys bjerre.

    Lorte musik.


  20. #150
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,364

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    ›....men jeg brækker mig snart over alle de kendisser der donerer ›pengepræmier til Børnecancerfonden.

    ›Med al respekt, er du sikker på du ikke mener " støt
    ›brysterne"? for det er da om noget hypet lige for tiden.

    Hold da kæft hvor usmageligt. Hvordan fanden kan donationer til Børnecancerfonden eller Støt Brysterne være til at brække sig over, eller hypet?

    Man må fandme ikke håbe for jer, at et barn i jeres familie får kræft, eller at jeres koner/kærester rammes af brystkræft.
    URBAN CREW - Fælles København
    Ace20's Avatar

  21. De følgende 12 brugere er enige:

Side 10 af 58 FørsteFørste ... 7891011121320 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 463
    Sidste Meddelelse: 31.12.23, 08:33
  2. Svar: 520
    Sidste Meddelelse: 04.12.09, 18:03
  3. Svar: 265
    Sidste Meddelelse: 24.02.08, 12:31
  4. Svar: 316
    Sidste Meddelelse: 12.06.07, 21:15

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •