Side 17 af 58 FørsteFørste ... 71415161718192027 ... SidsteSidste
Viser resultater 241 til 255 af 861

Emner: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

  1. #241
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    1,498

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    .
    Sidst redigeret af Lil_stamp : 25.08.10 kl. 13:00

  2. De følgende 16 brugere er enige:

  3. #242
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    Landskampsweekender. Ja, og landskampsUGER. Som den der lige er gået, hvor der intet sker fra senest tirsdag til lørdag. Og der så er en aften med mere eller mindre interessante landskampe, hvor denne i dag trods alt er en af de bedre, men hvor det jo ret beset ikke er nogen dybere sorg hvis et af holdene vinder og det andet taber. Og så søndagen, hvor der igen sker nada.

    Og hvis denne landskampsweekend er belastende, så kig på den næste, hvor 14/15. november er sat af til at otte af Europas landshold skal spille playoff, resten skal rejse verden rundt for tordnende meningsløse venskabskampe, og klubholdene skal undvære deres bedste spillere i lang tid igen. Nope - kan ikke lide det. Landskampe tilbage til onsdag aften.

    mvh,
    -smølle


  4. #243
    Tilmeldingsdato
    May 2002
    Indlæg
    3,432

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    Multifarvede gummisko. De er grimme, og I får sure tæer af dem. Hold dog op med at købe det opreklamerede lort.
    I øvrigt mener jeg at hele København minus de største indfaldsveje skal være 30 km/t-zone


  5. #244
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    2,532

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    Jeg er ligeglad hvad I tænker, men jeg kan ikke lide tanken om, at en nytilflyttet jyde kan blive overborgmester i København.
    Alle spørgsmål om politisk (u)enighed og stillingskompetence fraregnet.
    - - - - - - - -
    Give a man a mask and he will tell the truth,
    Give a man a user name and he will act like a total twat.
    - Sid Lowe
    Pipetown's Avatar


  6. #245
    Tilmeldingsdato
    Apr 2006
    Indlæg
    647

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    ... at lugte til folk, der netop har skoddet deres smøg på perronen, for derefter at sætte sig ved siden af mig i S-toget.
    The knack of flying is learning how to throw yourself at the ground and miss.
    -Douglas Adams
    Hicks's Avatar

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #246
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    485

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    ›... at lugte til folk, der netop har skoddet deres smøg på
    ›perronen, for derefter at sætte sig ved siden af mig i S-toget.

    Men det kan alle vi andre da!

  9. De følgende 8 brugere er enige:

  10. #247
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,551

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    Jeg kan ikke lide midten af dit indlæg:

    ... folk, der netop har skoddet deres smøg på perronen...

    Jeg kan ikke forstå hvorfor rygere MEGET ofte smider deres affald på jorden, i stedet for at smide det i affaldsbeholdere som (de fleste) andre gør.

    ougar
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  11. De følgende 4 brugere er enige:

  12. #248
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    151

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    Hvidløg !!!
    Og alt hvad det fører med sig.

    jeg bryder mig ikke synderligt om smagen, jeg hader fornemmelsen af pels på tænderne og sikkerheden for at man stinker 100 m mod vinden i en uge efter.

    Værst er dog den totale mangel på forståelse hos andre for at man ikke ønsker at indtage hvidløg.
    Kæresten insisterer på at pladre alt til i hvidløg - "du har godt af det / "
    I arbejdskantinerne /restauranter er det snart umuligt at finde noget som ikke har ligget i hvidløgslage natten over.
    Drister man sig til (restaurant), at spørger man ind til om ikke man kan få sin ret uden hvidløg bliver man opfattet som har man bedt om ketchup til sin 280,- kalve ting.
    Drop snobberiet omkring hvidløget og erkend at det kun duer til een eneste ting.
    Men der er det også effektivt - jeg har ikke set en eneste vampyr endnu

  13. De følgende 20 brugere er enige:

  14. #249
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    276

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...



    Stegt flæsk med persillesovs.. Eller jo, flæsken er da god nok i andre retter, men persillesovsen formår altså at ødelægge det hele.. Forbandede persille!
    "Jag känner en Braat... Han heter Daniel, Daniel heter han"
    Fodsvamp's Avatar

  15. De følgende 3 brugere er enige:

  16. #250
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    5,020

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    ›Jeg kan ikke forstå hvorfor rygere MEGET ofte smider deres affald
    ›på jorden, i stedet for at smide det i affaldsbeholdere som (de
    ›fleste) andre gør.

    ›ougar

    - pga. brandfaren. Selv om en cigaret el. lign. ser slukket ud, så kan der stadig være en glød eller to tilbage. Derfor skal rygerne ikke smide deres nyslukkede russtænger i den nærmeste skraldespand. I dag kan man imidlertid få specialdesignede etuier til den slags, hvor man kan lægge skoddet i mhp. senere kassation.

    I øvrigt er jeg ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide en hel masse ting ved "Forbrydelsen 2". Pga. udlandsophold så jeg ikke den første serie, men man kunne jo ikke undgå at bemærke, hvor megen hype, der opstod omkring serien. Efter min mening er den nye serie ret ordinær, og hovedpersonen Sarah Lund, der portrætteres af Sofie Gråbøl, er da en dødbider uden lige. Handlingen er - indtil videre - en rodet omgang ledetråde. Endelig er den på mange måder også for gennemskuelig.

    Der er dog lyspunkter som f.eks. Nicholas Bro, men det handler denne tråd jo ikke om.


    Nej, det rykker bare ikke...

  17. De følgende 4 brugere er enige:

  18. #251
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,379

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    ›Der er dog lyspunkter som f.eks. Nicholas Bro, men det handler
    ›denne tråd jo ikke om.
    Are you kidding?

    Jeg er ligeglad hvad du/I tænker, men Nicholas Bro er langt under sit topniveau i denne rolle.

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #252
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    5,020

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    ›Are you kidding?

    ›Jeg er ligeglad hvad du/I tænker, men Nicholas Bro er langt under
    ›sit topniveau i denne rolle.

    - det er muligt. Men nu skal min holdning jo så også ses i lyset af de øvrige præstationer og den halvkedelige handling. Enevold er også OK, selvom han er langt under niveauet fra f.eks. Edderkoppen.

  21. #253
    Tilmeldingsdato
    Feb 2006
    Indlæg
    730

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...




    og ikke mindst Tuborg Julebryg Merchandise:







    Hvor er det dog grimt...


  22. #254
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    546

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    ... Bien på Trianglen.




    Af uransagelige årsager har P.V. Jensen-Klints hundrede år gamle ventesal snydt sig til en nostalgisk fredningsstatus. Derfor skal Østerbros naturlige midtpunkt åbenbart til evig tid domineres af denne dårligt vedligeholdte, offentligt-toilet-agtige kolods komplet med sine gyselige B.T.-neonreklamer. Dette er i sandhed Østerbros svar på Rådhuspladsens forfærdelige busterminal, som heldigvis rives ned til foråret. Det er muligt, at bygningen signalerede by og udvikling som sporvognsterminal for hundrede år siden. Men nu er tiden løbet fra den.

    Suppeterrinens placering blokerer for, at man omtænker hele Trianglen, som pt. er en af byens mest mislykkede pladser på niveau med selv Israels Plads. En trafikeret busholdeplads, hvor der ikke er areal nok til de gående og barnevognene på fortovet, og som derfor vælter ud på cykelstierne, mens bilosen gør det utænkeligt at opholde sig dér for andet end at slippe væk.



    Hvis man ville tænke stort, kunne Trianglen nemt blive blandt Københavns store, gode byrum såsom Kgs. Nytorv, Højbro Plads eller Skt. Hans Torv. Jeg har et stille håb om at se den kandidat til kommunalvalget, som vil bringe dét projekt frem i den næste Borgerrepræsentation.
    and oh how we danced


  23. #255
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    265

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    Jeg er ligeglad hvad I tænker, men jeg kan ikke lide... at klappe i takt.
    Jeg bryder mig bare ikke om, når danskere til koncerter, musikalske arrangementer eller fester absolut enten skal stå eller sidde og klappe i takt med musikken.
    Kvist!


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 463
    Sidste Meddelelse: 31.12.23, 08:33
  2. Svar: 520
    Sidste Meddelelse: 04.12.09, 18:03
  3. Svar: 265
    Sidste Meddelelse: 24.02.08, 12:31
  4. Svar: 316
    Sidste Meddelelse: 12.06.07, 21:15

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •