Side 23 af 58 FørsteFørste ... 132021222324252633 ... SidsteSidste
Viser resultater 331 til 345 af 861

Emner: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

  1. #331
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    276

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    Spaniens fodboldlandshold!

    Jeg kan virkelig ikke fordrage den hype, der er om dem!.. Og utroligt så tydeligt det var, at dommerne holdt med Spanien hele vejen igennem, ved at overse Villa's boksekamp med Izaguirre, Torres flotte skuespil, der resulterede i at Estrada fik rødt kort, Ramos' forsøg på at brække Podolski's ankel, et klokkeklart straffespark til Özil, Iniestas hævnagt på Van Bommel, i en kamp hvor Holland fik gult for langt blidere forseelser osv osv..

    Men næh nej, Spanien var jo både det sødeste og det bedst-spillende hold under turneringen, hvilket deres mange 1-0 kampe jo også viste.. Fantastisk offensivt fodbold!!!111...


    Klummen er udtryk for skribentens holdninger
    "Jag känner en Braat... Han heter Daniel, Daniel heter han"
    Fodsvamp's Avatar


  2. #332
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,225

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    at tage på stranden.

    Jeg forstår simpelthen ikke konceptet i at ligge og samle hudkræftceller i solen, mens man venter på at svede så meget, at man er nødt til at gå vandet blot for et par minutter efter at skynde sig op igen til en bruser, hvor man kan skylle det urene havvand af sig, så man er klar endnu en kamp imod nærgående sandlopper, larmende sandsparkende unger, kornfede ammende mødre og kogende flaskeøl.
    Sidst redigeret af giggs : 12.07.10 kl. 16:39
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.


  3. #333
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    265

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    ... at høre radio.

    Jeg slipper helt for at høre på uduelige værter, reklamer og musik jeg ikke bryder mig om. Det bliver kun (frivilligt) til en smule radio, når jeg ikke har andre muligheder for at holde mig opdateret i forbindelse med fodboldkampe.
    Kvist!


  4. #334
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    979

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...


    Kan bare ødelægge min fødselsdag... (hvis det er i flødeskummet på lagkagen) Eller en ellers dejlig koldskål, eller hvad folk ellers kan finde på at komme vanilla i...!!!
    Hellere selvglad, end stolt

  5. #335
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,400

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    ... Stevie Wonder, apropos gårsdagens koncert i Parken.

    Jeg har givet dem mere end bare en chance, alle hans påståede mesterværker fra 70'erne - Songs in the Key of Life, Talking Book, Innervisions osv. Og de har betalt mig tilbage med nogle kønne og nogle seriøst funky øjeblikke, druknet af en masse sentimentalt sjask som 'Isn't She Lovely', en masse selvfed jazzfunk med elklaver ad libitum, og en masse om Gud.

    Og så lavede han altså 'I Just Called to Say I Love You'.

    Han er utvivlsomt mere musikalsk i sin lillefinger end de fleste medlemmer af mine foretrukne garagebands er i hele deres kroppe, men jeg kommer nok aldrig til at sætte pris på det. Men det går nok.

    mvh,
    -smølle


  6. #336
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,558

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    ...TV2 - ikke bandet, men tv-stationen.

    Jeg ved godt, at de er et yndlingsoffer under sportsudsendelser, men det er hele tv2s stil, som jeg ikke kan lide (selvom seertalene falder ud til deres fordel).

    De taler til mig, som havde jeg boet i et kolonihavehus hele mit liv fyldt med uendelig provinsiel hygge og en evne til altid at fjerne fokus fra det relevante til "god underholdning for hele familien".

    Bahhh jeg brækker mig.
    De Små Blå Mejser
    Let's kick racism out of football
    hz's Avatar


  7. #337
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,400

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    Michael Svendsen.

    Og så siger I med god ret "Du fatter ikke en skid, gamle nar, ingen af os kan lide ham, er du idiot?"

    Og så siger jeg "I har helt ret, men jeg vidste ikke hvor jeg ellers skulle placere ham, men han er FIFA-dommer, så nogen må sætte pris på ham" - men hold kæft en klyde, og hvis ikke man indså det da Alvaro blev smidt ud for intet, så gjorde man det måske da Atiba fik gult for at blive losset ned i Farum.

    Og igen, hvis ikke, så måske man så det i dag, hvor N'Doye fik en slambert af en stempling i feltet mod sig, uden at det var et straffe i Svendsen-bogen. Kun et straffe blev dømt, mod Ottesen, og ja, han så ud til at røre sin modspiller på et tidspunkt med fingerspidserne. Det var så det. Ingen billeder viste Ottesen der holdt fast.

    Spar os nu for Michael Svendsens bizarre opfattelser af verden. Jeg er ligeglad med hvad I synes om denne fine fine FIFA-dommer. Han er en kegle.

    mvh,
    -smølle


  8. #338
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,400

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    ... landsholdet.

    "Og hvad er så nyt ved det", spørger enkelte måske, men det er sgu nyt - indtil nu har det bare været total indifferens over for deres resultater og en mangel på evne til at føle noget som helst for holdet, som har været en realitet, men det her er sgu dråben der får bægeret til at flyde over. Så jeg erklærer mig hermed 100% renegat til keglen er væk igen ;-)

    mvh,
    -smølle


  9. #339
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    332

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    ...Christian Poulsen.

    Jeg var naturligvis lykkelig for, at så stort et talent kom til København, og alle hans bedrifter for klubben gør mit jerte blødt.

    Men jeg har aldrig kunnet lide ham, af en eller anden årsag, og guderne skal vide jeg har forsøgt. Selv da han kom til herlige Juventus, lykkedes det mig ikke at finde sympati for ham. Ifølge alle rapporter fra Flemse, og andre troværdige menneskekendere, skulle han være indbegrebet af et godt menneske, jeg har bare aldrig set det. Tværtimod har han altid virket som en usympatisk drone, der havde absolut nok i sig selv.

    Nu da han så er skiftet til rædderlige Liverpool, gør det ikke situationen bedre :-(


    Mvh

    Martin
    TKOV
    ----

    A(mp) 12:44
    enig med Paco!

    Paco 12:44
    Naturligvis! :-) Men som du ved har jeg altid ret!

  10. De følgende 10 brugere er enige:

  11. #340
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,400

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    ›Spar os nu for Michael Svendsens bizarre opfattelser af verden.
    ›Jeg er ligeglad med hvad I synes om denne fine fine FIFA-dommer.
    ›Han er en kegle.

    Jøsses, skal der virkelig sættes et nyt kapitel på dette hver måned? Og kan nogen fortælle mig hvad Svendsen har imod Dame N'Doye - ud over det indlysende?

    At der ikke gives et gult kort for at rive og flå i ham over 20-30 meter er én ting, men hvad der virkelig, virkelig, VIRKELIG går mig på nerverne er at se Svendsen løbe tilbage med et stort, flabet grin i fjæset når N'Doye har brændt chancen. Føj for helvede en idiot.

    mvh,
    -smølle

  12. De følgende 12 brugere er enige:

  13. #341
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    181

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    Sikkert ikke frygteligt kontroversielt, men da det ikke desideret pisser mig af må jeg tage denne tråd i brug.

    Jeg bryder mig virkelig ikke om den tendens der er opstået i mange netmedier med at linke til diverse andre historier - der har en relation, minder lidt om eller har tre af de samme bogstaver i overskriften - midt i en artikel.

    Smid da de links ned i bunden! Jeg skal nok komme derned, når jeg har læst færdig eller fundet det I skriver for uinteressant. Det rager mig ærlig talt en kommandantskid at en læser blev bange for regnen når jeg er midt i en artikel - fortæl mig det nu bare til sidst og drop de der "Læs også". Nu, tak.

  14. De følgende 8 brugere er enige:

  15. #342
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    422

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    KASHMIR (altså musik gruppen)

    Jeg er udemærket klar over, at mange ser det som et cult-band.
    Men Jacob Eistrup's stemme giver mig seriøse myrekryb.

    Jeg kan normalt undgå ham, men en vis øl-reklame, har drevet mig ud i dette indlæg.

    Jønch..
    "When angry, count to four; when very angry, swear" ~ Mark Twain ~
    Jønch's Avatar

  16. De følgende 13 brugere er enige:

  17. #343
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    845

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    KASHMIR (altså musik gruppen)

    ... enig, og må tilslutte mig almen undren over de kaldte deres sidste album Trespassers når alle jo ved de er 4
    Pommie
    Successus breves - fides aeterna
    Pommie's Avatar

  18. De følgende 12 brugere er enige:

  19. #344
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,400

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    ... at Partizan Beograd gik videre. Hypotetisk seedning eller ej.

    Der er godt nok grænser for hvem det er skægt at sidde og holde med.

    http://uk.reuters.com/article/idUKTRE58G70220090917
    http://unprofessionalfoul.com/2009/0...ends-in-death/

    mvh,
    -smølle


  20. #345
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    979

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    At AC Horsens, Randers FC og SønderjyskE er i Superligaen...
    De hold hører bare ikke til, så hellere Viborg, Vejle og AB som i de gode gamle dage.
    Håber at Lyngby bliver oppe.
    Håber at Herfølge og Køge går hver til sit og Herfølge kommer op igen.
    Håber at Horsens, Randers og Sønderjyske ryger ned og aldrig kommer op igen...
    Hellere selvglad, end stolt

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 463
    Sidste Meddelelse: 31.12.23, 08:33
  2. Svar: 520
    Sidste Meddelelse: 04.12.09, 18:03
  3. Svar: 265
    Sidste Meddelelse: 24.02.08, 12:31
  4. Svar: 316
    Sidste Meddelelse: 12.06.07, 21:15

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •